mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Mijn middagdutje werd ruw verstoord, dus ik ben moe! Er waren hier een paar rot mormels die met een mini scootertje om het blok aan het crossen waren (wij wonen in een auto vrije straat, dus je hoort eigenlijk nooit gemotoriseerd verkeer) echt een pokke herrie en L. was helemaal overstuur.

Later nog op kraamvisite dat was wel weer leuk! Lyanne vond het maar gek zo'n echt baby, maar wel bere intressant.

Hier heeft mijn man bijna de weeen opgewekt vanmiddag, we zaten nog even in de tuin en terwijl hij gewoon in gesprek is en niets gek doet krakt hij door de tuinstoel, dat ding was gewoon helemaal in gruzelementen! En een grote winkelhaak in z'n shirt... maar jeetje wat zag dat er komisch uit. Zo de slappelach gehad, dat ik er erg veel buikpijn van had!

2. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Mutsevluts: Dat zou inderdaad wel een stunt zijn als je maandag bevalt. Mag dan ook bijna wel toch!

Meimamma: lekker BBQ'en! En die lillypadz zijn duur (als eerste aankoop in verhouden valt het natuurlijk mee) maar zo ideaal!

Sanny: Knap hoor dat je zelf de wiegbekleding hebt gemaakt! Fijn dat het nu af is!

Bloemm: Nog steeds menstruatiekrampjes? Ligt je kleine al ingedaald?

Ik ga even douchen zo... voel me vies en plakkerig!

3. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Monika; Succcccces! :D. Je bent gewoon binnen een week mama!

Hier zijn we vandaag naar 't Amstelpark geweest en hebben heerlijk gewandeld. Was erg gezellig! Daarna uit eten geweest en nu lig ik thuis op de bank.
    Heb geen last meer gehad van krampjes, alleen wat harde buikjes net in de auto.

Het is zo mooi weer! Wordt er helemaal vrolijk van!

4. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Oh ben trouwens blij dat ik niet de enige ben met de foto's haha. Mijn zus bijvoorbeeld is daar heel netjes in, print ladigen foto's uit en maakt mooie albums, soms voel ik me dan wel eens wat schuldig naar L.yanne toe.

5. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Kuil is eigenlijk gras wat ze op een grote hoop hebben gegooid voor de koeien, hierover heen gaat plastic voor de opslag..... . Hier in Duitsland rollen ze het gras in grote rollen bijeen en dat wordt dan plastic verpakt.

6. Esmee81

Esmee81 Bekend lid

26 jul 2007
    992
    0
    0
    ondernemer
    Hilversum
    Oh daar ben ik ook heeeel slecht in, gelukkig is mijn schoonmoeder daar heel bedreven in en besteld ze gewoon twee boeken :)

7. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo dameshier heleeeee drukke dag gehad pfffff ben er klaar mee lig in bedje hahahahhah..
    Tv aan heerlijk..
    Buik is de hele dag al een beetje aanwezig maar heb ook veel gedaan hihih..

Hoest hier dames? ?

8. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    mag wel?? het moet (en mag want ben morgen 38 weken)!! net weer een beetje last gehad van harde buiken die ik echt zwaar weg moest puffen... manlief stond alweer paraat... nu alleen nog krampen en een beebje die ligt te drukken aan me Joanna!

aha soort hooibalen dus..... nu snappe ik!!

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    kijk dat is nog eens service!!!
    heb ook wel eens gekeken voor die boeken maar onze "oude" foto's hebben niet het goeie formaat en dan zie je heel erg de pixels....

10. meimamma

meimamma Fanatiek lid

Hoi meiden,

BBQ was erg gezellig!! Lekker gegeten!! En gekletst! Mn zwager had een hele schaal zelf gemaakte knoflooksaus en daar ben ik gek op!!! Alleen baby volgens mij de baby niet..... krampjes joh foei foei een heuse opstand!!
    Morgen gaan we een videocamera halen:D

Nu zo nog ff douche en dan duik ik lekker mn bedje in;)

11. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hier echt pijnlijke tieten auwwwwwww

12. JoMi

JoMi Fanatiek lid

4 okt 2008
    3.338
    0
    36
    Dank je wel, ik voel me gewoon ondanks de miskraam toch nog een soort band met jullie. Ik zal hier niet meer inbreken hoor ;), vind het fijn dat Ik welkom ben. Ik zou morgen 39 weken zwanger zijn, dus denk er gewoon veel aan nu.

13. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    Hier op 7 harde buiken na in 2,5 uur tijd alles rustig.
    Ga nu proberen wat te slapen.

