@Xd, een collega van mij is dus echt zo plat als een plankje en die blijkt ook PCO te hebben en die moest juist aankomen om meer kans te hebben op een spontane zwangerschap. Dus volgens mij hangt het er mede vanaf of je te zwaar of te licht bent, en dat je dus op een redelijk gezond gewicht zit, maar dat betekent helaas niet in alle gevallen dat het helpt bij PCO. Gelukkig heeft het afvallen bij mij wel effect gehad. Toen ik was af gevallen werd mijn cyclus ineens ook weer normaal. Dus aan de hand daarvan kon je al vermoeden dat ik weer een normale eisprong had. Ik zit nu weer aan de nuvaring dus zou niet weten of mijn cyclus nu ook weer goed is, maar ik heb wel eens gehoord van meerdere vrouwen die PCO hebben dat ze na een zwangerschap m.b.v. de mmm daarna voor een 2e ineens spontaan zwanger raken. Ik zelf vermoed dat ik gewoon een lichte variant heb van PCO. @Laurise, jeetje dat is best heftig, maar fijn dat het toch nog gelukt is zonder de IVF/iui! Alle kindjes zijn inderdaad een wonder, maar in jullie situatie nog eens extra!! @solliciteren, nou heb nog geen bericht gehad. Ik hoop toch op bericht deze week! Liefs
speciaal voor Laurise even een foto van Jelke met Mamma. Hier was hij nog maar een paar weken oud! Bekijk bijlage 189568
Zo even een vergadering genotuleerd en ik kon al 2 pagina's terug haha. @Anouskha Dank je wel, wat grappig dat Jolene even oud is als Anoek. Mooie naam en wat een mooie meisje! Inderdaad wat een grote kijkers heeft ze! Slaapt ze ook goed? En snoozz inbakeringszak? Wat voor beroep heb je waardoor je wisselend werkt? @dominoo Pittig beroep in de gehandicapte zorg, hoeveel uur werk je? Wat een gave kleding, leuk he hier ook een Zara verslaafde haha. En hoe groter ze wordt hoe leuker de kleertjes! @sunnyqueen Inderdaad heftige periode maar gelukkig was de clomid het zetje die we nodig hadden. Fijn dat je waarschijnlijk een lichte vorm hebt en dat het afvallen je cyclus heeft bevorderd. Ooohh leuk weer speciaal voor mij een foto! Wat een mooi mannetje en jij ziet er ook leuk uit @Xd Oooo leuk om jou ook te zien!! Ik had ook iets anders in mijn hoofd haha. En wat een schatje is Julan
Dan ben ik ook benieuwd om te horen wat je in je hoofd had. Altijd leuk om te horen (tenminste.... haha) Hoeveel uur werk je eigenlijk?
@ Laurise: De snoozz ligt ze niet helemaal ingebakerd maar ze kan niet meer op dr buik draaien. Ze lijkt het prima te vinden..... Ik werk 24 uur per week als ziekenverzorgende/persoonlijk begeleidster in een verzorgingshuis. Jolene slaapt denk vanaf 1.5 maand door....wij waren al heel snel van de laatste voeding af en hebben toen gewoon eens geprobeert.....en ze sliep door Maar nu dus de Snoozz omdat ze op dr buik draait en dan nog niet terug kan dus als gevolg....huilen
@Xd Ik heb weleens een buikfoto van de zijkant gezien maar dacht dat je iets ronder hoofd had haha en wel bruin haar maar dat had ik al gezien op de andere foto. Verder is het moeilijk om je gedachte te omschijven Ik werk 24 uur, drie dagen. @anouchka Oke ja dat is niet fijn als ze op haar buik draait en dan wakker wordt. Fijn dat ze de snoozz prettig vindt. Laurise heeft wel 11 weken in een puckababy ingebakerd gelegen vanwege onrustige armpjes. Fijn dat ze ook goed slaapt, hoe laat krijgt ze de laatste voeding. Laurise is ook al lang af van de 11 uur fles ook gewoon uitgeprobeerd ze krijgt nu rond 8 uur half 9 de laatste. Oke leuk beroep, wel pittig of niet? @All Geven jullie al rijstebloem in de laaste fles, heb hier niks over gehoord bij het CB maar zag nu een pakje pyama pap in de kast staan (uit de blije doos) en zag dat er 4+ op staat...kijk dat is handig dat ik het aan jullie kan vragen
