Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. zustertje

zustertje Niet meer actief

@Xd het gekke is dat ik geen last van slaap heb... Komt vanavond wel. Trouwens niks over op FB zetten zitten ook familieleden op en die weten het waarschijnlijk net wel/net niet.
    Ik weet niet wie mijn ma en oma allemaal gebeld hebben.

2. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @zustertje, nou ja dan is het maar te hopen dat het inderdaad iets is wat met medicijnen te verhelpen. Wel fijn dat hij in ieder geval praatjes voor 10 heeft. Dan voelt hij zich toch redelijk lijkt mij!
    Rustig aan en de vermoeidheid zal vanavond inderdaad wel toe slaan! Sterkte in ieder geval!

*EGO*
    Ik moet nog iets leuks vertellen van afgelopen maandag. We waren naar de supermarkt om boodschappen en Jelke zat mooi in het winkelwagentje. Komen we dus in een gangpad een moeder met haar dochtertje in het winkelwagentje tegen. Ik vermoed dat het meisje rond dezelfde leeftijd misschien1 of 2 maanden jonger is dan Jelke. En dat meisje zit te lachen naar Jelke. Dus die vrouw zet de kar naast die van ons en dat meisje helemaal de aandacht van Jelke trekken. Dus Jelke die leunt op zij om bij haar te komen met zijn handje... en die zit me daar toch te sjansen met haar!!!! Beide lachen en heel lief naar elkaar kijken!!! Nou jaaaaaa zeg.... Nog maar net 9 maanden en nu al op de versiertoer!!! Ik heb zo gelachen er om!!! Heerlijk!!

Liefs

3. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, ik zeg niks op fb:) hoe gaat het nu met jullie?

Aanhh die Jelke, sjansbal. Dat beloofd wat hihi

Ooh ik kan ooit dingen zeggen he. Was net even naar de kruidvat gelopen om spul te halen voor julan zn tandjes.
    Ik vroeg welke ik het beste kon pakken, dus de verkoopster zei het beste deze die is homeopatisch en is om te drinken.. Ze zei mijn neefje krijgt deze ook als hij last heeft en is vervolgens helemaal stoned.
    En ik flap dit er vervolgens uit: ohw wouw echt, nou dan nemen we deze maar. Kan ik het ook nog eens gebruiken.
    De winkel stond best vol... Iedereen moest lachen. Ik dacht ohjeej wat zullen ze nou wel van me denken. Stonede moeder haha...
    1 meisje zo, hey goeie. Kan ik ook wat inslaan, goedkoper als dat echtE spul.

Ohhh oh ik kan soms dingen zeggen, zucht

4. lwv79

lwv79 Bekend lid

30 mei 2011
    933
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames.
    Zo wat een hoop geklets !!
    Ik ben druk geweest de laatste dagen.
    Vandaag ook druk. Ben jarig! :)

Ik kom snel kletsen.

Zustertje succes met papa.

5. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Proficiat!!! Hele fijne dag vandaag:)

6. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Lwv, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!

@Xd, wat ik je nog wou vragen in reactie op wat mijn vader nu heeft. IS dat bij je vader nu lang geleden of nog erg recent? Ik heb namelijk van mijn vader begrepen dat hij nu regelmatig op controle moet om te zien of het terug is omdat deze soort bekend staat om het feit dat het toch regelmatig terug komt. En ik vroeg me dus af of je vader nu ook steeds op controle moet!
    Als je het te persoonlijk vind dat moet je het zeggen hoor.

Wil het lukken met de meeting?? Ik heb er zo'n zin in. Ik kom gewoon hoor ook al hebben we het niet breed nu!

OW ik keek gisteren op de site van mijn telefoon, stond er dat ik al mocht verlengen.... dus ikke helemaal blij natuurlijk dus meteen besteld... Ik wou 1 met zwarte achterkant heb ik per ongeluk die met witte achterkant besteld........ STOM!!! Nou ja is niet anders hoor. Telefoon blijft hetzelfde... Als het goed is wordt hij maandag bezorgd. Ik kreeg namelijk een mail dat hij morgen bezorgd wordt, maar het lijkt mij niet dat postnl pakketjes bezorgd op zondag hahahah!

Liefs

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Dat mag je gerust vragen hoor. Bij mijn vader is dat nu ong 5 jaar geleden, bij hem was het blaaskanker. Bij jouw vader ook?
    Die controles zijn standaard, mijn vader moet idd ook om de zoveel tijd. Maar dat is alleen maar fijn want mocht er was zijn dat zijn ze er snel bij he!

