Oh wat geweldig! Ons eerst mei babytje is er! Senna gefeliciteerd met Dewi! Geniet er van &gelukkig gaat alles goed met jullie! @Muts; De jeuk is weg. Gelukkig! @Palmpje; Ook lekker uitgeslapen dus! Ik heb ook steeds stukjes van de slijmprop, dat zegt volgens de Gyn niets over wanneer je gaat bevallen. Dus volgens mij hoef je niets te doen. @Flower; Wat vervelend die pijn hé . Hoop dat ze kunnen helpen! Manlief is net weg, dus ik ga lekker even onder de douche en dan lekker met me laptop voor de buis.
Senna van harte gefeliciteerd met jullie dochter Dewi! Ik wens jou een voorspoedig herstel en dat jullie maar snel thuis van haar mogen gaan genieten! Goedemiddag dames, @ Muts vervelend dat je niks tegen die pijn en dat vervelende gevoel kan doen. Ik heb ook geen tips, want bij mij helpt een douche vaak wel als ik krampen heb. @Hopmarjan, nou meid ik dacht echt even die gaat los, maar helaas vals alarm... Nou als het dan toch niet doorzet hoop ik dat je snel naar huis mag. @Flower succes in het ziekenhuis hopenlijk kunnen ze je van die hoofdpijn af helpen, want als er iets vermoeiend is dan is het wel migraine! @Meedje, mooi dat je bloeddruk nu goed was. Kan best dat het in de avond hoger is hoor omdat je dan al een hele dag achter de rug hebt. @Denise, jeetje meid wat vervelend allemaal hopenlijk wachten ze niet te lang met nieuws en halen ze je snel uit die onzekerheid! Sterkte!! En toen was ik het kwijt. Heb het even zo uit mijn hoofd gedaan. Jeetje meiden het wordt nu toch echt spannend hoor. Begin nou toch wat (gezonde) kriebels te krijgen.... Helemaal omdat ik pas eind mei uitgerekend ben dus officieel 1 van de laatsten zal zijn. Dat zegt natuurlijk niks, maar voor mijn gevoel is het nu wel zo dat er eerst een hele rij dames voor mij is.... Net ontdekt dat er in de hoek van het plafond een hele dikke zwarte spin zit en ik heb echt de kriebels voor die dingen.... Ik kijk steeds achterom of hij er nog wel zit zodat vriendlief hem vandmiddag mooi weg kan halen... Ik voel me echt zo'n mietje op dit moment, maar heb het gewoon echt niet op die dingen staan. Die kleine hooiwagenspinnen vind ik niet zo erg die pak ik zo met een papiertje op, maar deze grote zwarte.... brrrrrr! Vandaag 34 weken!!!! Liefs
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 14-04 Aukje controle VK 14-04 Meimamma controle vk 14-04 Meedje bloeddrukcontrole 15-04 Marjan CTG 18-04 Mutsevluts Controle vk 18-04 Bas1759 Controle gyn 18-04 Meedje controle gyn 20-04 Marjan controle FA + CTG 21-04 Bloemmm Controle Gyn (Als alles goed is na deze afspraak terug naar mijn verloskundige) 26-04 Sunnyueen21 controle klinisch VK 26-04 Monika Groeiecho + controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! Senna999 - 13-04-2011 - Dochtertje Dewi
Senna: Van Harte Gefeliciteerd met jullie dochtetje Dewi!! Ik hoop op een spoedig herstel voor jou en hoop dat jullie volop kunnen genieten van elkaar! Nu even ego: Ik ben weer goed gekeurd bij de VK; bloeddruk was goed, hartje luisteren was goed, nog niet ingedaald. Dus zoals ik verwachtte het zelfde als vorige week. Wordt nu wel echt nieuwsgierig: Hoe zal de bevalling verlopen? Wanneer? En hoe zal onze kleine man eruit zien?
flower meiske doe je rustig aan!!! wat wil de neuroloog doen??? jaaaa palmpje jij ook he!! zaterdag ben jij aan de beurt!! enne het slijmverlies is je slijmprop.. de ene verliest m in gedeeltes (zoals moi.. ben al zeker 3 weken ermee bezig) en de ander verliest m in 1 keer.... komt omdat je lichaam zich nu aan het voorbereiden is op de bevalling maar het heeft totaal nix te betekenen dat je bijv. volgende week al bevalt (volgens mijn vk kan je gerust nog 2 weken overtijd gaan) zolang er geen bloed bij zit dan hoef je geen actie te ondernemen!!!
Mijn beste vriendinnetje haar weeën zijn ook begonnen.. Ze liep 3weken op mij voor en heeft nu 2cm ontsluiting. Spannend!!! Het komt nu echt dichtbij meiden, Ik krijg er kippenvel van (op een goede manier) Oké &nu ga ik echt even douchen. Tot zo!
