mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Ja dames de tranen zitten me wel hoog hoor, vanmorgen al even een potje zitten janken omdat ik er vandaag niet bij kan zijn en ook nu schieten ze alweer naar boven :( Inmiddels zijn ze al bijna twee uur man en vrouw.

Eelke komt inderdaad vanavond gewoon weer thuis. Ja en als er wat gebeurt.... het is wel 3 uur rijden.... dus er is altijd een risico dat hij te laat in het ZH is... maar ja dat hebben we maar voor lief genomen.

MN moeder en zusje zijn druk bezig voor me, wasgoed wegwerken, dingen luchten, de tuin aan de zijkant/voorzijde even een beetje gefatsoeneerd (voor t aanzicht). Moeders gaat zometeen nog strijken en ik ga straks nog met zusjelief boodschappen halen.

2. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo ik heb net ook een potje staan janken ben er helemaal klaar mee de gyn zei ja vraag de neuroloog wel of je wat mag zit ik bij de neuroloog zegt hij neej ik geef liever niks...
    Dus weer niks want het helpt niet twgen de duizelingen en lichtflitsen zegt die man ja dan doen we een scan van het hoofd pffffff kom op zeg is wel ver gezocht hoor

ben er zo klaar mee echt

3. meimamma

meimamma Fanatiek lid

*Stuurt een postduif met koffiebroodje naar Mutsy;)*

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Ow marjan meis wat vervelend dat je je zo rot voeld. Ook wel erg begrijpelijk hoor.

Fijn dat je goede hulp hebt aan je moeder en zusje. Heb je gelijk afleiding;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knuffffie marjan knuf knuf knuf knuf knufffff

6. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Goedemiddag dames,

Wat is het weer prachtig weer he!!!
    HEt is te veel om op iedereen te reageren dus ik ben even ego vandaag!

Ik leg het matje niet op bed. Ik waag de gok. Dat ding zweet en maakt herrie dus dat komt mijn nachtrust in de weg te staan.
    Ik heb net de eerste kleertjes/rompertjes/sokjes en mutsjes in de wasmachine.... Alles wat in maat 50/56 is zeg maar. Wij weten niet wat het wordt dus het zijn redelijk neutrale kleuren of er zitten randjes aan die gekleurd zijn dus alles kon mooi bij elkaar! Dan kan het eerste setje straks ook mooi in de vluchttas dan is die bijna klaar!

Vanavond gaan vriendlief en ik eens even kijken naar het bevallingsformulier wat we hebben gekregen. Daar kunnen we dan wat specifieke wensen op zetten. Dan kan ik het formulier volgende week weer inleveren. En we gaan alvast een begin maken met alle adressen op te zoeken en in de computer op te slaan!

Liefs

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hmmm ik heb net en lekkere smoothie banaan sinaasappel aardbei gemaakt. En mezelf een groot glas vifit ingeschonken. En dan een lekekr koffiebroodje erbij;)

Alleen het fietsen was niet zon succes auw aan mn foefel!!!!
    Druk van 2 kanten ofzo.

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
  9. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Mmmmm meimamma, koffiebroodje en een smoothie, dat klinkt echt Goed!
    Hier ook last van foefel-druk :)D) als ik loop enzo. Fietsen waag ik me even niet aan, ik blijf een beetje klem zitten tussen het kinderzitje op mijn stuur met mijn buik, haha!

Sunnyqueen, ik heb dat matje ook niet op bed hoor.
    Inderdaad, het kraakt en zweet en blijft niet goed liggen. Het is twee keer goed gegaan, de derde keer neem ik het risico ook wel weer...
    En veel plezier met het kleertjes wassen, ik vind dat altijd zo leuk he!

Marjan, knuf voor jou. Kan me voorstellen dat je erg graag ook bij had willen zijn... Wel heel lief van je zus en mama, je bent in ieder geval ook niet alleen.

Bloem, geniet lekker van de zon! Het is prachtig weer in ieder geval!

Muts, gelukkig is je ventje alweer een beetje beter. Zo naar als je kind ziek is, ik heb het altijd 100x liever zelf. Hopelijk is hij snel helemaal weer beter.

Flower, ook een knuf voor jou. Gelukkig was de ctg goed, maar dat er niets aan de hoofdpijn gedaan kan worden is wel heel naar...
    Sterkte!

La Palma, jij ook al lekker aan het sunchillen :) Fijne dag en geniet maar van het niets doen!

Denise, wat irritant dat je steeds onduidelijke info krijgt. Kan me voorstellen dat je op een gegeven moment ook niet meer weet waar je precies aan toe bent..
    Wel fijn dat de ctg 'redelijk' was. Hopelijk is het onderzoek van morgen ook goed.

