mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Aukje ; nog gefeliciteerd met je 39 weken ook. Ik had het niiet gezien. Sorry :D

2. meedje

meedje Niet meer actief

Ja ik mocht paracetamol... heel gek maar wat ook wat helpt zijn waterijsjes. Dus daar al genoeg van gehad. En lig lekker op bed.

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Zo ik ga even naar de winkel, ijsjes halen en eten voor vanavond! Dan heb ik mijn loopje ook weer gehad vandaag ;)

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Maar je mag ook micraine medicijnen he dus als je het heel erg hebt zal ik toch even aan. Je vk vragen

5. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Nou inmiddels is het gaslek wel verholpen. Die mannetjes zijn net weg en ze hebben de boel weer gerepareerd. Ik vroeg nog of het een groot lek was, maar volgens die man viel het reuze mee. Nou gelukkig is het weer klaar dan kan ik vanmiddag gewoon tuinmeubels halen met vriendlief....

Liefs

6. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik voel me echt zo lui en niet fit vandaag..
    Ga maar op de bank hangen denk ik, kan mezelf niet eens tot douchen zetten!
    Heel fijn met dit mooie weer..

7. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Halowa meiden!

BV curcus was gezellig en leerzaam. Raak wel meer gemotiveerd om het een goede kans te geven;)

Hier ook moe. Ik ga ht eten voor vanavond even voor zover klaar maken en dan nog even tukken denk ik...
    Heb mn kanarie lekker buiten staan en hier net gezogen...dan houdt ik de boel wat langer netjes als die rotzooi trapper buiten staat hihihi;);)

Net ook even mn termijn bedrag voor de NUON verhoogt, dan staan we met de volgende jaarafrekening niet voor een verrassing;)

Aukje en Marjan gefeli met de nieuwe week!
    Schiet nu op he!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Aukje, wij lopen op de dag gelijk alleen ben jij 4 weken verder!! Ik zit echt aan mijn mobiel vast gekleefd momenteel omdat jij elk moment ook kan beginnen en ik je buddy ben... Ben zeer benieuwd of je de 40 weken ook nog gaat redden...

9. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Blugh! Net een heel verhaal getypt druk ik verkeerd reactie weg!

Houd het nu even kort want ik wil even lekker buiten een boekje lezen.

Maar SQ: Ik vind het ook rete spannend worden! Het kan nu gewoon elk moment losbarsten maar het kan ook nog 3 weken duren. Ik zou een paaskindje wel leuk vinden, maar heb niet het gevoel dat het al bijna zover is. Maar bij L. had ik dat idee ook nog totaal niet, dus dat zegt niet zoveel. L.yanne is geboren met 39+3. Jij gefeliciteerd met de 35 wekenj!

Meimamma: Fijn dat de cursus leuk was, motiveert inderdaad goed, en dan weet je ongeveer wat je allemaal te wachten staat.

LaPalma: Maakt niet uit, ik heb ook niet altijd door wie wanneer weer een weekje verder is...

Meedje: Balen van de hoofdpijn, dat waterijsjes helpen is dan wel weer fijn, en goed blijven drinken met dit weer *sorry voor de dooddoener dit doe je waarschijnlijk toch al*

Mutsje waar ben je? Alles goed?

10. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Aukje en SQ; Jullie ook gefeliciteerd met jullie nieuwe week! :D

Ik heb gedoucht &voel me al wat beter. Wat was ik lui zeg net :D
    Manlief is bijna thuis.. Dan gaan we even samen lunchen en misschien nog wat boodschappen doen als ik mezelf tot aankleden kan zetten. Heb niets lekkers meer in huis..

11. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    SQ: jij ook gefeli met je nieuwe week!

Zo lekker de ijssies in huis, lamsworstjes en aardbeien. De rest had ik al in huis. Ik lag lekker te lezen en nu is mn boekie uit. De babyplanner over (on)vruchtbaarheid maar dan in de ' hippe ' versie. Nu maar weer viva's en andere tijdschriften voor ik aan mn volgende boek begin.

Maar moppies, hebben jullie het ook zo bloedverziekend heet? Pffffffff

12. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Ik word gek van de warmte :eek:

13. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja echt wel het is behoorlijk heet ja!!! Ik zie er nu ook een beetje tegen op om de stad in voor die meubels zo meteen... Dan moet ik in die bloedhete auto zitten.... bleghhh.... Maar ja het is voor een goed doel hahaha TUINMEUBELS dan kan ik eindelijk lekker relaxen in de zon!!!

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Het is heel heet pffff bah

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    De hele zwangerschap gee last gehad van iets wat ik opeens lekker vind en nu ben ik 38,2 zwanger en opeens moet ik sinds 2 dagen steeds salami eten en ik vin salami echt vies hahahahahahahahh en nu hmmmmm

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het rommelt trouwens flink hier! Af en toe een steekje hier en daar, harde buikies. Ik denk ook dat hij iets rustiger is dan normaal. Moet ik dan gelijk de VK bellen of het nog even aankijken?

17. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    Nog gefeliciteerd Lilo me je dochter en wat een prachtige naam.

xxx Joyce

18. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Palma hier ook een baby die rustig is hoor..
    Maar dat hoort ze hebben minder ruimte en maken zich klaar voor de bevalling...
    In de plaats van echt schoppen viel je nu duwen. .
    Naar als je het zelf biet verteouwd bel je maar denk dat hij gewoon rustig is. ...

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier ook lekkere steekjes maar.denk zelf dat hij zich niet uit zochzelf gaat melden maar ik hoop het zo. ..
    Heb nog een paar dagen en blijf hopen

20. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Wow ik vloog net van de bank werd even flink geduwd onderin auwwwwww fuck dat deed heel veel pijn romy schrik ervan arm kind

Deel Deze Pagina