Over migraine makenen teksten hahaah meimama die blauwe tekst hahahaha wow. .. Ik ga lekker secret story kijken en daarna tukken hopelijk zonder koppijn morgen naar de gyn voor controle alweer heb een bezoekpas voor het zieke hiis hihi.. Dames knuff en kom vanaaf nog even lans wippen
Tukze Flower, Ik hoop dat 't helpt! Au! Ik heb voor het eerst echt steken in mijn rechterborst. Normaal waren het meer 'krampjes'..
waarom voert die van mij dan geen klap uit???? hij loopt alleen maar te klagen dat ie een dubbele baan heeft: 3 keer per week boodschappen en gemiddeld 4 keer per week koken..... hmmm volgens mij houdt het huishouden doen toch meer in dan dat!!
tukze flower!! hopelijk neemt de hoofdpijn af!!! haha meimamma je mag helemaal niet weg hier!!!! verplicht iedere dag melden hahaha!!! maar wel lekker dat je zo'n goeie dag hebt gehad.. goedgekeurd bij de vk en dan ook nog eens het huisje lekker schoon... heerlijk!! morgen bij mij ??? hier weer erg last van buikkrampen en rugpijn wat doortrekt naar mn bovenbenen.... foeffel is ook erg gevoelig... zit nu met hittepitkussen tussen mn benen... en daar ligt poeslief weer half overheen/tegenaan... als hittepitje zo is afgekoeld ga ik richting bedje...
haha flower maar jij hebt geen (bed)rust voorgeschreven gekregen!!! lang leve de buurvrouw, mn dinnetje en schoonzus!!!
Mijn man dacht dat het huishouden bestond uit de tafel dekken en de vaatwasser in en uit laden... Hoe de overhemden elke keer weer in de kast kwamen was een wonder! Hij weet inmiddels hoe de wasmachine aan moet, maar toen ik een keer vroeg of hij de was (lag gesorteerd voor de wasmachine) in de wasmachine wou doen ging hij het in de droger stoppen... Inmiddels heeft ie heel wat bij geleerd hoor. Hij doet het niet altijd op "mijn" manier, maar ben blij dat het het een beetje begint te zien. Net nog even bij schoonvader geweest, gaat iets beter. Maar nog wel erg op en neer. Morgen weer een trouwerij! Zaterdag is L. jarig maar dat vieren we zondag, zodat mijn man mij even kan helpen met de voorbereidingen op zaterdag. Zaterdag ook nog even naar schoonvader, en dus zondag visite de hele dag... En dan is er rust hier! Dan zijn alle feestjes geweest, we hebben bewust het paasweekend niets gepland. Al verschillende uitnodigingen gehad maar lekker even niets met z'n drieen (of vieren).
haha aukje ja dat is ook een wonder!!! gelukkig weet manlief wel het verschil van de wasmachine en droger (ook niet op mijn manier)... hij kent meneer strijkbout ook maar helaas maakt ie er geen gebruik van... jeetje alweer een trouwerij... heeeel erg veel plezier!!! gelijk heb je dat je met pasen lekker thuis blijft.... wauw ik zie het nu net pas: gefeliciteerd met je 38 weken!! oke dames ik ga richting bedje... slaap lekker en tot morgen!!
Hoi Allemaal! Allereerst SENNA: gefeliciteerd met je dochter Dewi! Hopelijk gaat het snel beter!! Ik heb door de drukte van de zaak/werk/afwezigheid hier niet helemaal meegekregen dat we 'gesplitst' werden maar was wel een aantal dames 'kwijt' toen ik laatst me weer bij de mei mama's gevoegd heb. Ik zie dus nu dat hier de andere helft is gebleven! Hoe is het hier?! Het komt wel dichterbij nu he?! Ik ben nu zelf 1 van de laatsten (23 mei) dus ik geloof dat ik enorm ga balen als iedereen hier al gaat bevallen!!! (was de vorige keer ook) Maar we houden goeie moed en gelukkig heb ik nu ook verlof en daar ben ik op zich al heeeel blij mee. Ik moet nu namelijk nog ALLES doen voor de beeb Ik hoop dat jullie het goedvinden dat ik me af en toe hier ook weer even meld Succes met al het gerommel en tot snel! x
Hahaha, Hier weet manlief ook echt niet hoe de wasmachine werkt hoor! En in de keuken bakt hij alleen een eitje of maakt pannekoeken, dat is het dan ook wel. Maar als hij eenmaal schoon maakt, maakt ie wel echt goed schoon! Dat is wel fijn . Slaap lekker voor de dames die gaan slapen, welterusten! Ik wacht nog even op manlief, die is binnen een uurtje thuis daarna ga ik ook mijn nest in.
Mutsy je man wil toch een gezond kindje Dan moet ie niet zeuren als ie wat extra`s moet doen. (geintje) Hier van mn vriend weinig eigen initiatief maar als ik m vraag of t dit of dat wil doen dan doet ie het ook wel, gelukkig! Maar eten koken doet ie niet heel verdienstelijk. Dus als ie moet koken doen we niet te culinair Ik ga zo afsluiten meisen en als Tirol afgelopen is dan lekker mn schone bedje in Alvast weltrustenxxx
@Esmee; Welkom terug onder ons! Natuurlijk ben je welkom . Ik ben eigenlijk ook pas 18mei uitgerekend hoor, maar je weet het nooit he! Leuk dat je er weer bent.
