mei-2011-indiaantjes

Discussie in 'Zwangerschap clubs' gestart door torrach le, 14 jan 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    zo dat moest ik ff kwijt....

monika ik las net over je dip maar niet iedereen heeft daar last van hoor!!!!

flower zijn het niet de bougies ofzo??
    haha hier ook een trainingsbroek van manlief gestolen :D
    enne ik wil ook zo'n bed als Romy!!!!!!!!!

la palma ik heb ff voor je gezocht: met mate!!
    en wat fijn dat je suikerwaardes goed zijn!!!

ow rianne wat gaaf!!! enne het verschil: de ene heeft er iets aanhangen en de andere niet :p

sanny kun je van Daft Punk niet iets zangloos vinden? ik dacht dat hun ook nrs zonder zang hadden... en anders gewoon electro uit de jaren 80 ??? :(

2. Monika

Monika VIP lid

12 aug 2005
    8.246
    72
    48
    Vrouw
    Thuishulp
    Landgraaf
    @muts, ik weet dat niet iedereen er last van heeft, maar hoor ook hier van mijn eigen moeder dat ze er last van heeft gehad, en dat het redelijk normaal is als je er last van hebt.
    Hier helaas dus wel het geval. Heb gewoon wat extra slaap nodig en dan red ik me wel :D

3. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Christiaan en Monika
    Ja het gaat prima hier, zit alleen in een dip (standaard bij elke zwangerschap blijkbaar) en ben daardoor veel moe.

dit is je reactie op hyves .... daarmee bedoelde ik dat het niet standaard is......
    maar het is wel erg vervelend om te hebben :(
    hier ook hoor... vandaag eigenlijk alleen maar in de auto gezeten en nu helemaal kapot....

4. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    @Flower; Arme arme jij, moest je helemaal de auto gaan duwen! Fijn dat je heelhuids thuis bent :D
    @Mutsie & Monika; Die dip zit ik ook in hoor! Als het aan mij ligt slaap ik de hele dag door.

Ik heb al de hele dag steeds de hik.. Het gaat maar niet over :D

5. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    &vanavond is All you need is love weer op de buis. Oh dat vind ik zo leuk!;)

6. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    Boe!

is je hik weg bloemm??

7. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
  8. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Ja ben zo blij dat het weer begint. Heb het wel gemist. Zat er altijd met mijn moeder voor en nu hadden we alleen nog maar de kerstspecial!!! Gelukkig is het weer begonnen. Vriendlief en ik gaan samen kijken!!!

Liefs

9. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Hahahahaha vond het wel grappig ik als zwangere vrouw de auto aanduwen hahahahahahahaha vond het wel leuk

en ik had nog ruzie met een vebt hahaha we wouden rechtsaf slaan gaat er een auto naast ons staan om dezelfde weg op te gaan wat een sukjel hij ziet toch dat we dezelfde kaby opgaan en nog niet kunben wat een aap zeg

10. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik heb ook een dip hoor vooral toen ik ziek zo moe pfffff

11. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Schrik:$! Ja hij is weg. Oh wat ben je toch geweldig.;)

12. torrach le

torrach le Fanatiek lid

30 okt 2008
    4.435
    1
    0
    ach flower dat valt nog mee hoor... we reden vanmiddag op de snelweg en der komt een audi ons voorbij blazen als een gek, springt hoog op de rem en gooit zo het stuur om van de linkerbaan naar rechterbaan... ze had alleen die mercedes station over het hoofd gezien (gelukkig lette die man op en kon hij stukje vluchtstrook pikken).... mevrouw in audi blijft rechts hangen achter een vrachtwagen.. 2 banen voor rechtdoor en 1 lange afslag... mevrouw in audi haalt RECHTS de vrachtwagen in over de afslag en zou zo haar auto in die van ons proppen... dat mens zat helemaal niet te kijken of er iets naast haar reed!!!!

13. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Veel plezier alvast! Heb er ook erg zin in :D

14. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ik kan me zooooo irriteren aan die domme mensen soms in die autos pffffffff...

15. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    All you need is love hahahah neeej dat is niet echt iets voor mij hhahahaha maar als er niks op de buis is ga ik wel eens kijken hahahahaha...

16. lilo88

lilo88 Fanatiek lid

16 jul 2010
    2.196
    0
    36
    Vrouw
    Contactcenter medewerker
    Noord-Brabant
    Haaaa meiden,

Heb net effe alles terug gelezen maar niet veel onthouden ;)

Vandaag effe lekker met de hond naar het bos geweest. Heb van vriendlief een heliumballon gekregen met I love you .. was eigenlijk voor valentijn bedoelt maar we hebben het gewoon vandaag gedaan hahah alleen een kaartje met een lieve tekst :)
    Verder vanmiddag bij schoonouders geweest en net daar pizza op!! Jammmieeee. Nu maar effe lekker uitbuiken.

Vanochtend trouwens voor het eerst de hik van de kleine beeb gevoelt :) hihi was zo fijn! Moet wel zeggen dat ik er niet zo veel voel de laatste paar dagen ... alleen af en toe sochtends en savonds. Hoop dat het geen kwaad kan.

@ All you need is love: Joehoe wat hou ik daar van :p
    @ Muts: Nogmaals een hele mooie auto!!
    @ Flower: Wat super Qute dat kamertje :) wordt er helemaal blij van hahah
    @ Dip: Hier wel last van gehad een paar weekjes maar nu al stukken minder. Sinds ik niet meer werk en het effe los heb kunnen laten zit ik al stukken beter in mn vel.
    @ Echofoto's: Weet niet meer van wie ze waren (neem me niet kwalijk ;)) Maar wat een mooie foto's :)

Ja en toen was ik het eigenlijk een beetje vergeten!

Denk dat ik zo effe mn bedje op ga zoeken .. ben altijd zo moe na het eten ...

xxx

17. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Ben ook wel.moe.maar ga vanaaf lekker vroeg me bedje in hihi

18. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Hebben jullie al geboortekaartjes meiden?

19. flowertje

flowertje VIP lid

8 jun 2007
    10.165
    0
    0
    Zwaag
    Nee jij wel bloem

via drukker wordt te duur dus we weten het nog niet

20. Bloemmm

Bloemmm VIP lid

31 mrt 2010
    18.894
    1
    38
    Wormer
    Ik ben een beetje aan het rondneuzen op internet, maar ik wil eigenlijk ook zo'n map halen bij de drukker..
    Maar weet me god niet waar ik een drukker moet vinden :D
    Even van de week de stad in!

Deel Deze Pagina