mei-2011-indiaantjes

Discussion in 'Zwangerschap clubs' started by torrach le, Jan 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    hier ook een jaloers iemand hoor SQ!!!
    enne mijn man woonde ook al jaaaaaaaren op zichzelf voordat ik bij hem kwam... hij stond zelfs een avond voordat zn moeder kwam schoonmaken dingen te doen (strijken, wasmand leeg, vuilnisbak leeg enzo)....
    en ik vraag hem ook wel dingen om te doen maar moet het eerst een week lang iedere dag vragen en dan wordt het met tegenzin gedaan :(

esmee welkom terug! hoe is het nu met je? geniet van je verlof...
    hier ook bij de vorige zw. gehad dat ik als 1 van de laatste beviel (sterker nog als 1na-laatste!) dus ik weet hoe vervelend het is...

flowert hoe is het met je hoofdpijn??? hoe laat moet je bij de gyn zijn???

denise wat vervelend dat je zo slecht hebt geslapen... erg is dat he als er iemand snurkt en je kunt er niets aan doen...
    heb je wel een ontbijtje genomen ondanks dat je er geen zin in had???

hier vannacht ook weer een drama-nacht... manlief overdwars in bed alsof ie op het strand lag.. op de bank een kleef-kat die geen millimeter wijkte en een hond die snurkte (en droomde)....
    tja helaas had ik weer erg last van buik/rug en bovenbenen dus gezellig vond ik het niet....

2. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    spannend hoor Marjan!!
    meedje wil je haar de groetjes doen en sterkte wensen!?!

3. meedje

meedje Niet meer actief

Heb het haar doorgegeven en je krijgt de groetjes terug:D

4. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Morgennnn danes..

Kut zeg denise van dat kutte slapen. .
    Sterkte hoop dat je vandaag even naar buiten mag..

Mutsss ik moet om 11;35 bij de gyn zijn..
    Weer hoofdpijn maarja kan er niks aan veranderen ga we proberen boodschappen te doen maar hoop niet dat ik een aanval krijg daar want dan kan ik nergens heen grrrrr

5. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    dankjewel meedje!!!

flower kan ro niet iets te eten mee nemen voor vanavond???

6. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Uuuuuh kan maar heb echt niks in huis geen brood niks en ook geen eten en ro is rond 6 uur thuis higihihi..
    Ik moet toch naar de gyn dus kijk even hoe ik me voel voel ik me goed dan ga ik voel ik me niet goed dan ga ik niet

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    haha ja das waar ook... je moet tussen de middag ook eten....
    hier ligt er altijd wel brood (tosti of roosteren)...

sterkte ermee!!!

8. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Komt wel goed schat. ..
    Superrrrrrrmamaaaaaaaaa..

Hihihihuhi..
    .

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

Aug 18, 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen meiden!

Wij ga zo alvast L. wegbrengen voor de volgende trouwerij. Weer een lekker druk dagje.

Ik reageer morgen wel uitgebreider! Tot morgen!

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    @Flowertjeee; Succes bij de Gyn en let goed op jezelfff :D.
    @Mutsje; Heb je al wat minder pijntjes?
    @denise; Hoop dat je CTG goed is meis...
    @Meedje; Wens Marjan heel veel sterkte!

Ik heb vannacht echt lekker geslapen! Ook voor het eerst. Alleen om te plassen naar de wc geweest een paar keer, maar daarna viel ik gelijk weer in slaap.
    Nu lekker ontbijten! Met mn vriendinnetje gaat het 'wel goed'. Ze is van twee centimeter naar vier centimeter ontsluiting gegaan, gaat veel te langzaam dus.
    Ze gaan zo een echo maken en daarna willen ze haar vliezen breken, daarna zal het vast wel sneller gaan. Heel spannend allemaal..
    Hier een druktemakertje in mijn buik, dus snel even gaan eten :D

11. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    veel plezier aukje!!!

whaha ja flower wij zijn supermamaaaaaaaaaaaaa's!!

oeh bloem dat gaat echt niet snel... hopelijk gaat het door het breken van de vliezen wel sneller maar krijgt ze geen weeënstorm...

zo hier ff actief gedaan.. afwasmachine uit en ingeruimd, badkamer deels schoongemaakt op de snelle manier en de swiffer door de woonkamer gesjoeft!!
    de achterdeur staat open dus de hond loopt van binnen naar buiten... tja wel het vrouwtje in de gaten houden he!

