Ja ik ook maar ik ben iemand die het er niet zomaar bij laat zitten maar dat moey ik nu wel gaan doen anders maak.ik mezelf alleen maar gek dus vanaf nu zeg ik nikks meer hahahaha
Haii meiden, Hier lekker effe een paar uurtjes in de stad geweest, was opzicht goed te doen. Er is vanmiddag weer veel gebeurd in het andere forum las ik al wel .. jammer he dat het nu zo moet maar het is niet anders.. ik blijf gewoon bij beide posten. Normaliter bemoei ik me altijd met dit soort zaken, maar het is beter voor me om dat maar niet te doen want anders ga ik er teveel mee zitten en over dromen en dat vind ik niet fijn haha @ Flower: hopelijk is je hoorzitting goed verlopen. Euhmm verder is het me effe ontgaan ... Liefs
Hoorzitting is woensdag pas he lilo.. Ach niemand hoedt zich erme te bemoeien als mensen maar gewoon eerlijk zijn
Meisjes??? Wat is er aan de hand in mei deelIII mama's??? Ik wil graag lezen, maar ik ben zo moe! Wat is er daar aan 't handje???? Flowertje; las p hyves da je weer of nog steeds ziek bent? Beterschap!!! En Bloemmmmmmmm??? Waarom ben je mijn buddy niet meer?
nou ik kruip onder een klein bergje zand en laat me daar niet meer zien.. ga ook niet meelezen... erg jammer allemaal!!! la palma heb je te veel gedaan afgelopen week??? of is het de zw.dip rond de 27 weken??? flower niet meer daar gaan lezen enzo... laat het haar maar uitzoeken... zij wil graag haar gelijk hebben en krijgen maar helaas zo werkt dat niet... tenminste bij mij niet.... mij voor iets uitmaken en toebedelen wat ik niet heb nee dankje!!! heb je nog iets leuks gekocht lilo??? hier rust... monstertje is net opgehaald...
Mutsy geniet van je rust En flower is je dochter al iets aan het opknappen? En jijzelf/ Palmie hoe is het met jou meis?? Hier vanmiddag koffie geleut bij mn oma en samen boodschappies gedaan. Had me verlult over het geslacht bij mn oma. Kwam wel mooi uit heb een mooi stoffie gekocht en daar gaat mn oma een overtrekje van maken voor het dekbedje van de kinderwagen. Verder weinig gedaan. En een blanco agenda voor het weekend.
@ Muts: heb nog een simpel lang shirt voor mezelf gekocht en voor de baby ben ik een beetje op mp aan het rondstruinen Daar verkopen ze best veel nieuwe kleding met kaartjes voor een zacht prijsje
Hi meiden, Na ff zoeken jullie weer gevonden. Wat een speciaal sfeertje overal.. Weet nog niet wat ik ermee moet, zo jammer op 2 plekken te moeten posten. Maar goed, er zijn genoeg woorden aan besteed. Alle onderwerpen zijn wel even langs mee heen gegaan. Bestaat er een zwangerschapsdip rond de 27 weken?? Dan heb ik er midden in gezeten. Wat een vervelend gevoel zeg. We gaan als een speer meiden. Nog maar zo'n 12 weken en dan... die kleine vasthouden!! Wat heerlijk. We zijn laatst bij een bevallingsavond geweest in het ziekenhuis. Mochten we de tang en vacuumpomp in het echt bewonderen... Oeps... eng ding zeg. Gelukkig wordt het niet vaak gebruikt.
Lijkt me griezelig om te moeten zien. Hopelijk heb ik (en natuurlijk de andere meiden hier) die hulpmiddelen niet nodig.
Jeeej, kom er net achter dat ik nog maar 99 dagen te gaan heb. Jeetje wat vliegt de tijd...nog een weekje of 14 te gaan en dan mogen wij ons kleintje ook in onze armen sluiten. Hoop natuurlijk niet overtijd te gaan lopen.
Het was ook best griezelig om te zien, maar wel fijn eerlijk gezegd. Mocht het gebruikt gaan worden.. dan begrijp ik wel een beetje wat er dan gebeurd (of niet want misschien heb je dan wel zo'n helse bevalling dat je niet veel meer beseft). Maar het was ook wel gewoon fijn om de bevalkamers te zien en daar een beeld bij te krijgen. Nu weet je een beetje waar je terecht kan komen en wat je een beetje kan verwachten in een ziekenhuis. Er liepen die avond wel zo'n 100 zwangeren rond.. Raar idee dat we allemaal hetzelfde gaan meemaken rond dezelfde periode.
Lijkt mij idd ook best wel leerzaam en informatief zon avond. Misschien dat ik dat ook wel ga doen... En leuk om zo met zoveel zwangere daar rond te lopen met in je achterhoofd het idee dat iedereen het zelfde te wachten staat in een zelfde periode..
Precies, en dat je elkaar de komende jaren zal blijven tegenkomen. Bij babyzwemmen, de kinderdagopvang, straks basisschool etc etc.
Wauw Sunnie jij weet iemand te overtuigen om zon rondleiding te doen! Het idee is toch helemaal wauwie dat je kennissen opdoet voor de eerste jaren door zon voorlichtingsavond. Dat je straks bij het babyzwemmen of de opvang of de kinderboerderij en dat het dan allemaal begint met... heej was jij ook niet op die voorlichtingsavond....
Good evening!! Die voorlichtingsavonden zijn fijn hoor! (op de enge attributen na dan, hahaha) wij zijn er nu bij 2 geweest en ik heb wel voorkeur voor een ziekenhuis, maar als het daar vol is, wordt het automatisch de andere. Bij mij waren het trouwens niet allemaal zwangeren die rond dezelfde tijd zijn uitgerekend. Er liepen echt meiden met enoooorme toeters rond en ook meiden bij wie je nog haast niks zag. Ik zat er een beetje tussenin. Op de echofoto's moeten jullie nog even wachten, haha. Ik ga zo lekker Glee kijken en daarna misschien nog een filmpje en dan m'n bed in. Weer allemaal toneeldingen op het program dit weekend. Maar veel mag/kan ik niet doen nu, dus ik kan een deel gelukkig skippen, hihi. Kan ik toch nog uitslapen morgen Ik zeg alvast welterusten, maar heeeeel misschien kom ik zo nog eventjes online. Groetjes!
Hey Meiden! Ik "moet" ook maar in twee topics gaan kletsen, want ik heb eigenlijk sinds het begin iedereen gevolgd en dat wil ik graag blijven doen. Las hier wel elke dag even mee, maar niet hier gepost.Ik moet wel eerlijk bekennen dat ik misschien niet de puf heb om heel uitgebereid te gaan reageren in beide topics. Maar nu is het vrij rustig geloof ik... In mijn verlof maak ik het goed! Hier gaat alles goed, net nog even gepoetst en zo ga ik maar lekker op bed. Tot morgen meiden!