Goedenmorgen allen! Muts: gefeli met je 37 weken Diana, welkom terug. Ik heb nog niet alles gelezen maar hopelijk is alles goed met jou! Denise: succes nog in het ziekenhuis. Hoe lang moet je eigenlijk blijven? Marjan ook jij aan de ctg vandaag? SuCces. Verder weet ik het echt even niet! Zit op mijn mobiel, dus erg handig gaat terug lezen niet! Geboortekaartje is hier trouwens eindelijk helemaal af ( gemaakt door mijn husband ). Ik ben echt benieuwd wie er geboren gaat worden met volle maan Mooie dag toegewenst allen.
@marjan succes met de ctg ! @flower je hebt het wel flink te pakken zeg, hou vol.En doe het rustig aan. Als het te ernstig wordt doen ze het wel eerder toch ? Ik heb het aan de gyn net gevraagd van de volle maan op de dag zelf zijn er meestal niet meer bevallingen maar 2 dagen daarna zien ze altijd dat er veel meer bevallingen zijn dan normaal, ze ging opzoeken of er iets wetenschappelijks over te vinden is, ze vindt het zelf ook wel interessant hihi. @bloem dank je wel ! @muts gefeliciteerd weer een week verder, nu mag de kleine officieel komen. Hopen in jouw geval dat het een beetje wil doorzetten. @Laplama ik moet blijven tot de baby geboren is. IK BEN 35 WEKEN VANDAAG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ik heb net ctg gehad weer decelaraties te zien, afwachten hoe de ctg vanmiddag is. Heb het nagevraagd van het gewichtverlies ( moest gisteravond op de weegschaal staan ) aan de gyn die wist te vertellen dat het inderdaad te maken kan hebben met de stop van de groei van de kleine en ze vertelde ook eerlijk dat ze zelf niet denkt dat de kleine veel gegroeid zal zijn, maar met rust zou het eventueel wel kunnen veranderen. Heb via internet een gelezen dat veel halfvolle melk drinken zou kunnen werken dus dat doe ik dan ook met veel andere zuivelproducten, hopen dat het iets veranderd.
Ik denk dat ze niks eerdwr gaan doen meiden.. en ach ja ik zing het wel uiy als ik het volhou hihihi denise fijn dat het goed met je gaat en ik val ook af weer hoor ik ben nog helemaal niks aangekomen zelfs
Muts gefeli met je 37 weken!!1 Denise gefeli met je 35 weken. En de kaart is graag gedaan Hier idd net F1 gekeken dus jullie hebebn het goed gegokt dat ik al vroeg wakker was hahaha. Laptop deed nogal raar vanmorgen, wilde niet opstarten dus heb ik de enveloppen voor de geboortekaartjes maar vast geschreven. Je moet je toch een beetje nuttig maken. En tussendoor een beetje orde geschept in de schappen van de voorraadkast. Dus dat houdt in dat ik me komende week weer lekker ga vervelen. Kan ook merken dat ik de afgelope 2 dagen teveel heb gelopen. Mn liezen doen echt AUW!!!
Denise, hier drink ik 3/4 liter melk per dag, wel volle en ik heb dus ook te maken met een kindje met groeiachterstand... ach proberen kan altijd! Gefeliciteerd met je 35 weken!
@Denise; Gefeliciteerd met je 35 weken! @Meimamma; Ik heb dat ook bij me liezen als ik teveel heb gedaan.. Vooral bij het omdraaien en opstaan. Doet best pijn jaaa. Ik heb net heerlijk watermeloen gegeten, zo lekker!! Straks even een dutje doen denk ik, voel me zo moe vandaag..
Bekijk bijlage 144742 hihi manlief werd vanmorgen gebeld (tijdens de F1-wedstrijd) door zn broer of ie ff een auto kon starten..... taadaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa........... manlief en zoonlief zijn nu mee om de auto's terug te brengen naar de verhuurder.....
Wat vet Mutsie! Flower: ik ging net even pitten en ik droomde dat je was bevallen. In mijn droom las ik hier: ZE is geboren. Tijdens de echo's is er een foutje gemaakt en het is een meisje hahahhahaha. Nou oke, stomme droom, maar je was iig bevallen
Meimamma: goed bezig! Ik moet al mijn adressen nog even verzamelen *schaam* Maar ik ga je goede voorbeeld volgen denk ik!
Hoii! Ik kwam even snel om het hoekje kijken voordat ik onder de douche spring! (nou ja, spring... waggel, hahaha) Flower, wat supernaar dat je ziek wakker werd vannacht. Het is echt je tijd uitzitten nu he... Nog iets van euh 12 nachtjes?? Muts: gefeli met je nieuwe week en hopelijk wordt het weer een beetje rustig nu! Hier geen F1 liefhebbers. Vriend vindt voetbal wel leuk en kijkt ook al die beschouwingen en praatprogramma's erover enzo. Zucht... Maar hij zei dat het nu weer minder ging worden, omdat de wedstrijden weer een beetje op hun einde lopen. Mij boeit het voor geen meter, haha, ik zit gewoon op het laptoppie te typen of andere dingen te doen terwijl hij kijkt. Adressen: hier bijna de lijst compleet. Moet nog een paar huisnummers en postcodes en dan is het klaar. Sommige kaartjes gaat m'n vriend gewoon bij de mensen door de brievenbus doen. Scheelt weer postzegels. De rest ben ik een beetje vergeten. Geniet van het mooie weer allemaal en tot later!
