Ik begrijp ook niet hoe het zit met gebroken vliezen, maar later bevallen... Het nieuw aangemaakte vruchtwater stroomt er dan toch ook weer uit? En je kindje gaat toch nog niet echt lucht ademen met z'n longetjes zegmaar? Het kan dus blijkbaar wel, anders zou het bij Monika ook niet kunnen, maar ik snap gewoon niet hoe het werkt, hihi. (echt een biologie-wonder hier, maar niet heus!) Verjaardag gisteren was erg gezellig en ons cadeau (zo'n bellenblaasmachine voor foute discofeestjes) viel erg in de smaak en heeft de hele tijd aangestaan op het balkon, hahaha. Alleen moest je wel zorgen dat er geen bellen in je drinken kwamen! Ik zat lekker koel op het balkon te kletsen met mensen en ineens was het alweer half 12, dus ben ik braaf naar huis gegaan. Ik had de auto in een heel klein plekje gepropt (wat ik best knap vond van mezelf ) maar we hebben geen stuur bekrachtiging, dus om 'm er weer netjes uit te krijgen, moest ik wel 4x voor- en achteruit. Echt spierballenwerk en toen merkte ik dat ik eigenlijk best moe was. Kreeg ook meteen een heel harde buik. Thuis lekker m'n bedje ingedoken. Hier nu al dikke handen en voeten, bleh... M'n vel trekt er zo van. Ik had gisteravond nog even gekeken bij de symptomen van zw-vergiftiging, maar daar zitten zoveel van die normale zwangerschapskwalen tussen dat ze je erg aan het twijfelen brengen. De bovenkant van m'n buik voelt vaak strak aan ja, maar de beeb beweegt nog steeds best heel veel. En ik heb ook regelmatig hoofdpijn, maar dat wijt ik meer aan te weinig drinken dan aan iets anders. Verder zie ik geen sterretjes of iets en bij de vk is m'n bloeddruk altijd mooi laag. Dan is het toch oké dat ik me geen zorgen maak? Die dikke handen en voeten komen volgens mij nu vooral door het hete weer! Nou, ik ga ff ontbijt maken. Met een eitje erbij Vrolijk pasen!
Huizenjacht drama maar heb het even naadt me gelegt want eraan denken gaat toch niks uithalen. .... Me hoofdpijn gaat wel. ... Lief dat je het vraagt zuster... Verdee nu steeds aanwezige bui maar hij gaat echt niet eerder komen.... Boehoeeeeee wil het zo graag maarjaaaaaaaaaaaaaaa
Mutsje: Had je continue rugpijn, of dacht je in eerste instantie aan rugweeen?? meimamma: Haha, Geen knoflookfan die baby van jou. Wel lekker, vooral zelf gemaakt. Hier lust alleen mijn man het niet en vind het dan altijd zo sneu!
Haai! Niemand wat van Monika gehoord?? @gebroken vliezen; - er komt niemand droog te liggen en word steeds opnieuw aangemaakt en ververst. - het tijdstip van breken is belangrijk. Na de 37 weken laten ze het binnen/na 72 uur komen. je word dan elke dag getest op infectie. Is er niets te vinden dan mag je weer naar huis. Na 3 dagen en geen enkele actie dan gaan ze inleiden. Voor de 37 weken is het officieel nog prematuur en willen ze het zo lang mogelijk rekken. Vaak moet je dan dus plat liggen om zo min mogelijk druk op de onderkant te laten komen. -verder word er natuurlijk altijd gekeken naar de gesteldheid van moeder en kind!! Ik ga mijn kind even van zijn choco bekkie ontdoen. 'Mama locolaate koeka??' tuurlijk kind mag jij met Pasen een chocolade koekje Vrolijk Pasen allemaal!!
K*T zeg het huizenjacht..... fijn dat het met je hoofdpijn wel gaat.. is het wel minder aanwezig???? ik ben lief hahahaha nee echt rugweeen... soort kramp in mn rug die weer afzakte en weer een piek bereikte.... erg vervelend.... zoals nu zit ik zeker al een uur rustig op de bank met de voetjes op tafel ->) en heb gewoon weer krampen in mn buik en rug....
Ik dacht inderdaad ook dat je binnen 48uur moest bevallen als je vliezen breken. Nog 3dagen en ik heb de 37 weken gehaald! Wat voelt dat magisch zeg! @Muts; Gefeliciteerd met je nieuwe week! Nu mag de kleine wel beginnen met komen he? Arme jij. Ik wil even naar Beverwijk, naar de Bazaar. Dus denk dat dat het wordt.. Nu lekker douchen en aankleden! Fijne dag meiden!
