Oh, die is wel erg klein geworden.. ik zet em ook even in mijn fotoalbum! Haha, dit huisvrouwtje heeft vandaag boerenkool gemaakt, appelmoes gekookt en appelcake gebakken We hadden appels gekregen uit iemands tuin.. zonde om weg te laten rotten toch?! Appelmoes is helaas niet goed gelukt. Appelcake is iets te lekker Oh ja trouwens: ik geef nog wel vit D. Ik dacht dat iedereen dit gewoon deed. Heb natuurlijk lang bv gegeven, dus toen was het zowiezo verplicht. En haaruitval = vitamine B12 tekort! Potje kopen bij drogist, helpt echt. Wat een lekker meisje is Laurise trouwens, had ik helemaal vergeten te zeggen,sorry!! Trouwens, miss beetje rare vraag, maar xd: hoe gaat het met je litteken (van de knip)? Ik voel em nog wel eens, maar ik heb het idee dat de olie wel werkt!!
Mooi dominoo En.....appelcake...mmmmmmm Ik hasd van het weekend verwenmuffins van dr. oetker gemaakt.....ook een aanrader
Leuke foto! Ja die knip, ik voel het zo nu en dan nog. Olie smeer ik al even niet meer eigenlijk. Mn moeder heeft ook een knip can mij nog en die zei laatst dat ze het heel soms nog wel eens voelt. Sex vind ik ook nog steeds nie je van het.... Hoe is dat bij jou dominoo? Ook een are vraag misschien, ik ben nog steeds 'bang'
Tja, raar praatje natuurlijk. Maar het is elke keer echt weer 'doorkomen'. Heel voorzichtig en met veel glijmiddel. Echt een naar gevoel aan het begin, maar na een tijdje (hahahaha) gaat het goed. We hebben er veel over gepraat en ik heb gezegd: ik moet echt even door dat gevoel (en vooral de angst) heen. Gaat steeds beter.
Dominoo hier precies hetzelfde, nouja het staat even op een laag pitje. Ben ook te moe (haha wat fout) Maar hier ook even goed concentreren, en na ff wat gefrut haha gaat het goed
@Dominoo mooi de foto weer! Klinkt lekker al je baksels.... @Knip ik heb er echt helemaal geen last van en ik had echt een flinke knip door de vacuüm... Ligt vaak aan het hechten of je er nog last van hebt wel echt BALEN... Wat gaan jullie morgen doen? Ik tot een uurtje of 14.30 relaxen enz dan naar mijn ouders mijn tante en nicht uit Nieuw-Zeeland (mijn opa en oma zijn er dan ook gelijk daar hebben ze ook een week gelogeerd) zijn over voor 3 weken (gaan vrijdag weer terug) gaan lekker Chinees eten bij mijn ouders en daarna ga ik gelijk werken en blijven Arnold en Nina nog gezellig daar. Ben zo benieuwd of Nina vannacht weer door gaat slapen! Is nu volgens mij al bijna een week! Ik geef nu overdag 3x 180/6 en de laatste geef ik 210/7
Fijn he zustertje! Ik hoop dat julan ook weer doorslaapt. Wij geven nu 3x 210/7 de 4e x ook maar iedere x huilt ie dat ie nog niet klaar is dus net maar 60/2 nog erachteraan gedaan. Maar pff mag dat wel, dat is eigenlik 270/9.... Morgen overdag weinig in de planning. Savonds met mn moeder naar coppelmans, jaja ze heeft entreekaarten gewonnen voor de opening van de kerstshow. Ja dames jullie lezen het goed. De kerstshow! Krijgen er ook een goodybag bij, daar gaan we voor he hihi Veel plezier morgen zustertje, je zal ze lang niet gezien hebben!
@Xd Persoonlijk zou ik niet zoveel geven dat is echt een hele grote plons in Julan zijn buikje. Nina mekkert ook weleens na een fles (komt niet zo vaak voor) maar even proberen af te leiden met een speeltje of zo (wie weet helpt het) Haha een kerstshow je kan er niet vroeg genoeg bij zijn! Lekker van genieten!! En genieten van je vrije dag morgen....
