mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ow denise wat vervelend!!! hier wordt er ook voor jullie geduimd!!!

he bah aukje wat naar voor je s-moeder!!! heeel erg veel sterkte!!!

haha bloem dan heb je het langer volgehouden dan mij met dat matje want die was ik na een halve nacht al zat!!

blegh ik heb erg last van ongi-krampen in combi met harde buiken en drukgevoel aan me onderkant.... heb net al onder de douche gezeten maar dat vind zoonlief dus echt niet leuk want die begint dan nog harder te schoppen dan ie al deed....
    kga zo denk ik maar lekker in bedje tv kijken....

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ben zo brutaal geweest om je uit te nodigen als vriendinnetje :D

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Denise: Wat naar! Goed dat je continu in de gaten wordt gehouden.

Ik heb trouwens laatst een boekje gekocht voor Lyanne wat gaat over het krijgen van het broertje en zusje om haar een beetje voor te bereiden. Dat boekje vind ze erg intressant maar voor de rest doet het haar allemaal weinig... Behalve vandaag vond ze de babykamer ineens erg intressant. En toen ik vroeg of we dan ook beschuit met muisjes gingen eten als de baby was geboren zei ze: "Nee, pannekoeken! Baby pannekoeken lekker"

4. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Muts ik heb je geaccepteerd anders kan je niet kijken, maar daar kun je dan zien waarom ik ff niet op zp schrijf en weet je wel wat er gaande is zeg maar

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha aukje ik ben het met der eens hoor!!! hier wil ik eigenlijk ook geen beschuit met muisjes doen maar manlief vind dat het erbij hoort: prima jij smeert ze... dus ook met de boter waar je van moet kotsen :p

thanks denise... heeeeeeel erg veel sterkte!!!

6. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje: Duidelijk struisvogelpolitiek hier;) Maar ja hij is toch mee gegaan en hij moet ook wel om een beeld te krijgen.

Denise wat naar voor je meid! Vraag me toch af waar die groei achterstand dan vandaan komt.

Mooi dat je weeer thuis bent Marjan.

Infoavond: was deels infomatief en we wisten ook al wel een hoop. Maar dat zal ook wel komen omdat we al in het zh lopen.
    Tijdens de rondleiding op de kraamafdeling stond er in de ruimte waar de babytjes worden gewassen, een bedje waar zon klein hummeltje in lag te slapen. Zooo lief!

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    @Denise: sterkte in het ziekenhuis, maar wel fijn dat ze je zo goed in de gaten houden daar.

@aukje: om die reden hebben we M dus een babypop gegeven, dan kan ze hetzelfde doen als Mem, wanneer de baby er straks is.

@zeiltje.... hmmmm ben benieuwd hoe lang ik het dan ga volhouden... het is er vanmorgen op gelegd en vond het ondanks twee hoeslakens er over heen wat knisperen :$

8. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Als ik dat hier zo lees met dat zeiltje, beloofd dat nog wat als ik mn bed over een paar weken met dat ding ga opmaken;) hihihi

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik duik mijn bedje in meiden, welterusten allemaal!

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ja ik duik er ook in. Morgen maar op visite naar mn zusje. Dan heb ik ook geen poetsdrang hahaha.

Weltrusten meiden!

11. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Marjan: L. heeft op sinterklaas een pop gekregen, die is met perioden in trek. Vooral het verschonen is leuk en ze danst de plopdans met de pop...

Meimamma: Het is inderdaad wel goed om een beeld te krijgen, was voor mijn man toen ook wel even een eyeopener.

Ik ga ook het bed in, manlief is net thuis en die gaat nog even de etiketten printen. Hij vind dat het maar gebeurd moet zijn, meneertje ongeduld.

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ben ontsnapt hhahahhaah uit het ziekenhuis..
    Alles was goed urine bloed alles maar zef wouden me wel houden
    omdat ik toch symtonen heb
    ik was het er totaal niet mee eens want vorige keer moest ik ook blijvven en er was niks aan de hand..
    Begrijo me niet verkeerd maar alles was goed met de kleine dus zag niet echt het nut...

Gesprek met de gyn gehad en als ik meer klachten kreeg moest ik terug konen..
    Voor morgen stond an een afspraak..
    Ik had gewoon geen zin om te blijven en alles voor romy te regelen..
    Terwijl er niks is ja volgens protocol moet je ter opservatie blijven. ..

Me moeder en zus waren get met me eens en ik kan binnen 5 min in het ziekenhuis zijn..

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ga nu slapen morgen weer vroeg op en hou jullie op de hoogte...

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Flower heel veel sterkte !!

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jij ook meid ik lig nu lekker in ne eigen bed morgen weer naar het ziekenhuis. .

Knuff

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Ik ben ontzettend mooi maar vrees dat ik hier niet zo heel veel zal slapen, morgenochtend vroeg al meteen een ctg.

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    hihi zie nu pas dat ik geschreven heb, ben ontzettend mooi dat moet natuurlijk zijn moe
    Heb wel redelijk geslapen ben een paar keer wakker geworden, scheelt ook wel dat ik alleen lig dus had geen last van mede snurkers.
    Ikga even douchen en dan komt het ontbijt alweer.

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goodmorning.straks weer naar get ziekenhuis heb slecht geslapen en eigenlijk.voel ik me totaal niet goed hoofspijn de hele nacht enz..
    Ga dit straks aangeven en kijken wat hij ermee gaat doen..
    Ook nog steeds sie vlekken. .
    Gelukkig betwe geslapen dan ik ooit in een ziwkwnhuis had kunnen doen ahhahaha..

Knuffiw meisjes..

Marjan spannend hoor jij mowt vandaag ook.weer toch

19. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Flower heel veel sterkte in het zhuis.

20. flowertje

flowertje VIP lid