Goedemorgen, Rot nacht achter de rug heb vannacht nog een uur onder de douche gestaan om mijn buik beetje rustig te krijgen, ben na een bekertje graviscon gelukkig wel in slaap gevallen. Nieuwe dag nieuwe kansen
Goedemorgen dames, Berichtje van Marjan: Goedemorgen, Heb een goede nacht gehad, geen krampen of pijn meer. Moet nog wel blijven, krijg 2 maal daags ctg. Als t rustig blijft mag ik mogelijk t weekend naar huis. Gr Marjan Ik ga zo richting huisarts voor bloeddrukcontrole. Denk dat het wel meevalt
oh marjan wat K*T!!! had zo gehoopt dat het bij jou geen vals alarm was.... sterkte en wij zijn er voor je!!!! *stuurt bodymilk die helpt tegen de jeuk naar bloemmie* denise wat vervelend dat je vannacht slecht hebt geslapen! heeft het douchen wel geholpen??? sterkte!! vraagje: wie weet wat wel helpt tegen de krampen/harde buiken/weeen???? ik heb gisteravond zo'n verschrikkelijke last gehad maar douchen hielp echt niet... zelfs de kruik tegen mn rug en buik hielp voor geen meter....
Marjan: Gelukkig wel een goede nacht gehad, wel erg jammer dat het niet heeft doorgezet! Denise: Balen van je rotnacht. Wanneer hoor je het beleidt van de Gyn?? Mutsevluts: Ik kan je eigenlijk geen tips geven, hier werkt een douche wel goed tegen de voorweeen... Heb je al eens geprobeerd om lekker te gaan liggen en ontspanningsoefeningen te gaan doen? Flower: Hoe is het vandaag met de hoofdpijn?? Meedje: 37 weken!! Hopelijk valt het inderdaad mee met de bloeddruk! Vanochtend (11.30) naar de VK. Denk dat ik met 5 min. weer buiten sta, niets veranderd sinds vorige week, alleen wat gerommel/ voorweeeen gehad.
Goedemorgen dames, lees veel over onrustige buiken enzo, hier ook, maar denk dat het mijn darmen zijn. Het begint nu toch wel spannend te worden, vinden jullie ook niet? De laatste weekjes... @ denise, wanneer hoor je wat er gaat gebeuren en wanneer? @ muts, wat vervelend die voorweeen, heb zo ook geen tips voor je, wil je wel veel succes wensen. @aukje, veel succes bij de vk en gefeliciteerd met je 38 weken! @ flower, alles goed? Ook met hoofdpijn enzo? Hier vandaag 37 weken, gaat best snel, maar mag van mij best wat sneller Zou het helemaal niet erg vinden als het komende week geboren word. Bloeddruk was netjes vanmorgen 110/65(snap er niets van, maandag 140/93) Maar heb het gevoel dat het in de loop van de dag oploopt en 's avonds het hoogst is ofzo. Heb met name 's avonds ook de klachten. We wachten gewoon maar rustig af, vanavond maar de zeiltjes op bed leggen enzo. even verder klagen Slapen is wel drama hier, sta 2x per nacht onder de douche vanwege een onrustig gevoel in lichaam, onrustige benen/armen en buikpijn. En dan ook nog een keer of 6 eruit om te plassen. Ach, de laatste loodjes, maar het is voor een goed doel zullen we maar zeggen. Fijne dag allemaal!
Norgen dames.. Sterkte voor de dames met kwalen.. Muts zuster heb geen tips doe wel rustig aan hihihi.. Hier vanacht weer migraine aanval 2e deze week.. Wordt er niet goed van die.koppijn grrrr van mij mag hij ook wel komen...
@Marjan; Echt balen dat het vals alarm was.. Wel fijn dat je gewoon goed hebt kunnen slapen. @Must; Heb je nog steeds zo'n last? Echt vervelend . Hoop echt dat het of doorzet of je klachten verminderen.. Arme jij! Weet echt niet wat je er tegen zou kunnen doen.. @meedje; Gefeliciteerd met je nieuwe week! Het komt nu echt dichtbij . @aukje; Succes bij de Verloskundige straks! @Flower; Balen van je hoofdpijn.. Lekker rustig aan doen vandaag.. Ik heb best goed geslapen, werd alleen steeds wakker van krampen in mijn liezen.. Ik werd gewoon wakker omdat ik mezelf; AU AU AU hoorde zeggen.. Manlief ook gelijk; Wat is er?! Hahaha . Maar voor de rest een goede nacht gehad.. Nu lekker ontbijten en dan kom ik de hele dag niet meer van de bank. Manlief heeft 2dagen avonddienst, dus ik ben alleen. Snif snif .