12. flowertje

flowertje VIP lid

Jun 8, 2007
    10,165
    0
    0
    Zwaag
    Wat ben je actief muts ik nog niet hahahahaha ga straks ook eerst naar de gyn

13. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

Nou ik heb vannacht voor het eerst gevoeld wat voorweeen zijn. En ja ik weet wel zeker dat het voorweeen waren. Het had een aanloop....Een toppunt en daarna zakte het weer langzaam weg. In de aanloop begon ik pijn te ervaren in mijn onderrug en buik en zodra ik bijna op het toppunt was wist ik niet meer hoe ik moest liggen. Heb toen maar op mijn ademhaling gelet. Dus inademen door de neus en dan door de mond weer uit puffen. Ondertussen op mijn zij liggend. En dan na een kleine minuut denk ik zakte het weer af. Na 5 minuten kwam het weer en daarna nog een keer na 5 minuten... en daarna ging er wat langer tussen zitten. En uiteindelijk bleef het weg en ben ik in slaap gevallen. Maar dit heb ik nog niet eerder gevoeld.... dus ik durf er mijn geld op in te zetten dat dit voorweeen waren... Waren in ieder geval aardig pijnlijk! Maar goed het hoort erbij en is een voorbereiding op de bevalling.... Die nog wel weken op zich kan laten wachten natuurlijk!

Liefs

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ff gauw een berichtje reageren doe ik later op de dag;)

Hier zowaar een keer heeeeeeeeerlijk geslapen. 1x hoeven piesen. En daarna tot 9 uur geslapen en toen nog lekker geknuffeld met mn lief. Net gedoucht en onbeten en nou gaan we boodschappen doen en voor een camera kijken bij de mediamarkt en ik wil nog even naar xenos.

Fijne dag meiden!

15. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    @SQ; Ja zo voelt het bij mij ook.. Ik kan het beschrijven als menstruatiepijn maar dan een stuk erger dat gelijk weer afzakt &dan lijkt het net alsof er niets gebeurd is :D
    @Meimamma; Veel plezierrrrr!

Hier gaat manlief zo naar werk &ik nestel me weer voor de buis :p

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Ze hebben net de vliezen van mijn vriendinnetje gebroken, ze wachten nu even een uurtje af! Gebeurd er niets dan geven ze haar een infuus.. Het komt nu wel heel dichtbij allemaal, ik weet nog wel dat we zo blij waren dat we samen zwanger waren :D &nu gaat zij al bevallen.

En nu wil ik ook :p Hahaha!

17. La Palma

La Palma Fanatiek lid

May 24, 2010
    2,721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen allemaal. Even een kort berichtje vanuit mijn bank ;)

Net gedouched. De laatste tijd ben ik nooit meer zo vroeg gedouched en dan ben ik nog laat hahahaha. Zo even lunchen. Ik denk aan een geroosterd broodje met een omelet kaas ofzo! Nou, we zien het wel.

Daarna even een paar wasjes vouwen en strijken, stofzuigen en dweilen mag mijn man doen als hij thuis is. Ik moet al weken naar de Hema. Heb ik ook nog niet gedaan, dus ... pffffff. Wie weet. Nou fijne dag en tot zo :D

Spannend trouwens van je din Bloemie

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

Mar 31, 2010
    18,894
    1
    38
    Wormer
    Eetsmakkelijk en succes met het huis Palmpje!
    Hier hebben manlief en ik alles al gedaan vanochtend, dus ik kan lekker blijven zitten vandaag. Hihihi.

19. meedje

meedje Niet meer actief

Buddy nieuws:

Marjan is weer thuis, cervix was al wel verkort en ze moet zondag weer heen voor ctg en urine onderzoek.
    Ze komt waarschijnlijk vanavond online.

Ik ben moed aan het verzamelen om uit huis te gaan. Wil/moet achter een voedingsbh aan maar heb moeite om op te staan en de deur achter me dicht te trekken.

*gaat nog even verder met moed verzamelen*

20. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

Feb 18, 2009
    4,277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Fijn dat marja weer thuis is. Wel spannend allemaal hoor! Ben benieuwd wanneer het echt gaat beginnen!

Succes met moed verzamelen meedje!

Share This Page