http://www.zwangerschapspagina.nl/bevallingslijst-forum/270216-bevallen-meimammas-2011-a.html#post9708945 Dit leek me wel leuk meiden, zo zien we wat er van ons terecht is gekomen hihi. Flower succes. xx Joyce
Ja maar tot nu toe halen ze hem niet dus afwachten maar heb honger en koppijn en val.zowat in slaap en lig nog op de verloskamer komt ook niemand.. Ro is thuis broodje eten met romy
Jee flower wat spannend! Ben eens benieuwd. Hier was mijn buik vanmorgen wat omlaag gezakt. Volgens mij is die van mij aan het indalen.
@Flower; Succes meis... Hoop dat die pijn afneemt . De 18de is het volle maan meiden! . Hier gisteren met een kruik mn bed in gegaan, had nog best veel rugkrampen maar ben in slaap gevallen, dus niets aan de hand. Manlief gaat lekker verse broodjes halen &dan gaan we samen ontbijten. Vanavond een verjaardag, even kijken hoe dat gaat.
Hoop dat het gauw beter wordt Flower! En dat ze je wat te eten geven.Anders probeer je wat te slapen?(of kan dat niet?) Hier zit ik een beetje in dubio, Werd vanmorgen wakker met knallende koppijn. Nu is het zo dat ik de afgelopen dagen de hele tijd een wat zeurende hoofdpijn had, maar niet zo erg als nu. Heb paracetamol gehad, maar dat werkt niet. Ze zeiden in het zkh dat ik bij klachten van hoge bloeddruk moest bellen, maar sta nu toch een beetje in dubio of ik het moet doen of niet... Vriendlief denkt dat het allemaal wel meevalt. En heeft zoiets van, wacht maar tot maandag(dan heb ik weer afspraak)
Hahaha ik lig op de afdeling alleen in me uppie heel erg remy.. Op de ctg was activiteit te zien dus het doet wel wat maarja ik zit nog potdicht dua veel doen ze niet ach jaaaaaaa we maken er maar wat moois van hiwr
Meedje: hoofdpijn kan wel een indicatie zijn van hoge bloeddruk hè. Uiteraard kan het ook spanning zijn, maar als je het niet vertrouwd, gewoon bellen!!!! Het is nog wel 2 dagen tot aan maandag!!! Heb je thuis geen bloeddrukmeter? Dan zou je het even kunnen controleren. @flower: ook spannend bij jou dus. Bij mij was er gisterochtend ook welgeteld 1 "wee" te zien. Maar dat vonden ze niet raar gezien de termijn. Frummel is hier redelijk actief, maar verder niet echt het gevoel dat er wat gebeurt. @volle maan... ja dan worden er veel kindjes geboren idd. De VK hier houd daarnaast ook nog de getijden bij. Het schijnt dat alle kindjes in de "getijdenstreken" met hoogwater/opkomend water worden geboren en nooit met laagwater/afgaand water
Net gebeld en ze willen me even ter controle zien. E. is er gelukkig, dus we kunnen samen heen. Ze raadde aan om de vluchttas mee te nemen, dus dat doen we maar. Ik heb internet op telefoon, maar zal marjan sms'en. Ook omdat ik niet weet of ik daar ontvangst heb.
Zo meiden wat maken jullie het spannend zeg!!! Ik bende hele dag weg, maar ben benieuwd wat ik vanavond allemaal te lezen krijg nog! Succes meiden!! Zet hem op!!! Goedemorgen dames, Ik ga vanmiddag lekker naar mijn moeder en mijn broertje en zusjes. Vriendlief is vanochtend al de deur uit gegaan om 08.30 en is tussendoor even snel thuis geweest om zich te verkleden. Hij is nu aan het scheidsrechteren bij de jeugd (voetbal) en dan komt hij tussendoor snel een kwartiertje thuis om brood te eten en dan moet hij weer weg om zelf te voetballen dus ik zie hem vanavond pas weer rond 19.00!! Dus dan ga ik ook lekker weg, want anders moet ik me thuis vermaken en daar heb ik vandaag geen zin in! Liefs
Ik had vanmorgen al een berichtje getypt maar denk dat hij niet doorgekomen is door de wat slechtere verbinding. Vannacht heb ik nog 1 uur aan de ctg gelegen, was niet super slecht maar ook niet goed. Vanmorgen weer was beter dan voorheen dus gaan de goede kant op moet nu 3x daags aan de ctg en krijg haptonomie om contact te maken met de baby. @flowertje oh jee meid, sterkte en je bloeddruk ook nog eens hoog.Je bent in goede handen en goed aangevegen hoe en wat je voelt.Is zaterdag he dan worden alleen de iets ernstige gevallen gehouden en de rest mag naar huis in het weekend, zo werkt het hhier. @meedje succes meid !
Goedenmorgen allemaal. Het is flink aan de rommel hier he? Ik ben gisteren nog gaan douchen en daarna mijn bed in gedoken. Misschien heb ik nog harde buiken gehad maar ik denk het niet anders was ik wel wakker geworden. Ik heb mijn schema voor vandaag aangepast, die harde buiken waren misschien toch een signaal van iets te veel willen ofzo. Dus ipv 2 activiteiten doen we er 1. Ik was gisteren wel even aan de wandel met mijn man. Dus misschien kwam het daardoor. Voor een ieder die in het ziekenhuis is, onderweg is / aan de ctg.. heel veel succes en sterkte!
Marjan fijn weer wat van je te lezen! Hier ook een drukke uk in mn buik. Maar dat komt dat ik de papa net aan het werk heb gezet Die spelen met zn 2en nu al onder 1 hoedje tegen mij hihihi. Tis alleen beetje jammer dat mijn lieftallige vriend het nog aan de vroege kant vind om de box op te zetten. Bij mij begint het allemaal te kriebelen dat ik de boel voor elkaar wil hebebn. Ach ja vd week nog maar een paar keer zeuren dan krijg ik het wel voor elkaar hoop ik hihihi. Tacktiek he
ff snel tussendoor want de broodjes zijn klaar: marjan welkom thuis!! en nu lekker laten verwennen en veel drinken! flower en meedje spannend hoor!!! aukje het is toch een teken van rustig aan doen en niet meer in je 1tje op pad te gaan!!! palmpje lopen kan een oorzaak zijn van de harde buiken (daarom mag ik niet lopen en al helemaaaaal geen trap) kwa harde buiken moet ik laagdrempelig bellen ivm het aantal weken zwangerschap.. heb jij dat niet? enne ik heb op mn kont gezeten in de tuin om het gras weg te halen denise hoe is het nu met je??? heb je lekker gedoucht of is het drama in het ziekenhuis douchen?? hier gisteravond om half 9 lekker naar bed gegaan omdat ik hoofdpijn kreeg.. heb redelijke nacht gehad ondanks dat zoonlief gisteravond zn hamburger er weer uitgooide en overdwars bij mij in bed lag.... (manlief lag op zolder)... de nieuwe bank staat in de woonkamer en die zit heeeeeerlijk dinnetje heeft gister de tuin, woonkamer en boven een poetsbeurtje gegeven en ik heb vanmorgen zelf de keuken ff gedaan...