Ja maar als je het zelf niet kan dan zijn die mensen daar toch voor.. Uit je teksten haal ik echt dat je het zelf niet lukt... Mischien moet je dingen op papier zetten wat je wilt vragen. Aan de gyn enz enz mischien kan je het dan meer een plekje geven
Jeetje Denise balen dat je je zo vreselijk voelt, maar de artsen hebben het echt het beste met je kindje voor. Kop op meid je kan het. Even een vraagje. Wanneer is het nu een harde buik en wanneer is het een (voor)wee? Hier net een pijnlijke harde buik (weet niet waar hij nou precies onder valt) gehad. Hield ongeveer een minuut aan. En de kleine vond het geloof ik niet zo leuk. Die was gelijk druk aan het duwen en draaien. Men dat deed me nog meer pijn.
Denise; Ik vind het echt zo rot dat ik niets voor je kan betekenen.. Weet ook niet hoe ik je moed in moet praten.. Ik hoop echt dat er snel oplossingen voor je bedacht worden.. Wil je toch even een knuffel sturen hoor! X
denise meis hou je een dagboek bij? nee ga dat dan eens doen... schrijf het van je af voor jezelf... dan vertel je meer dan dat je tegen iemand doet of tegen ons!!! oeh palmpje dat is een mooi boek... zitten idd heftige stukjes bij maar is wel lekker om je traantjes kwijt te raken... ik ga morgen komt een vrouw bij de dokter maar weer eens lezen... zoooo confronterend voor mij maar zooo lekker om te janken!!! medicatie-vraagje (kweet niet meer wie het was): hij krijgt concerta.. heeft vandaag gehad en we merkten eerst geen verschil maar op een gegeven moment was ie toch anders aan het spelen dan we gewend zijn... minder ruw zeg maar! haha flower das lekker optijd!! enne als je niet op internet kunt mij sms-en he!!!! enne hier inmiddels 3 weken voorweeën.... blegh niet leuk meer!!! kermis was superleuk! wel zwaar maar geweldig voor de kleine kanjer.. hij is inmiddels een stuk of 4 zwaarden, 3 geweren en toebehoren rijker... en daarna bij een pannenkoekenhuis geweest waar zoonlief heerlijk heeft gespeeld... daarna naar huis gesjeest zodat ie nog ff met zn nieuwe spulletjes kon spelen voordat ie werd opgehaald hmm ik heb weer last van knakjes in mn buik.... ik ga een lekker ijsje nemen
Sollie leedies dat ik even niets liet horen..... heb vanmiddag deels buiten gezeten en deels geslapen (wat wil je ook wanneer je al om 5 uur wakker bent ) Stiefje en dr man hebben een heel mooie echo gehad, met kloppend hartje. T zag er goed uit en over drie weken moeten ze terug komen. Heb al een mooie echoplaatje gezien
Mutsssss.. Weet je wat mij gevoel.zegt dat wij op de zelfde dag moeder gaan worden weer geen idee waarom maar denk ik gewoon
@Monika, mij is in het ziekenhuis verteld door een VK dat als je de baby voelt schoppen tijdens zo'n harde pijnlijke buik dat het dan geen wee is. Als je namelijk weeen hebt voel je op het moment van de wee de baby namelijk niet. Dus als jij de baby wel ontzettend voelt duwen denk ik dat het gewoon een pijnlijke harde buik is geweest! Liefs
Hai meiden. Nou het is flink opgeknapt bij ons hoor.... not. Degene die kwam schilderen belde om 14.00 uur dat hij het niet redde. Op zich helemaal niet zo erg dat het niet lukt, ik ben uberhaupt al superblij dat hij het wil doen, maar ik zat wel tot die tijd te wachten omdat ik hem niet te pakken kreeg. Nou ja, volgende keer beter. Niet dat ik me verveeld heb hoor. Er was een vriendinnetje van Dianthe over de vloer en ben dus de meiden en Raf aan het entertainen geweest. Mooi weer = tuin + water, dus de meiden hebben lol gehad en ik heb er een leuk kleurtje aan overgehouden (en een berg vermoeidheid, maar dat hoort