Haaaaiiiiiiii!!!! Palmie hier geen oma kar meer soms denk ik wel dat ik zou kunen gebruiken al was het maar om te leunen Kan altijd nog kijken of ik de rollator van mn oma kan bietsen hihiihihih!!! Hier lekekre luie dag vandaag! Lekker bankhangen en niksen. Zo misschien een dvdtje kijken. Maaaar.....eerst ff een waterijsje pakken Gister wel all yoou need gekeken. Kijk anders ff op rtlxl.nl of je het terug kan kijken. Iedereen een gezellige dag met wat jullie allemaal op de planning hebebn staan Liefs
Goeiemiddag, kort nachtje gehad.... rond 8 uur al weer wakker en om half negen stond ik naast mn bed. Vriendlief was de honden al uitlaten en zou rond half10 naar training vertrekken... dus lekker samen de folders en de plaatselijke "sufferdjes" door snuffelen onder het genot van een crackertje met thee en daarna nog bakkie leut M. was stierlijk vervelend vandaag, heeft een groot deel van de ochtend in de box doorgebracht :x omdat ze beslist niet wilde luisteren! Oa met de toiletborstel in het toilet rondroeren, laatjes leegtrekken en continue om "koekie, noepie, sippie" roepen, dat kind hangt van eten aan elkaar :x Daarna samen met haar de honden een stukkie laten lopen, nou ja de honden en ik lopen en zij op haar driewieler zitten, die mama dan met zo'n mooie duwstang mag duwen. Kippies samen gevoerd, daarna gegeten en toen lekker dr bedje in.... wat ik vanochtend ook al had verschoond omdat ze vanochtend zeiknat was. En toen even tijd voor mezelf en mn mede-mei-zwangeren op ZP. Pffftttt.... nog genoeg te doen... dr ligt hier nog een berg wasgoed op me te wachten. Begin denk ik eerst maar eens met strijken, dan kan vriendlief straks of morgen wel even was opvouwen. Ben vannacht weer begonnen aan een Kay Scarpetta-thriller, buuf kwam gisteren nog even een viertal boeken meebrengen. Ze zijn uiteindelijk rond 1 uur ofzo vannacht weggegaan en daarna kroop ik dus nog even achter de pjoeter en toen dus nog even een kwartiertje liggen lezen..... volgens mij was het half 4 voor het licht hier uit ging....
Met suiker prikken gaat het wel redelijk goed hier. Heb alleen wel moeite om voldoende bloed te trekken. Net alsof die prikpen niet diep genoeg gaat en hij staat al op de hoogste stand. En je mag weer niet te veel knijpen, dat verdund je bloed en dan krijg je weer onjuiste waarden Dus al begonnen met handen onder de warme kraan houden voor het prikken, vinger van onder af naar boven "wrijven", want dat mag weer wel.... maar dan nog..... ik moet toch geweld toepassen zo ongeveer Volgende week toch maar vragen of er evt nog andere pennen zijn dan. Ik zag mooie echo-foto's voorbij komen (Rianne)... ik heb er ook mooie, maar kan ze niet online krijgen omdat onze scanner niet meewerkt :x Vooral eentje van donderdag.... ze stak de tong naar me uit En het is zo'n klein beweeglijk ding zeg. Vorige week bij de controle lag ze koppie boven, kontje diep... donderdag lag ze in eerste instantie bijna dwarsover (koppie rechts, ruggetje onder) en tijdens de echo deed ze me gewoon even pijn... en ja hoor, koppie beneden, beentje linksboven. Ik voel haar echt gewoon heen en weer schuiven. Dus ben benieuwd hoe ze dan woensdag ligt. Moet wel zeggen, er wordt iedere keer aangegeven dat ze mooi op schema ligt. Heb nu een soort van groeiecho gehad, heb wel wat meer vruchtwater, maar dochterlief zou nu iets van 1300 gram zijn. En als ik dan in mn negen-maanden-boek kijk (Gemma Boormans), dan ligt ze dus wel 200 gram vóór (is een goeie week) Naja, woensdag maar even nagaan bij de FA, dan heeft de controle-arts van de echo ook vast zijn bevindingen wel verstuurd naar de FA. Even horen of er dan nog meer aanvullende echo's komen/nodig zijn of dat ik gewoon tweewekelijks mijn normale controles heb/hou.
hai meiden, Allereerst bedankt voor jullie lieve reacties. Heb mijn vriend vanmorgen even uitgelegd dat het echt niet aan de hormonen ligt en dat het niet leuk is om continu voor dikzak uitgemaakt te worden. Daarnaast heb ik m aangesproken op het feit waarom hij het niet voor mij opnam. Hij beweert dat hij het voor mij op nam (terwijl ik boven lag) dat het niet leuk is dat dat continu gezegd wordt ... naja het zal dan wel. De rust is iig weer terug gekeerd. Vandaag officieel in het 3e trimester Wens jullie allemaal nog een fijne zondag Knuffel
Ha lilo, nou gelukkig dat je vriend het nu hopenlijk wel begrijpt! Het is ook niet leuk. Mijn vriend zegt ook vaak zat "dikke" tegen me, of tegen dochterlief dat ze een "dikke mama" heeft
fijn lilo dat je vriend het begrijpt.... jij hoorde hormonen en misschien heeft ie daarmee zn vriend willen aangeven van "het is nu allemaal gevoeliger voor der door de hormonen..." hier wordt ook vaak genoeg "dikke" gezegd... tja ik heb een reden en jij??? wat vervelend dat het prikken niet soepeltjes gaat marjan.. hopelijk kunnen ze er iets mee!!! hoe is het trouwens gegaan met de echo van de hond????? oeh dat doet zeer he dat schuiven! hier lag mannetje van de week eerst met koppie naar beneden en die ging ff lekker overdwars liggen.. manlief vond het mooi om te zien en voelen maar ik niet !!! helaas draaide mannetje ook weer terug: 'snachts!! enne is dochterlief nogsteeds vervelend??? whahaha meimamma de rollator van oma... en oma dan ??? tadaaaaaaaa manlief heeft vandaag de kast afgeschilderd.. en als het goed is kan ie nu in elkaar (als het tegenzit moet er nog een laag overheen)... en de muur is klaar nu alles laten luchten en van de week (vrijdag denk ik) alvast beginnen met inpakken
Wow muts lekker hoor da het klaar is bijna hihijihihi.. Hier ook baby die veel draait en dat is niet zo lekker gevoel auwwwww.. Hahahahahaa hier manlief ziek dus het heeft het hele gezin gehad dan
Als ik de rollator neem kan oma met de stok hihihihi. Ik heb de hele middag al dat ik ga zitten dat ik het idee heb dat het kind net boven mn heuphoogte zitten. Precies op de scheidingslijn waar je de "knik" hebt als je zit. Echt vervelend! Straks knel ik mn kind af?! hahah
Maar tis echt een irritant gevoel. Alsof ze dr echt tussenligt. En luisteren doet ze niet want ik ben aan het duwen maar aan de kant wil ze niet. Kind van dr moeder!
@lapalma, ja het is echt fijn de knoop doorgehakt te hebben. De zon is helaas niet zo lang gebleven en toen die weg was koelde het buiten ook snel af...brrr. De rest, euh, sorry ben ik al weer kwijt.
Weet iemand wat er laxerend werkt romy haar poepie komt er niet uit ze huilt nu al een kwartier dat der poepie auw doet