Huh ik had gisteren een heel verhaal getypt is het weg.... Sunny, maak maar aan hoor die FB Leuk. En wat leuk van je vader, hij is dus na gaan denken! Hij heeft dus hetzelfde als mijn vader had. Tegen mijn vader is toen wel gezegd dat wanneer het weg is, de kans op terugkomen net zo groot is als voor iemand die het nog nooit gehad heeft. Voordeel is dat mn vader om de zoveel tijd een check krijgt. Dus mocht er wat zitten zijn ze er snel bij! Zustertje, hihi jullie hebben het wel gezellig zo te horen. Ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Nina niet helemaal in dr hum las ik op FB? Dominoo, als je bij de andere baan meer op je plek zit. Waarom doe je het niet gewoon. Een vast contract zegt tegenwoordig toch ook weinig meer hoor. Tenminste, mijn persoonlijke ervaring Heb 2x een vast contract gehad en 2x buiten geknikkert.... Ik weet nog niet wat wij met de taart doen eigenlijk. Het is zo mei he. Even over nadenken binnenkort! Over dat dromen haha grappig is dat. Toevallig heb ik van de week over sunny gedroomd. Je was met Jelke en volgens mij je moeder bij ons op visite... Was heel gezellig, Julan en Jelke sliepen samen in Julan zn bed hihi Hoe kom ik er toch bij he
@Zustertje, ja volgens mij hebben we allemaal facebook. Ik maak wel een groep aan en nodig jullie allemaal uit. Spannend dat onderzoek, ben benieuwd of er wat uit komt. Wij zijn vrijdag te zwemmen geweest!!! @dominoo, ik weet niet precies waar je op doelt. Doel je nu op het feit dat hij ons ineens uitnodigde gisteren of dat hij nu een poliep in zijn blaas heeft??? Tja ik stond ook verrast in beide gevallen. Maar het gesprek begon wat stroef en hij begon met verwijten, maar ik hield voet bij stuk en toen draaide hij toch wel bij en uiteindelijk was het een goed gesprek en kon ik mijn punt goed duidelijk krijgen. En ja toen vertelde hij dus van die poliep, maar we proberen er niet iets heel groots van te maken omdat het dat in principe ook nog niet is, maar schrikken doe je wel. En gisteren was het fijn dat hij ons mee vroeg naar het strand. Dus ben benieuwd of hij dit in stand houdt. Wat betreft de taart. Ik heb een goeie vriendin die dat dus heeel goed kan. Heb haar ook al gevraagd voor onze bruidstaart hahaha en ik wil haar dus gaan vragen om een grote taart te maken voor Jelke zijn verjaardag en nog een kleintje voor Jelke zelf! WERKSE!!! (ow en lastige keuze met je werk zeg, maar ik vind plezier in het werk toch altijd wel een belangrijke factor. Dan houd je iets ook langer vol!) @Xd, doe ik!! Hoe lang is het geleden voor je vader nu die poliep?? Hahahaha wat leuk dat je over ons droomd hahaha! En gezellig dat onze knappe ventjes samen in 1 bed sliepen!! hahah Volgens mij wordt de meeting al helemaal gezellig!!! @HIER: Nou hier dus een leuk en gezellig weekend gehad. Nu weer vacatures aan het bekijken. Weinig soeps... Ik zal zo die facebookgroep eerst aanmaken. En wachten of mijn nieuwe phone vandaag komt.... ben zo benieuwd... lijk wel een klein kind whahaha! En wat een heerlijk weertje!!!! Liefs
jaa sunny, kunnen we samen drawsomething spelen als je tel er is (nouja ik heb dat niet op mn telefoon trouwens, dus alleen als ik thuis ben). Ik woonde nog thuis toen mn vader dat had, en ik woon nu 6 jaar samen. Het was vlak daarvoor. Dus zolang is het ong geleden. En je schrikt zeker. Ik had dat ook, vooral als het woord kanker valt. Maar gelukkig is het goed afgelopen en dat zal bij je vader ook zo zijn! Ja de meeting, ik heb er echt zin in Balen zeg zo weinig vacatures!
Ja alles beter als niks he. En als je dan iets hebt kun je altijd nog verder solliciteren he. Ik heb ook een x 2 maanden bij mensen thuis gepoets tot ik een leuke baan had gevonden. Zou je dat niet kunnen doen, daar zoeken ze vaak wel mensen dacht ik (tenminste.. Hier wel)? Ik poetste toen bij oudere mensen, was nog leuk ook. Ondertussen beetje theeleuten met die mensen
@Xd, ja maar dat is vaak zwart werk en dat risico ga ik echt niet nemen... Ik solliciteer nu ook op schoonmaakbaantjes! schoonmaken van bedrijven enz. Ach nou ja ik hoop dat Jildert snel 40 uur baan heeft dan kan ik in alle rust bekijken wat ik wil! Liefs
deze?? (geen idee of dit bij jou ergens is hoor, ik google maar even snel) Thuiszorg Zuidwest Friesland // Diensten > Hulp in de Huishouding > Werken als huishoudelijke hulp via bemiddelling?
