good luck monika!!! enne dan had ze gister toch weeën en geen harde buiken!! flower veel plezier op de verjaardag!! haha jullie hoeven je niet te schamen met de foto's hoor... zoonlief is inmiddels 6 en geen foto ingeplakt! ben er wel eens mee bezig geweest om te scrappen maar dat ging niet zoals ik het wilde... en alle foto's staan op een cd-tje of laptop!! palmpje gefeliciteerd met je 38weken!! pff warm he... en dan heeft manlief bedacht om de auto uit te zuigen ja die spoort niet over foto's gesproken... ik ga ff de foto's van gister op de laptop zetten...
Goedemorgen! Ik ben de minuten aan het wegkijken op de klok. L.yanne gaat om half 1 op bed en dan ga ik ook even een uurtje tukken. Het weer is wel lekker, ik heb al in de zandbak gespeeld en raketjes gegeten (vooral die combi is heerlijk; kleefbende!) Mijn man is aan het verven; gaat best snel. Gister hebben we beneden alles geschuurd, kitrandjes verwijderd en op nieuw gekit enz. en nu staat de achterkant al in de grondverf. Vanmiddag gaan we op kraamvisite! Jongetje is al 2 maand, beetje laat misschien maar zo vaak zien we ze anders ook niet! Maar het zal pas weer vanavond zijn wanneer ik weer reageer. Geniet lekker van het weer meiden!
Een bultje hier Een bobbeltje daar , Mama ben je daar ? Een klein buikje hier , Een dikke buik daar , Mama ik word al aardig zwaar , Een meisje hier Een jongetje daar, Mama nog maar even fantaseren maar, Een schopje hier Een trapje daar , Mama nog even en dan ben ik klaar Veel liefde hier Veel liefde daar Mama we houden nu al van mekaar Een dag hier Een kwartier daar. Mama nog even en dan zijn we los van elkaar
Dit berichtje is door Binna gepost in het andere topic: ik lees trouwens op hyves voor de geen die denise daar niet hebben Ctg's blijven te vlak,baby is te rustig.Gyn gaan bevalling plannen........... @ ziekenhuis Gouda Hier ligt L. er in dus ik ga kijken of ik ook nog even een uurtje kan tukken! Is Marjan al online geweest vandaag? *niet nieuwsgierig verder, haha*
Monikaaaa! Succes!! Ik zit nu op mijn mobiel want we gaan zo naar buiten. Zal vanavond wel even de laatste lijst zoeken. Die kunnen jullie vast ook wel vinden in mijn geplaatste berichten. Fijne dag allemaal meiden! Heb nog steeds een ongesteldheid gevoel, maar voor de rest gaat alles goed hoor
BUDDY BERICHT Vliezen inderdaad gebroken, nu afwachten of de weeën beginnen. Sowieso 2 dagen zh en nog max 1 week wachten. Heb straks internet. Gr. Monika
Heb verder niet bijgelezen, want moet even was ophangen en dan douchen en dan ga ik ff een cadeautje halen voor een verjaardag vanavond. Vanmorgen eindelijk de wieg afgekregen, wiehoeee!! Iedereen sterkte met het warme weer en die fijne kwaaltjes die erbij horen! Tot later!
Hier naar Prenatal geweest. Voedingshemd gekocht en lillypads. Ik moest wel lachen met zon hemd hoe je tieten in zon houder zitten hahahah maar ja hij lijkt me wel heel praktisch en helemaal met die Lillypads. Ook nog even een luchtje gescoord bij de Douflas, daar had ik nog een bon van. En een heerlijke ijscoupe gegeten We zouden gaan bbq& met zn 2tjes maar we zijn uitgenodigd bij mn zusje waar mn anders zusjes (ik heb er 4!) ook komen. Dus dat wordt gezellig!! Gezellige middag/ avond meiden!
