hihi ik zat gister maar te wachten op een bericht .. helemaal nix en ik kijk nu en jullie hebben gewoon zitten kletsen.. veeeeel te vroeg de laptop dicht gegooid!! hier geen x-factor gezien.. ja tina turner en hihi tina dacht echt goed te zijn!! bloemm mooie kamer hoor!!! om trots op te zijn!!! veel plezier met de kleine meid... lilo heeeeel erg veel plezier met de pretecho!!!! wel foto's showen he!!!
Heel veel plezier lilo.... Mutsssss misde je gister al hihihii hier keelpijn auw en heb een beetje koppijn.... Maar gaat wel weer over.. Vanaaf gaan we uiteten me vader is jarig hmmmm eten hihihi
Lilo veel plezier bij de echo! Laat je weten hoe het ging?. Aaaaaaaah, ik ben zo moe en wil niet opstaan maar slapen lukt ook niet meer .
oeh lilo je zit nu in de auto happy birthday voor je pappie flower!!! neem ff een paracetamolletje voor de hoofdpijn.. zou jammer zijn als je daardoor vanaaf niet helemaal toppie bent!!! hier trouwens ook hoofdpijn... neusje dicht.... blegh... en ik heb hier weeeeer een vervelend mormel rondlopen... iemand interesse?
Hihihihihj mijn mormel is aan het zingen de nieuwe xfactor hihihi... Ik moet plassen maar heb geen zin hihihi.... Bloempje goedemoggellll
De telefoon gaat over wie zal wie zal dat zijn. ..... Hihihihi het is vast een diertje in problemenen tralalalaaaaa... Wibderteam wondertesm hulo in nood
pfff volgens mij is mn monster doof!!! schreeuwt ipv gewoon praten... ook in je oor! en zn mond houden? pff tis dat ie tussendoor adem moet halen maar anders.....
Hij lijkt op iemand die hier op zp ook kont hihihihihihihihihihi.... Maar je zoon is 6 en die persoom ouder hijihihi... Je hebt een hyve pbtje hihihi
ow die hahahaha en bedankt... ik had der net uit mn geheugen gewist!!!! maareh meisjes wij gaan hier ff actie ondernemen... auto's wassen, speelgoed van monster uitzoeken en misschien nog wel ff wat in het huis doen
Haii meiden, Weer terug van de echo ... helaas niet gelukt omdat kleintje te laag lag we hebben het wel zien gapen dus dat was de moeite al waard. Het is geschat op 6,5 pond als het geboren wordt. We hebben we weer de bevestiging van een meisje gehad dus dat is fijn 22 februari kunnen we weer komen en hopelijk ligt onze meid er dan wel goed voor. Ik was vantevoren naar de toilet geweest en had een uur van te voren moeten drinken en niet meer mogen plassen. Dus hopelijk 22 feb beter en anders wachten we gewoon af tot aan de geboorte Liefs
Hello ladys! Gefeliciteerd met je vader Flower. En muts wat een fijne strat van de dag met zon ondeugende zoon. Hier niet veel op het program. Vanmorgen het een en ander in huis gedaan. Nu ff een paar boodschappies doen. Tot laters dames! xx
lilo wat jammer dat ze er niet goed voorlag.... en wat vervelend dat jullie terug moeten komen hebben jullie foto's meegekregen?? heb net 3 wassen weg gevouwen, speelgoed van zoonmonster op zn kamer opgeruimd en uitgezocht (die heeft iig niet veel meer over!!) terwijl manlief met zoonmonster onder de douche stond (op mijn commando haha) en daarna zelf ff onder de douche gekropen bij manlief.... nu ff broodje happen en zo pcm-tje innemen.. pff hoofdpijn wordt steeds erger... en een gillend jochie in je oor is niet prettig!
Muts: ja we hebben wel wat foto's meegekregen maar zelfs die waren niet duidelijk. Ze lag achter de placenta en heel laag onderin. Haha maar over 2 weken weer terug en dat vind ik inderdaad zoooo vervelend
Ik heb een inkak momentje alweer owww jammer lilo ik denk dat mijn kleintje wel een dikke 8 ponder word hoor hahahaahahhahaha me dochter was 3790 bij geboorte maar was flink afgevallen tot 3400... Gelukkig mag je terug komen over 2 weken hihihi... Muts ga jjj nof een 4d echo doen eigenlijk hihi....