Het onderzoek is achter de rug! Volgens mijn zusje krijgen ze vandaag nog wel de uitslag (mijn zusje loopt stage in het ziekenhuis waar mijn pa ligt) Vond het toch wel een beetje eng omdat mijn pa onder een soort narcose gebracht werd het kan ook alleen onder verdoving (al zou ik dat niet durven want dan moet je een slang inslikken ) Maar dat is niet echt een optie voor mijn pa omdat hij nogal eens dingen verkeerd begrijpt (als je om zijn glas vraagt kan hij gerust een bordje geven of zo komt door zijn cva) Dus was dit gewoon een rustiger idee voor ons allemaal.... Nina is om 13.15 in een keer gaan slapen had eigenlijk gedacht dat het drama werd omdat ze lekker sjago was vanmorgen haha. Als ik Nina zei of iets anders ging ze al huilen
@xd lief van je, thuiszorg zuidwest friesland is hier inderdaad een grote organisatie, maar dit is die organisatie die mij toendertijd gebeld heeft om te melden dat ik op moest houden met solliciteren bij hun omdat ze me toch niet zouden aannemen... Weet je dat verhaal nog? @ zustertje fijn dat het onderzoek achter de rug is. En nu maar hopen dat de uitslag snel bekend is. Ik zal duimen!! @hier nog aan het wachten op phone. Heb klantenservvice gebeld en heb een nummer van haar gekregn van tnt post. Als ik over een uur nog geen bericht heb van tnt mag ik bellen. Ben benieuwd. Liefs
Oh zijn dat die sukkels! Maar zijn er zo niet meer organisaties? Er zitten hier ook van die organisatie maar dan kleine bedrijfjes. Ben benieuwd of je telefoon snel komt!!
Pfff wat een gedonder zeg... Ik tnt gebeld... was niks bij hen bekend... Ik weer klantenservice gebeld van hi... en toen kreeg ik een track en trace code van ze. Ik weer tnt gebeld... track en trace code was niet bekend... Dus pakket moet nog bij hi zijn... Ik hi weer bellen. Stond dat het pakket verzonden was dus dat het niet meer bij hun was... Heeft ze even voor mij met tnt gebeld en zij hoorde toen ook dat het daar niet was aangemeld... Dus zij naar een andere afdeling van hi bellen... Waarschijnlijk is dus mijn pakket per ongeluk niet af gegeven aan tnt... Dus dat gingen ze meteen in orde maken en dan krijg ik hem als het goed is morgen binnen en anders woensdag... Dus moet nog even langer wachten!!! Maar als ik niet gebeld had dan waren ze er nu nog niet achter dat mijn pakket was blijven liggen en dan had het nog langer geduurd denk ik! Liefs
Heej stelletje kletsmiepen!!!! Man oh man. Ik kan jullie amper bijhouden. Ben onwijs druk geweest de laatste dagen. Zaterdag een super leuke verjaardag gehad. Zondag genoten vh mooie weer. Vandaag is het al weer maandag. Vanacht slecht geslapen. Heb weer veel pijn in m'n schouder, slijmbeursontsteking. Morgenmiddag krijg ik (weer) een spuit. Met m'n bekken en het hele zooitje "down under" gaat het overigens stukken beter!!!!! Ik las iets over FB en had al met een half oog iets gezien. Zustertje : Succes met papa. Nina al wat minder chagrijnig? Arm meiske. Die voelt ook vast wel wat er allemaal speelt. SQ . Gewoon blijven zoeken en solliciteren meid en er komt vanzelf iets op je pad. Wat fijn dat de band met je papa wat de betere kant op lijkt te gaan. Xd : Zag een foto van Julan op FB. Papa hoeft Bij jullie ook geen DNA test te doen, Hahahaha. Jeetje wat lijkt Julan op papa. Dominoo zag ik ook nog voorbij komen. Je klinkt wel positief. Heerlijk. Ik hoop dat je straks voor jezelf een goede keuze maakt met je werk. Laurise : Topper vd club!! Alles goed? Lekker wezen fietsen. Heerlijk. Al bekend wanneer de meeting wordt gehouden? En waar?
Oohw sunny, wat balen! Nog langer wachten. Slechte service hoor! Lwv, haha nee idd mn vriend hoeft geen dna test te doen, ze lijken echt zoveel op elkaar. Ben je goed verwend op je met verjaardag? He weer zo'n pijn, je moet zo nu en dan die spuit halen toch. Kunnen ze er niks anders mee doen? Ik neig nu naar 23 april, maar zustertje moet nog even kijken of ze kan switchen op dr werk. Dat weet ze einde vd week. En ik hoop dat anouchka een gaatje kan vinden. Want die is ontzetten druk met de keuken enz Ik dacht dan zelf om het in de ochtend te doen? Of wat willen jullie. Laurise had een goed idee, voor een speelparadijs. Ben de naam even kwijt. Maar die zal laurise vast nog wel even noemen Dat is in houten geloof ik, naast utrecht. Is dat ook voor iedereen te rijden? Als ienders een ander idee heeft qua tijd/plaats dan hoor ik het graag! Ik heb er iig al zin in en ik hoop ook echt dat iedereen er bij kan zijn, lijkt me echt heel gezellig! Ober fb, ik zag iemand erbij staan. Angelique... Denk wie is dat nou toch?! Maar zag in een reactie dat dat caelis is. Wist niet dat ze ook fb heeft hihi Ik heb haar niet gevraagd over de meeting, omdat ze nooit schrijft. Heb er eerlijk gezegd niet aan gedacht........
Ja angelique heeft mij een keer toegevoegd op facebook dus vandaar dat ik haar erbij heb gedaan. Ze hoorde toch ook bij dit topic, maar ik geloof dat ze weinig tot geen tijd heeft dus ik denk niet dat het erg is hoor XD! Wat betreft tijd... niet te vroeg in de ochtend, want ik heb natuurlijk wel te maken met reistijd... das al gauw 1 uur en 3 kwartier, dus reken maar op 2 uren reistijd... Ow ja was vergeten door te geven, zal nu niet echt meer van belang zijn, maar 15 april kan ik niet! Liefs
@lwv, ja ik weet niet hoe ver iedereen van Houten woont, maar ik had begrepen dat zustertje en ik de langste reistijd hadden...