@Zustertje Wat leuk dat je ook speciaal voor mij een foto plaatst En dank voor je welkom. Wat een schatje is Nina en wat een verschil he als je die foto's naast elkaar legt. Wat een een leuke dag heb jij voor de boeg, ik moet helaas weer werken... @Dominoo Wat leuk dat ja alle kindjes bij elkaar hebt gedaan Mmm klinkt goed allemaal wat je hebt gemaakt, jammer dat de appelmoes niet goed is gelukt, en jammer dat we de cake niet kunnen proeven Lief dat je dat nog even zegt. Ik voel mijn knip ook nog steeds wel, welke olie gebruik jij? @Xd Ik ken het gevoel betreft de knip en de sex, ik moet ook altijd over een drempel heen... Wow nu al de kerst show... Leuk hoor! Ik zou ook niet meer geven..Laurise huilt ook weleens na de fles maar ik geef haar dan een speentje. Het eten moet ook altijd nog zakken. Ik heb gehoord dat 1000 ml per dag max is. Ik geef 4x 180/6 en sinds gisteravond 3 schepjes rijstebloem in de laaste fles. Ze werd dus weer heerlijk om half 9 wakker. Had ze van het weekend toch echt honger toen ze om 7 uur wakker werd. Vandaag weer werken..pff helemaal geen zin in! Weer niet haha
Goedemorgen! Ah fijn dat Laurise met rijstebloem iets langer sliep, heerlijk! k heb Julan om 7.15 bij me in bed de fles gegeven en hij viel gelijk erna in slaap, dat doet ie nooit maar dat was voor mij erg fijn. Heb tot 9.30 geslapen Ja ik heb gisteren dus wat meer gegeven maar het kwam er ook weer uit, volgende x het speentje er maar in doen Voor de knip heb ik een tijd lang bio oil gebruikt, dat is voor het versoepelen van littekens. Ik heb gewoon die van etos merk. Fijn spul. Ik moet ook weer beginnen met smeren... Pff ik word serieus gek, blackberry ligt er toch uit. Ik kan gewoon niks. Kan er niet tegen haha
Goedemorgen meiden! Ben al weer druk geweest (huishouden,boodschappen) en nu ben ik bezig om Nina te laten slapen maar dat wil echt niet lukken Ze is al vanaf 07.30 wakker (wel doorgeslapen!)Ik iets minder omdat ik het zo warm had en allemaal rare dingen droomde haha Ik ga Nina er denk ik maar uithalen ik zie op de babyfoon dat ze haar hoofd helemaal omhoog heeft en ligt te gillen/lachen Dan maar niet slapen... @Xd Haha kan begrijpen dat Julan het uitgespuugd heeft Wel fijn dat hij zo lekker geslapen heeft ze gaan het wel leren Wat ga je vandaag allemaal doen lekker relaxen zeker? @Laurise Vind het echt leuk dat je gezellig mee komt kletsen... Werkse voor vandaag maak je lange dagen of valt het mee? Wat fijn dat jemeisje tot 08.30 geslapen heeft... Ga Nina maar even halen....
@xd Ja zeker fijn en ik vind het gewoon lekker voor haar dat ze een lekker papflesje krijgt voor het slapen gaan haha zeker met dit weer lekker slapen met een vol buikje haha. Oooh wat heerlijk dat Julan lekker in slaap viel en dat tot 9:30 mmm lekker even bijtanken! Oke ja dat is echt te veel, ik zet laurise ook "snel" rechtop zodat het goed kan zakken, zelf voel je ook pas na 5 minuten dat je vol zit. Oke die gebruik ik ook voor mijns straie dus die kan ik ook gebruiken voor mijn litteken, stom nooit aan gedacht. Balen dat je blackberry er uit ligt..
Ik wil wandelen, moet boodschapjes doen maar bah wat een rotweer! Je hebt al veel gedaan zustertje zeg!!