Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohnee, dan is het idd niet handig!
    Dan moet je een woord tekenen, en de ander moet dan raden wat het is.. Je krijgt iets van 10 letter en daaruit kun je het woord vinden samen met de tekening (wel in het engels)
    Ik heb gisteren helemaal in een deuk gelegen om tekeningen van vriendinnen, echt een leuk spel!

Laurise, zustertje, dominoo en sunny, sturen jullie mij nog de data van april?

2. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    AJ, ja, dat is lastig als het echt van binnen zit... vrouwelijke ha??

Het spel heet UFC trainer (personal trainer, the ultimate fitness system) Er staat ook nog een 3 links in de hoek, weet niet of dat nog iets uitmaakt :) Je hebt er wel controllers bij nodig, zoals bij de WII zeg maar. Erg leuk hoor! Ook lekker boksen, veel buikspieren en armspieren trainen!!!

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Klinkt leuk, ik ga mn vriend even lief aankijken;)

4. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Leuk xd: het is zo makkelijk, max 20 minuten incl warming-up en cooling down, met Julan erbij in de kamer en gaan :) En dan straks in Turkije zit jij strak in je bikini ;)

Over de melk: ja.. ik geef nu alleen tussen de middag een beetje gewone melk óf sojamelk. Om te oefenen uit de beker. En 's avonds nog wel opvolgmelk (2). Heb er niet eens bij stil gestaan dat het tot 10 maanden is. Dus ga me idd ook nog even verdiepen. Een vriendin van mijn weigerde zelfs nr 2 te kopen, en ging toen al over op melk. Dat is dan wel weer erg vroeg vind ik zelf.. maar haar meisje is harstikke gezond :)

CB verschillen heel erg. Ik mocht niet eens meer op 9 maanden controle. Ze zei me dat het dit jaar veranderd is in Nederland, dat 9 maanden controle helemaal vervalt. Maar volgens mij zijn jullie nog wel geweest, of ook niet?

Lwv: klinkt harstikke leuk. Je kan eens bellen en jouw mogelijkheden voorleggen, misschien willen ze je graag hebben!!!! Leuk dat je rond kijkt!

Zustertje: zo vroeg op en dan al aan het kokkerellen, hahaha. Goed zeg. Je met inderdaad wat met je tijd als je dan niet meer kan slapen he?! Heb je dat recept al eens geplaatst van shoarma met zuurkool? Ben eigenlijk wel nieuwsgierig!!!

Sunny: lekker bij je familie. Gezellig!!!!

Zustertje en Anouchka: alle mappen op orde :p Wat een gedoe is dat he? Vorig jaar hadden we het ook: prezo. Is dat hetzelfde? Mijn schoonouders hebben een gezinshuis met 7 kinderen, die zijn ook ZO druk met die dossiers joh.. Soms gekkenwerk.

Ik ga morgen naar conferentie, mijn man komt later op de dag. Dan samen in hotelletje slapen :):) Heerlijk... en zaterdag ook dag conferentie. Wilkin van der Kamp, misschien ken jij het wel Zustertje?? christelijke conferentie over vrijheid. Erg leuk! Dus ben niet online, want heb geen phone waarop dat kan :)

Vanavond werk ik weer, dan krijg ik mijn nieuwe dienstlijst en laat ik je vanavond nog weten wat ik kan afspreken in april!!!

Dikke kus van mij aan jullie allemaal (en met extra dikke knuffel voor Laurise, sorry meiden ;))

5. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik kan zaterdag m'n fiets ophalen!!!!!!!!!!

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dominoo, ik durf niet meer in mn bikini :) ik wel wel graag maar durf de stap niet te nemen.
    Iedereen verklaard me voor gek, en ikzelf eigenlijk ook. Maar die streepjes op mn buik he..... Pff

Veel plezier morgen dominoo, Lente gaat logeren? geniet ervan met je man samen!

jaaa lwv, zaterdag lekker fietsen dus:D

7. zustertje

zustertje Niet meer actief

Meiden hier een hele drukke dag gehad... Vanavond kom ik misschien nog even kletsen en anders morgen (lekker vrij)

Zo met mijn zusje en Nina nog even naar een leuke kleding winkel voor een feestjurk (opa en oma zijn 17 maart 55 jaar getrouwd) Daarna Chinees halen en lekker eten.

8. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Gefeliciteerd zustertje, 55 jaar!!! Wauw!!!

En Lwv: foto foto foto van je nieuwe fiets!!!

Hahaha, mijn mannetje heeft zondag een dagje fietsen op een tandem geregeld over de veluwe... hahaha.. ik vind het echt hylarisch. wat een schat :)

Dag lieve meiden. Geniet van jullie weekend, van je kleintje en van de kleine dingen die ons leven zo mooi maken af en toe.
    Kus.

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Het is rustig dames:)
    Proficiat alvast met je opa en oma, 55 jaar. Lang!

Dominoo heel veel plezier het weekend. Volgens mij zit jij weer goed in je vel?

Wij gaan vanavond met vrienden uit eten:) lekker heb er zin in.
    Mn broertje en zn vriendin passen op.
    Zometeen komt mn vriendin even op de thee met dr dochtertje, dus kunnen de kindjes leuk spelen.
    Ik merk nu trouwens echt dat Julan mensen kent, als er dan vreemden zijn wil ie alleen maar bij mij zijn en dan zie je hem echt kijken en denken 'wie zijn dat nou weer?!'

En bij bekenden komt er een bigsmile en gaat ie vervolgens lekker zn eigen gang:)

10. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga zo fietsen!!!!!!

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Lwv
    Echt een super mooie fiets en zitje, begon bij mij meteen te kriebelen! En ga volgend weekend even voor een zitje uit, mooie goede fiets heb ik al :) Hoe was het? Hoe vond Anoek het? Vast heel leuk

@Dominoo
    Wat leuk een dagje op de veluwe op de tandem, als het goed is zit je er nu op :) En Lente? Is ze mee? Bedankt voor je knuffels steeds, lief! Hoe gaat het met je?

@XD
    Heel herkenbaar, waren vorige week vrijdag bij vrienden op visite die Laurise nog niet echt bewust had mee gemaakt, dus gezien toen ze klein was :) en zodra die vriend haar aan keek moest ze heel hard huilen en wilde ze bij mij op schoot. Zij keek wel die vriend steeds aan maar als hij terug keek..aaahh zo vervelend, hij voelde zich er rot onder. Heel vreemd, had ze nog nooit gehad maar die ontwikkelingen/fase die ik steeds lees kloppen precies! Enne wat een stoer mannetje heb je, klimmen op de bank haha! En papa trots zijn nieuwe auto poetsen. Zijn jullie lekker uit geweest?

@Zustertje
    Ik zag dat Nina lekker aan het mee eten is..of was dat bij Lwv oohhh shit haal jullie nog steeds weleens door elkaar.. Is het gelukt met de feestjurk? Wow he al 55 jaar getrouwd..recpect! Leuk dat jullie ook willen cruisen en wat super dat jullie dan met korting kunnen vanwege jullie neef. Dank voor je lieve worden, ik heb het zeker al bewezen dat ik het kan.. en daar ben ik ook trots op maar kunnen en willen pff is helaas een verschil..

@SQ
    Hoe is het met jou?

@Anouskha
    Hoe is het met jou?

@hier
    Het afscheid viel mij zwaar woensdagochtend, moeilijker dan de vorige keer. Contrast is groot, 12 dagen bij elkaar, leuke dingen doen en in 1 klap weer alleen..moet mijn ritme weer vinden..ik weet dat ik het kan daar ben ik ook niet bang voor maar wil het gewoon niet meer. Al vind ik mijn band met Laurise wel super bijzonder. Woensdagochtend om 6u nog wakker gemaakt en papa gedag geknuffeld. Ze viel tot half 8 weer in slaap. En die dag was ze super lief..altijd maar nu net wat liever, lief kijken en lachen..ze voelen dat aan dat weet ik zeker.. Ook zat ze de hele dag rond te kijken waar hij was..zielig..maar nu merkt ze het niet meer..

