mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Palma; Ik heb ook veel last van steken en krampen in mijn borsten maar een bobbeltje zit er niet.. Maar ik geloof dat ik wel op internet of in een tijdschrift had gelezen dat je een bobbeltje kan krijgen door de melkklieren.. &daar stond ook dat je het onder de douche moest weg masseren.
    @Mutsje; Stom he dat je lichaam je zo voor de gek kan houden.. Ik had gisteren heel veel harde buiken, denk dat de kleine aan het indalen is &anders zijn het vast oefenweeën.

Ja Palmpjeee, Ik ben de laatste dingetjes aan het afmaken in de kamer. Het wandplankje moet vandaag opgehangen worden (we moeten even een boormachine huren daarvoor) &de gordijntjes moet ik gaan halen. Dan is het klaar :D

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    LaPalma: Ik heb het nu niet maar wel tijdens mijn eerste zwangerschap. Lekker warm douchen en goed masseren, werkt goed.

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Meiden als je borstvoeding geeft moet je toch vitamine geven aan de kleine.. Welke vitamine was dit &waar kopen jullie die?

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Vitamine K die kun je gewoon bij de etos of kruitvat ofzo kopen. Ik weet niet of dat bij de vitamine K ook zo is dat je druppels en pilletjes hebt maar dat moet je dan even op de verpakking kijken. Is van Davitamon oranje verpakking;)
    Ik heb ze al in de kast staan:)

Moet je vitamine D eigenlijk ook al geven met borstvoeding? Ik heb het al wel in huis..

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Dankjewel Meimamma! :D

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik ga me maar eens klaar maken om naar de podotherapuit te gaan. lekker op het fietsje;) Al is de auto heel verleidelijk hihihi. Maar ja even sportief doen;)

Tot laterss meisjes

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Bij L. was het zo dat je bij de borstvoeding Vitamine D en Vitamine K moest geven. Maar die richtlijnen en hoeveelheden veranderen zovaak... Vitamine D en K heb ik in ieder geval nog in de kast!

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ik had de vitamine D en K van mn zusje gekregn;)
    Scheelt ook weer mooi;)

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Haai dames ik lees mee vandaag nog steeds koppijn en echt exstreem moe kan wel janken sorry hoor

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Echt klote voor je Flower die koppijn iedere keer!!

11. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten en de boel bij elkaar zoeken om naar mn s-ouders te gaan. Toedeloetjes!

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Het is al nonstop vanaf vanacht heb ook geslapen vanmiddag maar het gaat niet weg molletjes genomen alles..

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Balen van je hoofdpijn :(.
    @Meimamma; Veel plezier bij je schoonouders!

Nou ik baal enorm. De winkel had de gordijn die ik wil niet.. Dus moesten we het van internet bestellen. Pff wat zou ik graag willen dat ik het zelf kon maken. Kant en klaar kost nog duur ook! Maargoed, heb 'm net van internet bestelt dus moet weer een dagje wachten. Ach een dagje is niet zo heel erg :p.

Paps is gekomen en is lekker aan het koken, manlief aan de schoonmaak en ik zit op mijn dikke kont. :D Zo lekker eten, heb hongerrrrrrrrrrrrrr!

14. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ik heb net dus gedoucht en toen kreeg ik spontaan last van nesteldrang dus ik riep naar mijn ventje of hij me de kalkreiniger en een schuurspons wou geven en heb dus alle tegels van de douche schoon gemaakt onder het douchen! Het blinkt weer!!! Hoezo beetje erg last van nesteldrang... Ik zou even relaxed douchen whahhahaha!

