mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Senna; Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het goed gaat met Dewi!! :D
    Geniet ervan! Maar dat doe je vast al :D Nogmaals gefeliciteerd.

2. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn dat het met jullie zo goed gaat Senna.
    Van harte gefeliciteerd en geniet van deze mooie tijd.

3. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Senna super meid dat je weer thuis bent. ..
    Geniet er lekker van meid knufffiee..

Mutsssss hoest met je zussie..

Bloempje ik heb geen idee..

4. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    senna wat fijn dat jullie thuis zijn!
    en wat goed dat jezelf aangeeft dat 3x per dag visite toch te veel is...
    heel erg leuk dat iedereen zsm wil komen maar je moet echt wel je rust nemen hoor!!!

slijmverlies: is helemaal niet interessant volgens mijn vk... pas als er bloedverlies bij komt kijken is het goed om door te geven...
    hier ook de hele dag krampen enzo gehad maar helaas niet doorgezet :(

vanmiddag plantjes gekocht voor in de tuin dus die is nu ook iets vrolijker.. ik ben wel helemaal kapot van het lopen dus ga zo lekker douchen en mn bedje in....
    bis morgan maisjes!

5. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Senna wat leuk om wat van je te lezen.
    Super dat het allemala goed gaat en jullie beide thuis zijn.
    Doe het allemaal lekekr rustig aan en geniet lekker!!

6. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ben vanmorgen ook weer goedgekeurd, had bloeddruk van 120/90, maar heb ook wat hoofdpijn dus houd het zelf ook maar extra in de gaten (heb zelf een bloeddrukmeter, goedkope variant) Alleen mn urine was nog steeds niet echt schoon, op t randje mbt leukocyten, maar het was wel verbeterd. Dus mocht gewoon naar huis.
    Woensdag normaal mn controle bij de FA en dan maar weer zien.

E. is vanavond rond half 7 vertrokken richting Hoensbroek ivm de bruiloft morgen. Hij is er al bijna denk ik zo, rond half 10 moet hij aankomen geloof ik.
    Inmiddels zijn moeder en mn zusje hier om mij gezelschap te houden en te helpen met M.
    Dus ik houd het verder even kort en hoop morgen nog even voorbij te komen.
    Bijlezen komt dan wel.

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Meiden ik ga afsluiten en gestrekt. Ik kan niet lekker meer zitten;)
    Hopelijk hebben jullie een goede nacht.
    Weltrusten xx

8. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @Muts SUPER BEDANKT !! voor de leuke kaart, fleur ik echt van op na de dip van vanmiddag.
    @ senna heerlijk thuis met de kleine, geniet er van.

Net ctg die in het begin heel slecht was maar langzaam aan weer iets beter met maar 2 deceleraties dus viel mee, alleen niet zón fijne zuster die het allemaal wel beter weet, heel vervelend zulk soort mensen, je voelt je meteen niet meer serieus genomen en dat gevoel heb ik al zo sterk in dit ziekenhuis.

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo,

Hier een geslaagde dag achter de rug. L. heeft een geweldige dag gehad, ze is super verwend en vond alle aandacht geweldig. Ik ben zelf alleen moe... en ik heb een olifantenbenen! Pfff je ziet gewoon die knobbels bij de enkels niet meer, zoveel vocht. Gelukkig kan ik vanaf nu rustiger aandoen, hopelijk zakt het dan weer wat af.

Tot morgen, ik ga de luikjes sluiten!

10. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Senna: Nogmaals gefelciteerd met je meisje Dewi! Fijn dat jullie weer thuis zijn en dat het goed gaat!

11. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Senna, gefeliciteerd met Dewi!
    Fijn om thuis te zijn en fijn ook dat alles goed gaat
    Genietse!

Flower en Mutsevluts, jullie zijn aardig aan de rommel steeds he?
    Het houdt niet echt over volgens mij.
    Sterkte ermee en lekker rustig aan (proberen te) doen.
    Nog maximaal een paar weekjes moeten we maar denken!

Hopmarjanneke, gelukkig was je weer goedgekeurd vanmorgen. Het schiet voor jou nu ook al een heel eind op he?
    Gezelli, je mama en zus bij je en ook altijd handig met hulp zo op het eind.

Bloemmm, smaakte de tortellini met spinazie?
    Hier altijd wel een favorietje, ook bij de beide kindjes :)
    Goed dat je bon gevonden hebt van de vitamine druppels en fijn ook dat je het linkje even plaatst.
    Ik wist het namelijk nog niet.

La Palma, haha die droom! Sta je toch even gek te kijken. als het echt zo zijn zijn. Al ken ik iemand die het echt heeft meegemaakt, alleen andersom. Volgens de echo een meisje (en ook echt een knalroze prinsessenkamer gemaakt) en toen was het stiekum toch een jongetje bleek bij de geboorte... Oops! :D
    Ik droom momenteel ook echt de meest bizarre dingen en zo levensecht!

Sanny, en toch vind ik het knap van de wiegbekleding :D
    Ik zat al te stuntelen hoe de kant en klare wiegbekleding van mijn wiegje er ook alweer op moest, haha!

Meimama, haha, mijn dochter is inderdaad meer van de spruitjes!! :) Ze houdt echt van vreemde dingen voor een kind; olijven, gorgonzola, rauwe bloemkoolroosjes...
    Gelukkig waren de pannenkoeken bij mijn zoon wel in de smaak gevallen.

Aukje, fijn dat de dag zo geslaagd was. Ik neem aan dat M. jarig was? Zo ja, gefeliciteerd dan nog!
    En nu lekker met de beentjes omhoog relaxen!

12. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Ik heb hier vandaag een heeeeel luie dag gehad.
    Het begon er al mee dat mijn man vanochtend heel lief is opgestaan voor de kindjes en mij gebood om uit te slapen.
    Vervolgens werd ik pas om 10 uur (!! :$) wakker.

Uitgebreid een ontbijtje gemaakt (voor man en kindjes dus brunch, haha), kindjes gebadderd en toen stond ik zelf pas om 12 uur onder de douche.

Ik heb in de zon plaatsgenomen, eerst in de speeltuin en later in de tuin en de rest van de dag echt geen ruk uitgevoerd.
    Ik heb zelfs het avondeten, de vaat en de hond aan mijn man overgelaten, Schandalig he....:) (hij bood het wel zelf aan hoor... :D)
    Maar zo af en toe is het wel erg lekker.
    Die keuken komt dus morgen wel.

Ik ga nu Spartacus kijken en slapen.
    Fijne avond/nacht allemaal!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Marjan; Fijn dat alles goed was!
    @Denise; Ja, soms heb je van die verpleegsters... Wel fijn dat de CTG niet slecht was. Wat willen ze nou precies doen eigenlijk? Gaan ze de kleine halen bij 37 weken?
    @magickwings; Het eten was heerlijk, maar ik ben dan ook best een alles eter hoor :p.

@Slapende dames; Welterusten allemaal, ik hoop dat jullie allemaal lekker kunnen slapen!

Wij zitten nog even met Manlief op de bank, morgen is hij vrij (Yes!)
    Straks ook ons nestje in! Morgen eten we bij kennissen. En misschien daarvoor even met zijn tweetjes uitwaaien op het strand.. Hangt een beetje van het weer af.
    Tot morgen meiden!!

14. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Meiden: ik heb even geen tijd om alles te lezen! Heb namelijk ineens weer last van de opruimerietus. We waren op 2 feestjes. Daarna kwam ik thuis en ben ik gelijk begonnen met het huishouden. Ik heb zin om te strijken, maar dat mag echt niet meer van mijn man! Dus ga ik nu verder met kleding vouwen en sorteren zodat het gelijk in de kast kan :D

Voor degenen die gaan slapen: Slaap lekker! Knufff

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Goedemorgen,

Ja het zonnetje schijnt hier alweer, heb lekker gedoucht, gisteravond de baby duidelijk gevoeld eindelijk. Alleen rond 23.00 kreeg ik hele pijnlijke buiken en ben ik ze gaan klokken gelukkig werd het na een uur al minder.Straks Ctg en artsen bezoek, ben benieuwd.

@Bloem als er geen ernst is willen ze idd wachten tot 37 weken om de kleine te halen.Veel plezier met je man vandaag !

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedenmorgen allen.

Succes straks Denise :)

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Goedemoggellll...
    Weer een nachtje vol gerommel. ..
    En ik zie net bij aukje op de banner ik hoef nog maar 10 dagen hihihihihi. ...
    Hebben jullie fijn geslapen???.

Denise fijn dat je haar duidelijk gevoelt hebt meid. ..
    Ben benieuwd wat de gyn zegt..

Ik ga straks romy even naar me zus brengen want moet om 11 uur in het ziekenhuis zijn krijg een ctg en controle en moet ook nog naar de neuroloog gezellig hihihi...
    Dus ben wel even zoet daar...

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    goedemorgen dames!

denies graag gedaan hoor met de kaart... vind het een hele kleine moeite!!
    ow vervelend dat die zuster zo deed maar hoezo voel je je niet serieus genomen door het ziekenhuis???
    en succes straks met de gyn!!

aukje wat fijn dat L. een leuke verjaardag heeft gehad!! jammer van je enkels maarja dat is niet anders als je de hele dag op de beentjes hebt gestaan!!

marjan fijn dat je weer goedgekeurd bent!!! lekker hoor dat je niet alleen bent en hulp hebt bij M.! maar stel nou dat het bij jou door gaat zetten redt E. het dan wel optijd te zijn???

magic lekker toch zo'n niks-doe-dagje!!! hoort erbij hoor....
    enne hier inmiddels 2,5 week aan de rommel.. en ach we kunnen niks anders doen dan afwachten!
    trouwens hier een kindje die echt alles eet behalve garnalen (dat is raar in mn mond)....

bloemmie heel erg veel plezier vandaag!!! enne volgens mij is het wel strandweer!!

haha palmpje jij bent ook echt een gekkerd he... om die tijd nog willen strijken!

flowert wow nog maar 10 dagen.... das echt niet lang meer :D:D spannend!!!!!!
    heeeeeeel erg veel succes in het ziekenhuis straks....

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jij moet ook vandaag he muts...controle vk?
    Jij ook succses meid..

20. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zo net ff op iedereen gereageerd en om het niet te lang te maken doe ik ff ego in een apart bericht....

ben vanaf vannacht 4 uur al op (en half in bed)... zoonlief is aan de diaritus en niet zo'n klein beetje ook!! die ligt nu dus op de bank met een dekentje naar Disney XD te kijken....
    hopelijk knapt ie snel op... vind het altijd zo zielig als ie zich niet lekker voelt :(

heb een heel erg drukgevoel in mn onderbuik/foeffel... alsof je tampon (maar dan groter haha) er ineens uit plopt.... verder erg last van mn rug maar denk dat dat komt van het bed in en uit stappen....
    ach vandaag lekker rustig aan doen en vanmiddag komen dinnetje en s-zus om schoon te maken (die hebben nesteldrang hahaha)

ow trouwens meimamma jij zei op hyves bij de buikfoto dat ie heel erg gezakt is.. dat klopt maar ik merk nu ook dat de kleine man precies in het midden van mn buik ligt want ik voel hem tegen mn ribben drukken met zn kont...

Deel Deze Pagina