Vrijdagavond lekker op stap geweest in Amsterdam met oud collega, gelachen, gegeten, wijntjes gedronken, kroeg in, dat deed mij goed! Laurise heb ik vrijdag naar de oppas gebracht (die normaal bij mij komt) en is daar blijven slapen, heeft het erg goed gedaan maar had ook aandacht van 5 man haha. Zaterdag uitgeslapen en heb haar om half 1 opgehaald. Toen heb ik mijn huis gedaan, was. En vanmorgen kwam mijn zus met de kids op de koffie en straks naar mijn ouders waar we gaan eten. Alleen de kleine draak viel net pas om half 3 in slaap, lag er al vanaf 1 uur in te kutelen..

Verder moest Laurise erg wennen in de auto stoel...had ik niet verwacht, huilen piepen..hebben ook zonder rubberflapje onder de auto gedaan want misschien was ze wel misselijk. Nu gaat het goed en kijkt ze lekker naar buiten, ideaal dat het ook achterover kan.

Vandaag schoentjes/slofjes besteld want steeds met sokken naar buiten vind ik zo raar, en ze staat aan tafel dus wil wel dat ze goed gaat staan en niet weg glijd, dit zijn ze. Kost wat maar ja dan heb ik ook wat..

12. Laurise

Laurise Niet meer actief

O ja even een emo foto spammen..hopelijk kijken er niet veel mensen mee hier maar moet hem delen. Dit was 16-2 op Eindhoven de hereninging, foto is zonder wij het wisten gemaakt dus niks geposseerd gewoon de pure ontmoeting...krijg er tranen van

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hoe was het fietsen lwv? Leuke fotos op fb, zo te zien had Anoek er zin in!

Gisteren echt een hele leuke avond gehad met vrienden, lang geleden dat ik moest huilen van het lachen. Was dus erg gezellig:)
    Vandaag wezen shoppen met vrienden, eennnn ik heb niks gekocht. Goed he:D
    Daarna even een hapje wezen eten en nu lekker thuis op de bank!

Wat is het hier toch rustig dames.

Ik moet ook nog van een paar de data van april doorkrijgen. Geven jullie mij deze nog?

X

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Huh, ik zie nu je post pas laurise.
    Bedankt voor de tranen haha... Die foto is echt heel erg mooi, wauw krijg er kippenvel en tranen van. Wat mooi!
    Ik ben blij dat jullie het zo fijn gehad hebben. En ik kan me voorstellen dat je nu weer heel erg moet wennen.
    Ik hoop voor je dat de laatste weken voorbij vliegen. Had je man nog wel zin om terug te gaan? Lijkt me voor hem toch ook raar om jullie leven niet bewust mee te maken.

Die slofjes zijn echt heel leuk!
    We hebben het heel erg naar onze zin gehad. Heb slap van het lachen gelegen, dus we hebben ons goed vermaakt:)

Ik kijk de hele tijd naar jullie foto, echt zo mooi!
    Ik vind m canvas-waardig hihi

15. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Laurise wat een onwijs mooie foto ! Kippenvel!!!

Fietsen was super leuk. Anoek keek dr ogen uit. Hihihi.
    En mama maar trappen. Hahaha.

Xd leuke avond gehad. Super!

Hier nu in bed. Morgenochtend weer poging tot babyzwemmen.
    Vorige week weer voor Jan l*l heen gereden.
    Water was te koud en kregen ze niet warm. Was al de 2e keer.
    Bedacht me net dat ik morgen weer naar therapie moet. Bah.
    Ff oppas regelen morgen en andere gaat ze maar mee :).

16. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Goedenavond dames,

Nou ik haak vanaf hier maar weer even in.

@Laurise, wat een prachtige foto zeg!!! Ik krijg er kippenvel van en tranen in mijn ogen. En net zoals als XD zegt, canvas waardig!!!

@Xd, ik zal je straks en anders morgen nog even pb-en over de data's van april.

