mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Marjan; Fijn dat je weer thuis bent!

Hier loop ik al een maand met een verkort Cervix :p Dus dat zegt ook niets. Van mij mag ze over 2 weken komen, maar ben bang dat ze nu heel eigenwijs tot week 42 blijft zitten. Hahaha :D

@Meedje; Succes met moed verzamalen en anders is er altijd nog online shoppen :p

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Teken van leven..
    Alles buj de gyn goed bloeddruk ook tja verwacht ook noets anders..
    Me bloedwardes lieten niks zien dus me zink is ook goed enz...
    Maandag weer naar de hoofddokter en daarvoor ctg en controle ze willen me toch goed in de gaten houden. ..

Gisteren had ik een andere gyn en die zei waarvoor krijg je eigenlihk een keizersnede dus ik door me bekken o zegt hij ik had het je zelf laten proberen uuuh hallo me bekken zitten vast aan elkaar de eerste was geplande keizersnede en deze ook ik dacht echt waar bemoei je je mee man gelukkig ben je niet mijn gyn maar toch nu heb ik zo gevoel alsof ik me aanstel ofzo

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Bloem: Fijn dat jullie alles al hebben gedaan!
    Ik ga nog even eerst bijkomen van mijn lunch. Ik werk echt van maaltijd naar maaltijd. Ontbijt... slapen... tussendoortje.. douchen... lunch....middagdutje.... avondeten en dan voor pampus op de bank de hele avond hahahaha

Fijn buddynieuws Meedje. Het wordt wel super spannend nu. Ben zo benieuwd wie de volgende is die gaat werpen. Succes met moed verzamelen. Heb je een winkel in de buurt waar je een goede voedingsbh kan halen? ik had er laatst 1 bij noppies gehaald en 1 bij de v&d

Flowertje; fijn dat alles goed gaat. Hopelijk voel jij je ook weer goed binnenkort. Enne wat betreft die andere Gyn. Waar bemoeit hij zich mee joh?

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik zit aan een heeeeel groot koud glas limonade hmmm

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Tja palma zo dacht ik ook rot op. ...
    Kon hem niet eens verstaan hij mompelde binnenmonds. .
    Ik zit aan de viir en achterlant vast zouy niet weten hoe dat kind eruit kan kome

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Ach waar bemoeit hij zich mee. Net alsof jij niet graag normaal zou willen bevallen als dat zou kunnen. Fijn dat alles goed was bij de gyn! Ik maak altijd een grote fles limonade en die zet ik in de koelkast, heerlijk :D
    @Palmpje; Hier ook hoor, ik kijk steeds op de klok en denk; Wat kan ik nu eens eten. Haha!

Ben moe zeg, zo even languit op de bank liggen en misschien later op de dag even een dutje doen.

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga ook even liggen p de bank. Ik wilde graag ' help mijn man is klusser ' dat komt om 2 uur.. Maarja, als ik nu ga liggen slaap ik waarschijnlijk al om 2 uur hihihih. Dan moet ik het maar opnemen.

@ Flowert.. lekker laten kletsen. Ik vind het eigenlijk ook brutaal van hem. Heeft hij geen vertrouwen in zijn collega ofzo?! Tsssss

8. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Harde buikkies

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik gaat ook kleine meid richting bedje doen en dan zelf ook even...

Hij zei het zelf ook wil me collegas niet afdoen hoor maar ik had het anders gedaan. ..
    Grrrrrr brutale aap ik moet hem.niet

10. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    flower fijn dat het goed was... en wat een kneus van een gyn zeg!! hij kent je niet eens en weet niet eens van hoe of wat...

marjan fijn dat je thuis bent!

meedje heb je al moed verzameld??

meimamma shopse!!

lekker toch palmpje dat je rustig aan kan doen!!

hier drukjes: dinnetje heeft net de tuin beetje aan kant gemaakt en ondertussen stond manlief naast me *schrik* en die hebben samen de bank uit elkaar gehaald en manlief is nu de nieuwe aan het ophalen terwijl dinnetje aan het stofzuigen is....
    heb wel wat grasjes tussen de tegels weggetrokken maar dat was niet echt een succes voor mn buikkie.....

dames fijne middag verders.. ik ga ff 2 kids aan het behangkleuren zetten... een rol behang die over is mogen ze inkleuren... is keer wat anders dan het behang op de muur :D

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hier harde buiken en krampjes in mijn rug....

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Nou, het gaat goed met de harde buikjes hier he? Hahhahaha

Lekker die hulp zeg muts. Ik zou je inderdaad niet aanraden om gras tussen de tegels vandaan te halen. Dan moet je toch bukken? Ik kan al bijna niet meer bukken om een legging aan te doen! Laat staan dat ik gras ga weghalen. leuk idee trouwens van het behang. Ook leuk voor een kinderfeestje en dan kun je 1 baan of 2 door vriendjes/ vriendinnetjes laten maken. Bijzonder. Minde rmooi waarschijnlijk maar oke!

