Hahahahhahahhahaha toen ik 16 was had ik me haar half kaal erg he hahahahahaahahhahahahhahahahaahahahyaayhaaahaahaha wat een piriode laat ik eht maar zeggen
hihi nu je de naam zegt.... die hebben manlief en ik op internet wel gevonden... nog niet geweest... volgende maand maar ff spieken hmmm meloenthee??? jammie jammie.... of citroenthee (van die piramide zakjes).... haha jij love en wij moord en doodslag... rizolli en isles
whahahaha ik wilde wel maar mocht niet van mn moeder.... mn vriendinnetje had het wel... maarja die ging ook naar veeeeel feesten enzo...
Hahaha, ik heb wel een tijdje rondgelopen in de Australianjack van de jongen waar ik smoooooorverliefd op was!! En ik had juist zo'n prachtige kuif met haarlak in m'n haar. Kon je ook tegen de klep van een petje aanzetten, superhandig! Maar ik was een soort kruising, want ik hield juist ook veel van the Cure en punkmuziek enzo en op vrijdag ging ik dan met m'n altovrienden naar vage kroegen in de stad en op zaterdag met m'n trainingspakkenvrienden naar Noordwijk om te dansen
Kijk dit: Sanderijn Schuur - IMDb omdat ik heb meegespeeld in deze film: Meating Penny Ben maar 3 seconden in beeld in de film (niet in de trailer op de site trouwens) maar nu wel weeeeeeereldberoemd natuurlijk, hahaha
Haha, Sanny wat leuk!! Mijn lieve mannetje is bijna thuis, dus ik ga lekker even douchen en dan met hem op de bank hangen. Ook even zijn eten opwarmen, Hij zal wel honger hebben! Tot morgen meiden en slaap lekker allemaal!
Meiden ik ga er ook vandoor. In bed nog tv kijken. Volgens mij ligt het kind dwars last van mn buik! Slaap lekker en hopelijk een lekkere goede nacht voor jullie allemaal! Liefs
Hahaha die goede ouwe tijd. Aussies, altos. onbezorgd heerlijk stappen tot in de vroege uurtjes. Ben net thuis van een gezellige borrelavond met vriendinnetjes. Ook veel oude herinneringen opgehaald. Helemaal toen de nieuwe stapjeugd (ja wat klink ik dan oud zeg) binnen kwam (jaar of 17-18) in de loungeclub om straks tot in de late uurtjes door te zakken. Wat een goede oude tijd. Ik zag mezelf alweer staan. Trusten meiden.
Hier een gigantische dip. Alles en iedereen die ik tegen komt noemt me: zwangere nel, dikkertje dap, zoo je hebt een dikke kont gekregen, zit wel wat bij op de heupjes. Ik wordt er zooo gek van!!! Ik weet dat het heel normaal is om aan te komen maar vind die opmerkingen gewoon niet meer leuk. Ja ik ben al 12 kilo aangekomen en dat is niemand van mij gewend maar ben nu gewoon zo verdrietig. Een paar keer is leuk maar als het gezegd blijft worden . Dus net barste ik uit tegen de vriend van mijn vriend en nu lig ik boven te janken als een klein kind. Komt m'n vriend naar boven dat ik hem voor lul zet ....... Naja het zal wel aan mij liggen hè, hoor nu beneden het woord hormonen vallen dus dat is dat. Nou ga maar slapen. Sorry voor m'n ego bericht Xxx
Hé ladies, nog even snel.... wel erg laat Hadden vanavond bezoek en ben sinds donderdagmiddag ook al niet meer online geweest. Dus E. had de pc nog aanstaan, dacht dat hij voor dat bezoek kwam nog wel even kon internetten... niet dus bezoek was mooi op tijd Hij ligt nu lekker naast me te slapen en ik zit te ZP-en. Morgen hoop ik even wat meer tijd achter inet door te brengen, mits M. me dat "gunt"
@bloemm er zit een druker in Wormerveer bij de zaanbrug. Naast die Chinees. Heb daar ook de boeken vandaan
Goedemorgen meiden! Hier weer een mooie dag met zon! Vrolijkt me helemaal op. Waar ik nog vrolijker van wordt is dat we vanmorgen de knoop hebben doorgehakt wat betreft de naam! Joehoe Vandaag de hele dag weg, dus spreek ik jullie vanavond wel weer even. Fijne dag allemaal!
Dat is niet leuk lilo kinderachtig meid... maar je bent zwanger he de 1 komt meer aan dan de ander... knufff
pff lilo wat een k*topmerkingen zeg!!! vandaag ff tegen je vriend zeggen dat het niet door de hormonen komt dat je zo uitviel maar door die "gezellige" opmerkingen tegen jou.... ow monika stuur eens ff wat zon hier heen..... hier zwaar bewolkt... en wat lekker dat jullie een naam hebben!!! hihi marjan wat een tijd om op zp te gaan... zou het niet eens bedenken om om 2 uur snachts nog wakker te zijn..... maar als de visite maar gezellig was!!! hihi sunnie wij zijn ook oud zo hebben de mensen ook gestaan waarvan wij nu de leeftijd hebben toen wij binnen kwamen als stapjeugd...
Hier ook grijs weer hoor bah. .. En het is ook echt zondag en dag dat ik wel lekker naar winkels wil en er niks open is grrrrrrrrrrrr... Stomme dag hahahahhahaha.. Wordt nu heel pijnlijk op me blaas getrapt door baby auw auw auw