Spannend Monika, zet m op meid!!! Sollie..... zijn vanmorgen druk bezig geweest met fikkie stoken en het is ook zulk mooi weer..... dus ben pas nu eventjes online. Maar hier geen wijzigingen in de situatie. En ik word nu net geroepen dat er bezoek is..... Doeoeoeiiiiii
Zo hehe, internet in het zh is eindelijk geregeld. Hadden een storing ofzo, en aangezien in geen internet op mijn mobiel heb moest ik wachten. Vliezen zijn vanmorgen rond 8 uur gebroken. Gelukkig wel helder vruchtwater. Zh gebeld en moest maar even langs komen. Daar 40 minuten aan de CTG gelegen. De kleine doet het nog goed. Bloeddruk is verrassend goed en bloed is ook goed. Alleen zijn er nog geen weeen te bekennen. Moet nu sowieso 48 uur in het zh blijven. Zijn er dan nog geen weeen mag ik waarschijnlijk weer naar huis. Ze willen nu kijken zolang er geen weeen zijn of de kleine nog tot 37 weken kan blijven zitten. Als de kleine zich niet meldt, dan wordt ik volgende week zaterdag ingeleid. Dan ben ik 37 weken. Al met al denk ik dat ik toch een april mama zal worden. Ben eens benieuwd hoe het allemaal gaat lopen. Heb hier gelukkig wel een prive kamer. Wist trouwens niet dat je zo ontzettend veel vruchtwater kon hebben. Het blijft maar stromen. Ja nu dan wel wat minder dan vanmorgen, maar toch.
wauw monika dat ze je laten lopen zonder vruchtwater... ik dacht altijd dat dat niet mocht/kon!!! maar gelukkig ben je nu in goede handen en ik hoop voor je dat je weeen snel beginnen!!!! heel veel sterkte meis!! foei marjan fikkie stoken!! mag dat trouwens bij jullie?? hier zijn alle open vuren verboden dus ook geen paasvuren dit jaar... aukje veel plezier op kraamvisite!! enne een ijsje en zandbak is nooit een goeie combi.... een witte magnum en de bank wel bloemmie hou je de krampjes in de gaten dat het geen weeen zijn??? ik weet nog dat het bij mij daarmee begon bij de vorige bevalling... dacht ook dat het niks was maar bleken dus wel weeen te zijn... Jomi je hoeft niet in te breken hoor meis... vind het superlief van je dat je de moeite neemt om te reageren/lezen!!! zo hier net ff 1,5 uur op bedje gelegen met poeslief... manlief vond het zeer verstandig omdat ik volgens hem te veel had gedaan: afwasmachine, wasmachine aan en daarna droger aan, 2 wassen opgevouwen, bedden afgehaald en beneden beetje opgeruimd zodat hij kon stofzuigen..... en nu ga ik lekker met mn man in de tuin zitten genieten van de bloedhitte!!!! owja de buurvrouw zou het een stunt van me vinden als ik maandag beval... haar zoon is dan jarig en de buurman naast hun ook... dan krijgen we dus 3 buurmannen op 1 dag die jarig zijn
Ja hoor hier in de gemeente mag het gewoon. Moet er wel bijzeggen dat we een grote oliedrum hebben die we daarvoor gebruiken hoor. We mogen ook best een "paasbult" hebben, zoals de wederzijdse buren. Maar omdat de buurboer Kuilballen heeft liggen, op zo'n vier meter van ons "bultje" leek het ons niet handig om die bult maar gewoon in de hens te steken. Dus E is vooral een het knippen en iedere keer wat in de ton aan t doen. Daarin ligt nu echt heeeeeel veel as/rotzooi, dus dat smeult allemaal nog wel weg, maar je merkt dus dat de wind niet zo heel erg sterk aanwezig is.
Het eten is hier in het zh best goed te doen, moet ik zeggen. Heb nu net mijn eerste harde buik/wee gehad, nu kijken of het door gaat zetten. Het eten is hier in het zh best goed te doen, moet ik zeggen. Heb nu net mijn eerste harde buik/wee gehad, nu kijken of het door gaat zetten.
stom toetsenbord hier. doet steeds iets wat ik niet wil. zet nog niet door, maar de kleine is na de 2 weeen die het uiteindelijk waren wel ineens heel druk.