Nou zoals ik al zei; als ik op de bank ga liggen, ga ik slapen. En inderdaad.. net even een uurtje geslapen. Was wel heerlijk hoor. Ik heb trek in lekkere ijskoffie ofzo. Maarja om nou helemaal naar starbucks te rijden vind ik iets te ver gaan dus ik pak maar een senseootje!

13. meedje

meedje Niet meer actief

Hier wel moed verzameld, 1 voedingsbh bij de hema gehaald. Hij zit niet helemaal super, maar het alternatief kostte 60 euro bij livera.(en die zat ook niet super) Mocht deze echt te klein worden dan kan E. in de kraamweek nog wel wat bijhalen.

Is dit herkenbaar??:

Ik denk dat ik ongeveer 10 minuten gelopen heb en na die 10 minuten(stond in AH) kreeg ik zulke lage rugpijn en steken in mijn buik dat ik me alleen daar nog op kon concentreren. Werd misselijk en kreeg vlekken voor mijn ogen. Moest het ook echt wegzuchten. Toen snel naar de auto gegaan en toen ik zat zakte het wat af. Nog wel zeurend gevoel in buik en lage rugpijn(uitstralend naar linkerbeen).

Weet niet zo goed wat ik er mee moet...

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @meedje; Ik heb na teveel lopen altijd pijn in mijn onderbuik en het gevoel alsof ze er elk moment uit gaat vallen. Maar rugpijn had ik eigenlijk nooit, heb ik nu pas.. Zomaar.
    @Palmpje; Ik lig ook op de bank met mn dekentje en kussentje. Heerlijk :D. Oooooh ijskoffie is lekker! Ik ga zo een bakje aardbeien eten, maar dat zeg ik al een uur. Ben te lui om van de bank te komen.

Er zit trouwens gelukkig geen regelmaat in mn harde buiken, want had er best veel net..

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Muts hoop op een betere nachtrust voor jouw deze nacht.
    @Bloem heb 2 uur aan de ctg gelegen, was niet slecht maar zeker ook niet goed vanavond weer aan ctg. Super spannend voor je vriendin ! Hoe gaat het nu haar vliezen gebroken zijn en ze aan het infuus ligt.
    SQ au voorweeen nog even ophouden die baby he, je bent pas 34 wk toch.
    @meimamma geslaagd voor je inkopen.
    @flower vervelend he die verschillende meningen van artsen, weet er helaas te veel van.
    @meedje dat is precies het gevoel dat ik ook heb als ik maar een klein stukje loop, zalhet morgen eens vragen aan de gyn.

Ik mocht vanmorgen van de verpleging ff buiten op het balkon in het zonnetje zitten lekker, maar kan er niet tegen krijg echt zwangerschapsmasker.
    Ben nu behoorlijk misselijk en heb een raar gevoel in mijn buik.
    Ga even plat liggen.

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Denise; Fijn dat de CTG in ieder geval niet slecht was..
    Ben benieuwd wat ze gaan doen bij je!

Mijn vriendinnetje bleef hangen op vier centimeter en kon de pijn niet verdragen, dus ze heeft om een ruggenprik gevraagt, die heeft ze gekregen en ze hebben haar aan een infuus gedaan (Weeenopwekkers geloof ik).
    Het is nu afwachten!

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @denise, ja ben nu 34 weken en 1 dag, maar ben ook niet bang dat die kleine nu wil gaan komen al hoor. Mijn vriendinnetje had ook al weken voor haar bevalling last van voorweeen... dus zegt niks!

Liefs

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.557
    530
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Haaaaaaiiiiiiiii, daaar was ze weer. Ben even snel online. Probeer een dezer dagen nog wel even bij te lezen... staat mn hoofd nu even niet naar.
    Meedje heeft jullie goed op de hoogte gehouden lees ik :D Dank daarvoor!!!!

De pijn, het overgeven, etcetcetc van woensdag is zeer waarschijnlijk te wijten aan chronisch vochttekort. Heb vanmorgen een donderpreek:D gehad van tante dokter. Mocht naar huis maar moest echt minstens 2 a 2,5 liter vocht per dag tot me nemen. Hiermee zou ook de hartslag van frummel rustiger worden. Zaten nog steeds veel bacterieën in mn urine.
    Zondagochtend melden voor CTG en urine onderzoek. En ik verwacht ook eigenlijk inwendig onderzoek.
    Heb wel meer harde buiken nu, zodra ik maar wat doe dan protesteert er al van alles.

19. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Marjan; Welkommmmm terug! Goed blijven drinken dan he :D. Ben benieuwd wanneer het echt bij je gaat doorzetten.

20. meedje

meedje Niet meer actief

Fijn dat je er weer bent Marjan!
    Lekker rustig aan doen;) en je laten verwennen door M en E

Deel Deze Pagina