Mei 2011 mama's (deel 2)

Discussie in 'De mama's' gestart door xd24, 6 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnyqueen21

sunnyqueen21 Fanatiek lid

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    euhm 10.30 op zijn vroegst... Ik bedoel Jelke krijgt om 8.00 de fles dus daarna stap ik in de auto...

2. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik vind alles goed:)

Pff ik heb weer zo'n dag op mn werk. Ben nog niet begonnen, oeppsss

3. Laurise

Laurise Niet meer actief

@Xd
    Zo jullie hebben lang gefietst dit weekend! Wat een knapperd is je mannetje toch, zo goed staan en dan met die fel blauwe ogen!! Ja ballorig heet het in houten, google maar eens op ballorig, ik vind dat wel leuk met de kids!

@Dominoo
    Ik heb ook geen mama fiets en het is inderdaad soms best een gehannes om dan op en af te stappen en op standaard te zetten, meestal zet ik hem ergens tegen aan. Maar volgens mij kun je onder een gewone fiets ook een dubbel standaard laten zetten. Oooh wat leuk dat je over mij hebt gedroomd haha. Wat kwam ik doen? Leuk dat je zo blij was om ons te zien :)
    Een kennis van mij gaat de verjaardagstaart maken, die heeft toen ook de geboortetaart gemaakt. En dan cupcakes voor de kinderen en eigen taartje voor haar. Slinger is ook er leuk inderdaad, heb ik van vrienden met de geboorte gehad, zo leuk toen en straks met haar verjaardag(en).
    Lastig de keuze die je moet maken, maar mag je nog via je werk die leraren opleiding gaan doen? Dat heb ik even gemist. En nu dus dubben of je bij deze baan blijft of naar je oude baan gaat. Wat ik altijd in zo'n situatie doe is de - en + punten van ieder op te schrijven en dan afstrepen tegen elkaar. Wat een goede tip van de hoge veluwe. En die fietsen/karren kun je zo pakken? Waar moet je dan precies zijn?

@SQ
    Goed dat je blijft solliciteren ook op andere dingen! Wat een gedoe met je tel, balen is dat he! Dan kan je er zo op verheugen, dat heb ik ook altijd met nieuwe dingen..wacht nu ook al ruim een week op de nieuwe schoentjes/slofjes van Laurise.. Wat fijn dat jullie naar het strand zijn geweest met je vader en daar hebben gegeten. Wat zielig dat hij ziek is maar wat ik eruit begrijp kan het goed verholpen worden?

@Lwv
    Aaah wat lief dat je mij de topper van de club noemt :)
    Hoe was je verjaardag? Lekker verwend? Mooie ring heb je gekregen! Gezellig feestje gehad? Balen van je schouder, heb ook 2x in beide armen spuiten gehad, daarna gelukkig geen last meer gehad. Dus hopelijk gaat het nu bij jou ook helpen. Fijn dat het down under nu wat beter gaat, nog steeds fysio? Ja hebben heerlijk gefiets, zie mijn eigen stukje hieronder.

@Zustertje
    Gezellige boel daar in het ziekenhuis, fijn dat je vader zo vrolijk, positief is en jullie ook. Fijn dat het onder narcose kon, ik heb ook een onderzoek naar mijn maag gehad met een slang met een roesje maar man o man wat is dat vreselijk!! Oh Nina had dus dezelfde dag als Laurise gister, hing er iets in de lucht haha. Als ik haar alleen al aan keek moest ze huilen..

@Anouskha
    Hoe is het met jou en je mooie meisje?

@Hier
    Geweldig weekend gehad. Zaterdagochtend met mijn mams het fietszitje gekocht en er meteen op laten zetten. Lekker naar de supermarkt gefiest, wel even wennen hoor zo'n 9 kilo-er voorop haha. 's middags naar mijn zus gefietst, totaal 13 km. Heerlijk Laurise praat alleen maar en gaat naar alles zwaaien, prachtig!! Zelfs naar vliegtuigen en ze kan sinds gister ook da da erbij zeggen (dag dag) ooohh smelt smelt.
    Zondag ging ik op de koffie bij een vriendin die zei het is zo'n mooi weer zullen we een terrasje pikken en lekker gaan lunchen. Nou gezellig, ik had niks mee voor laurise betreft broodje. Dus daar broodje jam besteld, ging er prima in. Ze heeft zich prima vermaakt, lekkerding! Toen om 13u weer terug gefiets om half 2 in bed. Toen was ze om 3u al wakker, fruithap gegeven toen naar utrecht (ik toen ze sliep weer alle slaap spullen gepakt) Bij mijn schoonmoeder om half 6 de bus gepakt, 6u in de stad, van 6 tot half 10 buiten gezeten, wijntje, kletsen heeeeerlijk!! Hadden elkaar jaren niet meer gezien. Half 10 pas sate gegeten en half 1 pas thuis bij schoonmoeder, daar hebben we geslapen, Laurise op mijn schoonmoeders kamer dus ik kon tot 8u slapen haha nog niet lang want ik werd wakker van haar gespeel maar ja. Gister boodschappen gedaan en lag er om half 10 op.

Nou 2 broodjes redt Laurise toch niet altijd en ze slaapt nu steeds 's middags maar een uur, normaal 2 a 3 uur dus vanaf vandaag gewoon weer 1 broodje en een fles, hopelijk neemt ze die. Ik denk dat een warme plons iets beter slaapt..ze is zo hyper steeds.. kijken hoe dat gaat.

Zaterdag onwijs gelukkig en blij, het weer de leuke dingen en dacht, ondanks alles toch gelukkig en blij. Maar dat moet je echt zelf doen, en ik ben er trots op, het lukt me, ik geniet, doe leuke dingen en dat heb ik aan mezelf te danken!

