mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Op zich gaat het redelijk, ben erg benieuwd hoe de ctg is straks of hij wel afwisselend is en niet zo als gister een strakke lijn en wat ze verder van plan zijn.

2. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    flowertje heb even gemist waarom jij naar het zhuis moet, hoop dat het niets ernstigsis

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Goeiemorgen meiden,

Denise ik hoop dat je ctg straks positief uitpakt en je snel weer naar je eigenhuis mag.

Flower suces strakjes in het zh hopelijk gaat bij jou ook alles goed;)

Marjan ook nog naar het zh vandaag?
    Poeh wat een zh-bedoelingen hier in het forum. Succes meid!

Meisjes kalm aan he knuf!

Hier lekker onrustig geslapen. Zo op de klep bij mn zusje dan heb ik wat te doen en heb ik ook geen neigingen om te gaan poetsen.
    Moet straks ook nodig wat boodschappen doen. Heb geen melk of wat ook meer in huis. Tis armoe hier;)

xx

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    meimamma zullen wij dan lekker thuis blijven?? alhoewel ik weer van die rare krampen heb die doortrekken naar mn benen... heb nogsteeds dat onrustige gevoel en nesteldrang....
    veeeel plezier bij je zusje!!!

flower meis je hebt gelijk hoor dat als je naar huis wil en het mag dat je dan gaat!! doe je wel rustig aan en heel veel sterkte straks!! hoe laat moet je??

denise fijn dat je redelijk hebt geslapen... succes met de ctg straks.. ben benieuwd wat er uit komt!!!

bloemmm heb je lekker geslapen???

en marjan heb je lekker geslapen op je matje???
    jij ook succes straks in het zh!!

en aukje is het gelukt met de etiketten?? hier heb ik alle nouwja alle 20 enveloppen geschreven met het handje... moet er nu nog 3 maar daar heb ik geen adres van :( (en ze reageren ook niet op mail ofzo)

hier weer/nogsteeds dat onrustige gevoel in mn buik wat nu ook doortrekt naar mn benen en rug... en nesteldrang.. had van het weekend het idee aan manlief aangegeven dat als we nog geen gordijnen hadden (kunnen we niet vinden) dat we dan die van onze slaapkamer voor nood ophangen... en ik heb zoiets van dat moet NU NU NU NU NU!!!
    en ik ga zo de fotolijstjes opvullen met echo's...

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik ga nu 9;15 bij de annasist en daarna andere afspraken..

Voelde me.nogal dom imdat de gyn zei ven het er niet mee eens dat je naar huis gaat maar snap je wel. ..
    Vorige keer stond ik na geen enkel onderzoek op straat noy daar ga ik niet een nacht voor in het ziekenhuis liggen echt niet. .
    Ctg was perfect dus en daar gaat het om

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goedemorgen ldames van het goede leven!
    Heb eigenlijk best wel goed geslapen vannacht, alleen vanochtend bij het wakker worden was t een beetje klef. Dus maar wat vaker de onderlakens verschonen de komende paar weken ofzo. Het is voor een goed doel toch? Heb er nu een "molton" en een hoeslaken overheen liggen, dus dat neemt wel goed op, maar als je echt flink gaat liggen zweten .....

Ja ik hoef in principe alleen even weg om mn urine te laten controleren. Heb gisteravond goed gedronken en ook nu al 2 koppen thee gehad. Dus nog even doorzetten met drinken :p E. zit nu in het ziekenhuis bij de cardioloog... dus zodra hij thuis is, schiet ik in de auto richting FA om een plasje te doen.

En dan vanmiddag langs de advocaat voor een adviesgesprek omtrent dat grens-verhaal. OH ja er vroeg iemand wanneer we dan de grens/oprit moeten verleggen.... als hij in zn recht staat dan zullen we toch redelijk snel de oprit moeten aanpassen cq verstevigen omdat onze pachtboer anders niet op het achterliggende weiland kan komen. Het is nu veel te smal voor die grote traktoren met materieel. In principe komt hij meestal wel met wat "lichter" materieel bij ons... maar dan nog rijdt hij onze hele groenstrook aan puin wanneer we niets zouden doen. :(

@flower: ben benieuwd wat de gyn en anesthesist vandaag te melden hebben voor je.

