Ach we zijn het allemaal beu hihihi einde is in zicht meiden tjakkkkaaa we slepen elkaar erdoorgeen. .. Weet ut zeker.. Welkom back magickwings
@muts nee is weekend dus zijn niet zo vlot, zal straks wel komen als ik aan de volgende ctg moet. Jeetje wat rommelt het bij jouw erg, hoop echt dat het een keer doorzet anders duren de laatste weken wel erg lang. Diana vandaag heb ik een "goede" dag in het zhuis verveel me niet zo, dus dan gaat het wel maar sommige dagen pff lijken wel jaren hihi. flower hou vol, hou vol !
Welkom Diana. Denise jij hebt toch 2 Marokaanse dames bij jou op de kamer liggen? Heb je daar wel een beetje aanspraak van? Of zijn die in het Marokaans met zn 2tjes aan het beppen. Flower mooi dat je weer thuis bent meis. Vanmiddag bij mn oma en mn zusje en kids geweest. Nu net pannekoeken gegeten en weer met de pootjes hoog. Ben moe en heb last van mn liezen, again!!!
Hoi Allen! Flower, fijn dat je weer weg mocht. Thuis is toch wel het fijnste. Gewoon je gang kunnen gaan enzo (voor zover je lijf het toelaat dan...) Muts: spannend dat het zo rommelt!! Je houdt ons op de hoogte he! Denise: fijn dat je een goed dagje hebt vandaag. Irritant dat je computerverbinding wegvalt tijdens de ctg's, hihi. Ff rekening mee houden dus! Misschien is de gyn intussen langsgeweest en weet je de uitslag van de vorige ctg? Magic: welkom terug! Lijkt me inderdaad lastig om naar je lichaam te luisteren met rust nemen enzo als je er al twee hebt rondstappen! Ik vind het al moeilijk zónder! Vandaag wel een leuk dagje gehad. De band 10CC (van Dreadlock Holiday en I'm not in love en The things we do for love) trad op in een platenzaakje in de stad. Het was propvol en snikheet, maar wel heel erg leuk! Daarna nog op een terras gezeten en ook een broodje haring gegeten en toen richting de fiets, want vriend moest om 18u scheidsrechteren voor de basketbal, maar hij wilde toch nog even snel nog iets eten, dus ook nog naar de Mac geweest en nu zit ik echt propvol en m'n buik maakt erg rare geluiden... Zal de beeb leuk vinden, hahaha. Voorlopig een rustig avondje en vanaaf heel misschien naar het café van een bekende van ons waar weer een andere bekende z'n verjaardag viert. Diezelfde band komt dan heeeeeeeel misschien nog een klein optreden geven, want ze spelen vanavond eerst in de Stadsgehoorzaal, maar die café-eigenaar was aan het proberen om ze over te halen daarna nog bij hem te komen spelen. Als dat zo is, gaan we wel even. Dan rij ik gewoon. Alleen wordt dat sowieso pas na 22u, dus moet even kijken of ik dan nog fut heb, haha. Zometeen de laatste zoom in m'n gordijntje maken, dan is dat ook weer af, joepieee! En dan de wiegbekleding nog afmaken. Daarmee zijn we wel op de helft, maar tis best lastig om te bedenken hoe je het precies moet/wilt doen enzo. Veel met de hand ook enzo. Maar goed, het wordt wel heeeeeel lief! Nou, ik ga er weer even vandoor. Heb ineens giga-dorst, dus ga even groene limonade nemen. Jummieee! Doeg!
@meimamma ze spreken arabischmet zijn 2-tjes dus ik heb er vrij weinig aan. @sanny nee gyn is nog niet geweest, is denk ook druk op verloskamer, is altijd afwachten hier.
Nou gezellig dan. Leuk met zn 2tjes keuvelen terwijl jij dr een beetje bij ligt te kijken. Gelukkig heb jij dan je laptop nog anders had je de hele tijd liggen niksen
@meimamma ben idd erg blij met mijn lappie anders had ik helemaal niets te doen.Vind wel jammer dat ik niet mee kan praten maar helaas mijn arabisch is niet echt hihi.
Nee maar je snapt wel wat ik bedoel zijn hartstikke leuke meiden van mijn leeftijd en zal toch gezellig vinden als ik mee kon praten, maar snap hun ook hun mannen spreken geen NL en spreken beter hun eigen taal, ze zijn wel giga gast vrij wat al het mee gebrachte etenswaar mag ik uitproberen helaas ik mijn geur sterk en ben meestal misselijk maar wel mega lief.
