Goedemorgen, hier ook een hele vroege vogel. Helaas zetten de weeën niet door. Het rommelt wel flink. Nu net heel veel bruin slijm verloren bij het afvegen. Loopt er niet zomaar uit als het waar. Twijfel daardoor wel of het gewoon delen van de slijmprop is, of toch vruchtwater (waarin de baby misschien dan wel heeft gepoept). Straks voor de zekerheid maar weer VK bellen. Sowieso een afspraak staan om dan de volgende stappen te bekijken aangezien de weeën uitblijven. Vind het allemaal erg spannend. Ik wacht geduldig af. Hoop snel babynieuws te kunnen melden of anders mega goed nieuws dat een eventuele zwangerschapsvergifitiging niet meer ter sprake is en ik de bevalling gewoon kan afwachten. Moet eerlijk zeggen dat ik best wel tegen inleiden op zie. Hoor er vaak over dat het best heftig is, maar wat moet dat moet natuurlijk. Ik hoop gewoon dat morgen de bevalling doorzet, of dat alle 'paniek' minder is en de bloeddruk weer lekker laag (geen eiwitten in urine, bloed goed etc etc).
Monika dan is het wel beter voor jou idd dat je niet hoefde te werken Bloemmmie heb je nog een beetje kunnen slapen? Sunnie ik hoor ook verschillende verhalen over inleiden. Maar maak je niet te druk om verhalen van een ander meid Laat het over je heen komen*knuf* Hier last van de warmte gehad vannacht. En dat terwijl het raam open stond. Nu aan mn ontbijtje en dan zo naar de bv curcus. Goedemorgen overgens Tot later!
Goedemorgen meiden! Na een paar nachten slecht geslapen te hebben van de warmte, toch de airco maar aangezet vannacht. Jippie eindelijk weer eens goed geslapen
Goedemorgen!!! Ik ben de laatste tijd echt klaarwakker zodra vriendlief uit bed stapt en naar zijn werk gaat. Normaal blijf ik dan anderhalf uur lang woelen tot ik toch uiteindelijk in slaap val, maar daar wordt ik altijd zo lamlendig van wakker dat ik nu maar eens voor de verandering uit bed ben gestapt. Als ik dan al moe wordt kan ik vanmiddag nog wel weer even liggen. Zodra mannetje klaar is met werken gaan we tuinmeubels halen/kopen!!!!! Jippie!!! Dan kan ik lekker in de tuin zitten. We hebben nu namelijk alleen nog maar een grote picknickbank, maar dat zit natuurlijk niet lekker de hele dag! Liefs
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht gehad, in ieder geval stukken beter dan de afgelopen twee, merk dat dat toch een hoop scheelt! Vandaag even een lekker rustig dagje en daarna is mijn man 4 dagen vrij. Heerlijk!
Nou ik ben dus uit bed gegaan omdat ik klaar wakker ben! Zit nog niet een half uur beneden of er staat een man aan de deur van het gas met zo'n meet apparaat!!! Er zou volgens heb een gaslek zijn waarschijnlijk want hij meet bij ons nogal wat gas. Nu moest hij in de meterkast meten en ging nou buiten verder met de analyse en zou dan bellen en dan komen ze binnen een uur de boel repareren... Maar daarvoor moet ik dus wel thuis blijven omdat ze bij de meterkast moeten om het gas uit te draaien! Nou liggen er allemaaltegels tegen de gevel aan omdat we met het terras bezig zijn en die liggen precies op de plek waar ze er bij moeten.... Die moeten dus aan de kant. Dus ik kijk die man nog eens aan met mijn dikke buik en zeg.... ja ik ga ze er niet weg tillen.... Zegt hij later nee dat verwachten we ook niet, we halen ze zelf wel weg, maar we ruimen het niet weer op..... want we zijn hier niet om de tuin op te knappen!!!! Tsss dat vraag ik toch ook niet, maar als je tegels weg haalt kan je ze toch wel weer terug leggen....?? Nou ja nu zit ik hier niet echt lekker met het idee dat er een gaslek naast ons huis is en ik 35 weken zwanger ben..... Liefs
Pfffff slaappillen uuuuuhh helpen niet hoor ja mischien een half uur hihihihihi... Ben trouwens heeel erg misselijk bah. . Ik ga nog even relaxen knuffffff
SQ: wat vervelend van het eventuele gaslek! Hopelijk is het vals alarm en komen die controleurs niet in de weg te staan van jullie tuinmeubelplannen! (als er wel echt een lek is, is het natuurlijk fijn als het gefixt wordt!) Flower: moest erg lachen om je zingen op de bar-verhaal. Van die wondjes op je haargrens kunnen zooo erg bloeden! Dan ziet het er meteen mega-ernstig uit! Ban je al minder misselijk? Voor een aantal meiden hoop ik dat het nu echt op gaat schieten. Steeds dat gerommel en valse voortekenen. Ik zou er helemaal gek van worden denk ik. Succes nog hoor! Hier ook echt olifantenpootjes. Kan m'n schoenen niet goed meer aan en zelfs m'n teenslippers zitten lekker strak. Maarja, ik moet toch íets aan m'n voeten als ik zo de stad inga! Hier ook een schuivende uk! Lijkt soms wel of 'ie er via m'n navel uit wil gaan komen ofzo. Vaag gezicht! Maar elke keer als we het fototoestel pakken om het te filmen, wordt het net weer rustig natuurlijk... grrr... Nou, ik ga even snel douchen en dan richting stad. Wat dingetjes kopen en om 12u lekker lunchen met een vriendin op een terrasje. Merk wel dat ik een andere route moet fietsen de laatste dagen. Zo veel mogelijk over gladden asfalt-fietspaden, haha. Hobbels en bobbels zijn niet meer zo fijn nu. Krijg er meteen krampjes van en pijn in m'n liezen. Maar even voorzichtig aan dus! Fijne dag allemaal!
