Ik heb dr even een berichtje gestuurd op hyves. Kan me voorstellen dat ze misschien iets van een dip heeft vandaag....
Hier had ik net een uur lang achter elkaar harde buiken die best wel regelmatig kwamen. Maar nu is het ineens weer weg... Ook een beetje krampjes in mijn rug. Zal dit ook door het indalen komen.. of zijn het voorweeën ? Ik weet het niet meer
Heb ik ook bloem het is echt voorweeen heb zelf ook heel erg. .. Drukgevoel en kramp auwwwww tja mischien is er geen internet ofzo storing. ... Even afwachten meiden...
Gruwel... een hele reatie getypt en ik doe iets doms en weg is het... Nog even kort uit het bolle kopke: @ Bloem: Pff de bazaar, was het daar niet vershrikkelijk warm? Wat jij beschrijft doet mij meer denken aan voorweeen dan indaling. @ Muts: Wat jammer dat ze jou opmerkingen over de voeding niet overnemen. Lijkt me ook voor hun eigen bestwil... @ Senna: Wat een lief poppetje!! @ Marjan: Wanneer had E. nou ook alweer voorspelt dat jij zou gaan bevallen de 24ste of 25ste?? @ Flower: Nog steeds last? En hoe zit het met je hoofdpijn?? Hier een leuke dag gehad, we zijn naar de kermis geweest en daar vind ik meestal geen reet aan, maar het was de eerste keer dat L. in de draaimolen ging. Vond ze helemaal het einde. Daarna patatjes gegeten en het feestje was compleet. Vanavond had ik een dik uur last van voorweeen die hoopvol werden, maar helaas onder de douche zakte het meteen af.. Tot morgen!
E.elke heeft het steeds over tweede Paasdag dus de 25ste...vooralsnog geen veranderingen in mijn "toestand". Oef voorweëen die weer afzakken, balen meid! Ik ga zo ook de douche maar weer eens opzoeken, vandaag lekker zitten zweten buiten en mn rug wil nog steeds niet helemaal meewerken...waardoor ik nu dus weer hoofdpijn begin te krijgen. Heb trouwens een snaaibui Heb al tig waterijsjes op, zit me te bezondigen aan van die kauwbonbons (net zoals LangeJan, maar dan gewoon kleiner) en wil nog wel wat dingen hebben, maar mn buikje zegt allang stop....Zometeen nog maar wat karnemelk zien weg te werken.... dan is mn vocht ook weer op peil.
Meiden ik lig hier hazenslaapjes te doen. Ik duik lekekr mn bed in! Hopen dat ik vannacht wel lekekr slaap zonder rare dingen! Weltrusten en hopelijk morgen goed bericht van Denise!! xx
aukje wat vervelend dat het onder de douche ophield... normaal vind ik de kermis ook niks aan maar zoonlief wordt nu echt een kereltje waar je meer mee kan doen dan een draaimolen.. het loop-huis (luna-park) vond ie het einde!!! hij wilde ook in het spiegeldoolhof maar dat vond ik niet zo'n geweldig idee.... en ach wat maakt het uit om een kind vol choco te proppen waar ie hyper van wordt als ie toch met een half uurtje weer weg gaat.... wij laten m ff uitrazen in de tuin en dan is het weer goed... weltrusten meimamma.. hopelijk helpt het omhoog brengen van het voeteneind!! enne hebben jullie al gefilmd?? en waarom zo ver rijden?? haha marjan manlief is het met de snaaibui... 3 verschillende soorten chips (zakken waren al los), een zak met krakelingen en ik heb net de paprika Tucjes maar opgemaakt... heb eigenlijk heel erg zin in een Magnum maar vind het beetje laat om die nu nog naar binnen te werken.... enne we zullen zien of E. gelijk krijgt met de datum ik ga ook ff douchen en richting bedje... heb weer last van krampen en voel een heel erg drukgevoel aan me onderkantje... we zijn morgen trouwens niet thuis dus hierbij meld ik mezelf alvast af mocht ik morgenochtend niet meer online komen!! slaap lekker dames!
