Denise, meid je doet me zo aan mezelf denken 8 jaar geleden... Mijn zoon is geboren met 35w 4d omdat zijn hartslag TE contant was, ze wisten niet waarom maar ze vonden het ook niet goed dus hebben ze hem gehaald. Hij was 1860 gram en 45 cm uiteindelijk en is nu een super vent van bijna 8 jaar! Mijn oudste was bijna hetzelfde verhaal, geboren met 36w 1d, 1905 gram en 44 cm. Hij is nu bijna 11 en aan het pre-puberen! Het is scary om daar nu te liggen in het ziekenhuis en niet te weten wat er komen gaat maar het klinkt bij jou net als bij mij, een niet goed functionerende placenta (moet je naderhand maar eens vragen hoe die eruit zag, vast niet mooi meer) waardoor je kindje nu gewoon op het einde komt van groeien en prettig vertoeven in je buik. Sterkte! en het komt zeker goed!
Vandaag eerst even druk druk met het huis schoonmaken met manlief. Zal tegen de avond aan na het douchen even een foto maken @muts; Hmm, wel fijn dat je minder pijntjes hebt nu.. @Flower; Ja begrijp wel dat je niet wou blijven.. Heb je nu geen hoofdpijn etc.? @Denise; Ook vanaf hier nogmaals heel veel sterkte, het komt goed! Zo en nu ben ik aan de schoonmaak!
Veel sterkte Denise en hoop dat ze met een goed plan komen. De dagcurve prikken is prima gegaan. Suiker is prima! Nu willen ze alleen dat ik nog 2 afzonderlijke dagen prik en dat volgende week doorbel. Maar gelukkig geen sprake van zwangerschapssuiker
Zo ik heb lekker geshopt! Ik heb nu alles in huis, ben volledig compleet voor de baby... Zou net even de etiketten op de enveloppen plakken, heeft die slimme man van mij ze op de achterkant gedrukt!! Haha, dus dat gaat ie zo nog even een keer doen, lekker slim!! Vanavond gaan we nog even met z'n tweeen wat klusjes doen en dan is echt alles maar dan ook alles wat op mijn lijstje stond en wat je maar kan bedenken gebeurd... Heerlijk gevoel! L. ligt er net in, dus zelf ook even onderuit met een boekje!
YESSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!! VERLOFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ow wat heerlijk..... Maar wat een vreemd idee zeg dat ik gewoon pas weer hoef te werken als ik mamma ben!!! Ze konden het kaartje en de cake zeker waarderen. Vanmiddag tijdens de overdracht zouden ze er even lekker van smullen. En met een aantal collega's zit ik wel te hyven dus houden we zowieso contact!! Tjah en dan wordt het ook nog zulk mooi weer. Dames wat hebben we dat goed gedaan. In mei een kindje krijgen. Echt wel 1 van de mooiste tijden van het jaar volgens mij. whahahaha Liefs @Denise, sterkte meid en succes!!! Zoals ik het nu hoor heeft de kleine het beter buiten de buik dan in de buik en dan is het maar goed dat ze je gaan helpen! Hopenlijk kan je je rust nog een beetje pakken daar! Liefs
Denise wat rot meid! Hopelijk put je positiviteit uit het verhaal van Rianne Flower hier ook veel poepen laatste dagen SQ Lekker verlof! Geniet er van meid! Marjan succes bij de advocaat Aukje snuggere vent hihiih achterop afdrukken En lekker dat je alles binnen hebt nu. Monika mooi dat je suiker goed is! Bloemmmm poetse! Mutsy zwaai zwaai kwordt je kramp al minder Zo ik dacht dat ik iedereen wel zon beetje had gehad. Bij mn zusje was het gezellig. Lekker getut met mn lieve mooie nichtje. En nog even een paar boodschappen gedaan en nog even wat lekkers te snaaien voor mezelf gehaadl Koffiebroodjes van de Appie En lekekr vifit Nu deel 3 van Harry Potter kijken en niksen.
Mbt de verkopende partij... dat is dus ook afwachten. Daarom wil ik dat vandaag ook aan de advocaat voorleggen. MN urine was wel beter als gisteren, gelukkig geen eiwitten erin, maar wel veel bacteriën dus heb een "eenmalig" drankje meegekregen wat ik twee uur voor of na een maaltijd in moet nemen. En dan zullen ze vrijdag bij het CTG-onderzoek ook meteen even mn urine weer checken.
