leuk om hier de buikfoto's te showen Mijn favo soaps .. ja gtst en vond "vroeger" friends en charmed leuk
Ja en dan nog huilen ook omdat je zelf vindt dat je goed kan zingen.... Klop klop wake up call!! Hahaha! Dat vind ik dan wel weer leuk van xfactor, die voorrondes.
ja dat vind ik ook leuk! Vond het wel oneerlijk dat ze dat meisje met die lelijke oranje haren niet door wilde laten. Ze kon gewoon zingen maar om uiterlijk niet doorlaten ... stond echt met open mond, uiterlijk kan toch wat aan gedaan worden..
ja die was ook echt superrrrr.. nou meissies ben slapen want kan mn ogen niet meer open houden! ik spreek jullie morgen, hopelijk met een mooi plaatje van ons meissie xxx slaap lekker
Meiden kijken jullie even naar de babykamer foto's in de andere topic Anders moet ik dubbel gaan plaatsen! Ik zet ze zo ook in mn album, dus daar kunnen jullie ze ook vinden
Haai dames, hier ook even neuzen Paar losse X-factor audities gezien en sommige mensen zijn gewoon TE erg... Verder een opgenomen serie gekeken en nu alweer naar bed, kijken of ons nachtrust is gegund door dreumes
Ik duik ook zo mijn bedje in, jeetje wat ben ik moe zeg! Het zusje van manlief (ze is 6 en zo leuk!) slaapt het weekend bij ons dus heel gezellig
Ik heb ze bekeken hoor bloempje zoooo mooi prachtig om trots op te zijn meid. ... Truste voor iedereen die gaat slapen knufff
Ik kijk een film nu cloverfield ofzo en is best grappig hahahahahha en spannend is opgenomen met een camera 1 of ander beest dat de stad aanvalt hahahahahaha kijk er met grote ogen na
Goedemorgen meisjes Lekker geslapen?? Nou hier een betere nacht achter de rug (thank god) Heb nog steeds last van mn nek maar begint langzaam maar zeker weg te gaan Eigenlijk kon ik blijven liggen tot 09:00 maar ben al sinds 07:15 wakker. Ben veel te zenuwachtig voor de echo hahah. Nou ga me zo maar aankleden etc, hondje uitlaten en dan gaan we om 10:00 vertrekken. De schoonmoeders mogen mee dus dat is ook wel speciaal voor hun. Nou tot vanmiddag knuffelss