Naar de bazaar pffff bloem zal wel fucking druk zijn hihihuhihi... Ik zat er ook al aan te denken.. Ik haat zondag zo stomme verveel dag
bloemmie veel plezier in die drukte!!! ja vervelende dag is zondag.... verveel me nu zo erg dat ik net maar weer eens buikfoto's heb gemaakt Bekijk bijlage 146143
@aukje, de kleine ligt prima op groei. mooi middenmaatje. Zo lang er geen echte weeen komen willen ze de kleine idd laten zitten. Maar als het doorzet gaan ze het ook niet tegenhouden. Alleen komt het dan in een couveuse. Ben benieuwd, nog altijd geen regelmaat, maar wel krampen die eigenlijk steeds iets gemener worden.
Bekijk bijlage 146145 Fijne paasdagen gewenst meiden. Ik ben niet heel veel thuis, maar blijf zoveel mogelijk vandaag en morgen het hier volgen.
Haidihai, "heppie peesdees" voor allemaal, zoals mijn vader placht te zeggen Hier vanmorgen al een strijk weggewerkt (zittend op stoel), ventje heeft was opgevouwen en nieuwe was op het rek gehangen. Hij wilde het eerst al buiten hangen ..... leek me niet zo'n goed idee met al die Paasvuren die vandaag nog worden aangestoken. Daarna lekker buiten gezeten en bammetjes gegeten. M.ariëlla ligt al bijna drie kwartier in bed...... te kletsen Vent op de bank... die ligt vast wel te snurken en ik zit even lekker te ZP-en. Gisteren niet meer ge-BBQ-ed... het vlees was nog dik bevroren. Dus dat gaan we alsnog vanaaf doen. Dus straks maar even een lekkere marinade gaan fabrieken voor de saté's enzo. Ook hier vannacht een goede nacht gehad, werd wel wakker met rugpijn. Vanaf mn schouderbladen tot aan mn middel zo ongeveer, dus ventje moest vanochtend even aan de bak Hoofdpijn die ik erbij had is gelukkig wel afgezwakt. Gisteravond op de bank al een uurtje getukt en toen van elf uur tot vijf uur ofzo....plaspauze en daarna nog weer tot half 8 geloof ik.
Zo na mijn egobericht nu nog even gaan reageren op de mede-indiaantjes @JoMI: ook voor jou/jullie fijne dagen en ik hoop voor je dat je snel je wondertje in je armen mag houden! @Monika: ben benieuwd hoe lang het nog gaat duren bij jou. Sterkte met je gemene krampen. @Muts: mooi buikje zeg... en volgens mij ook geen zebrastreepjes ofwel? Vervelend trouwens van je rugweëen vannacht, is het nu weer wat rustiger? Gefeli met je nieuwe week!!! @Bloemmm: jij durft... met dit weer Nou ja, ik red het sowieso niet om lang te lopen, dus ik blijf lekker met de pootjes omhoog in een tuinstoel zitten. @flower: nog vier daagjes meid en dan mag je je jochie gaan vasthouden... voor mij en Aukje is dat nog steeds even afwachten of we dat op die dag "redden" @meimama: niet meer zoveel knoflooksaus eten dus @aukje: ja dat is een raar idee dan hè. Dat je twee jaar geleden je meisje met dit termijn bijna in je armen had.... en dat er nu "niks" gebeurt. @Esmee: hier werd het "sukujaja-koeka" gebruikt als zandschepje Dus de kippies kregen een paasbrunch
Het ging me best goed af hoor meiden! Ben nu wel moe, maar het was wel erg gezellig. Hihi . Nu lig ik lekker op de bank en doe de rest van de dag niets. @Muts; Mooie buik!! @Flower; Ik heb ook echt een hekel aan zondagen. Saaie dag en meestal kan je dan niet zoveel doen.. @Jomi; Lief dat je meeleest hier! @Marjan; Veel plezier met BBQ'en, alleen om die reden baal ik dat ik een balkon heb ipv een tuin. Haha @Monika; Heel veel succes!
Nou de krampen hebben wederom niet doorgezet. Wel enorme verkrampte buik. Kan niet fatsoenlijk zitten. Dit is ook niks.
Auwwww baby beweegd zo hard auwwww doet echt zeer hij is denk aan het dansen ofzo... Heb lekker middag tukje gedaan want ik haat zondag morgen ook zo zondag gevoel pffff