Ah laurise, je leest toch mee. Ik ben je helemaal vergeten te pb'en. Ik zie morgen je data voor maart wel verschijnen. Hoe is het met jullie, lekker aan het genieten?
*EGO* Vanochtend om 4 uur wakker van Jelke die had zichzelf onder gekotst en zijn bed en aangezien ik ook nog aardig beroerd was kwam het meeste werk op vriendlief zijn schouders terecht. Toch fijn dat je er op zulke momenten niet alleen voor staat. Vanochtend gebeld met de doktersassistente voor de uitslag van het bloedonderzoek. Waarde was iets afwijkend dus voor de zekerheid naar het ziekenhuis naar de dermatoloog voor vaatonderzoek! Nou die heeft uitgebreid een echo van de vaten in mijn benen gemaakt, maar die kon niks afwijkends vinden. Hij vermoed of vocht, of de spieren of een zenuw waar ik last van hem. Voor de zekerheid (doen ze altijd) moet ik dinsdag weer even op controle. Tot die tijd heb ik een steunkous aan gekregen om tegendruk te geven en te kijken of het daar ook beter van wordt. En verder vooral in beweging blijven. Al zal dat bewegen nu even niks worden, want ben echt nog niet fit. Heb nu net 2 beschuiten met jam op en zit aan de thee, maar verder nog niks gehad vandaag, heb gewoon geen eetlust!! Liefs
Sunny, beterschap!! En bah wat zielig van Jelke, hoe is het nu met hem. Weer wat beter? En met joou? Pff ik ben terug van de beurs, menselief ben kapot haha.. Was erg leuk maar ook erg druk!
Nog leuke dingen gescoord XD? Sunny hoe gaat het vandaag? Laurise is echt aan het genieten van haar gezinnetje als ik zo haar FBberichtjes lees! Leuk!!!!
@Lwv, ben nog steeds niet fit. Misselijkheid is wel een stuk minder. Maar moet nog rustig aan doen anders komt het direct weer opzetten! Ik heb het idee dat het met Jelke nu weer goed gaat. Ik ben benieuwd of hij vanavond warm eten wil... Hij heeft in ieder geval niet meer gekotst dus dat lijkt goed. Verder moet ik me vandaag alleen redden, want vriendlief is te voetballen en komt rond 17.30 weer thuis. En vanavond is hij op verjaardag, maar dan ligt Jelke toch op bed! Liefs
Ik heb voeding gekocht, was 3 euro goedkoper! Potjes eten. Dat soort dingetjes. De hhbeurs zelf was echt geen doen, veel te druk dus we hebben alleen de 9maanden beurs gelopen. Net terug van een high tea, nog voor mn verjaardag van 3 vriendinnen. Was echt hartstikke leuk! Hoe is t met je hoofdpijn lwv? Sunny, hoe gaat het met jullie?
Lente doet echt precies hetzelde!!! Hoewel ze sinds deze week achteruit 'kruipt' maar vooral nog draait en afzetten op haar rug. Hahaha.. en geen tandjes. Maar gisteren wel dentinox gekocht, omdat ze echt HEEL veel huilt... maar zie nog geen puntjes. Kan ineens komen toch?
Ahhh wat een mooie meid Zw heeft veel haar of niet? Julan zn tandjes kwamen trouwens heel snel opzetten, leek wel van de 1 op de andere dag.
Thanks XD, Ze heeft best wat haar, maar het is wel dun hoor. Ze heeft echt nog wel van die plekjes op haar hoofd waar het heel dun is. Ik heb wel laatst staartjes gemaakt, dat staat leuk joh!!! Hahaha Rustig hier, iedereen van je zondagje aan het genieten???
Goedemiddag, Nou we zijn weer aan de betere hand hoor. Ik kan weer redelijk normaal eten en drinken zonder misselijk te worden en dat zware gevoel in mijn hoofd wordt ook minder. Jelke heeft gisteravond 3 happen warm eten gehad en weigerde toen weer... Dus ik vermoed dat hij dan toch nog niet zo'n honger heeft... nasleep van die buikgriep ofzo... Ik hoop dat hij vanavond eindelijk weer eens normaal gaat eten! Ik vond het zo fijn dat hij altijd alles at wat we hem voorschotelden. @Dominoo, prachtige foto van je meiske! Echt al een hele dame. En mooi dat ze zo'n bos haar heeft. Kan me voorstellen dat staartjes heel leuk staan al! Nou meiden wij houden hier een relax dag met voornamelijk voetbal op tv hahaha! Dus ik zal wel veel achter de laptop zitten! FIJNE ZONDAG DAMES!!! Liefs
Hoi hoi! Fijn dat jullie weer wat beter zijn sunny! Hier ook een voetbaldag... Psv... Ik heb lekker in bad gelegen haha, rondje met Julan gefietst. Einde vd middag zijn vrienden met hun dochtertje komen eten. Zij en Julan hebben samen heerlijk gespeelt. Heel leuk En... Mn vriend was vanmiddag met Julan aan het spelen, hij zette hem staand neer en zei voor de gein :staan blijven he! En hij liet Julan los, en wat gebeurd er? Hij stond gewoon! Los! HUH Mn vriend zo: kijk nou hij staat gewoon los! Ik geloofde het niet, maar hij bleef zo wel 10sec staan. Pff, ik hoop maar dat dit gewoon toeval was dat ie Julan gewoon toevallig heel stabiel neer heeft gezet ofzo haha.. Nu lekker bankhangen X