Ik doe nu ongeveer een maand rijstebloem in de laatste fles... Als Laurise gewoon goed slaapt zou ik het niet perse doen denk ik. Ik durf niet te stoppen omdat ik bang ben dat Julan dan wakker gaat worden snachts, hij begint het nu eindelijk door te krijgen. Haha een ronder hoofd. Ik weet welke foto je van mij gezien hebt geloof ik. Dat ik zo bruin was. Was een foto uit Turkije, toen had ik een heerlijk kleurtje. Dit jaar geen zon gezien
Oke, nou Laurise wordt wel wat vroeger wakker, nog prima voor de meeste ouders maar ze sliep altijd tot 9 uur en van het weekend was het half 8 en vanmorgen 7 uur... Dus denk dat ik ook wel ga starten dan.. Haha, het was in ieder geval toen je nog een klein buikje had..van de zijkant dat je in de woonkamer stond.. Nee ik heb helaas ook geen zon gezien..heb ik wel gemist vol me best futloos en volgens mij komt dat daardoor
Oke zou best kunnen hoor. Ben toevallig ook in turkije zwanger geraakt dus als ik toen een klein buikje had was het vast na de vakantie hihi.. Ben ook futloos idd, en bleek haha. We gaan heel misschien de eerste week van november een weekje naar de zon. We hebben het echt gemist. Maar is nog niet zeker, we hebben beide vrij en kijken dan even wat er te boeken valt Rijstebloem kun je altijd proberen. Jee uitslapen tot 9 uur haha... Ik ben al bij als ik 6.30 op de wekker zie staan! Moet zeggen dat Julan ook wel tot 8 slaapt hoor. Maar mn vriend moet om 7 uu beginnen met werken en door de geluiden is Julan dan wakker.
O ja dat was jij, zwanger geworden op vakantie O lekker nog even de zon opzoeken..wij zijn ook vrij de eerste week van november maar gaan helaas niet weg. Maar heb mooie vooruitzichten, we gaan in juni 2012 en november 2012! Ja sorry vond het al pijnlijk om te schrijven dat ik "zeur" dat ze vroeger wakker wordt.. O dat is minder dat hij wakker wordt van de geluiden, maar in het weekend is het dus wel 8 uur?
Mag je best zeggen hoor. Das geen zeuren. Ja als hij doorslaapt is het in het weekend vaak rond 8 uur. Is hij snacht wakker pakken we hem voortaan bij ons in bed. In het begin deden we dat niet maar na dik 4 maanden gebroken nachten is het wel goed Lekker nog 2 vakanties in het vooruitzicht! Het is ook nog niet zeker of wij gaan hoor, zien we dan wel
Oke nou dat is ook nog wel te doen 8 uur, gelijk heb je hoor kan me voorstellen dat je dat doet na 4 maanden gebroken nachten! Nou ik zou het wel weten als ik jullie was ja wij zijn dit jaar een week naar center parcs geweest, ach en een kind rijker dus dat ik ook heel wat Jij ook al aan het aftellen, haha te erg vandaag...alleen maar zp-en op werk...
Zo hallo ben ik een dagje weg en dan kletsen jullie even een heleboel pagina's vol @Laurise WELKOM!! Gezellig nog een nieuwe mama erbij en wat een lief dochtertje hebben jullie... Voor de rest ga ik even nergens op reageren is echt veel te veel... Ga alleen even een leuke foto van Nina opzoeken speciaal voor Laurise
Haha zustertje, idd veel gekletst vandaag. Ik ben ook aan het aftellen, maar mijn werkdagen zijn mijn zp-dagen Ik moet eruit hier en het is echt een pokkebedrijf die dingen niet netjes doen. Dus ik heb dr voortaan een beetje lak aan. Mn baad weet dit, heb gezegd tegen hem dat mn motivatie 0,0 is. Dusja, ontslaan kunnen ze me niet haha
Ik krijg die ene foto niet recht terwijl hij op het bureau blad wel recht staat beetje vaag maar ja...