14. Magickwings

Magickwings Bekend lid

22 aug 2006
    714
    0
    0
    Hai Meiden,

Gisteren niet meer online geweest, ik was helemaal afgedraaid toen ik thuis kwam van een dagje camping bij schoonzus.
    We waren om 21.30 thuis (en toen moesten de kindjes dus nog naar bed :)) Om 220.00 uur lag ik op de bank te snurken....

Monika, heel veel succes daar!
    En vruchtwater wordt steeds opnieuw aangemaakt he, dus het raakt niet 'op', het blijft dus inderdaad stromen ;)

Verder reageer ik later vandaag weer verder.
    Dianthe stalkt me want ze wil Dora spelletjes doen op mijn laptop.
    (assjeblieieieieieieift mama...ik vind je zo lief... mag ik assjeblieieieieieieieft Dora spelen op jouw computer???? :D)
    Raphael wordt nu ook wakker en mijn man slaapt nog.
    Dus ik ga de Vrolijke Flip (Raf)) even uit zijn bedje halen.

Fijne PaasHaasdagen allemaal!!

15. BAS1759

BAS1759 Fanatiek lid

23 jul 2009
    2.629
    0
    0
    GTB
    Limburg
    He Monika maar je moet dan toch binnen 72 uur bevallen als je vruchtwater gebroken is of ben ik nou gek? Succes meid. Iig dat is wat ik me kan herinneren van Bas.

xxx Joyce

16. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Goedemorgen meiden!
    Ik heb voor de verandering eens een keertje heerlijk geslapen.
    Manlief is ook vrij vandaag, dus mijn dag kan niet stuk :p

Een fijne dag allemaal en Monika succes!

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Zo goedemorgennn dames heb echt een kut en goede nacht gehad eerst lag ik waker tot 2;30 toen was ik het zat want had vanacht en gister geen slaappil genomen dus om half 3 wel eentje in genomen en heb zo vast geslapen tot vanochtend heerlijk maaar wat een warmte he we gaan vandaag lekker niks doen hihihihi..

Knuffies meiden

18. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    nee hoor Joyce je bent niet gek... en anders zijn wij dat allebei!!!

19. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    haha flower dan weet je het voor de volgende keer.. midden in de nacht de pil innemen!!!
    hoe is het met mn indianen-zusje en der hoofdpijn??? en hoe is het met huizenjacht??

hahaha magic wat herkenbaar!! dat asjeblieieieieieieft helemaal!!
    zit Dianthe al in haar waarom-fase?? hier is het nogsteeds "waarom?" altijd tekst en uitleg willen...
    en tja ga maar eens uitleggen hoe de baby in mamma's buik is gekomen....

meimamma wat lekker dat jullie zo hebben genoten van de bbq!!

tuurlijk denk je er nu extra veel aan Jomi... en je bent hier altijd welkom om ons iets leuks/verdrietigs of wat dan ook te vertellen!!!

bloemmie veel plezier vandaag!! gaan jullie nog iets leuks doen???

palmpje waar ben je??? was de bbq leuk?? of ben je Harm eruit aan het persen :D???

whoehoe 38 weken.....
    vannacht een erg rare nacht gehad... gisteravond begonnen met buikpijn (alsof je griep hebt) en krampen in mn rug... om 12 uur toch maar ff onder de douche gaan zitten maar dat was echt geen succes want ik had het water behoorlijk heet staan maar had het zelf koud (was bij M. ook zo op het allerallerallerlaatst)....
    uiteindelijk vannacht het bed van M. op staan maken want manlief kon niet stil liggen... daar behoorlijke buikpijn en rugpijn gehad maar nu niet veel meer....

20. aukje83

aukje83 Bekend lid

18 aug 2008
    888
    0
    0
    Laborant KNF
    Goedemorgen!

Ik heb een veel beter nacht gehad als gister, heb 7(!) uur achter elkaar geslapen en los nog iets van anderhalf uur. Voel me echt weer 10x beter als gister! Volgens mij wordt het vanaf morgen weer iets koeler, overdag heb ik niet echt veel last van de hitte, maar 's nachts...

Ik ben vandaag 39+3. Bij L.yanne was ik nu druk aan het puffen. Om deze tijd was de VK hier en toen had ik al 6-7 cm... Deze uk blijft dus langer zitten.

@ Monika: Nog niet echt wee activiteit dus, spannend allemaal. Ligt jou baby verder goed op groei?

@ Flower: Gelukkig heb je na de slaappil nog wel even lekker geslapen!

Deel Deze Pagina