Denise, dat is ook niet echt sociaal, dat ze de hele tijd arabisch spreken... (edit, ik lees nu dat het verder wel lieve meiden zijn, maar het zou toch leuk zijn als je ook wat te kletsen had) Lang leve de laptop, inderdaad. Zo in het weekend heb je vast ook wat meer bezoek. Ik heb gelukkig nog nooit in het ziekenhuis gelegen, ik zou echt gek worden denk ik... Sanny, jouw dag klinkt erg gezellig! Dat is toch nog wel even lekker als je nog geen kindjes hebt, dan ben je nog zo heerlijk vrij om te gaan en te staan waar je wilt! Haha, dat klinkt een stuk negatiever dan ik het bedoel hoor, want mijn kindjes zijn me natuurlijk oneindig keer meer waard dan mijn vrijheid. Maar het is wel superlekker dat je nog even op het laatste moment kan beslissen of je wel of niet naar een kroegje gaat en bij een band gaat kijken zonder oppasafspraken te regelen ed. Knap trouwens dat je de bekleding van het wiegje helemaal zelf doet! Dat zijn dingen die ik echt niet kan (of eigenlijk,... waar ik echt het geduld niet voor kan opbrengen) Is het gordijntje mooi geworden? Meimama, lekkerrr pannenkoeken! Die eten wij morgen! Voor mijn dochter bak ik dan een eitje, want pannenkoeken vindt ze niet lekker... Gek kind... welk meisje van 4 lust er nou geen pannenkoeken?? Gaan jullie morgen nog iets leuks doen? Ik ga waarschijnlijk me Dianthe en Raphaël eerst een tijdje naar de speeltuin. Dan kan mama lekker in de zon hangen terwijl het grut zic lekker moe maakt, hihi. En daarna ga ik verder met mijn keukenkastjes uitsoppen (leuk....)
Magic ik denk dat er maar weinig meisjes van 4 geen pannekoeken lusten. Is ze soms meer van de spruitjes Hier heb ik me net vergrepen aan 2 rolletjes fruitella, gelukkig niet misselijk maar ze zijn sneller weg als dat je er erg in hebt. hahah Nu ook nog aan de cola. En dan loop ik te klagen dat ik aankom. Goh wat gek
Morgen hier een lege agenda. Uitslapen is er zowiezo niet bij en denk dat we al betijds beneden zitten want de F1 is morgen Tenzij ik mn vriend het bed uit werk en me zelf nog even lekker omdraai
Plannen voor de zondag?????? Morgenochtend voor CTG naar t ziekenhuis, mag weer op n potje plassen en mogelijk inwendig onderzoek. We hadden anders morgen naar een "Konfirmation" zullen gaan van een buurjongen met aansluitend "Feier".... maw koffie met koek, warme maaltijd.... weer koffie met koek en tussendoor vooral veel schnaps De dienst hebben we sowieso maar afgezegd ivm ZH-bezoek... maar als we zin hadden dan mochten we echt wel langs komen om mee te eten... ze hadden toch meer dan genoeg besteld. Oh ja... sociale controle op de buurt De vader van deze jongen belde gisteravond op om ons te feliciteren... zn vrouw had ons woensdag weg zien "flitsen" en ja... Marjan had er niet zo florissant uit gezien... dus de conclusie was dat ik woensdag bezig was met bevallen en dat frummel inmiddels vast al wel op de wereld was gearriveerd. Helaas pindakaas... ben wel thuis maar met een gevulde buik. Overbuurvrouw nummer 2 had vandaag al aan mn friese buuf A (die mij woensdag had geholpen ) gevraagd of ik inmiddels had "uitgepakt"... want ja A was op een drafje naar de overkant gerend woensdag.... even later liep ze letterlijk en figuurlijk met ons meisje onder arm weer terug... om nog geen twee tellen later met de auto weer naar ons toe te rijden E. was woensdag in eerste instantie niet thuis toen ik zo'n pijn kreeg, dus had buuf A maar gebeld voor opvang.
Toch maar thuisgebleven vanavond, hihi. Die band komt niet en ik had niet zo heel erg zin in de verjaardag. Vriend kwam ook pas rond half 11 van de basketbal terug, dus anders werd het wel heel laat... Heb i.p.v. het gordijntje de adreslijst voor de kaartjes bij zitten werken en op farmville gezeten en tv gekeken. Goh, wat een nuttige avond, haha. Die wiegbekleding zou ik in m'n eentje niet kunnen verzinnen hoor! Gelukkig wist m'n moeder nog een beetje hoe ze 'm 34 jaar geleden had gemaakt. Ik heb haar bekleding bewaard en die konden we mooi als patroon gebruiken. Inmiddels snap ik m'n naaimachine ook aardig (wel met het boekje erbij, haha) Ik krijg helemaal trek in pannekoeken! Maar beter niks meer eten nu, anders weer last van maagzuur vannacht, bleh... Nou, ik duik m'n bedje in. Hou je haaks allemaal en tot morgen!