@Aukje; Jij ook al! Ja ik denk dat het ook voorweeen waren. Ze kwamen echt om de 7minuten (1,15uur lang) en ik had erbij ook krampjes in mijn rug, zij en onderbuik. We dachten even dat het begonnen was, maar ik heb nu al 2uur niets meer.. @Must; Heel veel plezier morgen! @Meimamma; Welterusten en ik hoop op een goede nacht voor je. @Flower; Hoop voor jou ook dat je lekker kan slapen, je hebt je rust hard nodig. Nog een paar daagjes en je bent voor de tweede keer mama Ik duik ook mijn bedje in.. Hopen dat we morgen iets van Denise horen! Welterusten meiden! Nog 2pagina's en we kunnen een nieuw deel openen trouwens Doei doeiiiiiii
Goedemorgen meiden! Hier helaas nog altijd niets nieuws te melden. Straks hoor ik of ze me naar huis laten gaan of dat ik moet blijven. Zo eerst nog ff een ctg. Eerst die maar even afwachten. Ik denk dat ik niet eerder dan vanmiddag zal reageren. Senna, wat een dropje jullie meisje! Marjan, hoop dat je man gelijk heeft Muts, wat heb jij voor een ex die choco voert als het duidelijk is dat hij dat niet mag....
Goedemorgen! Hier een redelijke nacht gehad. Vanochtend weer gerommel, maar is ook weer afgezakt. Maar volgens mij rommelt het bij iedereen zowat.... @ Marjan: Ik hoop voor je dat E. gelijk heeft! @ Mutsevluts: Veel plezier vandaag! @ Bloemmm: Bij jou dus ook alweer gerommel. En je bent bijna alweer 37 weken! Gaat snel! Hier gaan we zo direct maar weer even naar de Praxis, man komt er tijdens het verven achter dat de dorpel al voor de helf verrot is, dus daar moet een nieuwe in... Voor de rest een rustig dagje op de planning!
g'morgen dames! ik wilde jullie ff een fijne dag wensen.... hier erg weinig geslapen (lees hooguit 3 uurtjes)... gisteravond onder de douche zakte niks af behalve mijn temp.. en aangezien manlief niet stil kon blijven liggen ben ik maar weer op de bank gekropen.. maarja met een snurkende hond op 2 meter afstand en een spinnende kat tegen je hoofd slaap je natuurlijk niet.....
Morgennn hier ook veel gerommel. ... Maar zet niet door ik hoooop nog zo dat hij het zelf gaat doen. ..... Hihihu maar ben bang van niet ach dan wordt hij geholpen hihi... Maar wou het zo graag meemaken... Verder vaag gedroomd weet niet meer wat maar ach jaa. . Ik gaat douchen knuffff
Hoi allemaal! Muts: shit dat je maar zo kort geslapen hebt... kan je d'r lekker bij hebben als je lijf al niet lekker meewerkt... Flower: hier ook zo'n rugpijn, bleh. Als ik m'n oefeningen doe, gaat het wel beter, maar zodra ik weer sta, loop of iets opraap ofzo, is het weer mis Monika: hopelijk mag je naar huis! Bevalt het wel goed in het zh? Nou ja, thuis is altijd fijner natuurlijk, maar dan kom je misschien wel meer in de verleiding om dingen te gaan doen, terwijl je moet rusten. Ik weet even niet meer of Sunnie ook aan deze kant meeschreef, maar gisteravond om 21.30 is haar dochtertje Enora geboren! Om 18u was ze nog op zp en schreef ze dat ze last had van voorweeën, maar dat bleek dus het echte werk al te zijn! Nu ga ik even m'n boterhammetjes nuttigen, want die zijn intussen wel ontdooid. Dan nog ff strijken en onder de douche. Vanmiddag naar schoonouders. Gezellig! Groetjes!
Ja las het al gefeliciteerd met je dochter prachtige naam... Lekker genieten en zeker snelle bevalling wow hahahaha.. Hier echt zeur rugpijn en kramp in me buik vrij irritand
Sunnie was toch mijn daggenootje? Nou hoe dan ook GEFELICITEERD MET DE GEBOORTE VAN JULLIE DOCHTER Mooie naam ook! Heb ik verder nog bb nieuws gemist? sorry, maar naast de opgezwollen pootjes heb ik totaal geen zin om achter mijn laptop te zitten. Fijne dag moppies en genieten van het weer..