Neej zielig he alleen amsterdam centrum maarja daar kom je niet met de auto en net de bus tja heb geen ovchipding.. Kwamen de buskaarten maar terug was veel makkelijker dan kon het nog wel eens want voor me huis rijd de bus weg van am centraal... Grrrrr.u
Goedemorgen dames, Nou vannacht weer zo'n lekkere pijnlijke nacht gehad. Kon vanochtend amper mijn bed uit komen van de pijn en voel me rug dus de hele tijd. Tijdens het lopen heb ik ook behoorlijk pijn. Ik mijn werk gebeld dat het lastig werken is met zo'n zere rug. Vraagt mijn collega of ik toch wil komen al was het alleen maar om daar te zitten en toezicht op de woning te houden en dan zouden hun al het werk wel doen!!! Dus straks toch maar die kant op en een beetje zitten daar! Pff wordt een zware lange dag ben ik bang! Liefs
@Lilo, vriendin van mij was tijdens haar zwangerschap meer dan 20 kilo aan gekomen. Ze hield vooral op het laatst ook veel vocht vast. Dit was ook niemand van haar gewond omdat zij behoorlijk dun is, maar een week na de bevalling was ze alweer 15 kilo kwijt. Dus het grootste gedeelte komt echt door je baby, vruchtwater, placenta enz. Dus laat je niet gek maken door al die opmerkingen jij weet wel beter. En voor mannen is het heel makkelijk om alles op hormonen te gooien. Daar heeft die van mij ook wel eens last van om daar alles op te gooien, maar zo werkt het natuurlijk niet! Dikke knuffel en rustig aan meid!! Liefs
Goedemorgen mamma's Rianne; Wat een mooie echofoto.. Super schattig Bloempieee; Ik ben blij dat jouw leven ook geen zin heeft zonder mij Bifi zit inderdaad veel zout in volgens mij. Maarja, ik eet niet tien per dag ofzo!! Weet je wat ik ook lekker vind; mars & snickers ijs. Maarja in de super gisteren hadden ze geen mars ijs. Wel snickers ijs dusseeeeee. Flowertje; Wat een gezellig bedje. Hardstikke knus. Is het eigenlijk nog goed gekomen met the car? Vagans; ik snap dat je ermee zit hoor enzo van die 2 topics, want het is ook erg vervelend. Misschien kun je prive berichtjes sturen naar de betrokkenen? Mutsieputsie van me. Wat lief van je dat je dat hebt opgezocht!! Er staat ook iets wat te maken heeft met rauwe ham. Maarja bifis zijn niet rauw. WEl veel zout inderdaad. Tsja.. Ik doe mijn best om het te beperken. Het is best moeilijk hoor WIe heeft all you need is love gezien?? IK zou het opnemen, maar ik ben het vergeten Nu heb ik het dus niet gezien Geboortekaartjes; hier nog niet. Maar we weten wel dat we gewoon een ' rustig' en eigenlijk ouderwets kaartje willen. Dat met foto's enzo is niets voor ons. Meimammie; ik begrijp je helemaal.. Al zo moe en dan met een stelletje kakelende kippen op de 9mnd beurs lopen. Met allerlei tassen enzo. Neem je zo'n omakar mee? Aukje; wat heeft je man gedaan in huis dan dat het zo stoffig is? LIlo; Ik heb dat niet dat mensen dat zeggen, maar het lijkt me wel vet irritant. Ben je een beetje opgeknapt? Monika: YES de knoop doorgehakt. Opluchting zeker? Fijne dag Succes SunnyQ, maar als het niet gaat, gaat het niet he? Simpel
Zo he palma wat heb jij gereagwerd hahahahahahaaahaha ja de auto deed het opeens weer zo gaat het steeds stom ding.. Gelukkig doet me eigen seatje het perfect hihihi... Romy zit lekker een ei te eten met zout ze gooit zout erop maar de deksel zit erop hahahahahahahaahahaahaha gelukkig trapt ze erin hihihihi.. Ik heb ook een ei op maar sinds ik zwanger ben valt de ei niet zo goed bleghhh. Ik wou nog wat zeggen maar eeet het niet meer ooooowwwjawel.. Mutsyyyyyyy sisster gf met je 28 weken joepieee de peopieeeee gaat snel pfhoe
SQ als het niet gaat dan gaat het niet he. Ook al wil werk iets anders. Niemand heeft er wat aan als jij met pijn op een stoel erbij gaat zitten. Mutsy gefeliciteerd met je 28 weken. Only 12 weeks to go!! La Palma, All you need is love niet gezien. Wordt het niet herhaald of op internet gezet? Lilo, knuffel!