Hey Meiden! Ik kom hier snel nog even om het hoekje spieken. Gister drukke dag gehad met de trouwerij, maar was hartstikke leuk. Maar we waren pas om 01.00 uur thuis. Vandaag druk met de voorbereidingen voor L. haar verjaardag. Morgen is het groot feest! Ben benieuwd wat ze er allemaal van vind. Morgen de hele dag viste dus zal ik hier ook niet zoveel zijn. Aankomende week heb ik L. maandag en woensdag naar de opvang, en vrijdag is mijn man thuis.. heerlijk nu de komende weken even wat meer rust!! Houd jullie allemaal taai! Ik lees hier veel dingen over harde buiken, krampen enz. Succes en sterkte iedereen die het zwaar hebben! Liefs Aukje!
Zo, heb weer een beetje bijgelezen voor zover dat mogelijk is via mijn telefoon! Onze laptop is zo goed als stuk.. Echt balen! Je kan 'm opzich nog wel gebruiken maar het beeldscherm trilt helemaal, ik wordt er helemaal duizelig van als ik te lang kijk . Dus die moet even gemaakt worden of anders een nieuwe... Balen! @Flower; Het houdt ook niet op he? Kan de keizersnee niet eerder? Of is dat nooit mogelijk (geen verstand van..) @muts; Lees ik nou vruchtwater? Hoe gaat het nu met je? @meimamma; Jij zal dan ook wel wakker zijn zometeen! Hier is vriendlief net naar werk &eigenlijk wou ik best nog wel slapen, maar ik lig dus klaarwakker. Fijn . Veel plezier met F1 kijken . @denise; Hmm, wel fijn dat het aardige meiden van jou leeftijd zijn.. Maar jammer dat ze de hele tijd Arabisch beppen onderling.. Gelukkig heb je je laptop inderdaad! Ik weet helemaal hoe je je voelt hoor.. Ik heb 7dagen in het ziekenhuis gelegen maar het leek wel 7weken! Verschrikkelijk.. Hou de moed erin! Nog even volhouden, het komt allemaal goed! Ik denk aan je en duim voor je. Als je het even niet ziet zitten kan je altijd een PB sturen he. Gewoon om even te praten of je ei kwijt te kunnen. Daar zijn we voor hier . @Marjan; Succes met de CTG vandaag! Hoop dat ie goed is.. @Magickwings; Veel plezier met je kindjes vandaag! Ik heb inderdaad erg veel respect voor de zwangere onder ons met nog meer kindjes in huis.. Petje af hoor! Ik las nog over gordijntjes en pannekoeken maar ik ben het even kwijt . Nou, dat is me nog aardig gelukt met mn telefoon Hahaha! Ik ga nog even liggen en denk dat ik straks mijn bed uitrol, vanmiddag doe ik wel weer een dutje. Verjaardag was super gisteren maar we waren pas laat thuis. Gevolg: Ik gooide (letterlijk) mezelf in bed. Hihihi. Vandaag dus maar een rustdagje inlassen. De harde buiken en krampjes heb ik nog steeds.. Ben benieuwd, Ik heb het gevoel dat ze niet lang meer op zich laat wachten. Maar dat weet je natuurlijk nooit!
dames hier GEEN vruchtwaterverlies!!!! denise wel lief van de dames dat je mag meeproeven maar kletsen lijkt me toch leuker.... enne ik zag net je www en heb ook een poging tot gedaan... weet alleen niet of de tekst wel helemaal klopt.... aukje gefeliciteerd! en heeel erg veel plezier vandaag!! ze krijgt toch een keukentje?? magic heel veel plezier in de speeltuin... hier niet echt weer voor de speeltuin dus maar ff wat anders verzinnen.... hihi meimamma hier staat F1 ook aan... sh*t zeg flower schiet ook niet op voor jou.... wat gaan de artsen nu allemaal doen of zeggen ze heel simpel bekijk het maar en wacht maar tot de afgesproken datum??? marjan succes met de ctg enzo!!!! haha wat een sociale buurt woon je zeg... hier ziet iedereen van alles maar niemand die zich ermee bemoeit tenzij ze de buurvrouw zien lopen en dan willen ze alles weten... beetje jammer wat ik zit zelf regelmatig voor in de tuin en kunnen ze het zelf ook vragen.... bloemmie doe je wel rustig aan? enne hou de kleine meid nog maar ff 10 dagen in je buikkie!!! balen dat je laptop kapot is.... whoehoehoehoehoehoe 37 weken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en laat nu de weeën maar doorzetten want ik ben na weer een dag en nacht krampen het helemaal zat!
Jeeeej muts 37 weken.. Heel boers ze zeggen bekijk het maar we doen niks eerder je wacht maar tot de datum... Tja die is ook al.snel maar bah als je je zo voelt duurt dit nog.eeg lang. ... Gelukkig snappen jullie het hihihihi.. Knufffff