mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Marjanneke: welkom thuis :D

Mustie: fijn dat je die hulp hebt! Hier komen mijn schoonmoeder en een tante van mijn man het huis onder handen nemen volgende week! De luxafles en de kozijnen enzo zijn aan een grote beurt toe, dus dat vind ik wel een mooi klusje :D
    De VK zei tegen mij dat ik bij 6 harde buikies in 1 uur moest bellen, daar kwam ik gisteren net niet aan, dus ik heb het maar gelaten.

Wij hebben net ontbeten en nu ben ik weer moe ( zucht ) terwijl ik niets heb gedaan, dus lig ik weer op bed :(

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Het wordt aardig spannend hier zeg. Meiden aan de CTG of richting het zkh heel veel succes.

Gisteren heb ik zelf ook aan de CTG gelegen. Zeer onverwachts. Had rare klachten op donderdagavond (lichtflitsen en zware hoofdpijn) icm met een hogere bloeddruk tijdens de controle vrijdag. Dus gisteren was het ineens een dagje ziekenhuis. CTG, bloed en urine waren gelukkig goed, dus mocht weer naar huis.

Was erg opgelucht, want vandaag is juist de grote dag! Het bed moet nu officieel op klossen want de magische grens van 37 weken is bereikt. Nu mag ik bevallen en ook nog eens thuis. Spannende periode.

Palma, jij ook gefeliciteerd met onze mijlpaal 37 weken ;).

Hier ook moe hoor na geen enkele inspanning. Dus lekker rustig aan doen, en alleen doen wat echt moet.

Daarnaast de dames in de gaten houden die vandaag een spannend dagje hebben. Succes!

3. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Hoi allemaaaaal!

Even heel kort: fijn dat Marjan weer thuis is!

Iedereen rustig aan!!

Ik moet er alweer vandoor, want de tijd vliegt veel te snel. Vanavond meer!

Liefs!

4. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Jij ook gefeliciteerd Sunnie! 37 weken. Bijzonder he? :d

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

palma en Sunny gefeli met jullie 37 weken!

6. Wortel

Wortel Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.472
    0
    36
    Meedje succes!!!
    Flowertje, op de verlosafdeling lijken ze je inderdaad weleens te vergeten... sterkte en gewoon aan de bel trekken als je vragen of klachten hebt hoor!

7. meedje

meedje Niet meer actief

Ben weer thuis, waren geen rare dingen. Maandag weer terug. Mocht me niet te druk maken en vaker gaan liggen. Nu maar even bedenken wat ik de komende weken ga doen.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier rustig denk dat ik gewoon zo lekker naar huis mag als ro er is gaat ik het vragen de harde buiken zijn minder dus wil ik gewoon lekkwr naar huis

9. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Muts nee het is heerlijk douchen hier, warme harde straal.

jeetje elke keer als ik weer achter pc zit,moet ik aan ctg kom zo terug ik heb namelijk geen verbinding als dat ding aan staat.

Duimen op weer een iets betere ctg please.

10. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meedje, fijn dat je weer thuis bent. Niet te druk maken dus.

Flower ik hoop dat je snel lekker weer weg mag!

Denise, succes met de CTG.

Hier niet vooruit te branden vandaag. Echt jammer. Misschien maar eens lekker wat series kijken en de boel de boel laten.
    Dat nestelen moet ook maar eens ophouden. Huis is al netjes en iedere kast opnieuw indelen is ook wel weer een beetje teveel van het goede ;).

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben weer thuis maar thuis nog steeds pijn als het doorzet bellen..
    wordt hier erg moedeloos van mag niet veel doen want ala ik wat doe krijg ik pijn

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @flower fijn dat je weer thuis benmaar die onzekerheid dat het weer terug kan komen lijkt me ook erg vervelend en zeker vermoeiend. Rustig aan meid en hou vol.

Ik heb nu maar 45 min aan het ctg gezeten, zag ernaar mijn mening beter uit dan de afgelopen dagen maar goed de gymmoet hem nog beoordelen, dus weer afwachten.

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hoi hoi mede mei-mama's.
    Ik heb hier in het begin even meegeschreven, maar met baan, twee kindjes en verder ook een boel drukte werd het wat te veel om actief mee te blijven lezen en schrijven.

Maar nu het allemaal zo dichtbij komt (en ik verlof heb en het 'verplicht' een beetje rustiger aan moet doen natuurlijk) lees ik hier vaak weer even mee.
    Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik steeds even meespiek?
    Ik zal ook geregeld een berichtje achterlaten dan ;)

Liefs Diana

14. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Welkom Diana !! Voorspoedige zwangerschap gehad tot nu toe ?

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Pfff nog steeds pijn wordt er moedeloos van hahahahahhaahha...

16. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    welkom thuis flower en meedje!!
    welkom terug magic! hoe is het? waarom heb je "verplichte" rust??

denise is de gyn al geweest met de uitslag?

palmpje en sunnie gefeliciteerd met jullie 37 weken!

en toen was ik het kwijt...
    hier net gordijnen gekocht voor de kamer van de kleine man :D
    moet ze alleen nog inkorten maar dat komt nog wel...
    kreeg in de 2e winkel een giga harde buik dat ik echt ff moest blijven staan puffen (helaas geen stoel ofzo in de buurt)..
    heb nu last van een erg gespannen buik en krampen (onregelmatig).. dacht net ff vruchtwater te verliezen.. heb extra controle gedaan: blies op mn muis bij de duim en er kwam weer een klein beetje maar zowel manlief als ik vinden het geurloos dus we wachten het ff af...

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kunnen elkaar de hand sxhudden zuster hahahha zal je nog gelijk krijgen met de datum hihi

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Welkom Diana!
    Sunny en Palma gefeliciteerd met jullie nieuwe week! Wat geweldig om die 37 weken gehaald te hebben :D.

Sterkte en succes voor de meiden in het ziekenhuis..
    Fijn dat je weer thuis bent Flower!

Heb niet alles gelezen want we zijn onderweg naar een verjaardag!
    Heb vandaag minder harde buiken en geen krampen, dus het gaat een stuk beter. Ik lees vanavond nog wel even bij!
    Fijne avond meidennnnnnn.

19. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Denise, dank je wel!
    Ja, ik heb een erg voorspoedige zwangerschap, gelukkig!
    Bij jou momenteel wel spannend ook he...
    Trek je het nog een beetje in het ziekenhuis?

Muts, Ik heb niet echt verplichte rust opgedragen gekregen (daarom had ik het ook tussen aanhalingstekens gezet :)) maar mijn lijf geeft de laatse tijd wel erg vaak aan dat het te veel is geweest.
    Gauw (veel) last van mijn bekken en pijnlijke harde buiken.
    Het probleem is dat ik mijn rem niet zo goed kan vinden, ik ga maar door. Dus ik heb vaak ruzie met mijn man en familie, haha :D
    Die twee bengels maken het ook niet echt makkelijker en mijn huis blijft ook maar steeds opnieuw roepen om een sopdoek en een dweil (al ben ik wel een van de weinige die het hoort, hmmmm...)
    Maarre... ik lees twijfels over vruchtwater??
    Ik hoop het een beetje voor je, wat ik geloof dat de kleine man wat jou betreft kan komen he?

Flower, sterkte bij jou, het houd niet echt meer over he?

20. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Bloemmm, jij ook bedankt!
    Veel plezier op de verjaardag en wat goed dat je prinsesje nog steeds lekker bij haar mama zit! :)

Deel Deze Pagina