Sunnie ook alweer 28 weken jeetje we gaan snelllll o ik wordt nog zenuwachtiger voor woensdag grrr het is erop of eronder en hoop het zooo
Oeh, ei! Ik ga zo ook lekker een eitje koken!! Monika, wat fijn dat er bij jou zon is! Hier errug grijs, maar wel droog gelukkig. Wat goed dat jullie de naam hebben! Wij hebben er gisteren eentje geschrapt uit ons lijstje van 5, dus nu nog 4... Gaat de goede kant op! Heb gisteren op de site van het Meertens instituut zitten kijken wat de namen betekenden of wat de herkomst was en ook hoe vaak 'onze' namen al voorkomen in NL enzo. Maar dat ontloopt elkaar niet zo heel erg. De naam die we geschrapt hebben, staat de afgelopen jaren in de top 10 en dat vonden we toch niet zo heel leuk. Verder dus nog geeeeen ideeee...... Lilo, irritant he, die opmerkingen. Die passen ook echt in het rijtje van "Zeker ongesteld ofzo" als je gewoon een keertje humeurig bent. Heel kinderachtig. Hier zeggen ze ook Hé dikke! als ik binnenkom of doen ze alsof ze er niet langs kunnen en ik vreselijk in de weg sta, terwijl er genoeg ruimte is. Tja, ik heb meer vrienden dan vriendinnen en dan hoort dat er een beetje bij denk ik. Wel jammer dat je vriend in plaats van het voor je op te nemen, vindt dat je hem voor lul zet. Hopelijk is dit een fijner dagje voor je! La Palma: hier gaan de snickerijsjes ook hard, hahaha. Heb gisteravond laat ook nog cakejes staan bakken. Ik kon me inhouden met proeven, want ik had geen zin in maagzuur vannacht, maar toen ik daarnet beneden kwam, heb ik meteen eentje opgesmikkeld, jummieeee!!! Straciatella-cakejes met citroenaroma Geboortekaartjes: hier nog niet echt mee bezig geweest eigenlijk. Wij willen misschien juist wel iets met een (buik)foto, maar we hebben er nog niet heel erg over nagedacht. SQ: pas op dat je niet stiekem tóch iets gaat doen op werk, want als je er eenmaal bent, voel je je misschien ook weer nutteloos als je alleen maar zit en ga je toch helpen. (tenminste dat heb ik) Niks forceren!! Ummm.... ik weet het eventjes niet zo goed meer en heb heeeeel erg trek, dus ik ga eerst even ontbijten nu. Groetjes!
Hmmm cakejes jam jam. .. Ik ga nu warme broodjes eten hihihi lekkerrrrrrrrrr.. Hier maakt me vriendin een kaartje en dan doen we het samen zei maakt een ontwerp de naam die wij hebben staat in de top 10 van namen maar ach dat heb je nou eenmaal.met veel kids. ... Dus het doet me weinig maakt me niks uit als het dezelfde naam is als iemand anders hihihi.. Me dochter zou zo gaan heten als ze een jongen zou zijn dus die gaan we nu gebruijen hahahahahahaha
Gisteren kreeg ik trouwens een stoel in mijn buik! Iemand draaide en ik stond daar. Het deed en doet geen pijn maar ik schrok wel. Je moet toch pas bellen als je er zelf ook last van hebt?
Lilo, meid, wat een K*T lui dan even zeg, gooi het maar op hormonen dat je niet tegen beledigingen kan, tsss... :x Wie zou het nou wel leuk vinden? Botte boeren en je vriend komt er dan ook nog eens overheen ipv je een knuffel te geven en te zeggen, sorry meid dat we zo lomp zijn! Tnx dames voor wie gereageerd heeft op mijn echo foto's! -X-
Palma.als je de kleine niet goed voelt dan kan je bellen maar als je hem goed voelt hoeft het niet of je moet zelf niwt vertrouwen
Ik voel hem wel hoor en ik heb verder geen last, ik was gewoon even geschrokken. Dus ik kwam hier even pijlen wat jullie zouden doen
Zo, even een kladblok erbij pakken hoor @Lilo; Wat ontzettend flauw.. &dan gelijk op je hormonen gooien. Kan ik me zo boos om maken, Grr! Ik heb ook normaal erg dun (ben begonnen met 47/50 kilo, moet je nagaan!) en ben nu inmiddels ook al bijna 10 kilo aangekomen hoor! De verloskundige zegt juist; Ik zou het fijner vinden als jij wat meer aankwam dan normaal, want het grootste gedeelte vliegt er na de geboorte zo weer af. Als je borstvoeding gaat geven ga je nog meer afvallen en dan heb je niets meer over en beland je nog op 40 kilo, wat natuurlijk absoluut niet de bedoeling is. Vandaar dat ik er echt niet mee zit, het is voor een goed doel. @Binna; Dankje, zal eens kijken! @Zonnetje; Hier schijnt ie nu ook hoor! @Flower; Zondag'en zijn inderdaad erg saai. Gelukkig schijnt het zonnetje een beetje, anders ben ik ook niet dol op zondagen. &trouwens ik ga heel hard voor je duimen woensdag! @Sunny; Wat vervelend dat je rugpijn weer heeft doorgezet vannacht @Palmpje; All you need is love was echt leuk! Kan je het niet terug kijken van internet? Dat is wel schrikken zeg van die stoel in je buik.. Als je de kleine gewoon goed voelt en er verder geen last van hebt denk ik niet dat ik me druk zou maken, maar ik zou me inderdaad wel doodschrikken! *Knuffel*
Jeetje dat was veel! Ik werd in de nacht wakker om 4uur toen manlief naar werk ging en ben daarna weer in slaap gevallen. Ik ben daarna niet één keer wakker geweest! Toen ik net mijn ogen opendeed was het al 11.35 Hahaha, Weet niet hoe ik het volgehouden heb zonder te eten. Nu sterf ik natuurlijk van de honger. Heb nog een soepje van gister, die ben ik lekker aan het opwarmen &ik ga een broodje kaas met tomaat maken! Jammie Ik ben vandaag niet thuis, dus tot vanavond meiden! Letten jullie allemaal goed op jullie zelf?