mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd nog met die kleine!

Ik ga even eten en dan kom ik weer kletsen.

En over Alphen. Ik weet niet of jullie nog kunnen heugen dat ik ging verhuizen in mijn zwangerschap ( met 20 weken ongeveer ), maar daar woonde ik dus en dat was onze Appie Heyn. Dus de schrik zat er ( en zit er nog steeds ) goed in.

2. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Bloemmm slaap lekker meis!

Palmie wat een schrik dan zeg! Heel erg confronterend om dat allemaal zo te zien daar zeg!

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Marjan wat een lekker ding is je dochter!

4. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Thanks, dat vinden wij zelf ook :D

Bekijk bijlage 143222
    Dit was vrijdag.... papa helpen in de tuin. :D

Pfff... gisterochtend bericht dat een zwager op de hartbewaking ligt, 43 jaar oud. Was vrijdag niet goed geworden en is naar ZH gebracht. Hartbewaking medicatie... en nu wordt hij morgen dus gecatheteriseerd om te zien of er vernauwingen zijn.

En vervolgens begint gistermorgen onze buurman ook nog eens te kloten :x hij begint ineens het erf uit te meten en paaltjes te slaan. Heeft hij al eerder eens gedaan... maar nu "pikt" hij dus de helft van onze oprit in. Wanneer hij in zn recht staat hebben we dus een groot probleem. ONze pachtboer kan dan niet meer op het land komen, we moeten onze oprit verleggen en ivm het zware materieel van de boer, moeten we mogelijk ook onze riolering verleggen... anders wordt die dus volledig kapotgereden.

Dus zit morgenochtend eerst bij de gemeente voor de formaliteiten rondom onze frummel (erkenning en naamskeuze) en dan daarna maar langs een advocaat om te horen wat onze rechten zijn, wat er geregeld is en hoe we nu stappen moeten ondernemen. Hetzij tegen onze buurman, hetzij tegen de verkopers....

5. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Meiden!

Ik ben eindelijk weer even online. Druk weekend gehad, vrijdag trouwerij en gister een vrijgezellenfeest. Beide dagen waren heel geslaagd, alleen was ik vrijdag iets te enthousiast geweest, veel gelopen, staan enz. Dus gister heb ik wel 1 activiteit even overgeslagen (boerengolf; anderhalf uur hobbelen door een weiland, over smalle plankjes de sloot oversteken en slootje springen, leek met niet echt geschikt.). En we hadden gister als afsluiten een BBQ waar de mannen ook bij waren, maar er waren alleen maar lage picknick tafels om op te zitten... had me toch een zere reet! En een olifantenpoten, niet normaal meer! Maar gelukkig was het allemaal leuk en goed gegaan.

Vandaag met opzet niet zoveel gedaan, veel gerust buiten in de zon.

Heb zo nu en dan wat mee gelezen op de telefoon maar lang niet alles... Heb toch geen grote dingen (bevallingen) gemist??

Sorry dat ik niet op jullie reageer, vanaf nu ga ik het weer bijhouden!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden goedenacht.

Ik duik zo ook mn bedje in;)

Weltrusten! xx

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja ik ga ook afsluiten. Mn vent ligt al een uur in dromenland, dus ik mag de honden doen :p en dan wil ik zelf ook wel mn bedje in. Merk nu wel dat het een druk weekend is geweest en ik vannacht absoluut weinig heb geslapen.

Tot morgen!!!!

8. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    ♥ mei 2011 indiaantjes ♥

(¯`’•.¸*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪*¸.•’´¯)

28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv
    28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv
    28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv
    02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv
    05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv
    07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv
    07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv)
    08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv
    13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv
    18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv
    20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv
    21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv
    22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv
    23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv
    26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv

♥Buddylijst♥

Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei)
    Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei)
    Marjan (28 april) - Meedje (05 mei)
    Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei)
    La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei)
    Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei)
    Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei)
    Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei)

♥Afsprakenlijst♥

11-04 Monika groei echo + controle gyn
    11-04 Meedje controle gyn+ uitslag GTT en gesprek over inleiden
    12-04 Sunnyqueen21 controle klinisch VK
    12-04 Bloemmm controle gyn
    12-04 Marjan controle internist ivm zwangerschapsdiabetes
    12-04 Meimamma info avond zh
    13-04 flowertje controle gyn
    14-04 Aukje controle VK
    14-04 Meimamma controle vk
    15-04 Marjan CTG
    18-04 Mutsevluts Controle vk
    18-04 Bas1759 Controle gyn
    20-04 Marjan controle FA + CTG
    27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum
    06-05 Bas1759 Controle gyn
    13-05 Bas1759 Controle gyn

