mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Morgen meiden!!

Hier ook bagger geslapen! Ben zo moe als een maai!
    Hier doet alles zeer vanaf mn navel naar beneden. Ook maraton benen last van mn rug zware buik en last van mn heupen en liezen. Ik ga zo naar een vriendin en dan vanmiddag nog maar ff plat. Ik hoop dat die koppijn zo ook afzak! Grrr kan zo chaggie worden van slecht slapen!!

Denise wat een oetlul die verpleger dat ie niet ff handdoeken voor je wil halen. Kleine moeite lijkt mij.

Mutsy jakkes die misselijkheid gelukkig dat het is afgezakt. En heerlijk weer zon snurkende vent NOT;)

Bloemmmm dat klinkt als een hele gezellige dag gister:D

Aukje mooi dat je hebt genoten van je rustige dagje en wat goed dat je een uurtje hebt zitten lezen;)

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Haha muts doe jij je best eens even! En pers dat kind eruit! Jij dus ook weer bagger geslapen!

Hier echt een k.u.t nacht achter de rug... Eerst kon ik de slaap niet vatten en later vannacht begon het te rommelen. Van de slappe oefenweeen waarvan je wel wakker blijft maar waarvan je ook weet dat het geen flikker doet... Vandaag maar een rustdagje inlassen voor zover dat gaat met L.

3. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Meimamma: Zo jij dus ook een rot nacht gehad. Veel plezier op visite!

4. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Aukje ja kan daar echt chaggie van worden als ik een slechte nacht hebt gehad met pijntjes;)
    Nog een paar weekjes;)

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Blegggghh wat een nacht veel wakker geweest maar heeel raar heb ik de hele nacht niet hoeven te piesen en moet echt altijd en vanochtend ook nog niet hmmmmm raar. ..
    Me ogen zijn zo zwaar hahahahhaa lijkt net of ik 2 nchten heb doorgehaald..
    ....

Denise wat een onzin zeg meid als ik in de buurt woonde kwam ik je een handdoek brengen meid...

Mutssssyyyyyyyyyy zussie al geworpen hahhahh hier niet hoor geen vollemaankind hahahahhhah..

Oeeeee me banner 38 weken alweer pfhoeeeeeeeeeee

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahahha me baby komt niet meer aan jeeeej dus wordt niet nog dikker hahahhhhhhh..

7. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Gefeliciteerd met je nieuwe week!! :D.
    @Meimamma; Ik kan er ook niet tegen als ik slecht geslapen heb.. Voel dat dan de hele dag door! Een tukje doen in de middag helpt altijd bij mij. Veel plezier bij je vriendin!
    @Muts; Kom op, jij wordt de volgende meimamma :p

Ik heb best goed geslapen, maar voel me nog steeds erg moe..
    Dus heb net ontbeten en duik weer mijn bed in. (Hoe lui kan je zijn)
    Hahaha!

8. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een rot nacht gehad zeg. Veel last van krampen en rugpijn.
    Dacht echt dat het weleens het begin kon zijn.
    Zou die volle maan niet gewoon voor een slechte nacht voor ons allemaal hebben gezorgd?

Flower, gefeliciteerd met je 38 weken!

9. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Auwie auwie ik heb krampjes in mn buik. Gezellig dat ik zo op visite ga!!

Hebben jullie ook zon last van de warmte?
    Ik zweet me bijhet minste en geringste al een ongeluk. Vooral mn gezicht

Slaap lekker bloemmie

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

flower gefeli met je 38 weken!!

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb het altijd al heel warm.snel dus nu vooral. .
    Ook me zweet stinkt opeens en dat heb ik bijna nooit...
    Grrrrrrr hormonene

12. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik hoef nog maar ietsmeer dan een week hihihi. ..
    Toch hoop ik dat het spontaan begint maar denk dat dat niet gaat gebeuren. ..

13. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hmmm, geen volle maan kindjes geboren vannacht?

Hier ook echt een baggernacht gehad hoor, ik heb echt geen oog dichtgedaan.
    Alles deed zeer en ik had me het een partij zuur, niet normaal meer.