@SQ; Geniet van je verlof! . @meimamma; Fijn dat het gezellig was bij je zusje &jammie koffiebroodjes!! Ik ben meer gek op koffiekoekjes Kijkzeee! @aukje; Lekker he, als je alles binnen hebt! Ik moet alleen nog even vitamientjes halen van de week. @marjan; Succes bij de advocaat en fijn dat er geen eiwitten in je urine zitten. Hoop dat die bacteriën er ook uit zijn na dat drankje! @Flower; Heb je lekker geslapen? Hoop dat je je wat beter voelt!! Ooooh wat is het huis lekker schoon! We hebben ook de hele inrichting van de woonkamer veranderd. Nu is het veel leuker en staat de box dichterbij de banken . Ben er erg blij mee. Alleen nog even de badkamer en dan ga ik douchen, het huis is nu echt klaar voor ons prinsesje. Wat een heerlijk gevoel! We hadden zo'n honger door al dat poetsen, dus we hebben ovenfrietjes en hamburgers in de oven gegooid! Gaan we van smullen zo
@Bloem gefelcititeed met je nieuwe week ! Lees met veel jaloezie dat je lekker thuis aan het freubelen bent, ik wilde deze wk me ook een beetje gaan richten op de inrichting van ons nieuwe huisje al onze spullen staan er alleen moet het nog uitgepakt worden. @muts het blijft maar rommelen bij jouw,zouden het voorweeen zijn of al echte contracties. @Rianne wat fijn om een soort gelijk verhaal te lezen en dat alles ook goed gekomen is daar knapt een mens echt van op.Lief van je. De gyn zei idd ook dat het de placenta zou kunnen zijn maar dat kunnen ze niet zien op de echo's pas na de geboorte kunnen ze daar wat van zeggen. Ik heb heel even geslapen, denk kleine 3 kwartier. Verveel me zo lig alleen dus ook niemand om tegen aan te kletsen, gelukkig is het zo bezoek uur.
@denise; Mag je vriend niet bij je blijven 's nachts? Hij is zeker werken nu? Ik weet hoe ontzettend vervelend het is in het ziekenhuis! Er valt niets te doen en je staart maar naar buiten.. Gelukkig is het bezoekuur straks! En dat van het inrichten kan altijd nog meis, jij en je kindje zijn nu belangrijk! Maar ik weet hoe je je voelt.. Het komt goed allemaal, blijf erin geloven! Ik had niet eens gedacht dat ik week 32 zou halen, maar kijk daar zit in nu nog steeds met haar in mn buik! Hoop dat Rianne haar verhaal je moed geeft.
Ja weet idd waarvoor ik het doe maar de minuten lijken soms wel uren. Helaas mag me vriend niet de hele dag blijven dus is hij maar gaan werken, hij kan ook niet veel voor me betekenen op het moment dan alleen gezelschap, en hij moet er ook nog eens zijn voor onze kleine meid dus schippert met zijn tijd.
Even ego hoor Blegh hier sinds een uur ook hevige ongipijn onderin, trekt door naar mn liezen en moet ze echt wegzuchten. Heb al drie keer op t toilet gezeten omdat ik aandrang heb voor grote boodschap en ben gewoon beroerd..... zometeen eerst maar even warmwaterzak klaarmaken.... E is nu medicatie ophalen voor zichzelf
Na ja monika als je een tijd moet blijven is het ook niet fijj als je partner er 24/7 is meid.. Je moet ook je rust nemen
Ik was echt blij dat mn man er 24uur mocht zijn hoor.. Weet echt niet wat ik anders had moeten doen, het is afschuwelijk om een lange periode in het ziekenhuis te moeten blijven.. Heb een douche genomen en we gaan zo groentensoep opzetten! Lekker met een stokbroodje met kruidenboter voor de TV. Zo nog even een buikfoto voor jullie plaatsen .
Dat is ook wel zo, maar hier hoeft hij zich niet aan de bezoekuren te houden om bij mij te kunnen zijn