@muts: dat is ook niet fijn, waarom zet t dan ook niet door hè. Ach ja je kleintje ziet het de eerste periode toch niet wat voor gordijnen er hangen toch?

@denise hoop dat je CTG beter is als die van gisteren.

@aukje... ja dat had ook gekund met Sinterklaas, maar voor mn gevoel was M toen niet zo heel erg met babies en poppen bezig. De laatste tijd dus wel meer op de één of andere manier. Daaom dat wij nu een babypop hebben gegeven.

7. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Denise: Sterkte vandaag in het ziekenhuis, hopelijk is het CTG goed. Ik ga echt duimen voor je dat die kleine nog even goed doorgroeit!

Flower, marjan en iedereen die vandaag naar het z'huis moet: Veel succes!

Muts: Ettiketten zijn gelukt! Moest alleen twee keer, hij had het verkeerd ingesteld en toen stond eerst de postcode en toen de woonplaats, haha. Hier zijn het er ongeveer 90.. vorige keer wel handgeschreven gedaan, vond ik toen persoonlijker, nu boeit het me niets! Heb je geen gemeenschappelijke vrienden/ kennissen van die mensen waar je geen adres van hebt? Anders ook gewoon pech toch? Je hebt het gevraagd ze kunnen zich in ieder geval niet gepasseerd voelen.

Meimamma: Veel plezier bij je zusje! Ik moet ook hoognodig boodschappen doen... ik kreeg gister al de opmerking dat mijn man werkt "voor brood op de plank.." haha.

Mijn man werkt vandaag thuis dus ik heb een auto voor de deur. En daar ga ik even dankbaar gebruik van maken, nog even de allerlaatste dingentjes kopen en taarten bestellen voor L. haar verjaardag!

8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    VANDAAG LAATSTE WERKDAG!!!!! Daarna lekker VERLOF!!! heb er zo zin in. Ik heb een kaart geschreven voor mijn collega's en een chocoladecake gebakken. Ik hoop dat ze het lekker vinden!!!

Liefs

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee het gaat om een broertje van manlief die net op zichzelf is gaan wonen.. heb het al een keer per mail en een keer persoonlijk gevraagd maar dan krijg je een bla bla verhaal over dat ie in een vergadering zat... een tante van manlief in Zuid-Afrika maar die ga ik straks nog een keertje mailen... en het huisadres van de werkgever van manlief maarja das pakkie aan van manlief....

ow ik heb me een krampen... tis net of ik ongi moet worden.. verschrikkelijk!!!!
    de gordijnen moeten er hangen omdat de zon tot een uurtje of 12 in de kamer schijnt en de jaloezie alleen niet genoeg tegen houd...

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    marjan sterkte vanmiddag bij de advocaat!! hopelijk staat buurman niet in zn recht...
    enne moet je niet de 1e urine inleveren??

sq werkse voor je laatste dagje!!

aukje shopse!! wanneer is dochterlief jarig???
    hihi als manlief zijn auto voor de deur zou laten staan zou ik er ook gebruik van maken... hmmm volgens mij ben ik best verwend want ik heb er zelf 1 voor de deur staan....

dames ik ga ff in bad zitten onder de douche.. hopelijk helpt het maar denk het niet....

11. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Ja soms houdt het gewoon op hè... kan je die adressen niet via de ouders van je man krijgen? Lijkt mij dat zij daarvan toch ook wel op de hoogte zijn :cool:

Die ongikrampen.... komen ze ook regelmatig of is het continue? Lijkt wel op activiteit... maar ja dat heb je toch al enige weken hè.
    Ja dat is idd vervelend dat de zon er zo duidelijk in schijnt dan. Maar ik bedoelde meer dat het je zoontje geen h*l uitmaakt wat voor gordijnen er hangen.... hij ligt er toch 95% van de tijd met zn oogjes dicht :p

12. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heb een indianenkind :p sinds gisteren begint ze niet alleen haar broek/legging uit te trekken... maar ook haar luier :p :$ Om in dr blote kont rond te lopen :D
    Ze is nu ook erg geïnteresseerd in de onderlinge verschillen :D
    Papa heeft een piemie en mama heeft "tietsjes", en die moeten liefst meerdere malen per dag worden "geïnspecteerd" door mevrouw.
    Nu ze dus met die luier begint... zit ze ook echt te kijken naar hoe haar onderkantje er uit ziet :p maar volgens M heeft ook zij een piemie en geeeen plasser.

13. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    #4073 Hopmarjanneke, 13 apr 2011
    Laatst bewerkt: 13 apr 2011
    Badderze meid.

Nav het gesprek bij de gemeente, van maandag, ben ik er wel bang voor.... :( maar er moeten gewoon nog een aantal zaken worden uitgezocht voordat we daadwerkelijk stappen kunnen ondernemen. Hetzij tegen de buurman, hetzij tegen de verkopende partij. Het is duidelijk dat er nu dus kosten moeten worden gemaakt om het probleem op te lossen.

Oh ja.... 1e urine.... nee ik moet gewoon bij aankomst bij FA in een bekertje plassen en dat gaan ze controleren. Ook mn zwangerschapstest etc is door hen niet met ochtendurine oid gedaan.

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier alles goed moet het uitzingen krijg wel meer co troles vrijdag moet ik weer hahahahhaah. .
    Gelukkig hoef niet te blijven

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hallo,

Ik heb net aan anderhalf uur aan de ctg gelegen, was niet goed, hartslag blijft constant.Gyn is net langs geweest die zegt dat ik niet naar huis ga voordat de baby geboren is. Ze gaan een plan van aanpak maken om te kijken hoe ik ga bevallen en wanneer.
    Dus moet me voorlopig nog wel vermaken in het zhuis, wat inhoud dat ik geregeld online zal zijn.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @denise; Hoop dat de CTG goed is straks!
    @Flower; laat je even weten hoe het ging bij de Gyn..
    @Marjan; Hier ook eentje die zich kapot zweet 's nachts. Heel vervelend, maar inderdaad voor een goed doel..
    @Muts; Gek dat het al zo lang rommelt zeg..
    @SQ; Jeej je laatste dagje werken! Daarna lekker thuis uitrusten :D.
    @meimamma; Veel plezier bij je zusje!

Ik heb weer een week gehaald, wat ben ik trots op ons zeg! :D.

17. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Oh, ik lees dat het goed is gegaan Flower! Gelukkig!

He wat balen nou Denise.. Pfff.. Hoop dat ze een goed plan maken!

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.558
    530
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hé Flower fijn dat je toch weer bent vrijgelaten :D maar die verscherpte controles is toch ook wel weer goed.

@denise: klinkt niet super dus. Hoop dat ze je snel kunnen helpen dan met een goed bevallingsplan etc.

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower wat fijn dat je niet hoefde te blijven... wel lekker dat ze je nu verscherpt onder controle houden!!!
    heb je nog tips gekregen tegen de hoofdpijn???

oei denise dat klinkt echt niet lekker.... sterkte!!!
    en succes met alles..

succes vanmiddag marjan... maar wat voor actie kunnen jullie nemen tegen de verkopende partij dan?? stel dat hun er niks vanaf wisten?? heb het namelijk gehad met de vorige woning... hoekwoning met een pad aan de zijkant naar de achtertuin en na ongeveer 1,5jaar stond er ineens een meneer in mn tuin... bleek dat er in 1988 een pad was gehuurd door 3 bewoners voor ons en de rest er gebruik van had gemaakt en het ook niet wisten dat het pad officieel niet bestond... konden wel mooi extra huur gaan betalen!

bloemmie gefeliciteerd met je nieuwe week... fototijd!!!

hier nemen de krampjes wel iets af maar zijn nog niet weg... zou het dan toch komen door mn darmen.. heb namelijk net wel heel veel ontlasting gehad :)

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik poep trouwens de laatste twee dagen verschrikkelijk veeel hahahahahahah..

Ja als ik gisteren wel gebleven was had ik vandaag weer buiten gestaan daarom wou ik niet blijven..
    De gyn zei meer dan paracetemol nemen kan.je helaas niet doen grrrr..
    Het is uitzingen tot..

Deel Deze Pagina