AUkje; fijn dat alles goed is gegaan bij de VK. Ik heb dezelfde vragen hoor. Soms ben ik bang dat ik niet zal merken dat de bevalling is begonnen en dat ik er te laat achter kom ofzo. Maar dat komt omdat ik natuurlijk niet weet wat ik moet / kan verwachten Mutsie: Thanks voor je antwoord. Ik ben blij dat ik niet de enige ben die het heeft. Ik riep gisteren mijn man toen ik op het toilet zat en hij zei : Ja dat is zeker weten je slijmprop. Hhhahahahah, ik vroeg mij af hoe hij zo zeker was van zijn zaak Ik twijfel over alles. Hoe gaat het met die kleine? Bloemie;; spannnend. Inderdaad, gezonde kriebels. Ik kan niet wachten tot ik kleine lapalma in mijn armen heb liggen of op mijn borst... Geweldig gevoel lijkt mij dat. en echt spannend van je vriendin zeg. Wow..
oeh bloemmie spannend!!! succes voor je vriendin!!! haha palmpje misschien heeft je man zich wel heel erg ingelezen enne hier ook twijfels over alles ondanks dat het de 2e is... maarja 6 jaar is lang geleden!! welke kleine? die in mn buik is heel erg onrustig.. veel schoppen (voet en knie in mn zij) en harde buiken met lichte krampjes... die wat rondloopt is erg vervelend... tegen iedereen lief behalve mamma hij vind het allemaal reuze spannend en heeft heel erg goed in de gaten wat er allemaal staat te gebeuren... hond en poes zijn trouwens ook magneetjes... poes ligt de hele dag aan mn voeten (het liefst tussen mn benen) en hond ligt in der mand maar is ozo allert... zodra ik maar beweeg springt ze al op!
Ooooooh lekker! Daar ben ik gek op. (Lees: Ik ben tegenwoordig overal gek op) Wij gingen gisterenavond soep eten &we hadden 2 afbak stokbroden. Ik had ze na het afbakken in 4 stukjes gesneden en in een afdroogdoek gedaan. Ik hou er namelijk van als ze lekker warm blijven. Na het eten keek in in de afdroogdoek en er lag nog maar 1 stukje.. Manlief is niet zo gek op brood dus ik vroeg hoeveel heb jij er gegeten &hij zei niet eens 1 stukje, een halve ofzo. Dus ik heb gewoon bijna 1,5 stokbroden opgegeten zonder dat ik het door had! Hij heeft me de rest van de avond uitgelachen de stommerd
whahahaha bloemmie eet smakelijk!!! vind het wel knap van je dat je iets naar binnen werkt wat je niet merkt... hahaha grapje hoor!! ik zat gister met een pak spritsjes met choco en roze/gele streep op de bank en voordat ik het wist was ie leeg hmmm ik werk nu ff mn 3e kano naar binnen
Ik ga ook maar even de keuken in om te kijken wat ik allemaal op tafel kan zetten. Heb namelijk een 'ik kom niet van de bank' dag
Muts; ik bedoelde die kleine die straks grote broer is! Ja, voor hem zal het ook allemaal spannend zijn. Fijn om te horen dat het met die kleine in the belly ook goed gaat Bloem; jij ook al zoveel eten aan het wegwerken EN jij ook Muts? Fijn dat ik weer medestanders heb. Vandaag voel ik mij echt een lui wijf. Ik heb vanmorgen geslapen.. net een pizza gegeten en dan zou ik het liefst nu weer even een dutje willen doen. Ik schaam mij voor mijn vreet en slaaplust. Maarja ... ' zwangerschapkwaaltje ' he? Hihihihihihihihihihi Nou lekker weer gezellig eten meiden. Genieten
Pfff sorry dames ik verwaarloos jullie sorry lieverds.. Nou weer bloed geprikt en volgens de neuroloog heb ik micraine aangezichts. Maar heb het sinds het einde van zwangerschap en wirdt erger mischien door de exatra hormonenen en het eind van zwangerschap wordt het erger maar ik mag geen medicijnen niks.. Hij heeft iets van zink getest ofzo en als die hoog is belt hij.. En anders moet ik maandag weer terug komen waarvoor geen idee want ze kunnen er niks aan doen.. Heb vandaag al 4 aanvallen gehad en ik heb ook lekker staan janken. .. De gyn kan niks doen en baal hiervan ik moet 2 weken uitzingen met elke dag veel aanvallen en zit er echt doorheen.. Ik lees veel mee lieverds denk aan jullie dat jullie het maar weten
Gatsie flowert. Heb jij even pech. Mijn aanvallen zijn minder geworden door de zwangerschap en jij krijgt er alleen maar meer last van. Hopelijk gaat het gelijk weg na je bevalling zeg. Sterkte meid
@Flower; Pff wat balen Ik hoop toch dat ze er iets aan kunnen doen hoor, ze laten je toch niet voor niets terug komen? Arme arme Flower @Palma; Hier wordt het Broccoli met gebakken aardappeltjes en iets erbij.. Weet nog niet wat. Ik kijk even Generatie 2010 van vorige week terug.