@meedje Hoe was je bloeddruk ? @muts buscopan kan de pijn behoorlijk verlichten en is vrij verkrijgbaar bij de apotheek. En wat eer hier in het zhuis gezegd wordt op je linkerzij gaan liggen. @aukje geen idee, ik wacht er nog op want ze blijven overleggen.Succes straks bij de VK. Ik heb net ctg gehad, hartslag was erg laag laag tuusen de 112 en 125 en was constant, gyn gaat weer overleggen. pff is nog geen 10 uur en weet nu al niet meer wat ik moet gaan doen.
denise sterkte!! hopelijk is de gyn snel terug met advies/uitslag wat te doen!!! ik drink een aloe vera drankje wat mn darmen schoonspoelt (soort van natuurlijke klysma) dus mn darmen zijn het ook niet en ik denk niet dat de buscopan nu verstandig is om te doen.... helaas werkt het op mn zij liggen ook niet... die tip had ik ook al gelezen... aaaah bloemmie arme jij in je eentje... maareh.. je went er wel aan!! hoe is het met de jeuk??? meedje gefeliciteerd met je 37 weken... nog 21 dagen te gaan... erg vervelend van je nachten maar kun je overdag wel je rust een beetje pakken???? flowerpowerlieffie doe je rustig aan met je hoofdpijn!!!! zo ik ga ff een douche nemen enzo...
Denise sterkte, Hopelijk is de gyn gauw terug. Hier ook last van verveling.... Weet niet zo goed wat ik moet doen, heb weinig energie om echt dingen te gaan doen en van de hele dag voor de tv hangen ga je je ook niet beter voelen. Bloeddruk was heel netjes 110/65, ik snap er niets meer van. Wacht maandag maar weer af. @ muts, ik probeer het wel, maar of het lukt... en veel plezier me douchen! @ bloem, vervelend van de kramp! @ flower, rustig aan met hoofdpijn @ buscopan, is ook tegen gasvorming in de darmen(waar je behoorlijke pijn van kan krijgen...)
Ik wilde even een berichtje doorgeven van Senna999. Zij is gisterenochtend bevallen van een dochtertje Dewi. Met senna gaat het goed, ze ligt nog op de hartbewaking en dewi gaat het ook goed mee. Zij ligt nog in de couveuse. Zondag mogen ze naar alle waarschijnlijkheid lekker naar huis toe.
Senna Gefeliciteerd met jullie dochtertje Dewi!!!! Hopelijk gaat het herstel voorspoedig en kunnen jullie gauw thuis genieten!
He Senna wat een leuk nieuws! Van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje! Rust goed uit en ga lekker genieten!
O wat emotioneel! Onze eerste mei baby is geboren. SENNAAAAA! Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter! Een voorspoedig herstel en dan lekker thuis genieten van je gezin
Goedenmorgen allemaal. Hoe gaat met jullie? Hier wel ok. Super moe. Ben even bij mijn vriendinneke geweest en dat was zooo vermoeiend.. Pfff nooit gedacht dat op visite gaan zo vermoeiend zou kunnen zijn. Maar ok! Nu moet ik nog gaan douchen. Ik kom net uit bed gerold! Ik heb wel het idee dat mijn propje aan het loslaten is in kleine gedeelten. Ik heb geen bloed gezien, maar het is dikker dan normale afscheiding. Ik hoef dan toch niets te doen? Nou fijne dag! Kisssss
Senna gefeliciteerd met jullie dochter!!! geniet van der!!! en natuurlijk heel erg veel beterschap met je herstel...
Gefeliciteerd senna met je dochter.. Ik ben weet in het ziekenhiis kan wel janken ze kunnen er niks aan doen zit nu bij de neuroloog pffffffffff