@bloemm: Dankje!! Tja ik weet nog van het vorige forum, 2 jaar geleden, dat iedereen al heeeel vroeg ging bevallen! Die hadden de 36 weken net of nog niet aangetikt of daar vlogen de baby's om je oren! Pff dan duurt het wachten lang zeg... Ik ben uiteindelijk op 5 juni bevallen(dus nog vroeg in Juni) maar ik was al 1 van de laatste 10 geloof ik! ik vind het dus nu nog wonderbaarlijk rustig hahaha! Ik ga zo ook mijn bedje maar eens opzoeken! x aan ieders
@Esmee; Haha, dan duurt het vast nog langer als iedereen al bevallen is! Ik duik ook mijn bedje in, Welterusten meiden. Tot morgen .
Nou mijn ventje die komt thuis uit zijn werk geeft mij een kus en pakt meteen de aardappelbak en begint aardappels te schillen. Zet ze daarna ook op het vuur en de ene keer help ik hem mee met het eten of neem ik het over en de andere keer maakt hij het gewoon helemaal. In het weekend koken we vaak gezellig samen. Verder is de bovenverdieping voor vriendlief wat betreft schoonmaken. Dus hij ruimt boven onze slaapkamer op als het nodig is en stofzuigt de slaapkamer en stoft de boel af. Ik doe de benedenverdieping. Heel af en toe vraag ik vriendlief beneden te stofzuigen en dat doet hij dan ook met alle liefde. Ook doet hij het erg goed moet ik zeggen, want hij schuift ook vaak dan de banken helemaal aan de kant om daaronder goed te stofzuigen. Kijk dat doe ik echt niet elke keer als ik stofzuig.... Ik maak verder de douche en de wc altijd schoon en de was doen we beiden wel. Maar meestal zet ik de wasmachine aan omdat ik precies weet welke was op welke stand moet. Maar hij helpt me tegenwoordig wel vaak met de boel er uit halen en dan in de droger doen omdat ik snel last van mijn buik krijg als ik constant moet bukken voor de wasmachine of droger. Was opvouwen hebben we vanavond allebei nog gedaan. Hoef ik niet te vragen dat doet hij uit zichzelf. Ramen lappen heeft mijn moeder laatst nog gedaan en schoonmoeder heeft het ook al eens aan geboden, maar anders doet vriendlief dat ook. En grasmaaien doet hij dan ook nog. Dus hij doet eigenlijk best veel in het huishouden zonder dat ik het moet vragen. Scheelt ook dat hij al bijna 2,5 jaar op zichzelf woonde toen ik bij hem introk. Hij heeft toen alles al zelf moeten doen! Liefs
Wow Sunnyqueen! Dat is een fijne vent! Die van mij bedoeld het allemaal goed hoor, maar hij is gewoon niet echt geschikt voor het huishouden. Eigenlijk doe ik het ook liever zelf... maar als ik dat van jou zo lees; jaloers!! En ja... hij heeft ongeveer 7 jaar alleen gewoond... Maar hoe het er daar uitzag dat zal ik jullie besparen, haha. Trusten meiden! Ik ga lekker slapen, hopen dat we allemaal een goede nacht mogen hebben!
Hoi meiden! Hele dag en avond achter de naaimachine gezeten, eerst met en later zonder mams. Wiegje bijna af en gordijntje op een zoom na ook, dus die doe ik zo nog even Alleen maar heeeeel vluchtig bijgelezen (schaam) Senna: heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel hartelijk gefeliciteerd met DEWI!!! Hopelijk vanaf zondag lekker thuis! Flower: hoop dat ze vinden wat het is en dat er wat aan te doen is! Huishoudman: de mijne kookt normaal al bijna altijd, dus dat doettie nu nog steeds. De keuken (+afwas) is echt een beetje zijn domein. Ik doe vaker de was. Hij soms als hij vreest dat z'n wedstrijdtenue voor basketbal niet op tijd schoon is (vergeet ik de laatste tijd wel vaak) Nu hangt hij ook 'grote' was voor me op, zoals beddengoed en grote handdoeken enzo, want die hangen aant rek boven de trap en dat gaat niet goed met m'n rug. Schoonmaak en opruimsessies doen we samen En nu word ik gewoon naar bed gestuurd, hahaha. Best een goed idee, want was een druk dagje! Groetjes!
Hoi Senna vanuit hier ook de felicitaties. Gefeliciteerd met jullie dochtertje Dewi en dat je maar snel weer opgeknapt bent zodat je kunt genieten van je meissie. xxx Joyce
Goedemorgen, Heerlijk het zonnetje schijnt al door het ziekenhuisraam, wordt volgens mij een ontzettend lekkere dag, ga proberen straks ook even naar buiten te gaan, als alles goed is met de ctg. Heb bijna niet geslapen de 2 dames die hier liggen snurken nog erger dan mijn eigen vent. Hoor de ontbijtkarren alweer door de gangen rollen, pfff heb helemaal geen trek @meedje dat is idd een erg mooie bloeddruk. Senna VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER !! @aukje spannend allenmaal, gaat straks ineens snel. @Bloemm he gaat hetmet je vriendin ? @flower kan me voorstellen dat je er tegen opziet nog 2 weken van die aanvallen, dat ze er niets aan kunnen doen yoh vervelend.
goedemorgen dames, Hier weer een buddyberichtje van Marjan: vandaag weer CTG en onderzoek cervixlengte verder urineonderzoek afwachen. Obv uitslagen beslissing of ik naar huis mag. Gr. Marjan