mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    bloem neem een rennie die doet wonderen hahahahhaahha

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Mooie buikkkkk! :D
    Ik vind Rennies zo vies &hou er ook niet van dingen in te nemen.
    Heb een hele kan karnemelk gemaakt. Dat helpt wel een beetje gelukkig :D

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    ja maar rennieus mag je gewoon innemen merkt je kind echt niks van heb al 3 grote verpakingen op dus hahahahahah

rennies mint zijn wel goed te doen andere dingen neem ik niet,,,,

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Onze kindjes zijn nog niet ingedaald, dit hoeft ook niet bij een tweede, derde, volgende kindje. Maar wanneer het kindje dus nog niet is ingedaald, cq het koppie de uitgang afsluit :D dan kan de navelstreng "uitzakken" na het breken van de vliezen. Je kindje kan hiermee in gevaar komen omdat de navelstreng mogelijk wordt afgeklemd... en ja dan krijgt frutsel helaas geen/te weinig zuurstof.

M lag ook pas met 39+2 week vast in het bekken hoor.... dus dat was ook "kantje boord".

Maar iedere bevalling begint anders hè, bij de meesten begint het gewoon met weëen en niet direct met het breken van de vliezen.

Kl*te trouwens van je nachtrust. Maar gelukkig wel weer gerustgesteld!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja karnemelk is hier ook huizenhoog favoriet hoor.... maar hier zijn ook al hele familiepakken Rennies verslonden hoor. Het kan geen kwaad met die Rennies.

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    die krengen kosten ook wel wat trouwen hahahahahahahah

9 euro ofzo voor een grote verpakking hahahah

8. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja, ik weet dat het geen kwaad kan. Ik ben gewoon iemand die nooit een paracetamolletje in neemt. Heeft niets met de kleine te maken :p Ben gewoon een moeilijk mens. Hahaha!

De karnemelk helpt, Yes Yes Yesssssssssssssssss

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ja het kost nog duur ook! :D

@Vruchtwater; Ik wist ook niet dat je dan plat moest gaan liggen, las ik ook laatst pas.
    Wel goed dat ik dat weet!

10. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    * teken van leven *

Ik ben hier nog maar zo weinig dat ik bang ben om allemaal bevallingen te missen, hahaha. Zoveel andere dingetjes te doen en m'n tempo ligt nu een stuk lager, dus kom helemaal niet meer aan het forum toe!
    Heb dus wederom niet teruggelezen en hoop dat het bij iedereen (naar omstandigheden) goed gaat.

Hier alles ok op de gebruikelijke kwaaltjes na, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend. Straks op pad voor luieremmer. Dat is het laatste wat we nog moeten volgens mij. De 5e babywas zit in de machine. Jemig, wat een gedoe zeg met al dat strijken van al die verschillende soorten doeken enzo.. pfff...

Ook meteen de grote weekendboodschappen doen, want zondag komen er 10 mensen eten, dus we moeten aan de slag, haha. We maken allemaal losse hapjes die we op tafel zetten en zwager maakt soep en schoonmoeder een heerlijk garnalenhapje en sushi met van die krabsticks die ik dus wel mag! :)

Geniet allemaal van de zonnige dag. M'n vriend komt nu thuis, dus we gaan op pad!
    Toedeloeee!

Oh ja, m'n oud-collegaatje was half juni uitgerekend en kreeg helaas zw-vergiftiging en nu heeft ze maandag al een dochtertje gekregen! Ligt in de couveuse, maar alles gaat goed. En op facebook maken vriendinnen me zenuwachtig, omdat ze al in wk 37 bevielen en daar zit ik nu in.... :eek: aaah!

Ok, nu ben ik weg! :D

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Maar alleen maar wanneer je nog geen groen licht van je VK hebt hoor. Ligt je kindje CVIBI (geloof ik) dus met koppie vast in de bekkeningang, dan hoef je niet meer plat te gaan... dan werkt het hoofdje als de spreekwoordelijk stop en kan de navelstreng niet uitzakken.

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja idd.... heb een adres in Duitsland voor andere maagtabletten... kosten me maar 2,49 voor 64 stuks ofzo. Rennies zijn hier in Duitsland trouwens nog duurder.... verpakking van 48 kun je hier max krijgen en daar betaal je bijna 12 euro voor.
    De grootste verpakking in NL (98 stuks ofzo) betaal je net onder de 9 euro voor geloof ik.

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh oké op die manier. Ik vat 'm! :D

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Maar ik heb nog helemaal niks gehoord van mijn gyn over dat ons kindje al vast ligt o.i.d. Ik weet wel dat hij/zij met het koppie naar beneden ligt en de gyn heeft wel gezegd dat hij/zij nu hoogst waarschijnlijk in deze houding blijft liggen, maar hij heeft niet gezegd dat die kleine al vast ligt ofzo. Maar dinsdag moet ik weer naar de klinisch VK dus dan zal ik wel eens informeren. En ik snap ook dat ik nog maar 33 weken ben, maar wat nou als het wel te vroeg begint bij mij (waar ik overigens niet van uit ga.) Dan is dat wel handig om te weten, want in mijn fantasie zie ik mijzelf dus gewoon nog naar de auto wandelen en zitten om naar het ziekenhuis te gaan als mijn vliezen breken... Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen dus dan zal ik toch naar die auto moeten neem ik aan... Of moet je dan de ambu bellen!???

Liefs

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik heb weer overgegeven.. Is dit normaal ?! :(

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    als de vk je groen licht geeft om met de auto te gaan dan ga je gewoon met de auto... een ambu komt pas op het allerlaatste moment eraan te pas of mocht het niet goed gaan met jouw of je kindje!!!

ik heb trouwens yoghurt tegen het branden van mn slokdarm genomen.. had geen maagzuur en lust geen karnemelk..

flower mooie buik!! en wat een gave shirts!!

sanny fijn van het teken van leven.... veel plezier met je mannetje vanmiddag en het eten van het weekend!!

oke ik ga weer aan topsport doen... schoenen aan!!
    hihi manlief heeft me net zitten pesten... ik heb een hele opgezette foeffel (ik denk zo 5 keer zo groot als normaal :)) en hij zegt "wow kijk nou eens wat een grote whopper" whahahaha...
    oke dames heeeel veel plezier de rest van de dag... en alvast weltrusten... bis morgen maisjes!!!

17. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    manlief denkt mee.... we moeten zo naar utrecht en hij zet de vluchttas klaar :D

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahhahahahagaagag een lekkere whopper voor mutsyman...

Het zijn ed hardy shirtjes muts heb de witte de zwarte en de paarse hhahhahahaagag..
    Maar ze beginnen een ebetje kort te worden maar ze zitten lekker hihihi..

Hier lekker getukt het is eindelijk lekker weeeknd dit betekend man lief thuis hihihi dan kan.ik me helpen met romy heerlijk..

Ja 98 rennies voor 8 nog wat belachelijk he

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Bloem spugen kan echt geen.kwaad ik raad je aan toch een rennie te nemen anders ga je meer spugen

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Heb er al 1 ingenomen net. Hopen dat het helpt.

Deel Deze Pagina