Ja hahahhaahhah het moest gelijmt worden zat een aardige hap in... Gelukkig vond ik het zelf ook erg grappig hoe dom kan je zijn hahahahhahahahah... En vooral lomp
Goedemorgen ladies, hier ook een vrij goede nacht gehad. Lag er rond half 11 in geloof ik, ben er alleen rond half 3 even uit geweest voor plaspauze en om zeven uur klaarwakker Maar ja, dat komt ook omdat er dan een dreumes ligt te roepen dat ze uit dr bedje wil en dat ze een nieuwe luier nodig heeft (Bah, vies....) Hebben al de halve ochtend zitten rekenen en bedenken wat we nog aan kosten zullen hebben aan de verbouwing boven en wat we momenteel al hebben uitgegeven etc.
Goedenmorgen allemaal. Na een wat rotte nacht heb ik net toch ongeveer een uur geslapen. Heerlijk. Zo douchen en dan lekker op het balkonnetje onder het parasolletje een boekje lezen en misschien ergens tussendoor een wasje draaien. Aukje; hoe was je mc flurry? Heel toevallig, maar ik had het taartje niet genomen en toen mijn man thuis kwam had hij zo'n mcflurry stroopwafel ding bij zich. Heerlijk gegeten Muts: Vind je het niet eng dat jij je trouwring niet af krijgt? Ik kreeg het gelijk benauwd toen ik het niet meer van boven naar beneden kon bewegen dus op mijn ' dunste ' moment van de dag heb ik het maar gelijk af gedaan. Vervelend dat je man morgen op zijn vrije dag alweer wordt ' ingepikt ' @ Flowrtje. gewoon.. Slaapplillen hihihih. Alsof je geen controle meer hebt of je wakker bent of niet, dat bedoelde ik meer Maar het is volgens mij hardstikke goed gegaan toch? MOnika; ja dat vocht vasthouden is echt een crime hoor. Nogmaals' respect voor de mensen die in de zomer hoogzwanger zijn' .. Blegh. Vervelend dat je last ondervindt van het indalen. Nou ja als je hoort dat de baby helemaal goed ligt is het 't allemaal waard geweest. Een kruik is in dit weer ook niet aan te raden he? Hopmarjanneke: 39 weken. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOWWWWWWWWWWWWWWWWWWW GEFELICITEERD HOOR Meimamma; ja dat shirt is van mijn man. xxl ofzo hihihi. Ik draag maat m! Dus het ziet eruit alsof ik het pas ja hahahah. JIj ook al aan het zwellen? hihihi, nou we moeten het er maar voor over hebben he AUkje; bij mij is het meestal andersom. Ik zit op tijd in de wachtamer. Vervolgens moet ik 30 min wachten om dat inderdaad 5 a max 10 minuten binnen te zitten. Zucht. Wat een zonde van mijn tijd> Afgelopen week waren ze voor het eerst op tijd. Hopelijk woensdag weer Sunnie; jammer dat er nog geen baby is bij je, maar hopelijk komt het zoals je zeg allemaal natuurlijk op gang. weet je trouwens al of het je proppie of vruchtwater was? Sunnyqueen. heerlijk dat je straks lekker kan loungen op een nieuwe tuinstoel. Ik moet wel zeggen dat als ik de leuning helemaal naar achteren heb, ik bijna niet meer omhoog kom hahahah Lekker stadten Sanny. Veel plezier
Palma ik heb gewoon net als anders geslapen voelde me alleen nog moeier hahahahahaha maar ook slecht geslapen. .. Pfff hebben jullie dit ook ik poep echt al dik een week 5a6 keer op een dag wow
Hahahahahahahahahahahah, nee Flowertje dat heb ik niet. Maar misschien is het ' de grote schoonmaak ' toch? ! Liever nu dan op het kraambed!!! Hihihihihihih