Ik ben ook helemaal afgebrand nu, ik heb de kindjes naar school en het kdv gebracht, hond uitgelaten en boodschappen gedaan en ik voel me alsof ik er al een hele dag op heb zitten.

Ik ga lekker in bad nu, moet om 11.10 uur bij de vk zijn.
    De zal ook wel weer niets bijzonders te melden hebben, maar ach...

Misschien nog even slapen vanmiddag... ik zie wel.

@ Aukje, ja de kindjes slapen samen in een (peuterformaat) stapelbedje.
    Ze hebben het eigenlijk iets te gezellig samen, maar ze vinden het dus superleuk :)
    Gelukkig zijn ze erg gek op elkaar en kunnen ze goed samen spelen. Je hoort wel eens anders tussen broer en zus...

Iedereen een fijne, zonnige dag gewenst! (naar wens, met of zonder bevalling ;))

14. meedje

meedje Niet meer actief

Goedemorgen dames!

@ denise, wat een Kl*te opmerking van je vriend, die van mij zou dat even goed te horen krijgen....
    En wat een idiote verpleegkundige! Hij moet niet vergeten dat hij er voor jou is en niet andersom! Hoop dat je inmiddels lekker hebt ontbeten en gedoucht. Succes met onderzoek! Ik duim voor jullie

@ Marjan, Hele dikke knuffel voor jou. Fijn dat het een mooie dag is geweest voor ze, maar heel jammer dat je er niet bij hebt kunnen zijn. Die foto's zijn dan mooi, maar ook wel confronterend. Lekker dat je familie meegeholpen heeft, maar inderdaad lastig om dan ook echt te blijven zitten. Je wilt toch een beetje meehelpen/verzorgen.
    Wat een rotnieuws van je pake, hij heeft een hele respectabele leeftijd bereikt, maar toch blijft het moeilijk. En je vader kan niet voor jou beslissen wat je wel en niet kan doen. Al lijkt het me wel heel moeilijk. Als ik iets voor je kan betekenen....

@ magickwings: leuk dat je kindjes het zo gezellig hebben! Lekker aan het babbelen met elkaar:D

@ muts, Zo irritant dat zij weer een andere mening heeft!! Bij de gyn laten ze je trouwens niet langer lopen dan 41 weken, vind het zo raar dat je dan bij de vk tot 42 weken moet lopen.
    Fijn dat zoon weer beter is!
    Wat klote dat je zo slecht geslapen hebt, dan begint je dag toch al een heel stuk minder.

@ flower, Wat een eigenwijsje is je dochter!
    Vervelend die harde buiken steeds en dat gerommel. Ook slecht slapen helpt niet mee! Gefeliciteerd met je nieuwe week!! Komt nu wel dichtbij!!

@ bloem, Wat lief dat je mannetje ontbijt op bed maakt!! ik ben altijd eerder wakker dan vriendlief, dus pas wanneer ik bevallen ben zal ik ontbijt op bed krijgen denk ik:D. Heb 1x ontbijt op bed gekregen, toen kreeg ik 2 broodjes tonijnsalade met pindakaas(op 1 broodje en dan 2x)
    Lekker weer om naar het strand te gaan! Heb ik ook wel zin in! Maar er is niemand die mee kan(vriendinnetje die ook vrij is, is 3 weken geleden bevallen dus nog niet helemaal in staat om een strandwandeling te maken.
    Veel plezier nog in bed;)

@ meimamma:
    ook al zo slecht geslapen. Balen zeg, hoop dat de komende nachten beter gaan!

@ aukje, fijn dat je een lekkere dag hebt gehad. Nog gefeliciteerd met L.
    Nu maar lekker rustig aan doen en met L van het mooie weer genieten.

