Hier is het bezoektijd tussen 16.00- 20.00 mijn moeder en mijn vriend zijn net weer weggegaan. Had het ook wel fiujn gevonden als hij hier kon blijven maar het heeft verder ook weinig zin als er iets gaat gebeuren dan heb ik denk ik nog wel even om de mensen te bellen.
Buddy bericht!! Kreeg net een berichtje van Marjan(hopmarjanneke). Ze zijn onderweg naar het ziekenhuis. Ze heeft 3 cm ontsluiting en het gaat hard.... Spannend..... Ben heel benieuwd, zodra ik meer hoor laat ik het weten. Kom op Marjan!!! Duim voor een goede bevalling en een gezond kindje (en ondertussen wachten we 'rustig" maar ongeduldig af
Aah wat leuk! De eerst mei baby komt eraan . Heel veel succes voor Marjan!! Hoop dat alles goed verloopt.
Zag net bij boulevard dat Isa hoes mama van het jaar is, respect, ga morgen kijken of ze de mama in de kiosk verkopen. Zat met tranen in mijn ogen , zo knap dat ze er zo met haar kinderen naast haar kan praten over hun papa/man.
Wow Marjan! Dus het was niet alleen maar gerommel! Spannend! Vandaag ook een berichtje dat mijn lieve collega'tje is bevallen. Gister op haar eigen verjaardag (jaja, tijdens de visite..) zijn haar vliezen gebroken! Veel baby nieuws, nu nog babyfoto's dan kan ik er echt bij weg zwijmelen!
@meimamma; Echt he! Het komt nu inderdaad wel erg dichtbij.. Ik doe haar trouwens graag na, ze is (was?) 37w6d zwanger!