Oja, deze had ik vanmorgen gemaakt. ( had een tshirt van mijn man aan kwam net uit bed ) dus let niet op mijn outfit hahahahahahahha
@ Bloemm: Hier voelt het soms of wil hij al "schoolzwemmend" naar buiten. Hoe maak je zelf karnemelk? @ Marjan: Ja, dan ben je wat langer bezig! Maar jij bent dus ook weer goedgekeurd! Veel blijven zuipen dus! Morgen zijn we alweer 39 weken, gaat echt serieus klinken nu! @ Sunnyqueen: De friesland moet je inderdaad bellen. Maar je hebt er lang de tijd voor. Maar volgens mij heb je je lijstje al aardig compleet! @ LaPalma: Het is inderdaad mijn tweede kindje, en dan kan het tijdens de bevalling nog wel indalen. En over dat taartje: Doen! Mijn man gaat zo naar de Mac voor een mcFlurry. @ Denise: Fijn dat je toch even buiten bent geweest en dat je collega nog even langs is geweest. Snap dat je het helemaal zat bent in het ziekenhuis! @ Mutsje: Heb je je nog kostelijk geamuseerd met je s-monster? Hier ook een meisje met een humeur wat vandaag hele hoge bergen kende en nog veel diepere dalen. Merk dat ik er nu ook wat minder tegen kan.. @ Sunnie: Spannend. Lekkere vooruitstrevende VK heb jij die met 37 weken gaat strippen! Hoor je niet vaak. Ik hoop voor je dat het werkt en dat ze je vliezen kunnen breken! @ Meimamma: Vervelend wanneer ze dat altijd vragen, ik heb die vraag over een tweeling ook heel vaak gehad. Ik ben vandaag ook even wezen winkelen en heb heel wat opmerkingen gekregen van wildvreemden. Allemaal aardig bedoeld, maar soms wil ik liever met rust gelaten worden, en vind ik de opmerkingen niet echt grappig. Flowertje: Hoop dat de slaappillen wat voor je doen. Nu lekker de nachtjes aftellen! Ben benieuwd of het nog van te voren begint! Hier is mijn humeur weer opgeklaar hoor! Mijn mannetje kwam eerder thuis dan gepland en had lekkere broodjes mee genomen voor de lunch. Heb vanmiddag nog even geshopt voor zomer kleertjes voor Lyanne... die liep nog in een spijkerbroek rond, haha. Ik moet wel zeggen dat het van mij niet warmer hoeft... niet bevorderlijk voor het vocht, maar wel lekker buiten gezeten vanmiddag.
jahahahaha hier net toevallig ook... ik zei tegen manlief "kijk nou dan wat ie uitspookt"... ik had aan de rechterkant een hele bobbel en links bijna nix.... foei palmpje je moet niet zoveel doen!!! enne eet smakelijk met je taart aukje fijn dat je goedgekeurd bent... jij bent (of je vk is) wel erg snel hoor.. sq hier ook zelf de zorgverzekering inschakelen hoor!!! en ik heb als lijstje-aanvulling: geboortebord neerzetten/slingers ophangen en bij de c1000 de kadodoos ophalen met een geboortekaartje... verder niks... trouwring: die heb ik nog wel om maar krijg ik niet meer af en kan waarschijnlijk ook niet losgeknipt worden want hij is van titanium..... maar tot nu toe kan ik m nog bewegen... pfff s-monster stond vanmiddag spontaan op de stoep "goh zit je nogsteeds??" :x grr alsof we haar niet bellen (ja als laatste hahaha)... nu heeft mw het weer voor elkaar hoor... manlief zou haar morgen na de chemo ophalen in het ziekenhuis maar nu kwam iemand anders haar ophalen dus of manlief haar kon brengen zodat ze niet met de bus hoefde (ze gaat overal heen op de fiets of met bus/trein)... oftewel manlief is morgen vrij en meteen weer ingepikt
Neej hoor palma waarvoor is het eng de gyn schrijft ze voor je mag ze gewoon hebben... Waar ben je bang voor dan? ??
@Palmpje; Dankjewel voor het feliciteren van de 36weken! Goed idee die ketting met je verlovings- en trouwring. Ga ik ook maar doen.. @Aukje; Ik doe yoghurt in een grote kan (Ik doe het altijd met dikke griekse yoghurt. Maar kan ook goed met normaal yoghurt. Dan is het wel wat zuurder, net waar je van houdt) en dan wat zout en water erbij en roeren maar! Omdat griekse yoghurt dikker is roer ik dat eerst tot een glad goedje voor ik er water bij doe.. Anders krijg je stukjes yoghurt in de karnemelk! Ik lus namelijk geen karnemelk uit pak, doe het altijd zo . @Muts; Hier kan mn man ook duidelijk zien dat ze zo duwt.. Echt leuk haha! Vervelend dat je schoonmoeder je man heeft ingepikt.. Grr!