Aukje, ja dat van het toilet herken ik erg. Ik vind dat ook altijd snel goor, al die 'vreemde' mensen op het toilet. Is ook altijd het eerste wat een sopdoek te zien krijgt na een verjaardag (of tijdens :))
    En dat je kraambed al staat is op zich best verstandig van je man hoor! Ik beviel binnen 1.5 uur van mijn zoon en mijn man heeft midden in de nacht het bed op klossen moeten zetten terwijl ik aan de puf was.... Vond 'ie wat minder grappig, dus de onze staat nu ook al stipt vanaf 36+6 weken (dag waarop ik van Raphaël beviel)
    Betreft het nieuwe kindje en de zwangerschap: Mijn dochter vindt het heel erg leuk en interessant en is er best mee bezig.
    Ik krijg dan ook heel vaak kusjes op mijn buik en dan wil ze even met haar broertje praten *smelt*
    Raphaël zegt het nog niet zoveel, hij vindt mijn grote buik voornamelijk erg hilarisch en prikt er dan hard met zijn vingertje in onder luid "dikke buik, dikke buik!!' geroep :D (en dan gaat hij zijn buik ook aan mij laten zien en moet ik natuurlijk ook bij hem prikken, haha!)

Zo, ik ga nu even in de zon lezen.
    Dianthe is op school en Raf slaapt, dus mama neem het er even van. Zo! :D

Liefs, Diana

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hier weer (te) druk in huis geweest heb last van steken;)
    Goh wat gek, zou ik soms te druk zijn. haha
    Maar ja nu lekekr weer niksen totaan het eten, en dat staat al een groot gedeelte klaar:d

11. Sanny76

Sanny76 Fanatiek lid

4 feb 2010
    1.912
    0
    0
    Medewerker Educatie bij het Gemeentearchief in Den
    Leiden
    Zo hee, dat waren weer een hoop bladzijdes!

Flower, wat vervelend dat ze niks aan die hoofdpijn kunnen doen. Krijg je nu ook vandaag meteen die hoofdscan?

Muts, zijn je steken weggegaan door het douchen? Hopelijk is je mannetje weer een beetje opgeknapt.

Magic: wat schattig hoe je kindjes reageren op de dikke buik, hihihi. En heerlijk zo'n man die je werk uit handen neemt! Doet de mijne gelukkig ook!

Meimamma: had jij nou die lekkere smoothie gemaakt? Ik ga straks meteen fruit halen, moet toch nog boodschappen doen. Goed idee zeg!! Krijg nu al trek!

Marjan, ik snap dat het sip is dat je niet bij de bruiloft kunt zijn. Echt balen! Wel erg lief dat je mams en zusje er zijn en zoveel doen. Is de tuin mooi geworden?

Denise: ook vervelend dat die gyn's niet op één lijn zitten zeg! Zij zijn de experts en als leek weet je op een gegeven moment echt niet meer waar je aan toe bent!

Palma, fijn dagje! Waarschijnlijk ben je nu op het strand, want het weer is heerlijk!

Zo, nu ben ik weer een beetje bij, al weet ik dat ik mensen vergeten ben, sorry!!! (Aukje, SQ, en misschien nog wel meer...)

Hier ook best last van ongi-steken/krampen, dus net even in bad gaan liggen. Toen werd het wel minder, maar nu voel ik ze weer, bleh. Toch maar richting supermarkt stiefelen straks. Is maar paar minuutjes lopen. Ik neem de fiets mee. Misschien kan ik fietsen en anders kan ik in elk geval op de terugweg de tasjes aan het stuur hangen. Scheelt weer sjouwen!
    Vanmorgen in het zonnetje in de tuin een uur zitten bellen met een vriendin uit limburg. Echt even gezellig! Verder weinig nieuws hier. Ik ben helemaal blij dat ik een bepaalde zomerjurk nog pas. Is geen positiejurk, maar liep vanaf de boobies wijd-uit, dus past gewoon nog! Als ik vanavond puf heb, ga ik even naar het gebouw van de vrijwilligersvereniging waarmee ik altijd op zomerkamp ga. Dit jaar ga ik niet, maar elke maandag is de bar open en als het mooi weer is, is het lekker druk! Is ook maar 5 minuutjes fietsen vanaf hier, dus wel weer leuk voor de sociale contacten, haha.

Nou, ik ga richting supermarkt, anders komen de klusjes nooit af vandaag!
    Todeloee!

12. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Flower hoe voel je je nu ? Mooi buik hoor !

Ik wil het liefst hard wegrennen uit het zhuis mag vandaag mijn bed echt niet uit. is echt schitterend weer.Vandaag is een eerdere kamer genoot van toen in longrijping en weeen remmers kreeg onverwachts op visitie geweest, zo lief en gezellig.

13. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Meiden ik kan wel iets tegen me hoofspijn krijgen maar het gaat niet om de hoofdpijn het gaat om de duizelingen en lichtflistwn die ik zie en daar helpt het medicijn niet tegen..
    Ook weten ze niet wat het medicijn doet bij zwangere maar omdat ik hoog zwabger ben mag ik het nemen uuuh nou dat zit me niet zo lekker eerlijk gezegd. ...

