bloemmie jullie ook gefeliciteerd!! heel erg veel plezier!!! enne misschien heb je iets te spicy gegeten... ik had van de week bolognese chips gehad en daar heb ik snachts voor moeten boeten met een brandende slokdarm!! enne tis niet kwa ziek worden van de ei maar meer omdat het rauw is en salmonella kan bevatten... snappu?? hmm flower gek hoor dat Ro boos wordt.. snappen mannen het dan echt niet??? volgens mij vinden ze het heel normaal dat zij wel aan hun nachtrust toe moeten komen en wij niet... pff hun hoeven er straks geen kind uit te poepen.. het wordt ook wel vergeleken met een beklimming van de mount everest.. dat zie ik hun ook niet doen!! wat is het hier trouwens rustig? of ben ik nou zo uitgeslapen vroeg??
Marjan, gefeliciteerd met M. Go flower, go flower !!! Moet Ro maar niet zo irritant doen. Bloem, veel plezier vandaag!
Hij zei dit breekt me echt op toen werd ik kwaad pffff rot op mij breekt het op grrrrr.. Muts in dit stadium kan het geen kwaad echt niet ik heb met kerst rauwe zalm gegeten hihihihihi vacium verpakt en ik zit er nog en baby ook
Mutsy wat fijn dat je een geslaagde avond hebt gehad. Flower heh jakkes sushi! Bloemm gefeli en gezellige dag Hier gewoon ronduit KLOTE geslapen. We hadden een musical uitvoering van mn s-ouders, die was om 11 uur afgelopen. Toen naar huis en klaar wakkker. Nog even opgezeten. Rond 00.15 naar bed. Mn vriend was gelijk vertrokken. En snurken alsof zn leven er vanaf hing. Ik heb m werkelijk half in elkaar geslagen, maar weinig reactie dus toen zn neus maar flink dicht geknepen. Dat hielp! Maar zelf sliep ik pas tegen 2 uur!! Grr Ik kan er echt heel slecht tegen als ik pas na 12en ga slapen. 7.30 alweer wakker. En nu koppijn. Zo...klaagmodus weer uit Ik laat mn vriend zo nog ff een buikfoto maken. En dan eens kijken of mn buik tijdens mn verlof harder groeid Kan ik ook bij de ronde buikjes club hihihi
Goedemorgen, @marjan, gefeliciteerd met jullie kleine/grote meid! @Flower, treed maar goed op tegen die vent van je... wat denkt hij wel niet. Jij hebt je nachtrust harder nodig dan hij hoor!!! @bloemmm ik houd ook helemaal niet van sushi!!! Gelukkig voel je je vandaag weer wat beter. Veel plezier vandaag. Ik ga straks naar de voetbalwedstrijd van vriendlief kijken daarna even stofzuigen en een wasje draaien. En ook nog een monchoutaart maken, want morgen komt mijn vriendinnetje met haar vriend en hun zoontje van bijna 3 maanden oud. liefs
Zo boodschappen gedaan alles is binnen he he... Ben zo moe... Maar ga niet slapen want dan ben ik bang dat ik vanaaf niet kan slapen... Ga zo kippensoep maken voor vabdaag en morgen.. Maar heb dus rundvlees over kan.ik er ook ballen in doen hahahahah
meimamma wat vervelend dat je zo k*t hebt geslapen... vandaag maar een rustdagje inplannen??? sq veel plezier bij de voetbalwedstrijd!! en met de rest van de klusjes... en morgen natuurlijk ook!! oeh flower bofkont dat je alles al binnen hebt.... hier moet het nog gedaan worden maar manlief is niet thuis.. die is een klusje aan het maken.... crisis zeg.. heb echt het gevoel alsof ik er zo 1 uit ga poepen... geen krampen of harde buiken oid maar gewoon een persgevoel... en nee ik heb vanmorgen al uitgebreid op het toilet gezeten!
Hahahahahaha die muts. ... Ik heb een kind dat beweegd en wat bedt pijn doet auw... Krijg er zelfs buikpijn van. .. Ik a vanmiddag echt geen tukje doen anders slaap ik vanacht niet maar heb er zo een.zin in hahahahhaaaha maar nee ik ga niet. Marja gefeliciteerd met je meissie... Weet nou niet wanneer ze nou jarig was of.is me geheugen doet het niet helemaal
Pff ben niet vooruit te branden vandaag. Moet nog tanken, vaatwasser uitruimen en inruimen en stofzuigen, maar heb er echt de puf niet voor.
Zo zit hier te janken.. Hebben jullie het gehoord die schietpartij in alphen aan de rijn in de c1000 erg he.. Wat een fucking wereld is dit.. De dader heeft zichElf door ze kop geschoten maar er zijn al zeker 4 doden wat een mongool.. We lijken wel fucking america een man met mitrieuren wapens kom op he. .. Je zou toch boodschappen doen met je kind ow wat raakt dit mijn zwangere hormonen zeg heel erg. ...
inmiddels is bekend dat de schietpartij in Alphen eerst buiten de Appie is gebeurd en daarna binnen... en het ergste is dat er 5 doden zijn die niet dood hadden gehoeven.. de 6e is de schutter! helaas komt dit ook weer uitgebreid in het nieuws en brengt andere mafkezen op het idee om het ook te doen!!
Pff hier vandaag last van enorme spierpijn in mijn buik, alsof die ineens met een groeispurt bezig is. Of is het iets anders? Weet wel dat het niet lekker is.
Hier een foto van vanmiddag 33 + 5 Hopelijk krijgt mijn buik een spurtje nu ik verlof heb en wordt mn buik wat ronder...
Marjan, gefeliciteerd met je kleine meid. Lekker weer om een verjaardag te vieren! Muts, denk dat het geen kwaad kan hoor die eidooiers. Kleintje kan wel wat hebben. Ik dacht dat je ook gelijk ziektesymptomen bij een eventuele salmonella besmetting moest krijgen. Met mij gaat alles goed. Heb veel last van krampen/voorweeen/wat-het-dan-ook-zijn. Maar kleintje groeit goed en zit stevig vast in de bekken. Wel fijn om nu rust te hebben en me helemaal op de zwangerschap en de laatste loodjes te richten. Flower, Sushi!!! Heerlijk. Zou er nu wel wat van lusten. Meimama, mooie buik!! Ik vind hem nu al mooi rond hoor. Monika, bandenpijn kan erg vervelend zijn! Bij mij voelt dat echt als steken in de liezen. Vandaag heb ik heerlijk genoten van het eerste verlofdagje, al is het besef er nog niet. Komt vast wel als die wekker na een paar dagen niet meer af gaat. De laatste spulletjes vandaag gehaald, zodat de kraamphulp straks ook helemaal happy is. Hopenlijk vanavond weer eens lekker slapen want ik word soms gewoon wakker van de krampen. Er is geen pijl op te trekken en het is al weken aan de gang (soms een avondje niet). Maar is soms wel vermoeiend. Ben benieuwd hoe het echte werk dan straks voelt.. Komen we wel snel genoeg achter, nog maar een paar weekjes. Super erg van de schietpartij. Wat een zieke mensen zijn er toch. Hoe kun je zoiets doen?
Mutssssssss gf met je 36 weken schat... Woehoeeeeeiiiii.. Wat gaat het snel he.. Hier vanavht gelukkig wat beter geslapen