Gf bloempje met je nieuwe week.. Owwwwww hier roept een paprika zak me joehoeee deesje eet me maar op joehoeeeee.. Grrrrr
@Palma, hier gaat het wel op last van bekken na, de kleine is langzaam aan het indalen en duwt mijn bekken uit elkaar. Soms ook last van een baksteen in mijn buik, maar geen harde buiken. + ik houd vocht vast met die warmte. Verlof, hihi, sinds ik op 1 november gestopt ben met mijn opleiding heb ik geen werk gevonden, dus eigenlijk zit ik al sinds 1 november thuis
ja ik mag letterlijk en figuurlijk gaan leven als een zeikwijf Ja morgen alweer 39 weken Ben benieuwd hoe lang we nog door "mogen" Oh ook al zo'n drama-peuter thuis... net als bij Muts.... hier ook een kleine draak vandaag!
Die 8,9 komt uiteraard ook omdat ik al sinds half februari op dieet sta ivm zwangerschapsdiabetes Bij M.ariëlla was ik in totaal ongeveer 14 kilo gegroeid... zonder dieet Hier ook geen enkels meer te zien.....
Jeetje ik heb het warm bah.. We slapen op zolder en hier is het met warmte vet warm en in de winter vet koud maaar gelukkig heb ik een ventilator aan het plafon hangen hahahhhahaah.. Hier niks aangekomen nog bij romy 15 kilo. ... Maar begin gewicht was een stuk zwaarder hahahahahah..
Hier ook een kind dat flink aan het duwen is. Het is wel duidelijk dat de kleine minder ruimte heeft. Soms is het even een naar gevoel als de kleine duwt en tegelijk draaid. Weinig last van harde uiken hier. Meer dat de liezen meer beginnen op te spelen. Vraag over een 2 ling is echt super irritant. Ik denk weleens van; als je niets nuttigs weet te zeggen houdt dan gewoon je b**! Mutsy die schoonmams van jou is me er ook een zeg! Palmie mooi buikie! Dat shirt zit je nog wel aardig als gegoten hhihihi Monika al vanaf november thuis, das ook wel balen denk ik? Flower heb je de zak paprika chips nog aandacht gegeven??
Hier ook veel last van de warmte. Moet ook mn ring maar eens gaan afdoen uit voorzorg en maar aan mn ketting hangen ofzo pppffff.
Hihi Marjan: Zeikwijf! Lekker opmerking ook; door "mogen" Net zoiets als die geweldige afsluiter van smsjes/ mailjes; "Geniet er nog maar even van!" Lekker die draakjes, wordt er soms wel wat moe van en sjaggo. L. heeft ook heel goed in de gaten dat ik niet zo snel meer ben, en daar wordt goed misbruik gemaakt. Maar ja, geeft zo'n peuterpuber eens ongelijk! @ Muts: Fijn dat je s-monster je man alweer heeft ingepikt! Lekker makkelijk! En ik en mijn VK's kunnen vaak best snel. Zei vraagt hoe het gaat, ik zeg dat het goed gaat maar dat ik het zat ben. Dan zegt zei dat ze dat begrijpt maar niet kan veranderen. Bloeddruk meten: Och keurig! Kom we gaan naar je buik voelen, niet ingedaald: goh wat een nieuws! Hartje horen; Nou die heeft het nog naar de zin daarbinnen. En dan vraagt ze of ik nog vragen heb. Ik zeg "Nee". Dan vraagt ze nog even hoe het met man en kind gaat ik zeg: "goed". En dan sta ik alweer buiten! *Waarom doen we daar in hemelsnaam 7 minuten over, eigenlijk kan het ook in 3* Maar niets ten nadele van mijn VK's hoor, ze zijn erg aardig en het is altijd wel gezellig. Maar we zijn allemaal niet lang van stof.
Trusten Muts! Ik ga ook maar eens afsluiten. Heb morgen 1e borstvoedingscurcus van 9 tot 11. Ben beneiuwd. Ik ga alleen vriendlief gaat gewoon werken. Ik zal na die tijd wel ffies verslag doen Trusten meiden en hopelijk slapen jullie allemaal lekekr, en ikke ook
@meimamma, is idd flink balen, maar voor mezelf is het wel goed geweest. Ik kon totaal niet met mijn hormonen omgaan. Om het minste of geringste kon ik janken.