Wit is toch hip sunny:D mijn tel is ook wit. Leuk altijd he als je een nieuwe krijgt, kun je dan ook spelletjes spelen enz?

Ik moet nog even het antw van zustertje afwachten, dan weet ik meer over de meeting. Alleen ik verwacht dat ze daar, gezien de omstandigheden, even niet aan denkt. Dus we wachten het even af. Ik heb er iig zin in:)

8. Laurise

Laurise Niet meer actief

@zustertje
    Oh dat is zeker schrikken zo midden in de nacht, anders ook wel maar zo 's nachts is helemaal wat. Gelukkig dat het geen tia is geweest, hopelijk krijgen jullie snel de uitslag van het ecg onderzoek en als het epilepsie dat hij goede medicijnen kan krijgen (meestal wel). En wat super van Nina zeg, daar kun je inderaad terecht trots op zijn!! Geweldig hoe zo'n kind dat op pakt!! Heb je zelf al weer een beetje kunnen slapen?

@Lwv
    Lang zal ze leven, lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria, in de gloria in de gloriaaaa, hieperdepiep hoera!!! GEFELICITEERD! Hoe jong ben je geworden? Zag dat je al goed verwend bent door je schatjes, fijne avond!!!

@SQ
    Haha leuk he dat contact met andere kinderen, Laurise wordt ook wild als ze andere kindjes ziet en sjanst er ook flink op los, Jelke en Laurise dan maar niet naast elkaar zetten met de meeting haha :) Leuk een nieuwe tel, samsung geworden? Ik het ook een witte!!

@XD
    Julan nog last van zijn tandjes? Rot dingen zijn het, Laurise haar boven tanden komen door, dikke bulten zitten er...

Jaaaa heb het fietszitje vanmorgen samen met mijn moeder gekocht en er meteen op laten zeten, zo konden we op de fiets naar huis, eerst even langs de supermarkt leuk hoor!! Laurise zat alleen maar te kletsen, en aan het scherm te trekken haha. Nu schijnt de zon heelrijk en hoor net dat Laurise wakker, wordt nog even naar mijn zus fietsen, 6,5 km heen en 6,5 terug.. toch even 13 km goed voor mama :)

Morgenochtend even naar mijn vriendin fietsen en na het middag slaapje van Laurise naar mijn schoonmoeder in utrecht. Ga met een vriendin in Utrecht uiteten en bij mijn schoonmoeder voor stopt een bus dus ga lekker met de bus kan ik gezellig een wijntje drinken want Laurise en ik blijven slapen!

9. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @XD, ja bij mijn vader zit de poliep/tumor tegen de blaaswand (aan de buitenkant) weet niet of ze dan ook van blaaskanker spreken omdat het aan de buitenwand zit, maar ze zeiden dat dit een vorm is die toch regelmatig terug komt na verwijderen. En inderdaad dan zijn die controles alleen maar fijn om er op tijd bij te zijn. Maar het onderzoek zelf moet geen pretje zijn aangezien ze dus met een slangetje de penis helemaal ingaan.... :(

En ja wit is ook goed hoor. Heb meteen ook een hoesje er bij besteld (een rode hahaha) daar kan je hem in klikken en dan de voorkant kan open flappen zeg maar. Die zit vast met magneetsluiting geloof ik. En het is dus een Android toestel dus kan straks al die spelletjes doen die jullie ook kunnen hahaha

@Laurise, ja dat wordt nog wat met die meeting. Julan en Jelke hebben de dames voor het uitzoeken ;)
    En ja het is een samsung galaxy S plus geworden. En wit is ook goed hoor! ;)
    Leuk man dat je nu een fietszitje hebt. En ook al mee gefietst. Leuke foto op FB. En nog meer fietsplannen lees ik wel!! Veel plezier!!!

Wij moeten straks maar eens op marktplaats kijken, want mij lijkt het ook wel erg leuk... maar ja kunnen niet alles dus zullen beetje moeten verdelen. Moeten eerst een autostoel voor Jelke kopen, want die maxicosi groeit hij nu zo langzamerhand uit!!

Liefs

10. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    @laurise, ja die rotte tandjes zijn hier volop aan de gang. Nr 4 is vannacht doorgekomen. En dr volgen nog 2.
    Wat een leuke foto van jullie met de fiets! Leuk he!!
    Ik ben vandaag ook een flink stuk wezen fietsen, naar s-ouders. Die wonen een dorp verder.

