mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja hahahah wordt ook sochtends geholpen maar moeten nog een blaas catheter inbrengen infuus enz enz..
    En dan het ergste me ruggenprik pffffff ik wil nietttttttttt enigste waar ik echt zoooo bang en zenuwachtig voor ben

2. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen :D of middag

Het is nu nog niet zo superwarm volgens mij dus nog heel even ol te houden. De zon is nog een beetje verstopt hier.

SQ: Is het gisteren nog gelukt met de tuinmeubeltjes? :D

Flowertje; jij aan de salami dus hihih. Op pizza vind ik het ook heerlijk sinds de zwangerschap
    Bij jou is het ook aan de rommel dus? Mooi die buik

Muts: Aan welke medicijnen zit hij? Of vind je dat een te persoonlijke vraag? Retalin/ Concerta? Dat boek en die film ken ik niet hoor :) Is het een spannend boek? Ik wil gaan beginnen aan haar naam was Sarah. Maar ik heb het idee dat het misschien een te zwaar boek is in combi met al die hormonen in mijn body? hihihi maar ik ga wel beginnen

Sunnie; Raar kan het lopen. Eerst denk je dat het snel gaat en nu zit je weer in spanning te wachten

Bloemie; nog wat gedaan gisteren?! Kleine palma liet gisteren en vanmorgen goed weten dat hij er nog zit hoor :) Hopelijk word je niet ziek, want het slapen is een ramp met verkouden en zwanger zijn. Ik heb nu Daro voor mijn keel en otrivin voor mijn neus. Die doe ik alleeen als ik ga slapen en vannacht heb ik als een roosje geslapen. Nu laat veel slijm los, dus ik denk dat de ontsteking weg gaat. Hopelijk ben ik gewoon weer mezelf tijdens het persen.

Hopmarjanneke: Blijven die matjes bij jou wel gewoon liggen? Bij mij schuift het maar heen en weer dus ik heb ze eraf gehaald

Denies; ik weet niet of je het al weet voor jezelf, maar ik zou niet op eigen risico het ziekenhuis uit lopen. Ze houden je daar niet om je te pesten ( hoop ik :) ) maar voor je eigen bestwil. En die van de kleine natuurlijk. Succes met je keuze natuurlijk

Meimama; pedicure. Daar zeg je me wat. Gelijk even bellen voor een afspraak. Vreselijk he voeten cremen met zo'n buikkie in de weg hihihi

Magic: Gefeli met je 38 weken :D Officieel een voldragen zwangerschap. Wat een mijlpaal. Ik mag het morgen ook zeggen :D

AUkje; mijn man is ook vrij nu! Trouwens als je nu bevalt ( tijdens vrije dagen ) heeft hij nog steeds recht op die 2 vrije dagen toch?
    Dus ik hoop dat ik in de meivakantie ga bevallen ( 29 april ofzo ) en dat hij dan na de meivakantie nog 2 dagen heeft :D maarja, ik heb het niet voor t zeggen

Oke, nu ben ik even moe hoor. Straks reageer ik wel meer

TELEFOONTJES: Zijn nu begonnen hier; ben je al bevallen? Zucht. dan zouden jullie het echt wel horen hoor :(
    En het vervelende is: Ik ben ook zo.

3. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Wat hebben jullie veel gekletst!!!!!!!!!!!!!!!!!

4. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja het is hier sinda zaterdag al aan het rommelen hihihi..
    Maarja zet niet door en denk ook dat hij lekker blijft zitten tit de datum hahahahah

5. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ja palma ik vind salami helemaal niks maar nu hmmmmm..
    Ik eet het ook best vies laagje smeerkaas met een plakje servelaat hahahahahahahahaayaha...
    Iehllllll

6. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Owja ik voel die kleine weer hoordie wilt denk ik via me navel eruit auwwwww

7. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL

Gatsie hahahahahahahahaha

8. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Lekkkkkerrr

9. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ooooh ik zweet als de gek! Heb weer even een sopje door het huis gehaald en stof gezogen, maar jeetje wat is dat moeilijk in dit weer zeg!
    Zit nu met een ijskoude bord watermeloen op de bank &ga daarna maar douchen.