♥VERLOF♥
    17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie :D )
    18-03 Aukje83
    25-03 La Palma
    11-04 Meimamma
    15-04 Sunnyqueen21
    19-04 Bas1759

(¯`’•.¸*♫♪♥(✿◠‿◠)♥♫♪*¸.•’´¯)

٩(-̮̮̃•̃)۶ Geboren!!
    (Bevallen van een zoontje; Blauw)
    (Bevallen van een dochter; Roze)

9. meedje

meedje Niet meer actief

@ marjan, klinkt als een hele fijne buurman.... Wat een mooi meisje hebben jullie!!
    @ aukje, doe rustig aan, klinkt als een druk weekend... Boerengolf is wel errug leuk(ook gedaan toen ik vrijgezellenfeest van mijn zusje regelde) maar ook erg vermoeiend.

Slaap lekker allemaal dames,
    Ik ga zo ook proberen te slapen, maar zie er als een blok tegenop. Slaap zo slecht, heb nu al onrustige benen en kan geen lekkere houding vinden, dus dat zal vannacht ook wel weer prut met peren worden. Nadeel is dat ik ook erg emotioneel word van weinig slaap en vriendlief is weer vertrokken voor een week. Dus we gaan zien wat het word.....
    Lekker onsamenhangend,sorry

10. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Slaap lekker allemaal. Pffffff, wat een moeheid hahahah. EN niet alleen bij mij zo te lezen ;)

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Ik kom ook even welterusten zeggen :)

Al het bezoek is weg en het was echt supergezellig! Het waren de ouders en broer van m'n vriend en de familie met wie zij vroeger altijd op vakantie gingen. Daarvan kende ik de vader en moeder wel (van verjaardagen bij schoonouders) maar de kinderen en kleinkinderen niet, dus moest even wennen aan alle vreemde mensen en kinderen int begin, maar ze waren echt onwijs aardig en de gesprekjes kwamen goed op gang, dus het was heel erg leuk!

Bed staat nu ook net op klossen, dus dat ga ik eens uittesten, hihi. Morgen weer met de cupcakes aan de slag en het gordijntje naaien en de familiewieg soppen, want heb afgelopen week alle oude bekleding eraf gehaald. Hopelijk schijnt de zon morgen weer, dan doe ik dat soppen in de tuin!

Nou, een heel verhaal alweer. Maaruh... welterusten dus!!

12. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Sanny gefeli met je 37 weken!

Goedemorgen dames,

Hier een goede nacht achter de rug en alweer wakker.
    En dat terwijl ik verlof heb. Maar ja uitslapen kan ik toch niet, dus straks misschien nog even terug.
    Heb me voorgenomen niet gelijk aan de schoonmaak te gaan. Misschien nog een paar babykleertjes strijken???

Het wordt weer een mooie dag dus straks nog even lekekr van de zon genieten in de tuin, want de komende dagen wordt het naatje met het weer.

Vandaag 34 weken zwanger!!!:D:D:D:D:D:D

13. senna999

senna999 Fanatiek lid

11 apr 2010
    2.815
    1
    0
    hallo allemaal,

wat een weertje wat het van het weekend he, heerlijk!
    heb maar onder een parasol gezeten, was beetje bang dat ik anders van die bruine vlekken zou gaan krijgen.

hier alweer 38 weken , wat gaat het snel, hoop dat de kleine blijft zitten tot de geplande datum!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen dames,

Volgens mij hebben de meesten nou verlof dacht ik zo!? Ik mag vandaag nog even naar mijn werk en woensdag nog! Daarna kan ik ook eindelijk uitrusten! Morgen ga ik even naar de kapper zodat mijn haar weer lekker makkelijk in model te krijgen is straks rond de bevalling en kraamtijd! Eerst even naar de klinisch vk morgen om dingen zoals de bevalling door te spreken... voor zover dat kan hahaha! Fijne dag dames!

Liefs

15. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow lekker SQ je kan nu ook eindelijk bijna van je verlof genieten! Lekker hoor!

Hier net "even" babykleertjes enzo gestreken, ledikantje goed opgemaakt (hoop ik;)) Beddengoed netjes in de laadjes gelegd, en de kleertjes netjes in de kast gelegd!
    Weer drukker geweest als dat de bedoeling was.
    Heb ook mn magnetronsterilisator en flessenwarmer naar beneden gehaald;)

Zetten jullie het kraampakket van de verzekering nog ergens op een bepaalde plaats neer?? Ik moet dan in het zh bevallen maar dr zullen wel dingetjes inzitten die ze voor de controles nodig hebben.. Dus heb hem maar onder het badje gezet..

