aukje en sunnie gezellig dat jullie hier ook meekletsen!!! hebben jullie lekker geslapen?? ik heeeeerlijk!!!! sex werkt rustgevend enne sunnie die vacuumpomp hebben ze bij mij wel gebruikt... zal je niet de details geven wat er allemaal gebeurd is maar door dat ding heeft mn zoon een extra "zuigje" gehad waardoor het makkelijker ging om eruit te komen!!! geen enge dingen hoor!!! eeehm gister geen x-factor gezien.. heb niet zo'n zin meer in die "zang"programma's.. beetje uitgemolken allemaal... heb Law & Order liggen kijken... eerst op het bankje maar door pijn in mn rug toch maar in bed gaan liggen... flower laat der maar... tis goed zo.. hoe is het met je kleine meisje??? en sanny heb je nog een filmpje gekeken?? welke??? enne dit weekend de foto's?? ja monika het gaat snel de laatste paar weken!!! een nicht van mn man maakte gister via mn www van afgelopen zondag (27 weken) bekend dat zij 12 weken zw. is.... haha allemaal reacties erop dat het nu niet meer zo lang duurt (nee weer 6 dagen minder).... eeeehm... nog 85 dagen!!! hier druk programma het weekend.. kast afschilderen en de muur verven (manlief).. manlief wil ook nog ff naar zn nieuwe auto voor foto's.. wil ff shoppen op marktplaats voor zoonlief voor nieuwe broeken.. die heeft een groeispurt gemaakt en loopt nu beetje met hoog-water... en natuurlijk ff kijken voor de kleine man!!
Goedemorgen poppetjes van me Sorry dat ik zo laat antwoord geef, maar gisteren ging ik rond 20.00 uur slapen! MUTSIEEEE 27 weken dip??? Ik wist niet dat zoiets bestond???!!! Ik weet het niet eigenlijk, maar ik voel me soms wel erg moe en rugpijn en gewoon niet helemaal in mijn hum. Maar als ik op tijd ga slapen, gaat het wel weer goed hoor. Lekker even rust voor je muts Weet je waar ik trowuens verslaafd aan ben? BIFIIII. O nooo volgens mij is dat niet goed voor de baby maar ik kan er niet vanaf blijven Meimama. Hier gaat het wel ok hoor, hoe gaat het met jou?! Jij werkt minder begreep ik? Heerlijk hoor, meid goed dat je naar je lichaam luisterd! Fijn dat je oma dat gaat maken voor jullie Sunnie.. BBRRRRRRRR. Kreeg je geen kippenvel van al die enge dingen? Hahhaha. Gefeliciteerd met je 28 meis Monika; de tijd gaat supersnel he nu? Hoewel het soms ook lang lijkt te duren, gaat het zooo ontzettend snel Flowertje ik heb het al 10x gevraagd, maar hoe gaat het nu met jou en je meisje? En natuurlijk goeiemorgen allen!!!
O sorry palma las ik overheen sorry sorry. . Ja gaat wel romy gaat weer erg lekker vrolijk enz ik heb nog veel last van me maag maar gaat wel goed eigenlijk nu hopen dat het zo blijft... Wat een weer het regent echt super hard.. Hebbvanacht gedroomt dat ik beviel van een dochterbhahahahahahahahahah
Jajaja wat gaat het snel palma ook alweer 28 weken pfhoe meiden waar blijft die tijd... Hier vandaag romy haar nieuwe bedje neerzetten hopelijk slaaapt E er lekker in hihihi.. Mutsyy veel plezier met shoppen op mp hihihi.. Met romy gaat het al beter hoor lief dat je het vraagt. Hoe isbhet met de anderen meiden? ?
la palma vaak begint die dip rond de 24 weken al.... bij de ene houdt ie langer aan als bij de andere!! had je die speciale buikband nog gekocht?? en werkt het?? rustig aan het flowerzussie!!! hier ook kl*te weer... manlief staat nu te douchen en dan gaan we zo op weg naar de garage waar de auto staat want die is maar tot 12 uur open..... tot strakkies!!!
Hier sluit ik me bij aan! Dus bij deze neem ik nu een abbo op dit topic er bij zodat ik jullie ook in de gaten kan houden!! Liefs
Dus bij deze begin ik meteen even te klagen, want tenslotte zijn we daar toch ook voor neem ik aan! Ik heb kut geslapen. En dat komt omdat de pijn in mijn onderrug en been erger wordt. Weet soms niet hoe ik moet liggen. Zometeen aan het werk en kijk er ontzettend tegen op!!! Maar omdat ik al aangepaste tijden hebben wil ik niet weer een zeikerd zijn op mijn werk dus bikkel ik wel door, maar dan klaag ik dus wel even lekker bij jullie Liefs
Goedemorgen allemaal, SQ, balen dat je zo'n last van rug en been hebt. Ik begrijp dat je geen zeikerd op je werk wilt zijn, maar pijn is pijn. Daar kun jij helemaal niets aan doen en moeten ze maar begrijpen hoor. Palma, gefeliciteerd met deze mooie mijlpaal van 28 weken. Is toch weer een belangrijk momentje want de baby's zijn nu toch officieel levensvatbaar (of hebben genoeg kansen.. al moeten ze maar lekker weken blijven zitten). Ben je nog steeds zo moe? Flower, fijn dat Romy is opgeknapt en dat jouw maag wat beter gaat. Muts, ben ook wel moe van die zing programma's. Het blijft maar komen, en die sterren die dansen op het ijs kan me al helemaal niet boeien eerlijk gezegd. Over die vaccuumpomp, kan me voorstellen dat het op een bepaald moment zelfs een opluchting is als er een beetje hulp komt. Dan maar een zuigje toch?
Goedemorgen meiden! Als die dip met 24 weken al begint, snap ik nu waarom ik de laatste week echt niet vooruit te branden ben! Wanneer zou hij ongeveer moeten stoppen? Hier vannacht best goed geslapen (12 uur!). Eens even kijken wat we vandaag nog gaan doen. Iig een paar wasjes draaien.