Al had ik gister wel weer een dipje..slecht geslapen, laurise alleen maar piepen pff maar ja. Nu weer aan het werk, totaal geen zin in pff..

4. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ohja het is ballorig. Ik ken het wel! Nooit geweest overigens.
    Wat een leuk weekend heb je gehad! veel gedaan, altijd leuk he:)
    Kan me voorstellen dat je last van een dipje hebt als Laurise ook een beetje vervelend is.

En dat werken hihi, ik heb ook geen zin. Heb ook nog niks gedaan. Schaam schaam zit hier al vanaf 8.30. Oepsie

5. Laurise

Laurise Niet meer actief

Hier hetzelfde...wat mailtjes door gewerkt en verder nog niks..zit hiervan 8:45..

Vanmiddag van 16:00 tot 18:00 reanimatiecursus..

En o ja mijn mannetje staat in de spits, kijken jullie maar eens op internet daar kan je het blad downloaden in zien!!! Al de derde keer, ze weten precies welke knappe ze moeten hebben :)

6. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ik ga gelijk even kijken!

7. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja wat leuk zeg, ik zie hem!!
    Ga zo even het stukje lezen:)

Oh mag je vanmiddag gaan reanimeren! Ik heb bhv, vind dat reanimeren oefenen altijd zo.. tja... vreemd. Maargoed moet je wel oefenen natuurlijk!

8. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    @Xd, en Laurise werkse vandaag!!!

Ballorig is wel leuk voor kids ja... Ik ben er eens met mijn broertje en zusjes geweest voor hun verjaardagsfeestje!! In Heerenveen hebben ze ook een ballorig namelijk.

@Laurise, wat fijn dat je zo'n heerlijk weekend hebt gehad en dat je dan even beseft dat je onwijs gelukkig en blij kan zijn en dat je dat zelf hebt gedaan! Echt ik vind je zo'n sterk en stoer wijf!!! En wat heb je een leuke dingen gedaan zeg. En wat leuk dat laurise nu Da da zegt... Ik ben dat al een hele tijd aan het oefenen met Jelke, maar helaas hij begrijpt het nog niet hahahaha!

@Hier: Mijn telefoon is binnen... Valt me dan weer alles mee. Ik heb hem nu aan de oplader en ik vertrek zo voor een sollicitatiegesprek. Is een schoonmaakbaantje in een sanitair showroom voor 6 uurtjes in de week. Ach beter iets dan niets toch??? Als ik weer thuis ben zal ik mijn nieuwe phone eens uitpluizen! Maar lekker licht is dat ding zeg!! Vriendlief is al jaloers en zei meteen dat hij volgend jaar ook maar zo'n ding moet hahaha!

Liefs

9. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Hey toch nog snel je telefoon vandaag.
    Succes met je sollicitatie. en idd beter iets als niet. Good luck!

10. sunnyqueen21

18 feb 2009
    4.277
    1
    38
    verzorgende IG
    Friesland
    thnx!!!

En Laurise ik heb ook even snel gekeken op spitsnieuws!! En ik moet toch zeggen... zeker een knappe man ;)

11. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja grappig he, laatst stond hij ook in de volkskrant en op nu.nl

Ja voor het eerst, leidinggevende vroeg of ik dat ook wilde gaan doen. En eigenlijk vind ik dat voor thuis vooral belangrijk, mijn man kan mij reanimeren maar ik hem niet..en als er iets met laurise zou ik gek worden als ik niks kan doen. Maar om het nu bij iemand op straat te doen ppfff vind ik heel wat maar ja je moet en als je er iemand mee kan redden..

12. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    haha ik vind m ook knap, mooi die baard:) Lekker stoer!
    Mijn vriend heeft m op mijn verzoek ook eens zo gehad, maar zag er niet uit. Die heeft een kinderbaard haha, niet overal zit wat. Lelijk dus;)

13. Laurise

Laurise Niet meer actief

Ja zeker stoer, het is de voorste die van de zijkant, die andere heeft ook een baard :) Haha een kinderbaard, flasharen noemen wij dat ook wel :) ik hield niet van mannen met baarden maar daar had ik ook een voorstelling van baard is heel lang maar hij trimpt het steeds. Normaal heeft hij zijn haar natuurlijk niet zo plat maar komt door zijn baret

14. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    ja die rechtse, die linkse man vind ik niks;)
    Maar herken m wel van de fotos hoor! Staat hem goed die baard.

Ja flasharen, ik kon er niet opkomen haha.
    Vind dat altijd leuk om te zien wie er bij wie hoort.

15. Laurise

Laurise Niet meer actief

Haha nee inderdaad, die linkse is niet knap :)
    O ja je hebt hem natuurlijk weleens op de foto gezien met de shoot zeker toen ik nog zwanger was.

Ja ik vind dat ook altijd leuk om te zien wie er bij wie hoort wat voor man er naast staat :)

16. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Ja en op fb, en laatste die foto die je hier had geplaatst. Toen hij in eindhoven aankwam.

Volgens mij heb ik alleen de man van zustertje nooit gezien... en van lwv ook niet trouwens.
    Dames waar zijn jullie mannen?? :p

17. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ben beetje zenuwachtig mijn ouders zitten nu bij de cardioloog voor de uitslag!!!!!

Ga even een foto zoeken van mijn man :)

18. xd24

xd24 VIP lid

27 feb 2010
    6.406
    0
    36
    Brabant!
    Oh spannend! Ben erg benieuwd. (en ook naar je man;))

19. Laurise

Laurise Niet meer actief

Spannend zustertje!! Ik denk aan je!!

Deel Deze Pagina