er nu nou eenmaal bij, hahaha!) SQ, de tuinmeubelen zijn binnen, lekker! Maar de mazzel die je had met de tuinmeubelen kon je dus direct weer inleveren bij het boxkleed. Balen hoor, een te klein kleed is idd geen porem, maar ik had er ook niet nog meer energie in gestoken denk ik. Monika, mijn man had precies zo'n turbobuitje op zijn werk. Thuis heb ik er echter niets van gezien, kurrekiedroog geweest vandaag (gelukkig) Voorwee/ pijnlijke harde buik, het verschil kan ik je helaas ook niet vertellen, ik heb geen idee.... Flower, spannend dat je nu echt de details van je keizersnede te horen krijgt. Lijkt me wel apart om precies te weten wanneer je je kindje in je armen hebt.. Betreft ruggenprik, als je iemand hebt die het goed kan, hoef je er niet zo heel veel van te voelen. Die mazzel gun ik je hoor! La Palma, dank je voor de felicitatie! Jaja, 38 weekies alweer. Mijn zoontje was er nu al een week, gek idee vind ik dat. Maar dat je veel gebeld wordt, betekent wel dat er ook veel mensen begaan met je zijn. Ja toch? Beter zo dan dat je helemaal niets hoort (al is het af en toe wel eens irri, ik geef het toe ) Aukje, kijk, dat zijn de fijne verassingen aan de kassa. Meestal heb je de omgekeerde (tenminste, ik wel....) Maar jij dus wel een spiksplinternieuw verfje in het vooruitzicht! Hopmarjanneke, wat heerlijk dat stiefje een goede echo had! Ook een beetje gefeliciteerd voor jou!! Muts, fijn weer voor de kermis vandaag inderdaad! De zon maakt het extra leuk. Wat kan je dan genieten als je kind het zo naar zijn zin heeft he? Maar hij is nu weer naar zijn vader begrijp ik? En jij durft, Komt een vrouw bij de dokter lezen in je zwangerschap. Ik las dat boek toen ik zwanger was van Dianthe en net toen ik het uit had kwam mijn man binnen.... Die schrok zich het apelazarus, want ik zat natuurlijk keihard te janken. De arme schat dacht echt dat er iets vreselijks aan de hand was... Maar hij is wel heel mooi inderdaad. Denise, ik heb helaas geen werkende peptalk voor je. Ik vind het idee van Muts wel goed, lekker van je afschrijven. Bedenk dat je het allemaal voor je kindje doet, omdat je nu eenmaal het beste wil voor je kindje en je eigen gezondheid. En iedere dag is er weer eentje dichterbij het moment dat je je babytje in je armen hebt. Dikke knuf.
hihihui vorige keer was het zo fout gegaan met me ruggenprik 7 keer fout auwwwww het is niet echt heel pijnlijk maar ze raken je zenuwen en die trekt helemaal door tot je tenen hahahahaha ik lach er wel om maar vind het niet grappig duimen voor iemand die het goed kan de annsist zei de ene keer zie ik iemand een prik geven en denk ik wat loop je toch te klunzen en de andere keer zet hij hem perfect
Ik ben trouwens vandaag voor kreng uitgemaakt door mijn bloedeigen moeder!! Maar terecht, ik geef het toe Ik belde haar even voor een kletspraatje en ik hoorde zoveel geroezemoes op de achtergrond. Dus ik zeg: Klinkt gezellig daar. Ja, ze was met een paar mensen ergens en het was hartstikke gezellig. Ze kwamen net aan en waren wat aan het drinken. Ik zeg: ik ben je dus eigenlijk hartstikke aan het storen Mams: Nou... is het goed als ik je vanavond even terug bel, of gaat het om iets heel belangrijks? Ik: (met een gekke bek op een luchtige toon) Nee hoor, ik vertel je gewoon vanavond wel dat je kleinzoon is geboren. Mams: WAAAAAAAATTT!!! Ik kom er NU meteen aan! Ehm, oeps... ze geloofde het dus echt... Sorry mam, ik zal nooit meer zulke grapjes maken Gelukkig kon ze er zelf ook wel om lachen, maar ze kreeg naar eigen zeggen een halve hartverzakking, haha!