@SQ; Wat een rare medewerker.. Balen dat ie alsnog niet past! Maar net wat je zegt, dan gebruik je die als speelkleed! Ik heb precies dezelfde afmeting boxkleed en hij valt ietsjes te groot, maar inderdaad beter dan te klein! Wat wel fijn aan de boxkleden van Prenatal is is dat ze na de was er nog steeds als nieuw uit zien! Daar was ik wel heel blij mee.
    @Palmie; Hier krijg ik die telefoontjes ook, omdat niemand had verwacht dat ik de 36week zou halen :p Ik ben 2weken geleden snotverkouden geweest, dus weet hoe je je voelt.. Mn neus is nog niet eens helemaal over. Hoop ook dat we bij het persen geen snotterde snot volle neus hebben :D
    @Flower; Spannnnnnnennnnnnnd!! Wat zullen wij zenuwachtig zijn hier zeg als jij daar straks ligt volgende week :D De ruggenprik is hier ook echt een angst. Ik heb echt een fobie voor naalden en ik ga er ook gewoon vanuit dat ik 'm niet nodig heb. Het enige wat ik eis bij de bevalling is dat ze niet zomaar binnen komen met naalden, haha! Want dan raak ik echt in paniek.
    @Mutsje; Veel plezier buiten!

Zo nu douchen en aankleden!

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    tja ik moet hem wel maar zeg je eerlijk pffffff ik wil niettttttt...

even voor de duidelijkheid hangt ook van diegene af die hem zet en hoe je rug is want soms gaat hij zo zonder pijn en soms dus niet..!!
    ik hoop zo dat het tjakka in 1 keer gaat..

ik hou jullie op de hoogte die dag hoor tot ik naar ok moet want heb internet op me mobiel hahahahahahahahaahhahahahahahahahah dus jullie mogen mee genieten :p:p alleen in de ok moet ik me tel inleveren hahahahahahaha he shit dan kan ik jullie niet op de hoogte houden hahahahahahahahahaha..
    en als ik weer terug ben en ben een beetje mezef show ik ook foto :p:p

dus zeg al jullie afspraken maar af die dag

11. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Gisteren had ik voor het eerst de nieuwe single van take that gehoord. Eerst had ik echt iets van: blegh dit is niks voor hun, maar nu ik hem een paar keer gehoord heb is het best een lekker nummertje.

12. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Hallo Meiden!

Ik heb net even een tosti opgegeten. We zijn buiten met de kozijnen bezig, ik ben het lichte schuurwerk aan het doen en de raampjes aan het aftappen...

We hebben trouwens vanochtend alles gehaald bij de Praxis. We hadden korting op de verf, en over het eindbedrag ging nog eens 15% eraf. Ik wist alleen niets van die kortingsactie, dus ik stond echt met openmond bij de kassa... Dacht dat ze een paar blikken niet had aangeslagen.

13. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    lol@ al onze plannen afzeggen.

14. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hahaha Flower! :D

@SQ; Fijn van de korting! Altijd mooi meegenomen. Succes met de kozijnen..

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Grapje hooooorrrrrrrr

16. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Eindelijk foto's geplaatst. Maar met een zwart topje! Ik zal van de week een ander kleurtje aan doen, dan zie je die belly beter :D

17. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    Hey hey,

Ik heb even niet terug gelezen, zit er daadwerkelijk helemaal doorheen, heb me neergelegd dat ik gewoon moet blijven, maar daar is ook alles meegezegd. Weet het allemaal gewoon even niet meer twijfel nu over alles, voel me echt verloren, dit gevoel ken ik helemaal niet, zit gewoon te typen met dikke tranen, ga stoppen want ik wil jullie niet meeslepen in mijn ellende hier.
    Ben zo blij dat het met julle allemaal goed gaat en dat je dit bespaart blijft.

18. Sunnie

Sunnie Actief lid

14 jul 2010
    474
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dikke knuffel Denise!! Vind het zo naar dat ik niet meer voor je kan doen dan deze cyberknuffel.

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Kan je niet met iemand gaan praten denise loopt daar geen psygoloog??..
    Heb je geen vreindin waar je goed mee kan praten...

20. denise1976

denise1976 Fanatiek lid

6 nov 2005
    1.179
    0
    0
    Den Haag
    @flower, daar heb ik echt geen behoefte aan moet het toch alleen doen. Niemand anders kan daar wat aan veranderen.

Deel Deze Pagina