Grappig is dat... Bij de echo zeiden ze al dat het kindje een lang smal hoofd had ik zei direct dat heeft ze van haar vader... Toch vinden er heel veel mensen Nina sprekend op mij lijken echt apart... Van de week hadden we Nina een poppenmutsje op haar hoofd gezet en toen leek ze op de opa van mijn man zo apart!
Oh dat doet Julan ook wel eens. sochtends langer slapen als smiddags. Grappig hoe ze dan soms op een bepaalde manier op iemand kunnen lijken he
gesprek ging goed, er was nog een kandidaat na mij en die was tegen de 60 ofzo... Dus het gaat tussen jong en oud hahaha, maar ik hoor het donderdag of vrijdag!!! Dus duimen dames!!! Zal zo eens mijn mobiel bekijken.... handleiding moet ik via internet bekijken, zit alleen een snelstartgids bij... de rest moet je via de samsung site opzoeken stond in de brief.
Hoi meiden even kort, want Lente is wakker en moet nodig broodje eten! Ohhh.. ik wilde ergens op reageren en weet het nu niet meer... komt later misschien nog wel.. Even een fotootje van ons samen (op de veluwe Oh: nu weet ik het weer, haha. Volgens mij vroeg Laurise dat: als je kijkt op de site van Nationale Park de Hoge Veluwe, dan zie je daar als het goed is 3 of 4 ingangen. Kost entree, dan staan er op alle punten gratis fietsen. En er is 1 centrale plek waar je ook wat kan drinken, daar kun je tandams huren en bolderkarren. Super leuk! Wij hebben gps tocht gedaan op de tandam. haha. x
Even een ego!!! Laurise is door de strenge selectie van het moddelen bureau Casting- & modelagency The Kids BV heen gekomen zoooooooooooooo gaaaaaaaaaaaaaaf!! Krijgen 500 aanmeldingen per dag, en stond ondanks de strenge selectie willen wij Laurise heel graag inschrijven!! Moet nu daar een afspraak maken voor een foto, dan komt ze op de site en dan kunnen de opdrachtgevers uitzoeken, opdrachtgevers zijn: Wehkamp, V&D, Hema, Bijenkorf, C&A, Bristol, Zeeman, Tommy Hilfiger, Ten Cate, Mexx, O'Neill,Libelle, Margriet, Ouders van Nu, Kinderen, J/M, Viva baby TROTS TROTS TROTS
Oooh dominoo wat een leuke reactie, ben ook super trots en ieder bureau kan zeggen dat ze zoveel aanmeldingen krijgen en strenge selectie hebben maar schoonzus heeft al meerdere malen haar dochter opgegeven, en die is heel knap maar nooit uitgekozen, een kennis van ons had ook laatst op haar fb gezet, weer niet uitgekozen bij the kids (het moddelenbureau)
Jaaaa wat gaaf!!!!! Ons modelletje!!! Daar kun je terecht trots op zijn, leuk joh! De nieuwe Doutzen in spe Dominoo, Mooi stel zijn jullie! Volgens mij is jou man heel lief en rustig.
Ik was nog even naar mijn ouders in het ziekenhuis en mijn pa mocht onverwachts naar huis!!!! En hij heeft de uitslag van zijn hart en dat is onschuldig hoeft niets aan gedaan te worden Laurise ons modelletje!!!!! SUPER GAAF!!!! Komt ze net als haar papa in de krant Echt heel gaaf!! Moet je er binnenkort heen of niet? Ga snel verder moet straks weer werken....
@laurise, wat gaaf zeg daar mag je terecht trots op zijn. Topper!!! @zustertje, super zeg dat je vader naar huis mag en dat er niks geks uit het onderzoek is gekomen.
Lauris wat gaaf !!!!!!!!!!!!!!!! Wat zal je trots zijn op je meisje !!!! Ik zou ook zoiets willen proberen met Anoek maar denk dat ik vette pech heb hier in het oosten van NL. Dus jullie willen mijn man zien. Hahahaha Plaats ik wel ff op ons FB-groepje . Zustertje : Wat fijn dat je papa naar huis mag. SQ: Ga voor je duimen dat je paar uurtjes aan het werk kan! Dominoo : Wat een leuke foto van jullie 2. Anouchka : Waar ben je meissie???? Heb vandaag spuit in mn schouder gehad dus kruip maar heel even achter de computer. Moet beetje rusten met die arm. *zwaai*