Meiden hier weinig te melden. Vanmiddag weer op de klep geweest bij mn zusje. Die belde met een verhaal omdat ze zich verveelde en mn neefje was aan het spelen nichtje op bed en zwager tattoo laten zetten. Dus toen ben ik maar naar haar toegegaan. Was erg gezellig. En ik ben helemaal verliefd op mn nichtje!! Ik hoop dat die van mij ook maar iets van haar weg heeft. Dr zeggen wel veel mensen dat ze een kind van mij had kunnen zijn hihihi. Ach ja nu pootjes hoog en xfactor kijken. Denise hele dikke knuf voor jou. Je hebt er weinig aan maar ik voel zo met je mee dat je daar ligt en ligt te balen van al die verhalen die wij hier typen over wat wij hier doen en waar we heen gaan terwijl jij amper een kant op kan daar. Dus hele dikke knuf meid!!!!
Flower, 7 keer! Ja, dan kan ik me erg goed voorstellen dat je er nu tegenop ziet. Ik zal hard voor je duimen dat het deze keer flink beter gaat... Maar weten de meiden hier de datum van de bevalling? Zal wel druk zijn in dit topic dan. Dus wanneer er 20 meiden tegelijkertijd online zijn en jij bent afwezig, weet ik hoe laat het is, hehehe
hahahahah wat een actie ik had vandaag echt een blunder best vies ik zweet heel snel en nu met dit weer vooral dus had een jogingbroek aan met boodschappen doen tralalalalala boodschappen gedaan kom ik thuis is me hele broek bij me kruis gewoon nat van het zweet ooooo wat viessssssssssss maar kan er zo niks aan doen schaam me dood en romy had ook een actie we liepen de kruitvat in en romy mog gewoon lopen dus we waren klaar en liepen weer naar buiten loopt romy met 2 snoepjes naar buiten heerlijkaan het oppeuzelen oepssieeee.. 2 apenkoppen had ze hahahahahah.. dus ik zeg romy dat mag niet he verder niet boos geworden want tja die bakken hebben ze zelf op kinderhoogte gezet wat ik echt zooo dom vind....
tja ik zei tegen haar romy dat mag echt niet he maar verder boos worden vond ik het niet waard die bakken zeggen echt tegen kinderen kom maar pak maar zet ze dan hoger neer....
haha magic wat een strakke actie... die ga ik onthouden voor mn s-monster *grinnik, gniffel en proest* maareh het gedeelte van het einde van haar heb ik precies hetzelfde meegemaakt met mijn moeder.... heb de film ook gezien... film zelf vond ik niet veel aan maar Carice heeft het supergoed gespeeld!! whaha flower waarom denk jij toch vaak hetzelfde als mij??? zou het wel een strakke actie van ons vinden!! enne wat ik nu denk over je onderkantje zeg ik maar niet hahaha.. enne ik zou ook niet boos worden hoor.. ok een klein beetje wel want anders maakt het geen indruk... vanmiddag belde s-zus nog ff (die was ik gister vergeten te bellen en vond half 10 beetje laat)... maar ze was over zoonlief al op de hoogte gesteld door s-monster
Wat denk jij over mijn joanna hahahahahahahaahah kan wel ergens tegen hoor hahahahahahahahahhaha.. Tja we kennen elkaar nu al een hele tijd gaan erg goed met elkaar om ook al vanaf het begin dus ik denk echt dat we samen gaan bevalleb hahahhaha.. Ia het niet nu dan deze week weet niet waarvoor maar heb zo een gevoel.. O was ook wel een beetje boos maar moest er ook wel om lachen hahahahahahaha