Hè meiden ik kwam me even melden, druk aan het werk in het nieuwe huis, en nog geen internet helaas. Ben nog altijd zwanger, blaasontsteking is eindelijk weg en voel me belachelijk goed. Als in, muren schilderen, gordijnen ophangen trap op trap af geen probleem! Dus ik denk niet dat die kleine voorlopig komt! Hier al dames bevallen? Houden we daar een lijstje van bij ofzo? Dames die het zwaar hebben, knuffel!
Hahahahhahah meen je niet palma hahhaahhahhaha geweldig nou wie weet beval ik maar hoop van een jongen hoor hahahahh
@Muts; Wat vet! @Palmpje; Jij ook een tukje gedaan? Ik heb 2uur geslapen! Luie bloem. Maar het is wel heerlijk, heb nu veel meer energie hihihi. @Snieke; Succes nog met jullie huis.. Fijn dat je alles nog gewoon kan . Dat scheelt vast een hoop. &alleen Senna999 is op dit moment bevallen. Van een meisje, Dewi! Op naar de volgende Mei baby . Ik ga maar eens iets te eten zoeken.. Verveel me zo alleen! Gelukkig is manlief om 4uur vrij.
Hahaha Palma, wat een gekke droom. Flower wie weet ben jij de volgende . (Vraagt aan Palma of ze ook over Bloemmm wilt dromen over een dagje of 10 )
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) 28 Apr - Flowertje - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - fv 28 Apr - Marjan - 2e kindje - ziekenhuis - meisje - bv 28 Apr - Aukje83 - 2e kindje - thuis - jongen - bv 02 mei - Sanny76 - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 05 mei - meedje - 1e kindje - ziekenhuis - zegt het niet - bv 07 mei - La Palma - 1e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 07 mei - Snieke83 - 2de kindje - ziekenhuis jongen - fv (bv) 08 Mei - Mutsevluts - 2e kindje - verplicht ziekenhuis - Jongen - fv 13 mei - Bas1759 - 2ekindje - Ziekenhuis -zegt het niet - bv 18 mei - Bloemmm - 1e kindje - Ziekenhuis - meisje - bv 20 mei - Miek74 - 2e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 21 mei - Monika - 1e kindje - ziekenhuis - jongen - bv 22 mei - Denise1976 - 2e kindje - ziekenhuis - Jongen - bv 23 mei - Meimamma - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv 26 mei- Sunnyqueen21 - 1e kindje - ziekenhuis - verrassing - bv ♥Buddylijst♥ Flowertje (26 april) - Mutsevluts (8 mei) Meimamma (23 mei) - Bloemmm (18 mei) Marjan (28 april) - Meedje (05 mei) Marjan (28 april) - Bloemmm (18 mei) La Palma (7 mei) - Bloemmm (18 mei) Monika (21 mei) - Sanny76 (2 mei) Aukje (28 april) - Sunnyqueen21 (26 mei) Snieke83 (07 mei) - Denise1976 (22 mei) ♥Afsprakenlijst♥ 18-04 Mutsevluts Controle vk 18-04 Bas1759 Controle gyn 18-04 Meedje controle gyn 20-04 Marjan controle FA + CTG 21-04 Bloemmm Controle Gyn (Als alles goed is na deze afspraak terug naar mijn verloskundige) 26-04 Sunnyueen21 controle klinisch VK 26-04 Monika Groeiecho + controle gyn 27-04 Marjan: indien nog niet bevallen, melden bij gyn voor echo, inwendig onderzoek en bespreken inleiding incl datum 06-05 Bas1759 Controle gyn 13-05 Bas1759 Controle gyn ♥VERLOF♥ 17-03 Marjan (officieel 31-03, maar eerst vakantie ) 18-03 Aukje83 25-03 La Palma 11-04 Meimamma 15-04 Sunnyqueen21 19-04 Bas1759 (¯`.¸*♫♪♥(✿◠‿◠♥♫♪*¸.´¯) ٩(-̮̮̃̃۶ Geboren!! Senna999 - 13-04-2011 - Dochtertje Dewi
Wat is het rustig meiden! Manlief is bijna thuis &dan gaan we lekker eten straks. Hier vanavond spinazie (Jammie!) en Tortellini met gehakt. Wat hebben jullie op het menu? Daarna lekker saampjes hangen op de bank denk. Het is zo mooi weer, maar ik heb mezelf verplicht om thuis te blijven. Gisteren veel te druk geweest