Als ik iemand niet mag negeer ik die gewoon. Maar we zijn hier om over onze zwangerschappen te beppen en niet om ruzie te maken. Maar door de hormonen kunnen zelfs woorden verkeerd opgevat worden, helaas.
@Negeren; Ik heb gisteren aangegeven dat ik het gewoon niet meer fijn vind in die topic. Dus ik ga ook gewoon mensen negeren &doen alsof er niets aan de hand is. Er zijn teveel meiden waar ik het wel mee kan vinden, dus voor mij is het goed zo. @Palmie; Het leven is te saai zonder jou Hihihihihi. @Rianne; Wat een schattig lief poppetje! &ze lijkt inderdaad op haar broertje.
Toffe foto's Rianne!! Als vriend zo thuiskomt, zal ik vragen of hij de mooiste scant. Hij heeft ze nu meegenomen, dus kan het even niet doen nu. @ Vagans: het is idd jammer dat er een splitsing is gekomen. Ik lees bij allebei mee en probeer bij elk evenveel te posten. Tot nu toe lukt dat aardig gelukkig!
&Palma volgens mij zit er in Bifi inderdaad veel zout! Ik kan niet van dropjes afblijven.... Probeer het maar zoveel mogelijk niet te kopen
@ negeren: tsja dan kan ik er nog wel een topic bij maken voor alle mei mama's die het hier niet meer leuk vinden maar geen 2 topics kunnen bijhouden... Maja iedereen moet lekker doen waar die zichzelf goed bij voelt en als het de spuigaten uit gaat lopen dan wis ik hier gewoon mn account en ga ik wel naar de bibliotheek als in info nodig heb... @ Sanny: ben benieuwd naar de foto! @ Bifi: idd wel veel zout maar ik vind ze ook O zo LEKKER! Over lekker gesproken, ik ga is een spekkie pakken
Is alleen jammer dat we bij me vader wonen anders was het behang enz ook anders geweest maarja ze heeft alles wat haar hartje wilt vagans er wordt nu heel erg over gesproken dat het niet eerlijk is tegen over de andere maar er werd niet over gesproken toen muts en ik weg gingen toen was het maar zo. .. Ik hou iedereen in de gaten maar ga niet meer posten waar troetel post en daar hou ik me aan.. Het is gewoon niet leuk gegaan en heb er geen zin meer in.. Muts en ik zaten zeker een week hier met zijn 2 te praten hahahaha toen zag ik op dat andere topic ook niet van dat het niet leuk is enz... Hoop dat je me een beetje begrijpt
@ Flower: Maar ik vind het ook helemaal niet leuk dat jij en muts daar weg zijn! En als ik net die week niet veel weg was had ik dat ook meteen gezegd, maar het is me dus toen allemaal een beetje ontgaan!!! Daarbij vind ik de gebeurtenissen ook niet dusdanig erg om daar nou voor weg te gaan (ik heb het terug gelezen) en al zou je dat wel vinden laat je je zeker toch niet wegpesten!!!! Al ben ik er van overtuigd dat dit ook niet aan de orde was maar als we allemaal ons eigen topic gaan openen zodra we ruzie hebben of een woordenwisseling of iemand gewoon niet mogen kunnen we wel aan de gang blijven Zo zie ik het zeg maar
Je ziet het in jou ogen vagans als je niks kan zeggen dan je eilt ga ik daar niet leuk mee praten en het is al vaak genoeg gezegd.. Ik laat me zeker niet wegpesten. Maar laat me ook niet zo behandelen muts en ik hebben het hef in eigen handen genomen en hier verder te gaan babbelen.. En daar hebben we zo onze reden voor.. En anders ga je zelf in het mei topic door we zeggen niet tegen jou jij moet hier mee praten. . Je moet niks namelijk..
weetje waarom het niet meer gezelig is in het andere topic. omdat er daar alleen maar geklaagt wordt over die ruzien. en zoals ik daar net ook al geschreven heb. ik vindt het onwijs jammer van de meeste mensen dat ze niet eerder hun mond open gedaan hebben. vorige week heeft muts te kenen gegeven niet meer mee te willen schrijven en zo wat niemand reageerd daar op. en nu wordt de ruzie op nieuw naar boven gehaald. en ja hoor iedereen durft er nu over te praten en vindt in ene dat topic niet meer gezelig en deze wel. tuurlijk is deze gezelig als er daar alleen maar geklaagt wordt over die ruzie. maar als we dat hier ook gaan doen is deze ook niet gezelig meer. dus wat mijn het verstandigst lijkt is er gewoon helemaal niet meer over te praten. want zoals ik het merk zal het niet goed komen. en dat is jamer maar daar kunnen we niks aan doen. maar waar we wel wat aan kunnen doen is proberen gezelig tot een einden van de zwangerschap te komen en of dat nou in dit topic is of in het ander of gesplits (wat ik overigens onwijs jamer vindt ) ik wordt er gewoon verdrietig van dat dit zo is. helemaal omdat ik weet hoe gaaf het is om tijden en na de bevaling lekker met me kaar te kunnen kletsen en me kaar te kunnen gaan ontmoeten
De reden dat ik gister vermelde dat ik het in die andere topic niet meer fijn vond is dat ik er bij de ruzie niet bij was vorige week. Als ik er bij was geweest had ik er dan ook moeite voor gedaan Muts en Flower niet weg te laten gaan. Wie er nou gelijk had/heeft of niet het is gewoon uit de hand gelopen die dag. Als ik terug lees wat er die dag gebeurd is is er inderdaad niet één keer gezegd dat Muts en Flower niet moeten gaan en dat het wel op te lossen valt. Zij zijn weg gegaan en iedereen ging gewoon door. Ik heb geen zin om in 2 topics te praten en vind het niet meer fijn inderdaad. Niet specifiek hier of daar maar vooral hoe er met elkaar om gegaan wordt. Ik hou helemaal niet van dit soort dingen, daarom vroeg ik gister of het opgelost kon worden, helaas is dat niet het geval en lijkt het ook niet meer opgelost te worden, daarom kunnen we beter allemaal gewoon doorgaan waar we dat zelf willen en erover ophouden.
Zo, nu heb ik lekker twee broodjes met kaas en tomaat (uit de magnetron) gegeten, dat zal wel lekker onderweg zijn naar dochterlief
@bloemm dat ben ik met je eens. wat ik alleen jamer vindt is dat iedereen hier nu leuk gaat praten en daar gaat klagen over de ruzie