Word echt sjaggie van dat gevoel zo pijnlijk dat bewegen van die kleine bij me doos pfffffff dit gevoel ga ik totaal niet missen doet echt verdomd pijn
hallo, ben ik weer ff. sorry sorry , heb geen tijd om bij te lezen, ben alleen maar bezig met voedingen, flessen reinigen, wassen en haar is slaap sussen. haha, vind ik helemaal niet erg hoor, maar houd geen tijd meer over voor hier online te zijn. alles gaat prima, ze drinkt nu 8x 70cc dus nog niet echt veel maarja het is ook maar een kleintje. dewi zit nu iig weer terug op haar geboortegewicht dus dat is wel goed in anderhalve week al. ga zo ff kijken of ik nog kan bijlezen.
Ha Senna, nog van harte gefeliciteerd met Dewi, helaas lag ik ten tijde van jouw bevalling ook in het ziekenhuis... maar heb nog steeds een baby in mn buik zitten. Ben aan het wachten wanneer ons frummeltje zich wil gaan melden.
Hmmmmm heb last van me buik. .. Sennna haaaai meid geniet er lekker van en we snappen dat je weinig tijd hebt mop. . Knufffie
Combinatie van stress en vochtgebrek.... het leek wel alsof de bevalling had ingezet qua pijn enzo.... maar onderin gebeurde dus totaal niets :x Heb 1 liter vocht toegediend gekregen en dus twee nachten moeten blijven. Extra CTG's gehad enzo, en bij de laatste controle (afgelopen woensdag) bij de FA bleek er verder weinig te zijn veranderd. Mn baarmoederhals was de vrijdag ervoor wel al een beetje verkort maar meer ook niet dus.... dus ben nog steeds in afwachting AS woensdag moet ik me melden bij gyn. Dan krijg ik echo, ctg en inwendig onderzoek en bespreken we een datum voor inleiding. Ivm zwangerschapssuiker mag ik niet heel lang "over" lopen.
jeetje; dat was wel schrikken zeker, en 2 nachten moeten blijven, pff daar lig je ook niet voor je lol he, echt rust heb je toch niet in een zkh. fijn dat het nu beter gaat. hoop voor je dat je snel gaat bevallen.
Aaaaahhhhh Senna wat een scheetje!!!!!!!! Prachtig meisje!! Hier nog niet terug gelezen dus even ego Nou ja gister dan gebbqt bij mn zus en tot dat ik naar bed ging nergens last van. Toen werd ik na 2,5 uur wakker met zoooooooonnnn buikpijn. Op de wc deed het me ook echt pijn. Nou later weer naar bed half uur later weer wc. Toen een uurtje of 3 geslapen en toen kots en kots misselijk!!! Toen gauw emmertje gepakt en kwam het van 2 kanten. Wat een hel zeg!! Waarschijnlijk de knoflooksaus van mn zuster niet goed gevallen??? Dus vandaag voelde ik me niet helemaal top. Maar wel een videocamera gekocht. Moesten er even een kleine 1,5 uur voor rijden maar we zijn dr helemaal happy mee Nu kunnen we filmpjes maken van ons kleine wonder
Oooooh Senna! Wat een poppetje! Wat zal je van haar aan het genieten zijn zeg. Begrijp dat je daardoor minder online bent hoor Fijn dat alles goed gaat en we iets van je horen!
Senna, wat een ontzettend mooi meisje! Echt super om te zien! Heeft hier iemand iets van Denise gehoord?
Hey daar! @ hopmarjanneke: haha paasbrunch voor de kippen!!! @Senna: oh wat een mopje!! En oh ja die eerste paar weken word je echt geleefd, pff je bent echt de hele dag bezig met die kleine en wat daarbij hoort. En manlief s'avonds zich afvragen waarom je niet gekookt hebt?!:x oeh daar hebben we lhet wel even over gehad. Totdat zijn eerste papa-dag kwam heeft hij het nooit echt begrepen, toen ik thuis kwam kreeg ik Chris letterlijk in mijn armen gedrukt; zo nu mag jij weer, jeetje wat een werk zeg!! Haha de boodschap was duidelijk! Daarna hoefde ik maar te bellen/vragen en hij deed het meteen, nee schatje je hoeft niet uit te leggen waarom je geen tijd had voor boodschappen/eten koken ik haal alles voor je, trek je het nog een beetje? Ik kom er snel aan! Whaahaha ik ben benieuwd hoe het nu met nr 2 erbij gaat?! Succes en geniet ervan!!!
he meiden heb alleen even gescrolt of er bij jullie wat geplaats is door denise maar ook niks. heeft ze bij jullie een buddy. ??
oeh senna wat een mooi poppetje!!! fijn dat ze weer op haar geboorte gewicht zit!! succes met geleefd worden maar dat gaat helemaal goed komen!!! haha esmee mooi he hoe mannen erover kunnen denken... ach jij bent toch de hele dag thuis en het huishouden stelt toch nix voor?? mwah totdat ze het zelf meemaken!!! hmm meimamma das ff minder... maarja misschien vind beebje knoflook wel te heftig... zo kan ik ook niet meer tegen pittig eten... flowert nogsteeds last van drukgevoel?? en marjan zijn jullie al klaar met fikkie steken??? bloemmie hebben jullie nog iets leuks gekocht?? jomi jullie ook fijne dagen!!! en hopelijk mag je ons snel verblijden met goed nieuws!!!! zo zoonlief is weer lekker thuis en ligt inmiddels schoongewassen in zn schone bedje hij was wel hyper van de choco.. had nog wel in het schriftje geschreven dat hij geen choco mag maarja wie luistert er naar mij??? ach ex moet niet verwachten dat ie die dure pillen mag geven als ie m toch vol gaat stoppen met choco....
nee het laatste bericht was gister (ff kopie van der wie wat waar) Ctg's blijven te vlak,baby is te rustig.Gyn gaan bevalling plannen........... @ ziekenhuis Gouda