Goedemorgen meiden! Hier een druk maar leuk weekend gehad! Zaterdag al vroeg vertrokken naar Barendrecht. Eerst Nina bij de ouders van onze vriend afgeleverd (die vonden het zo leuk! ook de broertjes en zusje vonden het geweldig!) Daarna gaan schilderen (vooral muren) en we hebben echt giga veel gedaan en het is zo mooi geworden!! 's avond bij die vriend zijn ouders gegeten heerlijk chinees daarna nog even snel naar de ikea geweest om de beroemde kinderstoel (voor in de tuin en als we weg gaan) Zondag van 07.30 tot 14.30 aan het werk geweest en daarna heerlijk relaxen op de bank! Nu weer volop bezig met het huishouden en beetje rommelen vanavond een lange avonddienst werken. Hoe is het met iedereen? Leuke dingen gedaan? @Laurise Jullie zijn echt MEGA aan het genieten echt zo fijn!! Geniet er nog maar even van.... Hoe is het met jullie mooie prinsesje? @Xd Was het leuk de HHB? Rijdt de auto goed? Grappig dat Julan zo bleef staan! @Lwv Lekker genoten bij alle dieren? Nina is ook helemaal gek van beesten zo leuk om te zien. Tevreden met de buggy? Gebruik je hem veel? @SQ Lekker relax dagje gehad gisteren? Hopelijk gaan Jelke snel weer goed eten Nina eet al slecht vanaf december kan er af en toe zo van balen vind er vaak ook niets aan om ze eten te geven omdat ze na een aantal happen stopt En dat allemaal door die akelige tanden.... @Dominoo Wat een mooi meisje! En die haren mooi hoor! Gaat het nu wat beter met werken/thuis? En wat heb je die dekenkist mooi gemaakt!!! Kun jij zo goed schilderen?
Goedemorgen! Hier een leuk weekend gehad, vrijdag 9 maandenbeurs. Nou de hhb hebben we maar ontweken. Echt TE druk, kon er met de kinderwagen niet doorkomen. Was een gezellig dagje Zaterdag high tea, was ook erg gezellig! En gisteren zijn vrienden wezen eten, ook weer erg gezellig De auto rijd echt super!! Zijn er zo blij mee dat is een goed idee zustertje om die ikeastoel te halen voor in de tuin. Ik denk dat wij dat ook gaan doen. Jullie zijn lekker druk aan de klus geweest Werkze vanavond! Ik zit ook weer op mn werk, heb niet echt zin vandaag. Heb je soms
@XD Wij waren maandag op de HHB (9maandenbeurs was nog niet open) Toen was het niet echt druk doordat het carnaval was. Heb je nog wat gekocht op de 9maandenbeurs? Fijn dat de auto zo goed bevalt! De zin komt misschien vanzelf wel en anders een dagje niet te veel doen Blijft het slapen goed gaan bij Julan? Denk je dat het gaat lukken een meeting in Maart?
Ik ga nu even alle data naast elkaar leggen. Even kijken of het dan makkelijk gaat. Ohja met de carnaval zal het rustig geweest zijn. Vrijdag was echt niet normaal hoe druk het was. Heb vooral voeding gekocht. Bus nutrilon was maar 7 euro, scheelde nogal dus heb ingeslagen En wat potjes enz, verder niet veel gekke dingen gekocht. En jij? Slapen gaat de ene nacht heel goed, de andere nacht is hij zo nu en dan even wakker en moeten we hem weer even terugleggen (hij gaat namelijk direct staan als hij ook maar een beetje wakker is). Het is iig al stukken beter als dat het geweest is!
Er is gewoon geen 1 dag waarop we allemaal kunnen. Is er een mogelijkheid dat sommige iets kunnen omzetten? Ik pas me gewoon aan, kan mn dagen op mn werk makkelijk omwisselen mocht het nodig zijn. De data waarop er 4 of 5 pers kunnen zijn (erachter zet ik wie niet kan, kunnen jullie dan kijken of er een mogelijkheid is om wel te kunnen die dag?); ma 5 (Anouchka, Dominoo) ma 12 (Zustertje, Dominoo) vrij 16 (Anouchka, Laurise) ma 26 (Anouchka, Zustertje, Laurise. hier kunnen er dus 3 niet) vrij 30 (Anouchka, Laurise, zustertje)
De 30ste kan ik trouwens ook niet meer dan gaan we uit eten met mijn ouders was eerst de 10de maar dat gaat niet door vanwege mijn broer en schoonzus die dan niet kunnen. Diensten ruilen is voor mij erg lastig want dan zit ik met oppas die al geregeld is. Hopelijk kunnen we het voor elkaar krijgen zou wel erg leuk zijn. @Xd hopelijk gaat het zo in stijgende lijn door dan komt het vanzelf goed het is in elk geval wel beter geworden dan eerst.
Dan laten we eerst 26 en 30 maart achterwege? Misschien kunnen anouchka, dominoo of Laurise iets wijzigen. Anouchka, wat ben jij trouwens ontzettend druk? Of valt het mee hihi Ik kan gewoon iedere dag van maart haha, of heb ik nu geen leven