mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Lekker op zuigen hahahahahaah
    ik neem er voor het slapen altijd standaard 1 is een verslaving anders kan ik niet slapen hahaha

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Zit ik ATWT te kijken, is het volgens mij zelfde aflevering als gister!!! Flauww!!

Net 2 uur geslapen en nu zooo duf! Lichte hoofdpijn! Hopelijk trekt het weg na het eten.

Mutsy wat fijn dat je man aan de vluchttas denkt;) Met je mega whopper ahahha!

Bloemmm hopelijk helpt je Rennie, maarzuur is zoo klte als je daar last van ehb bah!

3. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    ja atwt is idd zelfde als gister, dacht al dat ik gek werd haha.

ff klagen hoor; vannacht maar 45 minuten kunnen slapen, heb bijna de hele nacht beneden gezeten omdat ik hartkloppingen had en die heb ik nu nog steeds. wordt er helemaal gek van!!! kan zo geen rust vinden en ben bang dat ik vanavond dus weer niet kan slapen. bah... echt zwaar balen dit.

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ach als iedereen zo als katg kan bevallen hahahahh..
    Kind valt op de grond en zei zegt o wat is hij mooi onee wacht spook brad ving hem op hahahaaah

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hahaha ja idd Flower en het kind was ook gelijk schoon! Katie heeft zeker een wasstraat van onderen hahaha

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zat een beetje ketup op zijn hoofd he hahahaha

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Baby had ook geen honger hahahahaha ze hoeft ook.niet haar onderbroek uit te doen hahahahahahahaahaahahah die had ze niet aan denk stoute katy

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ordinaire serie ook het dat ATWT ahahhha

9. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Nou je mag nog wel een klein stukje lopen oid, maar wel in de auto dan zo plat mogelijk, of languit op de achterbank :D Ambu zal niet zo snel komen denk ik.... maar gewoon even met je gyn overleggen. Normaal gesproken sta je er bij jou termijn ook nog niet bij stil... maar ja jij en Bloemmm zijn de spreekwoordelijke uitzonderingen ;) Dus ja even aankaarten kan geen kwaad.

10. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hahaha hier ook een hele grote foeffel hoor, soms kan ik niet eens normaal lopen...

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hmm, hier gelukkig nog geen last van een opgezette foefel.
    Alleen van iets wat mijn bekken uit elkaar duwt, waardoor het ook net is of er zo iets uit kan vallen :)

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb ook een dikke joanna

13. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben de afgelopen weken hier niet actief geweest, wel zo nu en dan mee gelezen.. Het was zo druk en buikje zat te rommelen. Heb me letterlijk door de laatste werkweekjes heen moeten slepen.

Maar nu is dan het echt zover.... VERLOF!!
    Veel meer tijd om gewoon lekker mee te doen/kletsen.

14. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    GRMBL :x kunnen de slingers nergens vinden, wel bakken met ballonnen, maar slingers ho maar :x :( Dus ventje is net nog naar de winkel geraced om alsnog slingers op te halen om de kamer mee te versieren.

Meiske ligt net in dr bedje... boos.... want ze wilde met papa mee in de auto. Maarja hopenlijk is ze voldoende rozig van het bad en is ze binnen een paar minuten "vertrokken". Dan kan ik nog even snel met het gespuis naar buiten voordat het helemaal aardenacht is. :p

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Sunnie; Hai! Welkom terug!

Ik ga slapen meiden, ben zo moe door het overgeven en maagzuur.
    Hoop dat ik me morgen iets beter voel! Welterusten meiden.

16. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Trusten Bloemmm.
    Ik hoop dat je je morgen wat beter voelt. Al dat overgeven lijkt me ook erg vermoeiend.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Welterusten ladies...

Bloemmm vervelend dat je zo hebt moeten overgeven zeg. Beterschap

Sunnie welcome back.

Zo nu gaat deze dame ook plat.... keet is versierd, mooi nieuw feesthoedje gemaakt, kadootjes staan klaar... kom maar op :D

Morgenvroeg nog de laatste boodschapjes halen en dan is het klaar dacht ik maar zo. Morgen en zondag het een en ander aan visite... dus zal vermoedelijk pas zondagavond ofzo online komen.

Dikke knuffel.

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    oei senna das echt niet prettig!!! heb je al overlegd met de artsen???

bloemmie hoe is het vannacht gegaan??? nog last van maagzuur gehad??

whahaha meimamma en flower... atwt is eigenlijk ook een ordi serie... af en toe gebeuren en "bedscenes" die zoonlief nog echt niet hoeft te zien hoor....
    maareh als katy zo stout is ben ik dat ook... heeeeerlijk hoor zonder zon ding die je foeffel afklemt...

marjan GEFELICITEERD!!! heeeeeeeeeeeeel erg veel plezier met de verjaardag van jullie kleine meisje!!!!

sunnie welkom terug... hoe is het nu verder???

gisteravond een leuke avond gehad... van de 12 tapashapjes lustte ik alleen de aioli dus ik heb me tegoed gedaan aan het turks brood met aioli (stink nu nog naar de knoflook :D)
    helaas ging om 10 uur toch echt het lichtje bijna uit...
    kreeg hele mooie complimenten over mn buik en dat ik er toch bij was... ze vonden het ook heel verstandig dat we smiddags niet mee waren geweest omdat ze de Dom-toren hadden beklommen...
    de collega die zwanger is had ook een mooi buikje voor 31 weken maar de vriendin van de werkgever heb ik echt moeten zoeken (23 weken)...

maar nog terugkomend op de aioli... ik lag me vannacht te bedenken dat we 3 ei-dooiers erin hebben gegooid en dat is rauw... kan toch geen kwaad voor 1 keertje? voel de kleine man bewegen....

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kan geen kwaad schat echt niet

zoooo kut geslapen pfffff die vent van mij is boos want heb hem vanacht uit woede en wanhoop een knal gegeven hihihihi om de 10 min wakker wat een hell ga dit echt niet volhouden hoor...

Verder gedroomd over shushi en dat vind ik niet eens zo lekker

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Marjan; Gefeliciteerd met je kleine meid &heelveel plezier vandaag!!!!
    @muts; Fijn dat je het leuk hebt gehad gisteren. Is weer even iets anders dan verplicht niets doen he. :D Dat van de ei, als het je ziek had gemaakt was je er nu vast wel achter gekomen :p.
    @Flower; Iel Sushi, dat lust ik niet :p.

Ik heb goed geslapen en de misselijkheid en maagzuur is over .. Weet me god niet waarom ik dat gisteren had. Zal wel door mn baarmoeder komen die tegen mn maag aandrukt ofzo. Nu lekker opstaan en ontbijten! &daarna lekker optutten, het zusje van manlief is jarig dus we zijn daar vandaag! Heb er zin in :D.
    Een fijne dag meiden, Ik lees mee hoor van mijn Tel. Aan mij geen ontkomen :p:p.

Deel Deze Pagina