@ Lwv, vervelend dat ze het water nu al 2 keer niet warm konden krijgen en dat je er voor niks stond. Hopelijk morgen wel alle zaakjes goed geregeld zodat jullie lekker kunnen zwemmen.
    Wij gaan van de week ook weer eens met zijn 3-en te zwemmen.

@Hier: Nou wij hebben een hele fijne en gezellig week achter de rug. Veel gelachen, maar ook wel een traantje gelaten, maar daar over later meer.
    Volgende week kan ik mijn telefoon abbo weer verlengen dus dan mag ik ook weer een nieuwe telefoon uitzoeken... BEN ZOOOO BLIJ!!!!!!! Dan kan ik eindelijk ook eens wordfeud of draw something mee spelen hahahaha!!! ;)
    Jelke is helemaal opgeknapt trouwens. Eet echt weer alles. En het drinken uit zijn nieuwe tuitbeker gaat super. Dronk hij eerst nog een paar slokjes dronk hij gisteren en vandaag de beker leeg.
    En hij is de hele tijd aan het schaterlachen. Ik lach me suf om hem. Hij is zoooooo grappig en lief!!! Ik ben gewoon zo gek op mijn eigen zoon.... Wat houd ik van dat kleine ventje zeg!!!

Op werkgebied geen nieuws... krijgen regelmatig niet eens reactie terug en andere keren is de vacature al weer voorzien of ze zoeken iemand met ervaring die wij dan net weer niet hebben.... Ach ja we blijven rustig door gaan...

wat de tranen betreft daar open ik even een apart topic over, want dat is een verhaal op zich. Dat zet ik wel even in de lounge! Gaat over mijn vader.

Liefs

17. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Het topis heet: ''mijn vader en ik!!!'' en staat in de lounge!! Als jullie tijd en zin hebben dan kunnen jullie het lezen. Het is wel een lang verhaal hoor!!

Liefs

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Jippie kunnen we binnenkort samen spelletjes spelen:D
    Fijn dat jullie een leuke week gehad hebben.
    Ik ga even lezen in de lounge:)

19. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Sunny, ik vind het zo erg voor jullie.
    Hoe kun je je kinderen nou vergeten?! Als ik naar Julan kijk.... Ik kan me niet voorstellen dat ik hem links laat liggen. En dat kun jij je met Jelke vast ook niet voorstellen.
    Ik denk echt dat een brief schrijven het beste is, dan weet hij wat je dwars zit. En dan kan hij het even laten bezinken.
    Je vader is altijd een goede vader geweest toch? Dan kan ik me niet voorstellen dat zooets hem niks doet.
    Sterkte meid met deze 'last'.

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey mooie vrouwen!

Wisten jullie al dat we hartstikke goede moeders zijn :) We doen het allemaal hartstikke goed! Dat wil ik ten eerste even kwijt! Vrouwen als wij, bevallen van een prachtig kind, en zo'n eerste jaar is prachtig, maar ook onwijs wennen en soms hard werken. Even een pluim voor ons allemaal :D

Laurise, prachige foto... wauw!!! Wat gaaf dat je er niets van wist en em zo 'kreeg'. Jullie handen op zijn gezicht... Zo liefdevol!!!
    Ik ben stiekem zo nieuwsgierig naar de (misschien wel lange) weg dat jij zo sterk bent geworden. Ik heb daar helemaal niets mee te maken hoor, maar het valt me gewoon echt op dat je heel bewust bent van jezelf. En dat is nooit zomaar. Ik zit zelf even in een pittige fase en haal graag inspiratie bij mensen die zo sterk zijn!!! :)

Lwv: is therapie nog goed gegaan? En balen van dat zwemmen zeg... Hoe is het met je vacatures??? En is de sfeer op je werk nog verbeterd of nog steeds op je vingers kijken of je wel in je pauze internet??

Sunny: ik ga straks of morgen even kijken in de lounge. Maar volgens mij is het erg verdrietig? Dikke knuffel meis!!!

Zustertje en Anouchka en XD dikke kus. Ik moet gaan slapen. Morgen gesprek met oude werkgever. Ben erg benieuwd. Morgen geef ik data in april door XD! HEb heel veel vrij :D

Deel Deze Pagina