Die hoofdscan hoeft voor mij niwt daar gaat echt niks uit komen waarvan ze wel weten wat het is en al.zeker niet binnen nu en volgende week dus heb ik er niks aan. ..

Ik zei tegen de neuroloog dus moet het de laatste 2 weken gewoon uitzingen toen zei die ja het liefste wel..
    Dus dat moet dan maar he ook al ben ik het zat. .
    Woensdag naar de gyn weer en dan zijn we weer dichter bij het einde...

Lief denise dat ze langs bij je kwam.
    Zo heb ik met me dochter heel la g in het ziekenhuis gelegen voordat ik beviel en had leuke mensen leren kennen hihihihi..

Mutsssssy hoe was het bij de vk girl..??

14. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Mutsy hoe was je afspraak bij de vk??

Hier net even een uurtje gelegen. Niet geslapen, maar even rusten. Nu eten op stssn en wachten op mn lief:D

15. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    pfff sorry hoor even ego bericht zit er helemaal doorheen vriendlief is net geweest, verslag gedaan van hoe en de wat voor morgen zegt hij net bij afscheid nou bel me morgen maar niet zit in Amsterdam en heb een drukke dag dan probeer ik wel sávonds langs te komen maar denk niet dat het gaat lukken, het is morgen gewoon erop of eronder voor mij als de navelsteng niet meer fungeert dan krijg ik een keizersnee, krijg ik dit als antwoord, zit gewoon het huilen achter pc kan er geen woorden oor vinden behalve.....pfffffffffff mannen grrrrrrrrrrrr

16. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Denise dat kun je nou echt ff niet hebebn zon opmerking!
    Beetje begrip was wel welkom en op zn plaats. Dit vind ik niet echt heel erg kunnen van hem. Maar ja dan moet je hier maar flink spammen als je verdrietig bent meid;) Dr is hier altijd wel iemand om je een hart onder de riem te steken!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Jeetje denise tja mannen snappen dat niet altijd lieverd kunnen ze moeilijk mee ongaan
    sterkte lieverd en je kan hier je verhaal kwijt hoor meid..

Hier hebben we stroomstoring grrrrr wou net gaan koken dus zijn we maar naar de mc donald gegaan en zeg je eerlijk het smaakte me totaal niet halve burger op en verder kon ik niet meer..
    De cola ging er wel in want ik hou van die cola hahahahahahaha..

Heb een harde buik steeds niet pijnlijk maar klein ligt denk lekker met zijn dikke kont in de weg hahahahha

18. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Hai ladies, nou ben sinds twee uurtjes "alleen" thuis :D en mn ventje verwacht ik niet vóór 9 uur weer thuis. MN hulpjes hebben heeeeeel veeeeeeel gedaan, dus dat scheelt toch wel weer lekker. Heb vandaag niet eens echt "genoten" van t mooie weer, omdat je toch ook wel wat aan t "verzorgen" bent.
    Heb net op hyves al hele mooie foto's voorbij zien komen van het jonge bruidspaar en van stiefje en dr andere (half)zusje.... daar had ook eentje van M bij moeten zitten :x Nee hoor ben niet boos, vind het alleen nog steeds vreselijk jammer dat we niet mee konden vandaag. Ik weet diep in mn hartje toch echt wel dat het zo beter is geweest.... maar ik mag toch wel een beetje balen :)

Had ik net mn vader nog aan de foon, om te melden hoe laat moeders op het station moet worden afgehaald... verteld hij me nog even tussen neus en lippen door dat alle medicatie van Pake is stop gezet. Alleen wanneer hij nog erg onrustig wordt zullen ze m nog wat geven, maar verder niets. NIet dat hij nu echt ziek is ofzo, maar ja..... die twee gebroken heupen (incl operaties) gaan je niet in je kouwe kleren zitten en ach hij is een manneke van de dag.... het is dus afwachten of hij over drie weken nog 90 mag worden of dat we voor de tijd nog afscheid moeten gaan nemen.
    Zei mn vader ook nog dat ik in het geval van "eerder" maar niet naar de begrafenis toe moest met mn dikke buik :$:x Nou dat bepaal ik nog altijd zelf!!!! :x

19. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Duitsland
    Heb trouwens al sinds zaterdagmiddag hoofdpijn.... heb vandaag nog geen pcm hoeven nemen, maar dat gaat niet lang meer duren denk ik. Mn bloeddruk blijft wel redelijk normaal gelukkig.
    Frummel was vandaag "normaal" aanwezig, dus doet geloof ik nog lekker rustig aan.

Maar ja het is vandaag wel volle maan... dus ben benieuwd of er vandaag nog meimama's zullen gaan bevallen :p

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Flower het stroomt hier echt binnen met zwangere die morgen gaan bevallen is zelfs druk op de afdeling ( lig nu 1 wk en hooguit met 3 zwangere ) zou het volle maan verhaal dan echt waar zijn.

Deel Deze Pagina