Meiden hoe voelden jullie hoe je kindje lag? Ik kan er geen wijs uit en weet niet of ik in het kontje of koppie zit te prikken
lievelingseten hoe word er gegeten? (mes en vork) waar drinkt je peuter uit? en wat drinkt hij of zij? kledingmaat bovenkleding? kledingmaat onderkant draagt het liefst: lief voor: hekel aan: lievelingsliedje: vriendje/vriendinnetje? favo speelgoed word heel boos als
Ik had natuurlijk erg veel echo's tijdens mijn zwangerschappen dus vandaar dat ik wist hoe ze lagen. Zelf kon ik het eerlijk gezegd niet voelen.
aaah lijstje Leuk lievelingseten: bara met sambal en pizza hoe word er gegeten? (mes en vork) vork of lepel waar drinkt je peuter uit? een beker wel of niet met rietje en wat drinkt hij of zij? alles muv thee kledingmaat bovenkleding? 98/104 kledingmaat onderkant 98 draagt het liefst: rokjes en jurkjes en haar rode laarzen lief voor: baby's en dieren hekel aan: eten lievelingsliedje: div liedjes van K3, Eminem, Dirk Scheele en Rammstein vriendje/vriendinnetje? Verliefd op Boudewijn favo speelgoed: keuken en poppenhuis. word heel boos als: ze haar zin niet krijgt
Hey, dat wordt lastig reageren. Voel me ziek vandaag, denk kaakholte ontsteking. Heb afspraakmet vriendinnen voor vanavond af moeten zeggen . Dochter van vriendin is net geopereerd dus die kunnen zich niet veroorloven dat ze ziek worden. Duik heel vroeg bad of bed in. Probeer dan ff te reageren.
lievelingseten Roos zegt zelf snoep maar van avondeten vind ze pannenkoeken en patat erg lekker hoe word er gegeten? (mes en vork) meestal wel netjes met lepel of vork, ze doet ook een poging tot snijden waar drinkt je peuter uit? uit eenantilek tuitbeker of gewone tuit of gewone beker en wat drinkt hij of zij? 'smorgens en tussen de middag melk, tussendoor thee of roosvicee kledingmaat bovenkleding? 104 kledingmaat onderkant 98 draagt het liefst: legging en rokje, weigert spijkerbroeken lief voor: de hond, de poezen, haar zusje en helemaal voor mij hekel aan: plassen, haren wassen lievelingsliedje: poehpoeh van ernst bobby, alles van k3 vriendje/vriendinnetje? haar nichtje Demi favo speelgoed poppen/fototoestel en alles wat met poppen te maken heeft word heel boos als suze aan haar haar trekt
lievelingseten Yosyp vindt friet en pannenkoeken erg lekker, maar hij eet meestal z'n bordje wel leeg. Lianna lust alleen macaroni als je d'r hoort. En Jorja vindt pannenkoeken ook erg lekker. hoe word er gegeten? (mes en vork) Yosyp gebruikt z'n mes als vork en met z'n vork probeert ie drinken uit z'n beker te lepelen Lianna gebruikt alleen haar vork en Jorja d'r handen. waar drinkt je peuter uit? een gewone drinkbeker en wat drinkt hij of zij? Ranja kledingmaat bovenkleding? Yosyp 92/98, Lianna 98/104 en Jorja 86 kledingmaat onderkant Yosyp 92, Lianna 104 en Jorja 86. draagt het liefst:Yosyp een shirt met barbapapa erop, Lianna haar Hello Kitty pak, Jorja maakt het nog niks uit. lief voor: Ik zou het niet weten hekel aan: Yosyp gestoord worden tijdens het spelen, Lianna poepen op de wc en Jorja haren wassen. lievelingsliedje: nog geen echte muzieksvoorkeur vriendje/vriendinnetje? geen favo speelgoed Yosyp puzzels en kleuren, Lianna dvd kijken en Jorja bal. word heel boos als Yosyp als je hem stoort of verveelt tijdens het spelen, Lianna als je iets twee keer vraagt, Jorja als ze iets niet mag.
Ik heb het gelijk maar even voor alledrie ingevuld. Lauwie beterschap. Juud ik voelde het aan het trappen van de voetjes.
lievelingseten Silver Shoarma Sky Der fles (vindt vast eten nog niet echt lekker) hoe word er gegeten? (mes en vork) Silver kan soms in ene weer met de handen eten maar ook goed met de vork. en broodje smeren gaat ook top waar drinkt je peuter uit? Gewonen beker en wat drinkt hij of zij? Limo kledingmaat bovenkleding? Silver 104/110 sky 74 kledingmaat onderkant Silver 98/104 Sky 74 draagt het liefst: Silver rokjes Sky boeit niet lief voor:voor der zusje en voor der knuffels hekel aan: Donker En luisteren lievelingsliedje: Mometeel Sinterklaas liedjes vriendje/vriendinnetje? Een aantal vriendinetjes maar nog geen vriendje favo speelgoed Knutselen en klei word heel boos als Ze moet luisteren @petra wat leuk zo die foto's @juud ik wist nooit hoe ze lagen ik kon dat niet voelen hoor.
Passiepaard, arme suus! En wat een zware tijd ook voor jullie! Zielig ookvan haar voetje! Delilah, wat fijn dat ze wat warmer verpakt wel goed geslapen had! Wat een leuke pietjes en roos natuurlijk ook! Wilde zij geen pietje zijn? Sjorsje, mijn hand het ik geen last meer van, vanmorgen deed ik datzelfde geintje nog een keer toen ik ging stomen over mijn bovenbenen en nu lig ik in bed te rillen. Wel vervelend dat je als moeder niet gewoon in bed kan gaan liggen als je ziek bent! Zijn je kindjes nooit lief? Dat zal toch wel niet?! Lique, ja 3 diareebroeken. Pittig hopr om alles alleen te doen! Hoe gaat t met de pijn van wouter? Chantal, hoe is t met tygo? Juud, mooie wagen! Ziet er nog heel goed uit op de foto!
lievelingseten Patat met appelmoes, maar aard en groenten gaan er ook erg makkelijk in. hoe word er gegeten? (mes en vork) Mes en vork. waar drinkt je peuter uit? Beker of een glas. en wat drinkt hij of zij? Voornamelijk siroop. kledingmaat bovenkleding? 98/104. kledingmaat onderkant 98. draagt het liefst: De schoenen van zijn broer en hij kiest vaak voor rode shirts. lief voor: Oma! hekel aan: Speelgoed delen met zijn broer . lievelingsliedje: Hij zingt echt van alles. vriendje/vriendinnetje? Sanne, Tyro, Stach zijn de kindjes waar hij veel over praat thuis. Sanne is zijn vriendinnetje, maar het is wel een haat/liefde verhouding haha. favo speelgoed Politieauto met een loeiharde sirene (maar hij speelt het allerliefst met de I-pad ). word heel boos als Hij zijn zin niet krijgt .
Oh jawel hoor, als ze slapen . Nee ze zijn wel vaak lief hoor, maar niet bij iets specifieks. Lianna kan heel lief zijn als ze maar denkt dat ik ergens pijn heb of me niet lekker voel. Yosyp is heel lief tijdens het boodschappen doen (tenminste als Lianna er niet bij is). En Jorja kan heel lief komen knuffelen (maar die komt dan weer zo vaak dat het bijna irritant is, haha).