hihi lilo ik loop ook steeds ruzie te maken met de kleurtjes..... kan het niet zo 1 2 3 uitleggen maar als je wat veranderd moet hebben dan gil maar ff!!! spannend he atwt.... holden is toch niet dood????
@ Mutsevluts .. ik weet de verhaallijn maar weet niet of hier trouwe atwt kijkers zijn die het niet willen weten
ik probeer het te volgen en zag van de week Holden in de auto zitten met een kerel die medische hulp nodig heeft maar nou weet ik niet of hij in Oakdale al voor dood verklaard was of niet.... ik las heel veel op een amerikaanse site maar ben daar op gegeven moment mee gestopt omdat ik het bijna niet meer kon zien... (kooktijd )
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Mutsevluts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 09 mei Lilo88 1e kindje kraamhotel meisje bv 23 mei Meimamma 1e kindje ziekenhuis verrassing bv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei Meimamma 23 mei / Binna Lilo88 09 mei / Binna ♥Afsprakenlijst♥ 05-02 Lilo88 Pretecho 3d 09-02 flowertje controle gyn 15-02 Lilo88 controle VK 22-02 mutsevluts controle vk 02-03 flowertje controle gyn 23-03 Meimamma controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Mutsevluts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 09 mei Lilo88 1e kindje kraamhotel meisje bv 20mei Miek74, 2e zoon, ziekenhuis, bv 23 mei Meimamma 1e kindje ziekenhuis verrassing bv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei Meimamma 23 mei / Binna Lilo88 09 mei / Binna ♥Afsprakenlijst♥ 05-02 Lilo88 Pretecho 3d 09-02 flowertje controle gyn 15-02 Lilo88 controle VK 22-02 mutsevluts controle vk 02-03 flowertje controle gyn 23-03 Meimamma controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn
hihihihi holden is volgens my dead hahahahhahahahahah i volg het soms en soms niet.. o kleine uk zit heel erg laag das zo irritant pfff voel hem ook minder de laatste dagen maar voel hem wel dus zal wel goed zijn...!!! hier ook beetje last van me maag auwieeee..
hmm, ik klep tpch te weinig mee zie ik al, heb niet eens doorgehad dat er opt andere forum wat frictie was... heb ook niet zoveel tijd. En nu is ook de laptop overleden en moet ik boven in de kou zitten, dat wordt het ook niet ben ik bang ik mag nu timo ophalen van de creche, gezellig!
Ik denk dat Holden over een paar weken weer back is. Nu is er allemala verwarring omdat hij die man al zn kleding en spullen moest geven. Maar ik denk niet dat ie dood is. Tis een soap he. Maar lilo je mag het me vertellen hoor
♥ mei 2011 indiaantjes ♥ 26 April Flowertje 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 08 Mei Mutsevluts 2e kindje ziekenhuis Jongen fv 09 mei Lilo88 1e kindje kraamhotel meisje bv 20 mei Miek74 2e kindje ziekenhuis jongen bv 23 mei Meimamma 1e kindje ziekenhuis verrassing bv ♥Buddylijst♥ Flowertje 26 april / Mutsevluts 8 mei Meimamma 23 mei / Binna Lilo88 09 mei / Binna ♥Afsprakenlijst♥ 05-02 Lilo88 Pretecho 3d 09-02 flowertje controle gyn 15-02 Lilo88 controle VK 22-02 mutsevluts controle vk 02-03 flowertje controle gyn 23-03 Meimamma controle gyn 30-03 flowertje controle gyn 13-04 flowertje controle gyn
miek heb ff de lijst voor je aangepast.. nu weer allemaal dezelfde grootte van letters lilo eet smakelijk!! enne vertel vertel (wonen je s-ouders trouwens in de buurt of eten jullie later want je gaat best laat weg)
oeh flower vervelend is dat he!!! heb er ook last van maar kan me er nix van herinneren van de zw. van mn zoontje... ja dat het pas na 32 weken zo was...
aaah nu doet het echt pijn ga hem evennaar boven wippen proberen bij me dochter deed het ook zo zeer wat een gezellig indiane groepje hebben we al :d maakt me dag weer een beetje goed
windmuts-maria is het gelukt met de kleine man in je buik???? gister wel heeeeel erg last van gehad maar vandaag gelukkig niet zo... vanmorgen met "winkelen" wel heel erg last van mn stuitje en linkerheup... was echt niet leuk!!
na het is een heel raar gevoel net of hij met zijn handjes of voetjes schraapt over me onder kant snap je
Auwie auwie Flower dat klinkt echt naar! Hopelijk kun je je kleine naar boven wippen voor wat verlichting! Hier eten weer op. Mannettje is nu de vaatwasser aan het inpakken.En dan zo eens lekker douchen!
o meimama heerlijk douchen lijkt me ook wel een lekker idee ik ben me draak van een kindje aan het proberen een puzzel op te ruimen maar ze vertikt het grrrrrrr