Sunny, bij mij vader zat het aan de binnenkant. En idd, dat is geen fijn onderzoek zoals hij altijd zegt. Maar wel fijn dat het kan he!
    Op marktplaats kun je vrij goedkoop aan stoeltjes komen. Mijn ouders en s-ouders hebben er ook zo 1 gekocht. Zijn harstikke goed!
    Misschien kun je voor een beetje ook wel een fietsstoeltje vinden?

Nu moet ik zo weer terugfietsen maar het regent steeds jakkes.

11. zustertje

Hoi meiden,

Eindelijk even tijd om wat te typen... Mijn pa heeft gisteren morgen om half 8 het laatste insult? gehad en daarna niet meer.
    De EEG gaf wel wat prikkelingen aan maar goed ze willen geen medicatie starten tegen epilepsie is nogal heftig spul dan zouden ze liever hebben dat er een flink insult komt. (epilepsie kan ook een paar keer voorkomen en dan nooit meer)
    Ook hebben ze een hart filmpje gemaakt en wat blijkt mijn pa heeft een vernauwde hartklep (nooit hartklachten enz gehad maar dit komen ze vaak per toeval tegen) Nu krijgt hij maandag een slokdarm onderzoek (kunnen ze achter het hart kijken) er bestaat een kans dat hij een operatie krijgt maar dat weten ze nog niet.
    Hij moet nu in het ziekenhuis blijven maar hij zit een hele dag in de rolstoel en allemaal gekkigheid uit te halen :D
    Mijn ma is er gezellig een hele dag bij mijn broertje is nu hier (blijft ook slapen) en mijn zusje en haar vriend komen morgen gezellig een hele dag hier. Allemaal druktes dus zo komen vrienden die komen gezellig eten.

Reageer even niet op de rest want ik ga eten voor Nina maken en geven. Morgen kom ik denk ik nog even kletsen

Liefs

12. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Zustertje: wat een schrik!!! Sterkte en heb maar lekker aandacht voor je familie! Ik hoor toch vaak dit soort verhalen; dat ze 'per toeval' achter dit soort klachten komen. Ik ben erg blij dat ze het nu hebben gezien en hoop dat er een operatie mogelijk is die het verhelpt en dat je vader weer lekker de oude zal zijn!!! Sterkte meis!!!

LWV jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Gefeliciteerd meis!!!!! Een dikke verjaardagskus van mij en Lente en laat snel weten wat voor kadootjes je hebt gehad:p:)

Wat een sportieve meiden op de fiets! Ik vind het nog een hele kunst met Lente erbij, komt ook door de schuine standaard, maar hoe doen jullie dat allemaal? kwestie van wennen denk ik ook!!

Ik werk dit hele weekend, nu even met mijn mannetje op de bank. Ga evne filmpje kijken. Tot snel lieve meiden. Kus!

13. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Zustertje, hopelijk kunnen ze je vader dan zo helpen! Je klinkt iig positief. En je ouders ook denk ik zo. Positief zijn scheelt al de helft he:)

Dominoo, ik heb een moederfiets dus dan heb je dat probleem met de standaard niet! Lijkt mij anders ook een gedoe.
    Ik kan de fiets nu neerzetten en loslaten en zo Julan erin of uit halen.
    Vanmiddag naar s-ouders gefiets. Dorpje naast eindhoven. Heerlijk!

Veel plezier met de film!

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ha lieverds!
    Jullie ook zo van het heerlijke weer genoten?:)
    Ik ben met jullie naar mijn ouders gefiets, daarna naar s-ouders. Heb er zon 25 km opzitten. Heerlijk met dit weer.
    Vanavond hebben wij een frietje gegeten in postel (belgie). Jammie!
    Zustertje hoe is het nu met je pa?

15. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, ja wij hebben heerlijk genoten... Je raad het nooit, maar mijn vader belde op of we met hun mee gingen naar Harlingen om lekker op het strand te wandelen en langs de haven en daarna hebben we een ijsje gehaald en hebben we gezellig bij hun thuis patat gegeten.

En ik zei het fout, maar mijn vader heeft die poliep dus IN de blaas zitten. Net als jou vader had dus!

Liefs

16. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    Hey dames, weet je dat je via Facebook ook een groep aan kan maken en die pagina dan helemaal geheim kan maken. Dus als je niet bent uitgenodigd door ons voor de groep dan kan niemand lezen wat wij daar allemaal plaatsen. En in die groep kun je dus net als op je eigen facebook een status aanmaken foto's plaatsen e.d. Alleen zien dus alleen de groepleden dat. En je kan met elkaar chatten in groepsverband als jullie allemaal online zijn of een paar...
    Ik dacht een tip, misschien is dat wel wat... En handiger dan de prive club hier!!??