Hoooi meiden! Nou gelukkig was ik rond 5uur, half 6 weer in slaap gevallen hoor.. Vannacht echt bijna niet geslapen, maar heb het vanochtend dus ingehaald. Met als gevolg dat ik heel erg honger heb! Dus ik ga zo snel wat in elkaar flansen. @Sunnie; Weetje al meer? Was het vruchtwater of de slijmprop? Ik hoop alsnog voor je dat het natuurlijk doorzet.. @Palmpja; Oeh lekker! Een mcFlurry! Ik denk dat ik ook mijn balkonnetje op ga vandaag, tenzij manlief thuis komt en andere plannen heeft.. @Flower; Ben je nog misselijk lief Flowertje? @Muts; Is je man weg? Oh oh schoonmoeders ook ... @Sanny; Lekker de stad in! Veel plezier . @Marjan; Wooooow, je bent al 39 weken!! Gefeliciteerd Zo nu ga ik echt eten.. Honger honger hongerrrrrrr
(het mag nog net...) goedemorgen all! Ik heb wel alles gelezen, maar nu niet zoveel puf om op iedereen een reactie te schrijven. Ik doe 's nachts echt geen oog meer dicht en ben supermoe... Het maagzuur wordt alleen maar erger en erger en ik heb het echt helemaal gehad met dat stomme maagzuur. Een slokje Antagel helpt een half uurtje en twee Rennies max 1 uur.... Het doet zeer tot in mijn keel. Gelukkig is het direct na de geboorte weer over, maar daar heb ik nu zo weinig aan. Kortom, bah! Zo, klaagmodus weer uit.... Sunny, spannende tijd voor jou zeg! Ik hoop dat je bevalling nu spontaan begint. Maar ik heb ook vaak genoeg verhalen gehoord over inleiden dat het echt reuze meeviel. Maar ik hoop snel babynieuws en verslagje van een goede bevalling te lezen! (of inderdaad een spontaan verdwenen zw vergiftiging, daar doen we het ook voor!) @vk: ik sta inderdaad ook altijd binnen no-time weer buiten. Bloeddruk, wegen, hartje en voelen: check, check, check en ook check. Vragen? Nee hoor. Ok dan, tot de volgende keer! Wel grappig: echt iedere keer dezelfde opmerking: Wat heb jij een mooie buik, en wij kunnen het weten, want we zien er nogal wat. En als ik ga liggen op het bankje: Joh, ik hoef bijna niet eens te voelen, je ziet de contouren van je kindje zowat! (placenta ligt achter en bijna geen buikvet bij mij te bekennen...) Maar ik was dus weer goedgekeurd. Ze had wel nog een goede tip: Veel proberen te plassen tijdens de weeën, zodat mijn blaas goed leeg blijft. Mijn placenta kwam de vorige keer namelijk niet, en dat kan hiermee een klein beetje voorkomen worden. Ook krijg ik nu standaard de injectie die zorgt dat de placenta geboren wordt, dus dat is ook wel een fijn idee. Mijn man maakt zich helemaal zorgen namelijk. Sorry voor het ego bericht, vanaaf reageer ik weer hoor! Liefs Diana
Sorry hoor hahahahahahaha.. Ik poep me echt een ongeluk hahahahha.. Neej niet zo heel erg misselijk hoor
Maar dit is echt pas.sinds een week hoor me darmen zijn heeeeel erg bezig vanovhtend werd ik ook wakker met schreeuwende darmen en pijn
Goedemorgen dames, Even heel kort ego, net bij huisarts geweest omdat ik vreselijke hoofdpijn heb(even bloeddruk controleren) en die was goed, dus heb gewoon migraine, en mag de medicijnen die ik daar normaal voor slik niet gebruiken:x Verder smste vriend dat hij nu naar de geneeskundige dienst is. Hij heeft de afgelopen week 3x flink wat bloed bij ontlasting gehad en begon zich nu wel wat zorgen te maken. En als hij zich al zorgen maakt...(denk dat het gewoon aambeien zijn, maar we wachten af) Verder voel ik me heel brak, dus reageren zal er vandaag niet echt inzitten. Marjan en Aukje, gefeliciteerd met jullie 39 weken!! Fijne dag allemaal
Meedje weet hoe je je voelt ik heb het ook en mag er niks voor.. Maar je kan het navragen want meestal mag je de laatste periode van de zwangerschap wel wat voor de hoofdpijn