Hier een redelijke nacht gehad, maar heb meer harde buiken en een wat pijnlijke buik. Blijf lekker in beweging en hoop dat het dan gaat doorzetten. Bij controle gister was alles goed, bloeddruk is gezakt, 120/75 en de arts heeft veel uitgelegd. Baby ligt nog niet vast, dus ik moet gaan liggen als vliezen breken. Ook hebben we afgesproken dat met 40+4 we een datum gaan prikken voor inleiden, zodat ik niet voorbij de 41 weken loop. Maar hij dacht ook dat we dat niet gingen halen(neem ik met een grote korrel zout, want dat is niet te voorspellen) en van hem mocht de baby nu ook wel komen, die was er wel klaar voor.
    Ga zo frambozenbladthee of capsules halen, schijnt te helpen met de bevalling.
    Zo alweer een heel verhaal, Ik lees wel mee, maar heb niet altijd energie om te reageren;) En daarbij wat meer in mijn eigen wereldje.

Fijne dag!

15. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Hoi.. Hier veel rotnachten lees ik?
    Nou bij moi was het niet anders. Ineens snotverkouden en keelpijn! Pffff, ik ben zo moe, maar het lukt maar niet om weer te gaan slapen. Misschien vanmiddag. Eerst maar even strijken, dan op mijn balkon chillen met wat tijdschriften en een boekje en vanmiddag naar de VK. Misschien lukt een dutje tussendoor nog wel :(

Fijne dag allemaal. Genieten van het weer hoor ;)

16. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @flower spannend voor jouw komt het dan steeds dichterbij, zie je er al tegenop ?

Ik ben over dik half uur aan de beurt, benneit zenuwachtig meer niet zo als gisteravond.
    De co assistent wist de vertellen dat de pijnlijke steken onderin en de krampen gewoon bij de zwangerschap horen, zal best maar voelt verschrikkelijk pijnlijk.
    Hoop dat is snel de uitslag krijg van de flowmeting.

17. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.556
    529
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Goeiemoggel..... nee ook hier is het nog steeds rustig hoor :$ Wel een halve nacht wakker gelegen, nou ja, 2 uurtjes en frummel was best wel druk vannacht. E. was gisteravond om 9 uur thuis gelukkig. En ook de andere familie (schoonmoeder en schoonzusje met de kids waren rond kwart voor negen thuis gekomen)
    Ze hebben een hele mooie dag gehad. Mn schoonzusje had het bruidsboeket en de corsages gemaakt en ze was tevens getuige van stiefje. Heb net alweer hele mooie foto's gezien op hyves en uiteraard alweer even zitten janken :) mn tranen zitten me de laatste dagen zo vreselijk hoog. Nou ja hormonsters zullen we maar denken.

gelukkig is mn hoofdpijn nu wel afgezakt, het was wel een draaglijke hoofdpijn (voor mij bekende pijn ;) ) maar vervelende was het wel. Ik vermoed dat het in de loop van de dag wel weer opkomt.

E. is nu even met Mariëlla naar Winschoten, onze digitenne afstandsbediening is er gisteren mee op gehouden. Kreng vrat sowieso al batterijen, maar nu deed ie dus ondanks nieuwe batterijen helemaal niets meer :$ :x Had alleen ZAPP er maar voor. Frummel was ook vanmorgen errug aanwezig en merk dat ik heel moe ben, vooral in mn benen. Ik loop van de kamer naar de keuken en dan verzuur ik al zo ongeveer :$

Zo dat waren mijn "ego-berichtjes":D en ga nu eens even sociaal doen en reageren op jullie berichtjes :D

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Knuf marjan de laatste lootjes blegh hahahaa..

Denise ja ik ben wel wat zenuwachtig maar vooral voor de ruggenprik omdat die vorige keer 7 keer misgeprikt was dus maarja het moet dus moet ik maar niet zo zeiekn vind ik zelf hahhahahhhhah..

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owja de neuroloog gaat mij vanmiddag bellen ben benieuwd wat hij te zeggen heeft niet veel denk of ik moet toch die hoofdscan doen hahahahah. .
    Daar zie ik totaal de nut niet van in..

Morgen weer naar de gyn vind het er zo gezellig hahahahahahaha. ..
    Ach woon dicht bij het ziekenhuis dus ben er zo

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    38 weken flowert! WOW! Gefeli hoor meis.

Sorry meiden, maar k heb echt even niet de puf om bij te lezen. Ga even op de bank liggen, misschien val ik hier wel in slaap! Pfffffff

Deel Deze Pagina