Bovendien krijg je een rondleiding als je net bij de groep bent. Wordt er uitgelegd wat alles betekent en hoe het werkt!

Liefs

17. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    als jullie interesse hebben dan wil ik die groep wel aan maken...

18. zustertje

@Sq Klinkt goed maar hebben we allemaal FB? En anders maken we het gewoon aan werkt het niet stoppen we er mee (maar dat is mijn mening eerst even horen wat anderen zeggen :);))
    Leuke foto's van Jelke op FB! Zijn jullie lekker wezen zwemmen van het weekend?

@XD Alles nog hetzelfde met mijn pa gisteren zijn we nog een paar uur in het ziekenhuis gewoon op een gang met gejatte stoelen uit een personeelskamer :) we waren met een man of 15 op bezoek :$:D Erg gezellig en we zaten vlak bij het koffie automaat altijd makkelijk.
    Vanmorgen rond 11.15 krijgt mijn vader een slokdarmonderzoek om achter zijn hart te kunnen kijken mijn ma denkt dat hij daarna wel naar huis mag maar daar is nog niks over gezegd.
    Nog even afwachten dus... Wat hebben jullie veel gefietst gisteren heerlijk! Ik ga vanmiddag ook lekker fietsen met Nina.

Ik ga zo verder maar Nina is al weer wakker....

19. zustertje

Ben ik weer...

@Dominoo Hoe is het met jou? Voel je je eigen beter dan eerst? Ja het was zeker even schrikken maar hij is in goede handen en wij zijn zo blij dat het geen CVA is geweest want hoe zou hij er dan nu wel niet aan toe zijn...
    Nog leuke dingen te doen deze week? Heb je ook al gefietst met je meisje?

@Laurise Lekker gefietst met je meisje leuk he! en gisteren avond heerlijk uit eten geweest super dat je zo aan het genieten bent!
    Drukke week voor de boeg of valt het mee?

Ga snel weer verder met het huishouden :D

20. Dominoo

Dominoo Bekend lid

30 aug 2010
    521
    0
    0
    NULL
    Zuid-Holland
    Hey meiden,

oh heeeerlijk weer inderdaad zeg!
    Donderdag wordt het 16 graden!!!!!

Ik kan jullie trouwens ALLEMAAL aanraden om met je kids deze lente of zomer lekker naar de Hoge veluwe te gaan. Je kan daar een fiets pakken, staan daar gewoon, met zitjes of zelfs een bolderkar :) En het is zo mooi daar!!!

Zustertje: haha, 15 man bezoek! Gezellige boel.
    Jullie zijn volgens mij een hechte familie! Dat is zo belangrijk in dit soort situaties. Lekker dat je er toch wel positief onder bent verders. Ik denk aan jullie met het onderzoek en hoop idd dat hij naar huis mag daarna!

Laurise en zustertje: ik heb over jullie gedroomd, hahaha! Ik zag jullie, en ik was zó blij dat jullie er waren. Apart van elkaar trouwens; laurise gisteren en zustertje vannacht. Zustertje was komen fietsen naar een feestje van mij, met Nina voorop, hahahha. te grappig!

Sunny: ik geloof bijna niet wat ik lees over je vader... hoe kan dat nu ineens? was het wel goed om samen te zijn?

Met mij gaat het op zich goed. Ik ben middenin mijn beslissing of ik naar mijn oude werkgever ga of niet. Ik denk toch van niet, omdat ik hier een vast contract heb... durf ik niet zomaar op te geven. Aan de andere kant kan ik op mijn 'nieuwe' werk weer wat over mijn salaris onderhandelen. Zowiezo is verpleeghuis cao beter dan verst.gehandicaptenzorg! Ik heb nu 7 dagen gewerkt, met 1 dagje tussendoor vrij. Maar de bewoners vragen zoveel aandacht, dat ik nu echt hartstikke moe ben. Morgen vrij, woensdag werken, dan 2 daagjes vrij en het weekend + ma + dins weer...

Lwv: leuke verjaardag gehad?

Leuk ideetje van facebook. Anderen ook?

Gaan jullie trouwens een mooie taart laten maken met de 1e verjaardag? En slingers met de naam? Ik wil de slinger zelf maken en een fototaart bij de hema denk ik. Zelf een taart maken heb ik 1 keer gedaan, was érg mooi, maar heb de spullen niet en niet het geld om nu aan te schaffen... ik ga eens neuzen hoeveel het kost om te laten maken.

Liefs allmeaa, ik ga straks werken, tot snel meiden! Geniet van de zon!

Deel Deze Pagina