Liefs

15. meedje

meedje Niet meer actief

Hey dames,
    Even een ego berichje, ben kapot en een beetje van slag.
    Vannacht maar 4 uurtjes geslapen, dus al niet in operbeste stemming. Kom ik bij de arts assistent in het ziekenhuis, nee hoor mevrouw er is niets aan de hand. Inleiden, welnee, met 42 weken misschien, maar nu zeker niet. Dan moeten de waardes boven de 95 zijn(van mij was nu 92) Dit hoorde er allemaal bij en waren de laatste loodjes, daar moest ik maar even doorheen bijten. Toen echo, baby was 100 gram gegroeid in 2 weken(vind ik zelf beetje weinig) maar nee, was allemaal prima. Baby was niet ingedaald(moest zelf vragen of ik moest gaan liggen als de vliezen breken) en het hoofd loopt nog 5 weken voor. Vroeg aan haar of het wel ging passen over 3 weken, het antwoord: ach mevrouw, dat zien we vanzelf bij de bevalling, als we het met de vacuum er niet uitkrijgen wordt het een keizersnede. Maar dan hoop ik wel dat het kindje ingedaald is, anders wordt het een bloederige bedoeling......:$
    Mag over een week weer terugkomen(terwijl gyn donderdag zei dat het raadzaam was om 2x per week te komen voor bloeddrukcontrole)

Met andere woorden, ik snap er niets meer van. Ik ga er maar vanuit dat ik tot 42 weken doorloop, dan kan het alleen maar meevallen...ofzo... Zie het alleen op dit moment even niet meer zitten:(

16. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hè get Meedje, wat een naar verhaal. Dat is nou niet wat je noemt geruststellend hoe ze tegen je doen in dat ziekenhuis... Moet ook weer aan het verhaal van Binna denken. Vervelend hoor! Was je in je eentje gegaan, of samen met iemand waarmee je er nog over kunt praten? Nou ja, sterkte in elk geval. Heb er geen ervaring mee en kan dus niet echt nuttige tips ofzo geven... sorry.

Flower, wat balen van die k*t hoofdpijn!! En als de molletjes niet helpen... tja... ik vind het altijd fijn om in de buitenlucht of bij een open raam/deur een tukkie te doen. Lekker veel zuurstof opsnuiven ofzo. Maar misschien helpt dat bij jou ook niet...

Hier geen knobbeltjes in m'n borst. Wel een soort pukkeltjes hier en daar. Zullen wel verstopte talgkliertjes zijn ofzo...

Heb wel een soort ongesteld-krampen vandaag. Best irritant, maar zal wel met indalen te maken hebben ofzo.

Gelukkig kan ik deze week nog bij bekkentherapeut terecht! Woensdag intake, vrijdag eerste consult. Echt fijn dat het zo snel al kan!

Nu ga ik lekker met marsepein knoeien. Alvast in de juiste kleurtjes maken enzo voor op de cupcakes, haha. Het is echt een heel project, maar ik wil je bij het geboortekaartje laten passen. We hebben de drukproef gezien die m'n broertje ontworpen heeft en het wordt echt supergaaf!!

Nou, misschien nog tot later!

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @SQ; Hahaha, ik heb ook echt hele erge nesteldrang.. Alhoewel ik geen grote dingen kan loop ik de hele dag door het huis 'kleine' dingetjes te doen. Heb nu de gordijnen van de woonkamer in de wasmachine gegooit. Vraag me niet waarom!!
    @Meedje; He balen.. Dat klinkt niet echt fijn.. :(.

Ik had ineens zo'n trek in Drop! Gelukkig hadden we het in huis. Zit nu lekker met mijn dropjes op de bank :D

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Boehoe de laatste 2 weken en overal wordt de striee erger borsten enz hahahahaha
    Bekijk bijlage 143436

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    De donker rode stukken zijn nieuw er is niet heel veel nieuw maar toch je schrikt ecebtjes hahahhaa nu heb ik al geen mooie platte buik maar toch..
    Je kan smeren wat je wily maar als het komt dan houd je het niet tegen..
    Zelf met persen kan het er nog inscheuren..

Dus sorry voor.de.mensenn die zaten te eten hahagaha

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ach het is voor een goed doel Flower! :D.

Deel Deze Pagina