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    GOedemorgen allemaal. Wat een werertje he? Ik ben net wakker. Ik merk dat ik beter functioneer als ik 2x achter elkaar slaap dan bijvoorbeeld nog een dutje om 12 uur. Maar misschien duik ik er vanmiddag nog wel een x in :p

Straks even naar de stad voor de hema. Inderdaad het een en ander strijken en dan vind ik het weer mooi geweest voor vandaag.

@ Meimamma; ik heb de doos gewoon nog in de babykamer gelaten, maar het belemmerd mijn uitzicht, dus morgen komen de klossen en krijgt onze slaapkamer een grote beurt en dan ga ik die doos en het wiegje in mijn kamer plaatsen.

Vanmorgen trouwens een heel bijzonder moment.

Papa; goedemorgen schat, is de kleine ook wakker?
    Mama; nee hoor, die ligt nog lekker te slapen.
    Baby; strekte zo hard zijn rug, dat mijn man ervan schrok. Zo duidelijk heeft hij het nog nooit gedaan hahaha.

Een paar minuten later.

Papa; ik denk dat hij zich gewoon even omdraaide in zijn slaap
    Baby; trappen joh.. Hahahah hij wilde echt even duidelijk maken dat hij wakker was..

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo goedemoggel...
    Hier vanacht wakker van exstreem hoofdpijn 2 para ingenomen maar heb het dus nog steeds auw wat baal ik ervan zeg....

Verder vandaag rustig aan. .

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Poging 3!
    meimamma, senna en sanny gefeliciteerd met jullie nieuwe week!!!!

marjan wat een lief koppie heeft M. toch ook!! super!!
    grr wat een eikel die buurman... hopelijk kan de advocaat jullie verder helpen.... en succes bij de gemeente!!!

meedje welkom terug! heb je vannacht een beetje kunnen slapen???

meimamma je hebt helemaal geen magnetronsterilisator nodig :( wij hebben m ook in de kast staan maar het blijkt dat ze deze helemaal niet meer gebruiken..... maar ik wil wel dat ie gebruikt gaat worden!!
    het kraampakket heb ik toevallig net naast de commode neer gezet... de buuf weet waar alles ligt dus kan het zo gepakt worden...

hihi aukje ja dat boerengolf lijkt me ook niet echt een ding wat je nu zou moeten doen... hadden ze geen krukje ofzo waar je ff je voetjes op kon leggen???

haha la palma misschien krijg je man wel gelijk dat jullie over 2 weken pappa en mamma zijn: met de pasen (over 2 weken dus) is het volle maan en dan worden de meeste beebjes geboren :D

oeh flower das echt niet prettig... lekker rustig aan doen meis!!

hoe doen jullie mannen het trouwens in de kraamweek? nemen ze dan vakantie of nemen ze die later??

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Muts hier neemt vent vanaf de datum 2 weken vrij want er moet toch iemand op romy passsen ik lig namelihk 5 dagen in het ziekenhuis dus het moet wel..
    2 weken dus langer kon niet. .

Oeeee hier ook voorspelt 24 april...hihihi..
    En nog wel meer datums hihi

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Mutsie; how do you feel? Hoe gaat het met de kleine meneer zowel die in je buik als die buiten je buik hahahah.

Flower; beterschap met je hoofdpijn. Ooo ik kijk er zo tegenop als mijn hormonen uit mijn lijf zijn. Ik heb namelijk altijd last van hoofdpijn gehad en sinds ik zwanger ben bijna niet meer. Ik hoop dat het nooit terug komt. Veel water drinken en je rust nemen waar dat kan :)

SQ Nog even doorbijten dus :D succes, gaat helemaal lukken denk ik zo toch?

Senna; woooow, week 38! Superzeg. Het klinkt voor mij nog zo ver weg, maar het is al bijna hahahah

Muts: Mijn man is ook docent dus hij kan niet zomaar vakantie opnemen. Hij krijgt natuurlijk wel de 2/3 dagen verlof. Daarom hoop ik dat die kleine komt voordat de mei vakantie begint dan is mijn husband een week vrij. En hij werkt hier 5 minuten vandaan, dus de uren dat hij niet voor de klas staat is hij in princiepe vrij om te gaan en staan waar hij wilt.

Deel Deze Pagina